Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Curge ulei

gabytzu
post 24 Mar 2008, 12:31
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 November 07
From: bacau




am un motor de 1721(atat stiu despre el) si de la o vreme gasesc o pata de ulei jos pe ciment...asta se intampla cand merg cu ea si a 2 zi dimineata gasesc ulei jos... nu pierde mult ulei da pierde.... in partea dreapta a rotii fata .....am dat roata jos,am scos plasticul ala si in partea de jos la o imbinare cred este ulei amestecat cu praf.... acolo sa fie imbinarea dintre motor si baia de ulei???? pls help blink.gif si ce poate sa fie garnitura dintre baie si motor??? wacko.gif


--------------------
renault renault 19 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Mar 2008, 12:41
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Poate fi si aia - adica garnitura de la baia de ulei ... dar mai poate fi ceva (stiu ca suna aiurea dar la al meu R21 asa a fost) ... curgea ulei pe la pompa de benzina ... si se prelingea pana jos ... deci poti verifica si asta.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabytzu
post 24 Mar 2008, 12:53
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 November 07
From: bacau




si ca sa schimb garnirura trebuie sa dau motorul jos??? cam cat ar ajunge o garnitura??? smile.gif


--------------------
renault renault 19 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Mar 2008, 12:55
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Din cate stiu eu nu trebuie dat jos motorul ... nu mai stiu exact daca se poate scoate baie si prin partea de jos a motorului ... trebuie sa vezi la un magazin de piese cat e.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Mar 2008, 12:56
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Baia se da jos fara a misca motorul in nicio directie. Ai loc din belsug.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabytzu
post 24 Mar 2008, 12:59
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 November 07
From: bacau




o schema ceva sa ma documentez si eu aveti???? ms mult...


--------------------
renault renault 19 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 26 Mar 2008, 00:21
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




Cu pete de ulei destul de mari sub masina m-am trezit si eu l-a un moment dat chiar dupa ce i-am facut odata schimbul de ulei...mecanicul nu stransese de tot surubul de la baia de ulei, si imi picura destul de mult...Imi picura el si inainte de asta dar f putin, eu stiu ca la bine oricum trebuie sa ii schimb si garnitura de acolo ca cica e cam uzata...dar pana fac din nou schimbul de ulei merge si asa ca acuma practic, dupa ce mi-a mai strans cineva acel surub, nu picura decat vreo 3-4 picaturi pe noapte.
Si un mecanic care mi-a srans mai tare surubul, ma sfatuit ca data viitoare cand fac schimbul de ulei sa cumpar o garnitura de buson de dacie si sa i-o pun, ca cica merge si la mine la Renault.
Dar daca la tine picura mult si nu se mai poate strange practic trebuie sa schimbi cu totul acel buson care vine la baia de ulei, iar asta inseamna sa ii faci si schimbul de ulei daca in ultimii 5000 km nu l-ai facut, sau sa pui un vas dedesubt inainte de a desface acel buson pentru a mai refolosi uleiul. Este loc destul sub masina pentru a umbla acolo fara sa dai nici motor jos si absolut nimic altceva, dar ar fi foarte usor daca ai gasi o rampa pe care sa sui masina. wink.gif Bafta!!!

This post has been edited by unicooll: 26 Mar 2008, 00:21


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabytzu
post 26 Mar 2008, 16:11
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 November 07
From: bacau




practic mie nu imi curge ulei pe la busonul acela care curge uleiul cand ii faci schimbul de ulei...mie imi picura prin lateral nu unde se afla surubul ala.... cand o sa am timp o sa ma apuc sa ii schimb garnitura.... ms


--------------------
renault renault 19 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 26 Mar 2008, 23:08
Post #9


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Sa nu fie planetara stanga ? am inteles ca acolo s emai pierde .sincer si eu vad sb a me amasina zilnic o pata de 2-3 cm de ulei dar nu cre dca este din motor ci din cutie ?cinevacevaindicatzii?Nu am rueshit inca s ama bag sub ea s avad concret ...


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 27 Mar 2008, 00:37
Post #10


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Grav... daca curge din cutie e grav.

In cutie ai doar 2 litri si nici nu ai pe nimeni sa te traga de maneca (,) ca nu mai ai ulei wink.gif

Verifica si inlocuieste ce este de inlocuit.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabytzu
post 27 Mar 2008, 14:29
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 November 07
From: bacau




dar cand inlocuiesti garnitura de la baie mai trebuie pus silicon??? daca da ce marca ... si e greu de inlocuit ???


