nu trage si fluiera
![]() ![]() ![]() |
nu trage si fluiera
viktor |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
megane 1 1.9 dti
megane 1 1.9 dti
2000
- AB 06 LNA
|
|||
DRD |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Foarte posibil,daca scoate fum albastrui atunci sigur mananca ulei pe undeva,cel mai probabil e o problema legata de turbo.
|
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
fuscus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
pregateste o turbina noua ca simtomele masinii tale asta prevestesc.........sau daca nu-ti permiti scria cineva pe forum ca e un nene pe la marginea Bucurestiului la un service care reconditioneaza turbine si ofera si garantie..........
foloseste cu incredere search-ul.......... |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
19vik |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Problema ta pare identica cu a lui poseidon06, vezi aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=907...dpost&p=1160866 . Firma aia e pe langa Serus.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca eu scriam de nenea ala
![]() Stiu ca tipul unde am reconditionat eu turbina, si care iti da garantie de 12 luni, cat are una noua adica, se ocupa si de turbine cu geometrie fixa de pe 1.9dTi. Daca esti interesat, o sa caut numarul lui de telefon si ti-l dau pe PM ![]() L.E. A fost mai rapid de degete 19vik ![]() This post has been edited by poseidon06: 13 Mar 2008, 23:11 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
scoate si tu racordul dintre turbina si filtru de aer si verifica jocul axului.
joc normal: Verifica si jocul axial si cel radial. Daca nu e de aici, treci la debitmetru. Scoti mufa si vezi daca merge bine. Daca nu e nici debitmetrul, verifica tubulatura turbo-intercooler-galerie admisie, sa nu ai scapari pe undeva. Bafta. |
--------------------
-
-
-
|
|
Micutzu' |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 14 April 08 ![]() |
Verifica turbina, fii atent permanent la nivelul uleiului si al lichidului de racire. Daca nivelul uleiului scade foarte repede (iti dai seama dupa joja - in cativa km ai joja uscata) atunci e crapata turbina. daca nu mai ai scurgeri de lichid de racire pe trasee (nu ai pete sub masina) dar lichidul scade din vas, banuiesc garnitura de chelasa (lichidul de racire se duce pe evacuare in cel mai fericit caz, cel mai putin fericit se duce in ulei in ambele variante nu mergi cu masina nici macar pana la primul service). Vezi si vasul de expansiune al lichidului de racire daca are in el pete de motorina sau ulei. Daca da sigur e arsa garnitura de chelasa.
Daca nu ai nici una din aceste simptome verifica tubulatura turbo-intercooler, eventual daca e fisurat vreun furtun trebuie schimbat sau poate nu e crapat ci doar scapa presiune pe undeva. Spor la treaba! |
--------------------
Renault
Megane
2001 / 1.9dci
|
|
fuscus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
am si eu 2 intrebari putin off-topic:
1)daca debimetru e defect exista o crestere a consumului?al meu are un drum-drum (ca si cum ar galopa) cand pornesc masina 2)daca scot mufa de la debimetru si rulez cu masina asa cativa km sa vad deosebirea (cum "trage" mai bine) afecteaza cu ceva functionarea motorului? scuze daca intrebarile suna stupid? mersi! This post has been edited by fuscus: 14 Apr 2008, 15:49 |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
Micutzu' |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 14 April 08 ![]() |
Nu cred ca iti va mai porni, daca o va face va da eroare in computer pe care nu o poti sterge decat cu un soft (VAG-com in cazul VAG group nu stiu daca merge si pe renault) probabil va trage mai prost (nu va mai calcula cum trecuie amestecul combustibil-aer).
|
--------------------
Renault
Megane
2001 / 1.9dci
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
fara debitmetru trage mai bine, si porneste la fel de bine. Numai ca fara el consuma mai mult si se buleste catalizatorul.
S-ar putea sa-ti ramana eroarea dupa ce il pui la loc... nu ma pricep prea bine la partea asta This post has been edited by andu911: 14 Apr 2008, 17:06 |
--------------------
-
-
-
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
Din ce am auzit eu de la oameni: daca scoti mufa debitmetrului si merge masina mai bine atunci e debitmetru stricat, daca merge mai prost ca inainte atunci debitmetru e bun sau cat de cat bun.
Am testat si eu si am obs ca fara debitmetru merge un pic mai greu. Mie nu mi-a dat nicio eroare cand am pornit motorul cu mufa de la debitmetru scoasa sau cel putin n-am observat niciun bec aprins. |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
La mine daca ii scot mufa de la debitmetru, mi se aprinde martoru portocaliu cu bujia si se simte la motor ca nu mai trage cum trebuie.
