Anvelope Laguna III, dimensiuni, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Anvelope Laguna III, dimensiuni, recomandari
andru1973 |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
|
||
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
De acord, dar nu energy saver care sunt niste petarde ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
Or fi ele petarde ,o să văd cum pocnesc
![]() 6 Mar 2018, 18:42: Decit reșapate cum se practică prin Ro (lasă că și aici sunt destui) mai bine Michelin energie saver ![]() This post has been edited by andru1973: 6 Mar 2018, 19:42 |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
mars |
![]()
Post
#514
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
Da corect
![]() |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
Liquor77 |
![]()
Post
#516
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 20 October 14 ![]() |
Gata.
Mi-am comandat Hankook Ventus Prime3 K125 205/60 R16 92H dupa vreo 3 saptamani de reaserch pe net. Sper ca am luat decizia buna. Lumea se plange ca-s cam galagioase la peste 120 Km/h (71 db). Revin cu detalii pentru cei interesati. Ms. Drumuri bune ! |
--------------------
Renault
Clio 2 1.5dCI, Laguna III 1.5 dci
2009
|
|
formotion |
![]() ![]()
Post
#517
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 23 October 11 From: bucuresti-militari ![]() |
Si ale mele cauciucuri.Am bagat rotile de vara.poze la rotile de iarna cu dimensiuni ramase si vara la fel.
Si spalate cele de iarna pentru bagat la magazie next winter.Si dupa cum vedeti am 8 jante la fel.4 iarna 4 vara This post has been edited by formotion: 10 Mar 2018, 10:25 Attached thumbnail(s) SmartSelectImage_2018_03_10_09_44_06.jpg ( Size: 579.01k ) Number of downloads: 561 SmartSelectImage_2018_03_10_09_44_22.jpg ( Size: 385.52k ) Number of downloads: 566 SmartSelectImage_2018_03_10_09_44_37.jpg ( Size: 394.34k ) Number of downloads: 558 SmartSelectImage_2018_03_10_09_44_53.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 561 SmartSelectImage_2018_03_10_09_45_06.jpg ( Size: 383.02k ) Number of downloads: 557 SmartSelectImage_2018_03_10_10_22_23.jpg ( Size: 595.85k ) Number of downloads: 69 |
--------------------
Renault
Laguna
2011 2.0dci 131cp fap
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#518
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 22 Feb 2018, 14:32) Sunt in perioada de acomodare cu noile CrossClimete+ 225/45 R18 95Y (XL). Eu cu ele si ele cu mine. Sunt decis sa scot untul din ele. ![]() Ma obisnuiesc cu franarea, tractiunea, comportamentul pe curbe si absorbtia denivelarilor. Am ajuns azi la vulcanizare dupa 1500Km sa fac verificarea teoretica a echilibrarii rotilor (cica asa se face regulamentar la anvelopele noi). Tot la EUROMASTER Pipera de unde le-am luat. Mai ales ca aveam ceva tremutat in volan: si la mers constant si la franare (maine verific si discurile). Toate cele 4 roti erau dezechilibrate!!! Cu minim 15gr pe fiecare roata. Una dintre roti a necesitat rearanjarea caucicucului pe janta deoarece la echilibrare cerea 25 gr interior cu 80 gr exterior. ![]() Toate cauciucurile aveau mici batai laterale: cica in limite normale. Calitate Michelin pentru Romania (arunca toate ciurucurile pe aici). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Am senzatia ca, caucicucurile astea o sa ajunga toate la garantie, cu mult inainte de 2 ani. ![]() QUOTE(madhorsefuzzy @ 2 Mar 2018, 10:28) @marius80_eugen: CrossClimate+ nu sunt pentru tine: par mai grele decat restul si accelerezi mai greu. Impresia mea. Am cantarit azi o roata: Interlagos 18" + CrossClimate+ 225/45 R18 95Y = 20,8Kg. Aceeasi janta cu Pilot Super Sport 225/45 R18 95Y avea 19,9Kg. Janta Interlagos 18" are 9,9Kg. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#519
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Apreciez cantarirea, merci mult.
