Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor luminos de control al sistemului antipoluar

cristache03
post 3 May 2008, 23:14
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




Am si eu o mare problema....sunt nou pe acest forum si totodata si Megane-ul pe care il am e luat de numai 2 saptamani.
Asadar, in ziua cand l-am cumparat m-am intors cu el acasa din Bucuresti spre Craiova. Pe drum s-a aprins un martor " luminos de control al sistemului antipoluare" impreuna cu cel de SERVICE. Masina mergea perfect si merge perfect trage la fel de bine ca la inceput. Nu stiu de unde poate fi acest lucru.
Masina are 19.000 km si e un Megane Sedan 1,6 litri 16 V, echipare Privillege, din 2004.
Am fost la Service si au pus-o pe tester, mi-au zis ca eroarea e de la catalizator, si mi-au resetat-o.
Acum, dupa 250 km s-a aprins din nou, cei din service au zis ca e catalizatorul (miezul ceramic) fisurat, dar nu s-au uitat, au dat si ei cu presupusul....Am citit si cateva topicuri legat de acest subiect, insa consider ca nu ma regasesc printre problemele celorlaltzi forumisti, cu scuzele de rigoare.
Posibil sa fie benzina proasta (alimentez de la Mol).
O problema care am avut-o la prima alimentare a fost aceea ca dupa ce i-am facut plinul se oprea in mers, si am fost iarasi la service cu ea, dupa ce au "forjat-o" nu s-a mai oprit...
As dori ceva sugestii....
Multzumesc pt intzelegere!


--------------------
Renault Megane 2004 Sedan - b 50 mpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 3 May 2008, 23:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




Asa cum ai spus si tu : schimba benzina. Am mai avut o masina la care aproape intotdeauna dupa alimentare cu benzina de la un anumit furnizor (+ aprox. 30 km rulati) se aprindea martorul antipoluare, dar e posibil sa mai ai si alte probleme.

bafta

This post has been edited by rino: 3 May 2008, 23:43


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 4 May 2008, 07:33
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Putin probabil sa fie de la benzina. Care e diferenta dintre problema ta si aceste 2 topicuri?
http://www.reno.ro/Martor-luminos-al-siste...s0-p548623.html
http://www.reno.ro/martor-depoluare-1-6-16V-t54394.html

This post has been edited by 19vik: 4 May 2008, 07:44


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristache03
post 4 May 2008, 10:08
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




vad ca sunt mai multe lucruri de la care survine eroarea...acum nush cu care sa incep si nici ce sa verific, cand au pus testerul pe masina, astia de la Renault au zis ca eroarea vine de la catalizator, dar nici ei nu-si explica cum in 19.000 km, cat are masina sa se fi stricat asta. Oircum masina nu prezinta nici un fel de simptome aparte datorate acestui martor, se comporta identic ca si inaintea aprinderii acestuia. Azi am sa ma uit pe sub ea, sa nu cumva sa fie vreo mufa de la vreun senzor slaba, sau sarita....un tip mi-a mai zis sa nu cumva sa fii sarit apa pe catalizator, ca si asta ar fi o cauza.
totusi imi putetzi recomanda un aditiv bun sa pun in rezervor, ca poate o fi si ceva apa in el...(cand am luat masina din Bucuresti, am alimentat cu benzina de la Petrom din Militari si aia cik ar fi renumitzi in asa ceva - cu apa in benzina), oricum nu se cunoaste ca ar fi apa in benzina, nu se simte...oricum luna asta imi expira ITP-ul si o sa vad dak ii ies noxele cum trebuie...si pe urma sa vad incotro o iau cu ea sa rezolv aceasta problema.....Multzumesc pt sfaturi si informatii.


