Am ramas brusc shi dintr-o data fara antigel
![]() ![]() ![]() |
Am ramas brusc shi dintr-o data fara antigel
CJ-09-GMI |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 9 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
- CJ-09-GMI
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
In primul rand: limbajul irc este interzis prin regulament.
Pe urma: ai ramas fara antigel in borcan 100% ? adica e gol complet ? Glaceol sau Glacelf (la carrefour au de obicei) La pornirea la rece se aud "clipoceli" de apa ? Da consumul poate fi influentat de un motor care nu functioneaza in parametrii normali. {antigelul e si el un lichid ... din 2005 si pana acum s-a mai evaporat si el ... nu ? } |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
gopo |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 March 08 ![]() |
probablil ca ai pierdut pe undeva lichidul
![]() |
--------------------
renault clio 1,2
renault clio 1,2
1997
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
In primul rand vreau sa te intreb daca nivelul temperaturii motorului este tot la jumate pe indicatorul de pe bord.
In mod normal fara antigel, racirea motorului nu se prea face. Scurgerea antigelului se poate face printr-un defect al instalatiei prin care circula. Sunt multe posibilitati: - radiator fisurat - fisura in radiatorul aerotermei care baga aer cald in habitaclu. Dar in cazul acesta, ar trebui ca in masina sa observi in dreptul locurilor din fata, scurgeri de antigel pe mocheta. - defecte de prindere a furtunelor: slabiri ale colierelor sau fisurari ale furtunelor. - taieturi ale furtunelor instalatiei - garnitura de chiuloasa compromisa si in acest caz antigelul tau este scos sub forma de abur pe esapament - rezervor antigel spart. - sau ti s-a supraincalzit instalatia si a refulat antigelul din vasul rezervor prin supapa, dar presupun ca ai fi remarcat, acest lucru fiind insotit de o crestere a nivelului temperaturii motorului si de abur de sub capota. Ca prima masura, fa bine si ia de la orice magazin RENAULT sau DACIA un flacon de antigel, iti vor spune ei de care trebuie, pentru ca au ei specificatiile pentru fiecare motor. apoi, programeaza-te la service sa identifici cauza, pentru ca nu e in regula sa pierzi antigel, dar sa fi atent pana la remedierea situatiei sa ai permanent lichid in rezervorul acela intre limitele MIN si MAX indicate acolo. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Wow ... omul nu a spus ca si-a calat motorul nu ? adica "Din ce cauza a scazut brusc nivelul antigelului??" ... din ceea ce a scris inteleg ca a mai scazut nivelul ... dar cine stie cand a mai verificat ? ... antigelul se schimba la 4 ani (scrie in carte daca un ma insel).
Despre antigel: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39956 - asta daca nu vreti sa platiti pe 1L dublu. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
CJ-09-GMI |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 9 April 08 ![]() |
Da...se aud si "clipoceli de apa la pornire"iar nivelul Antigelului a fos verificat in service la ultima revizie(in martie anul curent)....
16 Apr 2008, 13:30: si cum completez??recipientul e gol 100%...numai glaceol sau si apa?? This post has been edited by CJ-09-GMI: 16 Apr 2008, 13:30 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
- CJ-09-GMI
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#7
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Clipoceala se aude din cauza ca ai aer in instalatie. Ceea ce iti sugerez eu este: sa completezi cu antigel nediluat glacelf sau glaceol (sau mergi la un magazin dacia si iei antigel de acolo pentru logan e ok) sa pornesti motorul si sa-l lasi pornit la relanti vreo 10 minute (timp in care mai ambalezi din cand in cand) ca sa se faca aerisirea (automat) ... dupa care mai completezi in borcan pana la maxim.
Dupa astea verifici zilnic (cel putin odata) nivelul din borcan. De acolo mai departe vedem ce se mai intampla. {asta daca nu cumva stii precis - ceea ce nu reiese din primul post - daca "ai pierdut" antigelul pe undeva ... } |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
CJ-09-GMI |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 9 April 08 ![]() |
In mod sigur nu am pierdut pe undeva lichidul..am verificat furtunele , colierele , m'am uitat pe jos in garaj unde tin masina...dar nimic...merci mult de ajutor
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
- CJ-09-GMI
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#9
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Atunci imi mentin 100% parerea, de a completa - aerisi - completa si pe urma sa mai vezi ce si cum
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
EdyB |
![]()
Post
#10
|
![]() Reno-watt! Group: Members Posts: 462 Joined: 21 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Andrei a cam acoperit subiectul, dar vroiam sa mai adaug ceva f important: vine vara si o sa avem temperaturi ridicate, de aceea ar putea fi extrem de util sa ai la tine o doza de apa demineralizata (se gaseste la orice benzinarie)...se foloseste pt a dilua antigelul concentrat...ideea e in caz ca esti la drum si ramai fara lichid de racire, ca sa nu-ti ia foc motorul, completezi acel rezervor cu apa demineralizata, pana la limita MAX. Si eu am aceeasi problema, doar ca stiu cauza: Pompa de racire fisurata (merita sa te uiti la ea, cand ai ocazia). Numai bine! |
--------------------
Renault
Clio Symbol 2
2000 Expression 1.4 8V 75CP - 50 000 km
|
|
SorinV |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
nu se pune niciodata antigel nediluat! pt temperaturile din tara noastra 50/50 este un dozaj bun apa antigel!
