Megane 3 pierdere de putere, Check ESC + taie acceleratia
![]() ![]() ![]() |
Megane 3 pierdere de putere, Check ESC + taie acceleratia
Costeakp |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 October 23 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dCi 110
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.345 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dinytre cele 3 serviceuri a facut vreunul si o diagnoza cu tester? Ce defecte erau prezente/memorate?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
buna colegi
am si eu o mica/mare problema cu benzinarul din semnatura problema sta cam asa la accelerari "brutale" adica acceleratia la podea, indiferent de treapta de viteza masina nu se accelereaza, adica are secunde cand sinti ca-i "taie" alimentarea, "merge in suturi" ai impresia/senzatia ca practic tai alimentarea la motocicleta in plina acceleratie...inclusiv zgomotele/bubuielile specifice motocicletelor. in cazul in care acceleratia se face constant prin apasare continua si moderata a pedalei de acceleratie nu este nici o problema in fiecare treapta de viteze merge normal, o duci pana in limitarea cutiei de viteze. Nu apare nici o eroare in bord. verificate bujiile, regulator presiune benzina, pompa benzina. Totul cica ok. In reprezentanta nici o eroare pe clip....citez din mesteri totul functioneaza in parametrii. sper ca m-am facut destul de inteles asupra fenomenului. oare de unde vine problema..ceva senzon, electrovalve etc etc? Multam de eventualele sugestii |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.345 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pops and bangs in esapament sunt de la cip cirip tuning de obicei. O inregistrare de parametri in treapta superioara de vieteza cu turatie, pozitie pedala, presiune admisie, timp injectie si lambda ar fi interesanta, nu au facut mesterii de la reprezentanta si proba de drum cu clip conectat?
This post has been edited by einstein1984: 2 Nov 2023, 10:48 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
pai aici e problema
masina a ramas pentru o zi la ei . aveam mesaj in bord de verifica esp, abs, frane. mi-au spus ca trebuie lasata o zi-doua la ei sa purice tot sistemul electric. cand am lasat masina la ei le-am mentionat si aceasta problema dupa doua zile cand m-am dus sa o iau ce sa vezi? virez stanga sa ies din parcare se aprinde martorul de abs, sep, frane. desi mi-au spus ca citez"s-a facut test in mers - nici o problema, totul functioneaza corect si in parametrii. problema de abs, esp frane cica e de la jante...i-am explicat meseriasului ca jantele sunt originale cele de 19. Am plecat in graba de la ei. ESP, ABS l-am rezolvat..un senzorul de la roata dreapta/fata la virare stanga nu mai era citit..la indreptare volan mesajele dispareau. Acum pe partea asta nu mai sunt probleme Masina a avut asta pe ea https://shop.elia-ag.de/epages/ELIA_Tuning_...roducts/99P5301 acum mai are doar https://shop.elia-ag.de/epages/ELIA_Tuning_...Products/205320 sper sa nu se considere reclama. Pops and bangs apare doar in momentele descrise de mine, adica accelerare brusca cu pierdere putere timp de ...mai putin decat zici 1-2. Cum ridici piciorul de pe acceleratie totul e normal daca continui acceleratia constant, daca apesi brutal si ti piciorul in podea felul in care se manifesta masina este continuu pana la o noua ridicare de picior. am intrebat aici deoarece in reprezentante nu am incredere. Mentionez ca s-a verificat regulator presiune benzina, pompa..bune dar nu mentine cica presiunea. Adevarul e ca nici nu se cunosc sigur nivelurile de presiune "recomandate" Cel ce incearca sa rezolve problema incearca sa faca rost de documentatie tehnice, dar am zis sa incerc poate primesc informatii ajutatoare sau indrumari aici. Multumesc This post has been edited by tatimeu: 2 Nov 2023, 10:53 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Despre cipcirip tuning la RS se mai discuta intr-o alta sectiune (adevarat ca pentru Megane IV si alta motorizare), raman la parerea ca dispozitivul din primul link este cam "pacaleala", softul masinii mai trebuie sa stie si ce "se petrece"
![]() Iar despre "... Cel ce incearca sa rezolve problema incearca sa faca rost de documentatie tehnice, ..." cred ca cel care incearca sa rezolve problema ar cam trebui sa stie asta, sau cel putin tu sa "definesti" mai bine ce doresti altfel cred (doar o parere atata tot) ca este cam greu ca cineva pe forum sa iti ofere informatii \ajutor concret .... This post has been edited by Gil26: 2 Nov 2023, 11:10 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
tatimeu |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
in legatura ci cipcirip[ul facut de tunerul oficial al renault/dacia nu ma pronunt. Nici nu e cazul aici.