--------------------
Renault Megane 2004 Sedan - b 50 mpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 4 May 2008, 10:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




...schimba cele doua sonde de oxigen, si apoi vezi daca este catalizatorul de vina... post-336-1110552459.gif


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristache03
post 4 May 2008, 19:38
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




mercik...cred ca asta am sa fac in prima faza...o sa ma interesez sa vad cat naiba costa senzorii astia...
Azi m-am bagat pe sub ea, sa ma uit sa nu aiba vreo mufa la cei doi senzori scapata si nu era...
Am mai remarcat inca o chestie...si anume cand ma deplasez cu ea de merg cu ea prin oras, cand schimb vitezele si iau piciorul de pe acceleratzie turatia scade la 500 apoi urca la 900-950....poate ca ar fi altceva ma gandesc la actuatorul de la clapeta de acceleratie...
asa masina merge frumos, trage fff bine....si ma bucur din plin de ea....o sa ma duc la Renault Service...si dak o sa rezolv problema o sa va zic si cauza...
Va multzumesc de sfaturi si indicatii


--------------------
Renault Megane 2004 Sedan - b 50 mpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 4 May 2008, 19:55
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Daca tot te-ai bagat sub masina, trebuia sa desfaci mufele de la sondele de oxigen si sa le cureti cu un spray de contacte. Clapeta de acceleratie nu are actuator, dar poti sa o cureti singur, relativ usor: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=103...dpost&p=1308214


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristache03
post 6 May 2008, 22:42
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




azi am mers cu masina prin faimosul oras Craiova...cu treburi binentzeles....si brusc intr- o intersectzie imi iese unul cu un Oltcit si imi taie calea.....franez si eu la randul meu ...tot brusc....si dupa martorul luminos se stinge.... huh.gif ...ce sa intzeleg???????????????????????????????? unsure.gif


--------------------
Renault Megane 2004 Sedan - b 50 mpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 7 May 2008, 19:57
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




sa se fi rearanjat sitele de la catalizator sau sa fi facut contact corect una din mufele de la vreo sonda.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristache03
post 7 May 2008, 20:52
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




cred ca una dintre ele ramane valabila....cert este ca masina parca nu mai trage cum tragea inainte..cand era becul aprins...si consumul e mai mic acum...cu 1%, iar la pornire pare sa se auda un zgomot ciudat in evacuare....un zanganit...mai studiez cazul radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 2004 Sedan - b 50 mpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 7 May 2008, 20:56
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




zanganitul mai toata lumea il are. tubulatura evacuarii se slabeste datorita drumurile si atunci cand gazele ies prima data din motor si pe evacuare, vin cu o viteza suficienta sa impinga esapamentul intr-o miscare peste limita tampoanelor/amortizoarelor si atinge scutul termic.
Mie la anumite denivelari/gropi mi se misca evacuarea peste limita tampoanelor respective si se aude un zgomot infundat, binenteles doar de mine ca sunt obisnuit cu masina, ceilalti pasageri neauzindu-l.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 7 May 2008, 20:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




cred ca ai catalizatorul infundat

incearca sa faci un drum in afara orasului cu motorul turat... poate ai noroc si se desfunda

daca nu, catalizator nou

p.s: la pornire cum e, nu se "balbaie"putin motorul ?


This post has been edited by caktuss: 7 May 2008, 20:57


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 7 May 2008, 20:57
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




am auzit de la un inginer ca aceasta piesa numita catalizator ar fi clasificata la categoria "consumabile".


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 7 May 2008, 21:11
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




nu , nu toata lumea are zdrangainit de esapament tongue.gif

cristache03, verifica si treaba asta, ridica masina pe un elevator sau o rampa si loveste in catalizator (cu pumnu, nu cu bata sau toporu biggrin.gif ) sa vezi daca zdrangane , desi in mod normal, un catalizator spart se aude si fara asta

PS: cum ai numai 19 mii km din 2004 si pana acu ? blink.gif

This post has been edited by caktuss: 7 May 2008, 21:13


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepene
post 8 May 2008, 23:27
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 January 08
From: Bucuresti




a mers cu ea prin garaj biggrin.gif


--------------------
Renault Megane II Coupe 1.6 16v: clima, EBV+AFU, ploaie+lumina - B 32 ZOM
[URL=http://www.pistolfarapermis.ro]Pistol fara permis[/URL]- legal, nou, cu factura
[URL=http://www.pzl.ro]Realizare site web[/URL]- ieftin si profi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 8 May 2008, 23:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




caktuss, poate la tine e un caz special de nu zdrangane esapamentul si ma bucur pt. tine. Dar am vazut asta la foarte multe masini, inclusiv la focusul unui coleg de munca, mergeam in spatele lui si cand a trecut peste niste denivelari se vedea cum se misca toata toba, pe orizontala binenteles.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25ggg
post 28 May 2008, 23:36
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 May 08