|
--------------------
a
a
a
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#12
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Stai putin ca am impresia ca s-a inteles gresit. Glaceol sau Glacelf nediluat atunci nu antigel ... de ce ? pai simplu ... pe el scrie ca daca-l pui asa cum e rezista la -32grade parca ... la Tg.Mures au fost ierni cu -25 -27 grade ... astfel ca eu as merge pe nediluat ... sau la un schimb complet 1L apa distilata si restul de vreo 3 doar antigel
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
CJ-09-GMI |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 9 April 08 ![]() |
ok...in primul rand vreau sa va multumesc pentru ajutor
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
- CJ-09-GMI
|
|
CJ-09-GMI |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 9 April 08 ![]() |
Ieri am facut un drum mai lung si am observat ca desi lichidul antigel din vasul de expansiune este in limitele normale se vede clar ca a"fiert"...a dat afara pe la capac....in mod cert nu am pus mai mult lichid decat trebuie...care ar putea fi cauza?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
- CJ-09-GMI
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#15
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu trebuie sa fiarba ca sa iasa prin capac ... dopul are supapa ... si daca aerisirea atunci cand ai adaugat lichid nu s-a facut 100% sa zicem, aerul a mai iesit ... si cand iese cu presiune ... ce sa mai: oala sub presiune cu dop din ala supapa ... aer+lichid ...
Mai mergi mai verifica ... ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
TRANCA |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
...este pompa de apa, din ceea ce spui ...
![]() This post has been edited by TRANCA: 22 Apr 2008, 17:39 |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
hellcat |
![]()
Post
#17
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Exact, si eu zic ca e de la pompa de apa...iar lichidul pierdut tot din cauza pompei.
Trebuie sa te uiti cu atentie in perimetru pompei sa vezi daca exista pierderi...accesul nu-i ideal dar cu o sursa de lumina se poate vedea. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#18
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
@CJ-09-GMI ... cum mai stau lucrurile ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
TRANCA |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
...s-a evaporat?..
|
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
CJ-09-GMI |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 9 April 08 ![]() |
imi cer scuze..am fost plecat din tara o perioada...nu prea am mai avut timp de replyuri....este ok...nu mai pierde antigel..dar...totusi...ciudata chestie , nu-i asa???
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
- CJ-09-GMI
|
|
mef15to |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 18 October 10 From: www.projamz.com ![]() |
ieri am patit o treaba dubioasa vis-a-vis de vasul de expansiune (cel putin pt mine care nu prea le am)
![]() mergeam linistit catre casa cand dintr-o data observ abur iesind de sub capota... trag pe dreapta, ridic capota si observ ca imi iesea tot antigelul pe undeva pe sub vasul de expansiune cu o presiune foarte mare. ce-i drept motorul era cam incins cand am ridicat capota dar am mers cam 10 km cu masina in ziua respectiva... in prima instanta am incercat sa desfac capacul vasului (altceva nu stiam ce sa fac) dar cum a prins putin aer a inceput sa bage antigel inapoi in vas prin furtunul din dreapta cu presiune la fel de mare, moment in care m-am speriat si l-am strans la loc. In 2 minute s-a linistit, bineinteles tot lichidul a curs pe langa roata in jos si cam atat... acum masina e in fatza la renault pana luni... ceva grav? aveti idei? ![]() PS: renault megane 2, 1.6, 2004 This post has been edited by mef15to: 23 Jul 2011, 13:12 |
--------------------
Renault
Megane 2
2003
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
La tine este posibil sa fie termostatul blocat.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
al1n |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(mef15to @ 23 Jul 2011, 13:11) sa nu mai incerci sa faci prostia asta cand apa e fiarta si sub presiune daca e doar termostatu blocat se schimba poate s-a spart vasul sau vre-un furtun nu ti-a indicat in bord temperatura crescuta? daca se bloca termostatul trebuia sa iti creasca temperatura la apa. poate sa nu iti indice daca s-a stricat senzorul de temperatura. |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
mef15to |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 18 October 10 From: www.projamz.com ![]() |
ce-i drept nu am fost atent la bord daca e ridicata temperatura dar sa speram ca era.
masina o luasem de la service cu 2 ore inainte unde mi-au schimbat ceva cablaj la motor... acum luni o sa aflu exact ce s-a intamplat si revin... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:10 |