mesterul care incearca sa rezolve problema e un "injiner" care isi rezolva singur masinile personale din garajul lui pentru etapele de raliu in costa ale Romaniei- cu rezultate destul de bune in raliuri. Problema e ca nu toate agregatele au aceasi parametrii standard de functionare. problema mea e la jinjectie (combustibil/aer/amestec/presiuni). acum scriu si eu ce am inteles de la el si zic asa din putul amintirilor...are presiune 15bari masurati pe circuitul x...dar oare nu trebuie minim 16,5 bari pentru o functionalitate corecta? pentru chestiuni de detaliu gen cele de mai sus mi-a spus ca incearca sa faca rost de documentatie. eu doresc daca se poate idei despre ce componente/senzori/valve etc care mai sunt implicate in procesul de combustie/evacuare/gaze arse/aer/presiuni la masina asta pe langa bujii, bobine, injectoare, regulator presiune admisie benzina, pompa combustibil care sunt "verificate" si "functionale" poate e o chestie mai putin cunoscuta de generalisti, cu mai putine incidente dar care sa cauzeze asemenea probleme. Nu sustin ca e expert asta e si motivul pentru care caut idei, solutii si aici, avand in vedere solutiile reprezentantei din Sibiu daca nu ma injel colegul Marian de la timisoara parca a patit o chestie semanatoare in trafic la o accelerare brusca sa se trezeasca cu o problema de genul. Avea si rezolvarea pusa..ceva senzor dar nu ii mai gasesc postarea. Daca nu ma inseala memoria a patit chestia cu Laguna IIIGT Multam de intelegere This post has been edited by tatimeu: 2 Nov 2023, 11:32 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.345 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul ma feresc sa zic ca daca X a avut cutare problema si a schimbat cutare piesa la fel va fi si la tine. De aia zic ca niste masuratori cand se intampla problema pot indica spre o cauza posibila si banui ca si un odb tester generic le poate obtine. MArian stiu ca a avut ceva probleme pe la furtunele de vacuum imbatranite (si deci probleme la contrilul wastegate daca tin bine minte). La tine de exemplu se poate verifica debitul de carburant (intre 80 si 120l/h) si o presiune intre 5.1si 5.75 bar .
Datele sunt generice pt mlegane 3 F4R turbo ca nu stiu cod motor sau serie VIN. Apoi manual de diag se gaseste in dialogys , depinde si de ce scule ai ca sa urmezi pasii de diag . |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Multumesc einstein
Masuratori s-au facut in mers si s-a generat comportamentul de care am spus mai sus .masuratorile nu s-au facut cu Clip, iar citirea/interpretarea rezultatelor a condus la probleme de alimentare. Banuiesc ca testerul folosit nu ii spune si presiunile necesare, despre presiunile de lucru vrea sa sape respectivul astfel incat sa inlature orice dubii referitoare anumite piese. daca ajuta las si seria nu ma deranjeaza cu nimic VF1DZF10651183021 Multumesc |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.345 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
presiunile se masoara cu manometru, masina nu are senzor pt asta ca sa vada testerul ceva. Debitul cu cilindru gradat si cronometru. La serie e ceva gresit, nu o recunoaste sau nu-mi merge mie azi ceva.
