Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Transformator 220V ca - 12V cc, dar de mare putere

dannypapai
post 28 Mar 2008, 08:23
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 8 March 06




Am achizitionat recent, de la Carrefour, ubn transformator de la 220V ca la 12V cc, pentru a putea folosi compresorul de aer la priza si nu la bricheta masinii, avand in vedere ce consum mare are. Dar, cand am vrut sa-l folosesc compresorul nu functiona si eu abia atunci am citi datele tehnice ale transformatorului. Acesta are la iesire 60W, pe cand compresorul are 180W iar aspiratorul de masina 120W. Singurul obiect care merge la transformator este lada frigorifica.
Aveti idee de unde as putea achizitiona un transformator care sa aiba la iesire 180W la 12V cc? Sau exista vreun alt transformator cu intrare si iesire pe 12V dar care sa aiba la iesire 180W? Multumesc


--------------------
Renault Fluence - B 173 PDA 2016, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 28 Mar 2008, 08:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




Poate cele pentru incarcare baterie, dar verifica sa scoata cei 15A minim necesari pentru compresor.
De ce nu folosesti compresorul de la bricheta, ca doar pentru asta a fost proiectat?


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannypapai
post 28 Mar 2008, 09:03
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 8 March 06




Am folosit conmpresorul la bricheta la inceput, dar era sa raman fara baterie. Am pornit motorul si pe urma am cuplat compresorul si apoi l-am oprit. Cand am vrut sa-l repornesc dupa un timp a pornit mai gtreu, nu prea mai aveam curent.


--------------------
Renault Fluence - B 173 PDA 2016, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 28 Mar 2008, 09:40
Post #4


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Parerea mea e ca te complici inutil.
Dupa cum povestesti, bateria era descarcata sau e cam pe terminate.
Compresorul consuma cam cat becurile pozitii + faruri. Umflarea unei roti dureaza cam 3-4 minute. Daca bateria nu e in stare sa furnizeze curent cam cat ai tine luminile aprinse 10-12 minute, inseamna ca nu e in regula.
Eventual foloseste compresorul cu motorul pornit pana iti rezolvi problema cu bateria.



--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 28 Mar 2008, 09:44
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Redresoarele pentru incarcarea bateriilor auto, furnizeaza si 20A, depinde de model. Dar si eu cred ca ai o problema cu bateria sau cu alternatorul, daca zici ca ti-a consumat bateria cu motorul pornit.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 28 Mar 2008, 22:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Eu stiam ca motorul trebuie tinut pornit cand se foloseste compresorul....parca am citit pe undeva. Oricum, eu asa fac, juma de litru de motorina e nimic pe langa bataia de cap ce vine cu descarcarea bateriei smile.gif


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannypapai
post 9 Apr 2008, 06:40
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 8 March 06




Citind toate comentariile de mai sus, m-am apucat sa-mi masor voltii la acumulatorul masinii, cu un voltmetru digital. Iata ce am masurat: cu motorul oprit erau afisati 12.4 V. Apoi cu motorul pornit erau afisati 14.5 V, iar, cand mi-am urcat sotia la volan si am pus-o sa accelereze, indiferent de cat accelera voltmetrul arata tot 14.5 volti. Va rog sa-mi spuneti daca este normal sau nu. Orice sfat e binevenit. Cu multumiri.


--------------------
Renault Fluence - B 173 PDA 2016, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 9 Apr 2008, 11:28
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Absolut normal si bine. Cand ai motorul pornit ai alternatorul care iti incarca bateria, iar acesta trebuie sa incarce la fel indiferent de regimul de turatie al motorului...

In alta ordine de idei, convertor d-asta dar ceva mai bun si cu protectii si nebunii astfel incat sa pot avea 220 ptr. un pistol de lipit de ex.?


--------------------
O masina oarecare - . .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 19:39
Dacia