sunt fan Renault de 10 ani,dar iubirea dintre noi a murit de curand.de 3 saptamani meganul meu 1,6 16v,2003 sta la Reprezentanta si nimeni nu stie ce are.evident martorul luminos antipoluare si cel de service aprinse.au fost inlocuite cele 2 captoare,cablajul si defazorul(imi cer scuze daca nu am scris corect,nu sunt un impatimit al mecanicii) si dupa 10 km facuti am pe bord aceleasi minunatii de beculete aprinse.cred ca in curand string de gat ceva mecanici


--------------------
renault megane sedan 2003 - b64ucr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristache03
post 9 Jun 2008, 23:10
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




la mine zdrancane ceva in esapament, iar becul asta afurisit cand se stinge..cand se aprinde...intr-adevar masina are 19xxx km, am verificat-o in service si atata are...dar cei din service mi-au zis de catalizator ca e spart...au zis ca poate fi si un defect de fabricatzie....nu neaparat sa fie lovit in urma unui accident...asta se poate intampla 1 la 100...asta e...o sa scot 20 mil si il schimb....dar nu in curand unsure.gif


--------------------
Renault Megane 2004 Sedan - b 50 mpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 10 Jun 2008, 13:50
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




si la mine zdrangane dar catalizatorul, e desprinsa ceramica. Dar la teste de noxe e super ok. Mi-e mi-a zis inginerul sa stau linistit ca n-are nimic. Daca e se sparga si sa-mi blocheze evacuarea gazelor, il scoatem si pana la itp merg asa sau pana fac rost de bani sa-l schimb. La mine cand accelerez in trepte mici precum 2, 3 zangane ceramica de la cat. si scoate un sunet ca de diesel.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristache03
post 10 Jun 2008, 21:36
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




idem ca postul de mai sus...acelasi zdrancanit il am si eu....problema e ca mi se mai aprinde din cand in cand si becul acela de la martorul antipoluare....


--------------------
Renault Megane 2004 Sedan - b 50 mpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rem73
post 16 Apr 2009, 08:44
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 April 09




La fel precum spunea si 25ggg si iubirea mea fata de Renault si-a avut ultimul episod sapt asta! Am fost de 3 ori in service pt remedia problema cu martorul de antipoluare dar inafara de a da o gramada de bani nu s-a rezolvat nimic.
Au curatat toti senzori (axei cu came, electromagnetic (captor pozitie volanta) ) am curatat clapeta dar dupa 5 km s-a aprins dinnou. Vreau sa mentionez ca dupa curatarea clapetei daca rulez masina la peste 2000 ramane turata pt cateva secunde. Azi mai fac o incercare in service sa-mi reprogrameze calculator de injectie ... daca ma primesc ... Oricum mi-a stricat toate planurile de Pasti.
Daca aveti vreo idee ce as mai putea face ? Va multumesc.

This post has been edited by Rem73: 16 Apr 2009, 10:42


--------------------
Renault Megane II 2003 1.6 16V - 73REM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vanhall
post 5 Oct 2013, 10:58
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 5 October 13




RENAULT MEGANE 2
Martor luminos al sistemului de monitorizare a poluarii clipeste in timpul mersului, combinat cu un tremurat al masinii in special la turatii mici (<2500) poate fi un indicaator al faptului ca un cilindru nu functioneaza (masina merge in trei cilindri). Va trebui sa ajungeti la service pentru diagnostic. Intr-un caz fericit diagnosticul va fi "rateuri de combustie pe cilindrul nr..." O cauza poate fi: bobina pompei de injectie este arsa.
Reparatia cca 80 EUR cu tot cu manopera.
Recomandat sa folositi masina pe drumul spre service la turatii mai mari de 2500 pentru a evita uzura motorului. Nu fortati motorul subturat sub 2000-2200 ci selectati viteza inferioara si turati la peste 3500 inainte de a schimba in viteza superioara. Daca traficul nu permite, folositi viteza inferioara celei cu care sunteti obisnuit si folositi turatii mai mari ( 3500-4000).


--------------------
Renault Megane 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 20:11
Dacia