P.S. Elia e un tuner specializat pe Renault, din ce stiu nu are nici o autorizare de la REnault sa faca nimic pe masini sau vreun sprijin. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
cu manometru sunt masurate presiunile.
VF1DZY10651183021 am scriz F in loc de Y scuze This post has been edited by tatimeu: 2 Nov 2023, 13:17 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Este bine ca parametri din injectie sa fie cititi cu un tester \program dedicat Renault ex CLiP si\sau DDT ori macar derivate ale acestora, multe din programele multimarca generice fie "citesc" aiurea fie nu pe toate, etc., doar unele gen Launch sunt mai OK.
Nu pot acum dar mai pe seara ma uit peste ceva valori pentru VIN-ul respectiv, daca vad ceva interesant referitor la ceea ce ai scris le pot si atasa, dar verificarile trebuie facute fizic pe masina (si in diferite conditii). |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.345 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Capture.JPG ( Size: 75.74k )
Number of downloads: 260
defectul asta de la inceputul lui iunie mi-ar zice ca nu e alimentarea de vina cu pilotarea turbo. Dar confirm ca presiunea si debitul citate mai sus sunt ce trebuie pt VInul asta. ![]() pentru turbo ai aici procedura de verificari. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
multumesc colegi
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
uNNNk |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 2 February 21 ![]() |
Am avut si eu o problema asemanatoare cu @tatimeu, la accelerare "brutala" intrerupea foarte puternic in zona de 3500-4500 rpm, dupa ce trecea de 4500 continua normal. Daca acceleram moderat ori nu se manifesta deloc ori se manifesta cateodata dar nu asa intens.
Tot 2.0 tce, dar cel de 180hp. Dupa mai multe cautari, si niste informatii de la fostul proprietar, cum ca motorul asta sufera pe partea de bobine si bujii (bujiile fiind schimbate si de el) am decis sa le schimb. La mine asta a si fost, se pare ca una dintre ele era problema... Am pus bobine oem(beru) si bujii NGK iridium, vechile bujii (care au rezistat pe masina doar 2 ani) erau Denso iridium. Asa ca mai incearca sa verifici bujiile si bobinele odata, eventual conecteaza si o diagnoza si urmareste missfire counter-ele in timpul aparitiei problemei. This post has been edited by uNNNk: 2 Nov 2023, 15:51 |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Dar colegul a precizat ca au fost verificate bujiile si bobinele plus alte componente (cine\cum a facut asta este poate alta discutie) si a scris asta chiar de doua ori:
QUOTE(tatimeu @ 2 Nov 2023, 10:12) ... Nu apare nici o eroare in bord. verificate bujiile, regulator presiune benzina, pompa benzina. Totul cica ok. In reprezentanta nici o eroare pe clip....citez din mesteri totul functioneaza in parametrii. ... QUOTE(tatimeu @ 2 Nov 2023, 11:29) ... la masina asta pe langa bujii, bobine, injectoare, regulator presiune admisie benzina, pompa combustibil care sunt "verificate" si "functionale" ... iar la el problema pare sa fie “…la accelerari "brutale" adica acceleratia la podea, indiferent de treapta de viteza masina nu se accelereaza, adica are secunde cand sinti ca-i "taie" alimentarea, "merge in suturi" ai impresia/senzatia ca practic tai alimentarea la motocicleta in plina acceleratie ...” @ tatimeu, colegul @ einstein1984 ![]() This post has been edited by Gil26: 2 Nov 2023, 18:43 Attached thumbnail(s) M_gane3_F4R874Valori1.png ( Size: 330.89k ) Number of downloads: 245 M_gane3_F4R874Valori2.png ( Size: 295.78k ) Number of downloads: 236 M_gane3_F4R874Valori3.png ( Size: 252.77k ) Number of downloads: 233 M_gane3_F4R874Valori4.png ( Size: 262.29k ) Number of downloads: 232 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Mulțumesc mult colegi.