Asa am avut aceasta experienta cand am avut un fir rupt de la mufa de la debittmetru altfel habar nu aveam ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
marioooo |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 11 October 09 ![]() |
salutare,am si eu problema:am o laguna 2 si faza e ca atunci cand o accelerez in mers las un fum negru vai de el si asta mi se intampla pe la 2500-3000 turatii,parca ar da sa se opreasca si scoate un val negru de fum, apoi iar isi revine.Pe loc nu scoate.MULTUMESC ANTICIPAT.
|
--------------------
renault
laguna
2002
|
|
Marcel76 |
![]()
Post
#14
|
![]() membru Group: Members Posts: 146 Joined: 3 January 10 ![]() |
salutare tuturor;de ceva timp am si eu o problema;masina a inceput sa fluere incepand de pe la 2000 de ture pana pe la 2800 dupa care dispare,dar vreau sa precizez ca fluera numai daca e in sarcina adica in viteza daca e pe liber si o turez chiar si la 4000 de ture nu se aude nimic. am scos mufa de la TRS si am plecat la drum surpriza:nu se m-ai aude nimic chiar si la 3000 de ture, dar nici nu trage, si sa aprins si rezistenta in bord.va rog ceva pareri.numai bine va doresc
|
--------------------
Renault
laguna 2
1.9 dci 107 hp 2001 expression
- BT 10 Renault Koleos 2011 150 hp automat 4x4
|
|
radunre |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Si la mine fluiera turbina incepande de pe la 1800 pana pe la 3500 dupa care zgomotul motorului e prea mare pt. a o mai deslusi. Mi se pare un comportament normal.
Daca zici ca ai scos mufa de la "Turbo Pressure Regulator" e normal sa nu mai functioneze turbo-suflanta, acea componenta dicteaza regimul de lucru al turbinei, lipsa de putere si martorii din bord sunt de asemenea normali in acest caz. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
hathazy |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
e din cauza injectoarelor...un injector sau 2 nu functioneaza in parametrii...am patit la fel cu un bmw 320d....am schimbat toate furtunele de la turbo si tot la fel mergea...o calcam si nu tragea doar un fluiera....
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
radunre |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
hathazy, colegul Marcel76 nu a spus ca are probleme cu puterea motorului, reclama doar fluieratul care apare intre anumite turatii.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
hathazy |
![]()
Post
#18
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
scuze...am interpretat gresit....
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
alex07 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 July 11 ![]() |
sall am si eu aceas problema cu o laguna 2.2 2004 turbo schimbat recent si fluiera incepand de la 2000 2200 in sus in functie de turatia motorului aveti ceva idei sau ce ar putea fii masina trage ff bine nu scoate fum doar ca fluiera ms mult
|
--------------------
renaul laguna 2.2
2004
kombi
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#20
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
La Megane-ul din semantura, am o problema similara. Nu prea mai trage cum tragea, dar fum nu scoate si turbina suiera mai putin decat inainte...am fost la un tester cu ea, au aparut doua erori : Vana EGR si tensiune joasa la injectoare...s-a mai confruntat careva cu problema asta?
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
nonic |
![]()
Post
#21
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Incearca sa cureti EGR-ul si poate scapi fara inlocuire, cealalta problema cred ca este la pompa de injectie si cred ca eroarea era presiune joasa la injectoare dar poate sa fie si de la supapele de retur daca scapa presiunea... poti sa faci un test de injectoare si iti dai seama daca sunt supapele de retur defecte.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#22
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Am citit cu proprii ochi si scria tensiune joasa...acum daca versiunea in lb romana o fi fost facuta la Chisinau, nu am de unde sa stiu...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#23
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Nu am mai apucat sa ma uit la masina, am mers asa cu ea, pana ieri cand am avut ceva vreme si am scos Vana EGR, am curatat-o iar (cred ca asta e a treia sau a patra curatire de cand am schimbat-o, se apropie de kilometrajul la care am schimbat-o si pe cea originala a masinii - 80000+ km) parca se simte ceva mai bine la acceleratie. Ce am descoperit insa este ca toata partea inferioara a vanei, care ramane afara, era plina de funingine, idem si capacul de la motor, iar pe dedesubt, pe marginea galeriilor, este plin de funingine grasa...ma gandesc ca ori este galeria fisurata, ori este tubul de recicrulare a gazelor fisurat, ori pur si simplu slabit. S-a mai lovit careva de problema asta?
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
kid2502 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 08 ![]() |
Am avut turbina rectificata la Brasov si nu stiu ori de la ei ori de la transport am gasit in cele de urma vacumul care trage tija turbinei in sus , inclinat lucru care nu l-am stiut si m-a facut sa umblu la reglajul tijei, intrucat se ridica foarte putin in sus 5-6 mm si ea de fapt trebuie sa urce 1-1,5 cm.
Rog frumos cei care au timp sa se uite la tija turbinei sa-mi spuna care filete sunt de la piulita pana in capatul tijei sa o reglez catusi de putin inapoi ca nu mai stiu cum era si nu-mi place cum trage. Stiu ca trebuie sa o dau jos iar si sa o duc la Brasov sau alt service care se ocupa cu turbine sa o regleze ei in aparatele lor speciale, dar pana mai fac rost de bani , ajutati-ma cu numarul se filete dintre piulita si capatul tijei. Multumesc anticipat. |
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
kid2502 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 08 ![]() |
Nu are timp nimeni sa arunce un ochi sa vada cate filete sunt la tija ???
Va rog ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:36 |