Mers sportiv Megane1 1.9dTi
![]() ![]() ![]() |
Mers sportiv Megane1 1.9dTi
UnBogdan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 28 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan Classic
2000, 1.9 dTi, 98cp
|
|||
poseidon06 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, e normal cred, asa face daca o turezi tare in tr intai si ii dai repede a doua...diferenta de rotatie dintre motor si cutie, nu stiu, sper sa nu aberez pe aici
![]() This post has been edited by poseidon06: 31 Mar 2008, 21:52 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
UnBogdan |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 28 December 07 ![]() |
am incercat azi iar, si am observat ca schimbata la 3000 nu se mai opinteste asa...
poseidon: tu ai megane 2 dci, eu megane 1 dTi...poate au mai schimbat si ei intre timp cate ceva la masina si de-aia nu se mai simte. daca vrei ne intalnim odata sa-ti arat...parca pierd tot momentum-ul cand face asa. |
--------------------
Renault
Megane Sedan Classic
2000, 1.9 dTi, 98cp
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Se poate ca din cauza puterii mai mari a 1.9 dCi-ului, sa nu se mai simta asa de puternic reculul asta, ti-am zis, eu nu prea il percep, ceilalti din masina zic ca s-ar simti totusi...
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nici la 1.9 dCi de pe megane 1 nu percep nimic...si are 102 cai deci foarte aproape de 1.9 dTi... merg inafara frecvent la 3500-3700....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, dar el zice ca zvacul asta se simte doar cand schimba din tr. intai in tr. a doua repede, la 4000 rpm.
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
alex0507 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
Si la mine se observa dar nu numai in treapta 1si 2 ci si in 3 asa ca in loc de 4000 schimb la 3750 sau valori apropiate.
|
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
UnBogdan |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 28 December 07 ![]() |
Uite am sa incerc si dintr-a 2-a in a 3-a sa vad cum se simte. cert e ca intre vitezele 1 si 2 se simte cel mai rau de parca vrea sa moara motorul...desi nu scade mai jos de 2000-2200 ture. va bagati la liniuta sa incercam reculu'?
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan Classic
2000, 1.9 dTi, 98cp
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
gata, castiga cel care da cu capu de volan mai tare
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
UnBogdan |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 28 December 07 ![]() |
alex0507: am incercat si dintr-a 2-a in a 3-a nu se simte deloc. cred ca cel mai bine e cum ai zis tu, schimbat pe la 3500-3700, cum o prinzi cat mai aproape de 4000.
off topic: ai incercat vreodata sa claxonezi cu capu? tre sa dai tare de tot...cat m-am chinuit intr-o zi ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan Classic
2000, 1.9 dTi, 98cp
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa nu mai omori ambreiajul ala
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#12
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E logic să se simtă, pentru că nu ciupiți puțin accelerația, să egalați vitezele ungiulare între volantă și disc... La schimbări normale, diferența de turație nu este așa de mare, prin urmare nu se simte nimic.
Atunci când schimbi la 3500-4000 rpm, diferența între turația motorului, ce scade spre ralanti cât ambreiajul e apăsat, și cea necesară la deplasarea cu mașina la acea viteză, în treapta superioară, e destul de mare (2000-2500 rpm). Deci accelerați înainte de ridicarea ambreiajului, și nu se va mai simți așa... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
UnBogdan |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 28 December 07 ![]() |
Aveti dreptate poseidon06 si MAERSK. Am observat ca daca tin acceleratia ciupita cat sa stea in turatie nu se mai simte si e mai liniara acceleratia, dar nu stiam de ce se intampla asta. aveti un vot de la mine:D
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Classic
2000, 1.9 dTi, 98cp
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#14
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
are de a face si cu turbina...care sufla diferit la 4000 rpm si la 2500 rpm...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 18:31 |