Informațiile o sa le direcționez "meșterului". Sper sa ii de-a de cap. Altfel mă văd nevoit să apelez la reprezentanta din Brașov Revin Am fost la atelier(500m) de mine și i-,am lăsat foile puse de colegul gil. Scuze poate va plictisesc dar o întrebare. Mașinuță asta are doi senzori de detonație? Mi-a spus că după "investigații" un senzor de detonație returnează valori anormale și acționează pentru protectia motorului. Nu am tangenta cu treburile astea așa că limbajul meu nu cred că e cel mai tehnic dar vreau sa va țin la curent cu evoluția. Poate că nu știe cauza problemei și mă"aburește", deci cu voia voastră va stresez poate voi sesizați discrepanțe sau eventuale abureli vis-a-vis de răspunsurile primite la problema mea. Mulțumesc pentru intelegere This post has been edited by tatimeu: 2 Nov 2023, 20:22 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Atasat schema electrica a injectiei motorului tau F4R874 (am pus si descrierea unor senzori), locatiile si cateva componente ale injectiei plus mufa senzorului detonatie si poate “mesterul” acela dupa “investigatii” precizeaza si la care dintre cei doi senzori de detonatie se refera
![]() LE: vezi si ultima captura din postul #16 cu valorile fizice (rezistenta interna intre pinii 3S si 3DQ) si din tester (parametri PRxxx) pentru senzorul de detonatie <span class='edit'>3 Nov 2023, 06:35:</span> Mai atasez si procedura de diagnosticare a senzorului de detonatie (care este unul singur) in care am subliniat si procedura dupa reparatie cu reinitializarea prin comanda RZ038 – Programare senzor detonatie (insa la tine nu stiu daca este cazul, iar despre “un senzor de detonație returnează valori anormale și acționează pentru protectia motorului” despre care a mentionat “meseriasul” si protectia motorului poate sa fie alta “discutie”). This post has been edited by Gil26: 3 Nov 2023, 06:36 Attached thumbnail(s) F4R874SchemaInjectie.png ( Size: 192.57k ) Number of downloads: 24 F4R874Locatii.png ( Size: 1015.99k ) Number of downloads: 28 F4R874Componente.png ( Size: 666.11k ) Number of downloads: 32 SenzorDetonatieProceduraDiagnosticare.png ( Size: 337.59k ) Number of downloads: 12 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.345 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
In istoricul de diag era la un moment dat un rateu de combustie pe cilindrul 2 dar era memorat de la 105 000km, deci am zic ca nu e cazul acum.
pe de alta parte, problemele de ESP/ABS (lipsa semnal viteza, aparent senzor dreapta fata era de vina) pot afecta si functionarea motorului, info viteza vehicul conteaza si ea pt control motor. Detonatii nu am vazut semnalate. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
einstein multumesc de info
cel de la Sibiu mi-a zis ceva de cilindru 2 cand am dus masina la ei. Banui ca a citit si el istoricul, dar atat. in legatura cu esp, da am rezolvat problema respectiva (la tipul care acum "se ocupa" de masina) - senzor roara fata dreapta era citit cu intrerupere. Am plecat din reprezentanta cum m-am dus..si special pentru senzorul respectiv m-am dus scuze de intrebare de noob dar ce e diag ....banui ca informatiile citit de clip (tester) si memorate in baza de date Renault. istoricul respectiv ce data are daca se poate? recent.. acum prin august - septembrie? Multumesc This post has been edited by tatimeu: 3 Nov 2023, 12:04 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#21
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.345 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce citeste clipul se salveaza pe un server. Eu am vazut ceva gen 2 iunie si 21 iunie, alea de la sfarsit de iunie erau fara defecte ca stersese din ele. August septembrie nu a aparut (poate nu era clipul conectat la Renault net, desi ar trebui sa fie ca la unele masini nu merge altfel)
Diag e prescurtarea de la diagnostic cu clip in general. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
da
ai dreptate 2 iunie a fost prima programare si in 21 a doua programare la sibiu. Acum mi-a confirmat copilul cat timp a trecut de cand nu am mai folosit masina...am si pierdut notiunea timpului ![]() rateu de combustie poate sa genereze asemenea simptome? de ce intreb? chestia care se intampla acum la masina se intampla si acum 3 ani - 80kkm cand am luat masina, dar nu asa pregnant iar manifestarea dura o secunda hai sa zic 2 max . La momentul respectiv nu am considerat ca e o problema (nema inginerie - am pus pe seama cipciripului facut la masina). |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Cu softul de fabrica ai incercat, tot la fel face ?