--------------------
renault renault 19 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 27 Mar 2008, 14:35
Post #12


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Teoretic nu ai nevoie de silicon, dar practic probabil ca vei avea...

Ai grija ca garnitura pe care o cumperi sa fie din klingerit.

Schimba si garnitura busonului de golire a baii - e din cupru.



--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 27 Mar 2008, 22:18
Post #13


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Am incercat astazi sa desfac dopul din latel d eplastic ( fluture d eprea plin al cutiei de viteze ) .
Dupa cateva ore bune (4ore ) de stat masia pe dreapta in momentul in care am desfacut dopul (fluture) am constatat cum curgea ulei ...dupa care l-am pus rpd laloc .Ideea ca era albicios ..gen spuma, nu semana deloc cu cel de la motor sau cel putin cu cel de schimb pe care l-am cumparat pt cutia de viteze .
Simptome ?
LA o verificare atenta pe sub masina ( nu pe rampa se scurge uleiputin ( umed ) intre motor si cutie de viteza , pe acolo pe undeva ..pe und eamplasat ambreiajul.dar SINCER nu am descoperit exact locul .
verificare ulei motor ( PERIODIC O DATA LA SAPTAMANA ) a scazut foarte putin . De asta vara si pana acum la vreo 5000km daca de la maxim a scazut un pic peste jumatatea dintre nivelul maxim si minim marcate pe joja de ulei .
Am, completat cu ulei si voi urmari in continuare .
Dar intrebare ..de ce uleiul este albicios si spumos cel din cutie ?
Cred ca surplusul din cutie nu dauneaza foarte mult? asta sa fie oare motivul?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Mar 2008, 00:46
Post #14


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pune-o la orizontala, las-o sa se raceasca, da jos dopul de pe cutie si las-l sa curga pana se opreste. Pune dopul la loc, si du-te si cumpara 4 litri de ulei Elf 80W90, pentru cutii manuale. Da jos ce ai in cutie si pune pe la dopul dinspre radiator pana da pe dinafara - ar trebui sa intre 3.4 litri.



--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 28 Mar 2008, 21:47
Post #15


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Ideea este ca uleiul din cutie l-am schimbat prin luna noiembrie la service si am schimbat si sonda de marsarier .Totusi sa fipus mai mult decat trebuie ? s ail golesc pana ajunge la nivelul fluturelui ( preaplin) . DAr mi s-a aprut "spumos " si ma gandesc ca daca il las cateva zile bune va reveni la nivelul bun .Am oarecum incredere in mecanicul meu .


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 30 Mar 2008, 19:53
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




garnitura de la busonul pe unse se goleste uleiui se inlocuieste la fiecare schimb de ulei. asa scrie la carte . mie la toate masinile imi schimba si acea garnitura la inlocuirea uleiului..deci asa trebuie facut !

pe la planetara stanga, daca e sa curga, este burduful cu semering si trebuie inlocuit.
se gaseste nou si recomanda sa se cumpere original Renault.
cel produs de diverse firme nu se potriveste perfect. ...eu asa am patit odata.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lusyen
post 27 May 2008, 19:36
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 August 07
From: Bistrita




garnitura la baia de ulei costa intre 35-42 ron cu tva, originala de renault


--------------------
Dacia Logan - BN04UXT 2007 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 28 May 2008, 07:31
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




1. Garnitura din cupru de la busonul de golire se da la fiecare filtru de ulei pe care il cumperi (teoretic), eu cumpar mereu ulei si filtru din acelasi loc si imi da mereu!!
2. Asta vara am cautat in disperare garnitura de la baia de ulei care e din 4 bucati+ garnitura de la capacu de deasupra al motorului (capacu de la culbutori), am gasit doar garnitura de la capacu de culbutori, iar la baia de ulei am realizat ca nu aveam garnitura ci pasta de silicon care se pune si la pompa de apa (rosie sau neagra). Ce a fost bine ca am putut reutiliza bucatile de garnitura (un forma de U) care vin pe capetele exterioare ale motorului, pe vibrochen ca sa zic asa si in rest am pus pasta din aceasta si nu am absolut nici o problema.
@vepman_ro ai grija poate fi uzata garnitura asta de care zic eu in forma de U...Sper ca ati inteles cate ceva din ce am zis eu pe aici:)


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 09:46
Dacia