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
adica mapa de injectie?
hartiile de la Elia nu mentioneaza modificare mapa injectie ci doar montare e-pedala sau cum ii spune cutiutei care transmite valori "eronate" catre ECU intercooler schimbat si filtru de aer sport. acum cutiuta este data jos de catre cei de la Sibiu. Posibil sa fie mapa schimbata de catre fostul proprietar separat fata de cipciripul facut de Elia, deoarece inginerul din Sibiu mi-a spus ca a vrut sa puna mapa de injectie inapoi dar nu a reusit pe motiv...poate traduc eu prost - actuale nu poate fi inlocuita? - nu are acces la ea sau ceva de genul. Nu am bagat de seama avand in vedere ca mi-a jurat ca a pus clipul pe ea ca totul e ok masina functioneaza in paramatri, dar eu aveam senzor de esp buluit, neinlocuit de catre ei. mai mult am intrat la banuieli ca nu au facut nimic la masina caci atunci cand i-am spus ok ma duc la caserie sa platesc mi-a spus ca nu am nimic de plata e "oferta" din partea lor. Bine ca masina era macar spalata ![]() This post has been edited by tatimeu: 3 Nov 2023, 12:57 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#25
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.345 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai in descrierea ta eu zic ca da, sarcina mare, da in detonatie si motorul reduce avansul- si imbogateste ... Sunt sanse sa fie benzina veche sau de 95 in rezervor? Daca si cu benzina de 100 proaspata, ar putea fi un cip cirip nu prea bun.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
masina a papat benzina de 95 si 100 atat de la OMV, Petrom , MOL, Rompetrol. Indiferent de benzina se manifesta identic, dar parca nu atat de des
posibil mapa schimbata? doar cu soft dedicat se poate afla ce mapa de injectie este pusa? se poate stii undeva care a fost mapa originala (cod/nume etc?) Multumesc |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#27
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.345 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Uneori, tunerii cand rescriu calibrarea de inejctie lasa urme si se vede cu clip ca e schimbata. Aici nu e cazul, daca e schimbata e facuta frumos, fara urme. Adica ar trebui fie DDT si cineva care stie ce vede acolos a zica ca nu e ok (gen un alt tuner) fie daca ai noroc si exista calibrare noua de la Renault, reprogramat la dealer . Daca nu exista mai nou decat ai care pare a fin pe masina, nu merge rescrisa. Dealerul nu are DDT.
Dar dat fiind ca ai avut cutiile alea atarnate prin masina, daca mesterul tau are cu ce sa, dea un reset de adaptivi injectie. Mergi apoi ceva cu masina cu benzina de 100 (variind turatia si sarcina, nu autostrada pe regulator) dar fara sa ii dai pana la capat si mai incerci dupa gen 20-50km sa vezi daca mai face. P.S. si cu cipcirip tuning, nu ar trebui sa faca asa daca era mapa scrisa corect. This post has been edited by einstein1984: 3 Nov 2023, 14:29 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
multumesc
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Momentan in pană de soluții.
Daca ajuta cu ceva o informație pe care am uitat sa o menționez. Mai nou o data cu rateurile date de motor se aprinde și beculetul de la catalizator. Daca las accelerația se stinge. La o nouă apăsare in podea a pedalei evident pe lângă bun bum și martorul de catalizator aprins |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
luca76 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Eu stiu de cand aveam dacia ca rateurile pe evacuare sunt datorate problemelor la aprindere.
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 17:36 |