Pentru moment de vara s-ar putea sa pun un set pe 17, cele Schuss Black de la M3 Bose ( 10.6 kg aprox.). Asta daca nu gasesc pana la adevarata primavara pe astea pe 18' la un pret decent. Eu zic sa mai aveti rabdare cu rotile de vara cel putin pana pe 10-15 aprilie. Nu am patit niciodata treaba cu dezechilibratul nici macar dupa 2 ani de folosire. Anvelope noi pe jante ok nu ar trebui sa depaseasca 40-50 gr . Vreo anvelopa din aia sucara Climate ... ai cantarit ? Sau cu tot cu janta ... ca sa-ti faci vreo idee referitoare la greutate . Eu stiam ca re-echilibrarea nu se face doar prin adaugarea suplimentara de plumb, ci scoaterea completa a plumbilor si apoi reechilibrare completa. Practic o re-echilibreaza dupa ce s-a asezat pe janta. Putine firme fac treaba asta gratuit, desi pt pastrarea garantiei jantelor si anvelopelor ar trebui sa o faca. La fel si presiunea cu azot ... completarea . This post has been edited by marius80_eugen: 15 Mar 2018, 21:47 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
mars |
![]()
Post
#520
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 15 Mar 2018, 17:05) Am cantarit azi o roata: Interlagos 18" + CrossClimate+ 225/45 R18 95Y = 20,8Kg. Janta Interlagos 18" are 9,9Kg. QUOTE(marius80_eugen @ 15 Mar 2018, 21:38) Vreo anvelopa din aia sucara Climate... ai cantarit ? Sau cu tot cu janta ... ca sa-ti faci vreo idee referitoare la greutate. janta + anvelopa = 20.8 kg janta = 9.9 kg -------------------------------- anvelopa = 10.9 kg |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#521
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, sunt la a 2-a cafea si inca nu m-am trezit. Nu pare f grea. Eu tin minte de Dunlop BlueResponse pe 17 la 9.6 kg ... dar era 215/50/17 ...
Oricum pentru mine deocamdata Climate-urile astea nu sunt o solutie si uite ca nu-mi pare rau. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
mars |
![]()
Post
#522
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Pe net am gasit 10.79 kg, destul de aproape de ce zice fuzzy. Nici pe mine nu ma atrag, de niciun fel.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#523
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Zilele astea dau comanda. Au ramas in joc doar Asymmetric 3 si ContiSportContact 5 ContiSeal. As fi dispus sa renunt la putina performanta pentru confortul psihic pe care o solutie ca si ContiSeal mi-l ofera.
ContiSeal |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#524
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Iti poti fave din orice anvelopa acel SEAL. La bicle se foloseste de multi ani. Este cam 45-60 lei o sticluta cu 500 ml de solutie anti-pana. Este foarte mucioasa, cu bucatele mici de cauciuc. Nu conteaza ca e verde, albastra sau alba. In kiturile de pana de la masinile fara roata de rezerva o gasesti si scrie clar data expirarii.
Avantaje : in cazut in care ai luat un cui sau ceva de genul rezesta mai mult decat daca nu ai acea substanta. Din multe experiente diferentele sunt mici. De multe ori am luat cui si abia in 2 zile am oba. Daca mergi la drum si iei cui, o umfli de cateva ori si mergi sute de km fara probleme. In cazul in care s-a "rupt" anvelopa / bytesnake de ex de la vreo groapa nu te ajuta cu nimic. Marea diferenta este numai daca s-a intepat si cuiul a iesit, atunci si doar atunci te ajuta acea substanta, pt ca din presiune si gravitatie se astupa cu acea solutie. Runflat-ul e mai sanatos din punctul asta de vedere ... Dezavantaje : orice substanta "expira" / se intareste si isi pierfe din proprietati. Orice substanta este o greutate in plus. Personal prefer sa merg oricum.cu compresorul dupa minevsi vreo 2 seturi anti-pana de genul snur + "sula" , adica daca ai vazut-o si te mananca sa o rezolvi singur, pui roata intr-o pozitie ok, scoti cuiul sau problema, bagi sula care face gaura rotunda si aderenta si apoi impingi de iti sar capacele sula+snur de cauciuc in interior. Acelasi lucru se face si la vulcanizari, doar ca dai 13-15-20 lei respectivului. Cica e mai sanatos decat petec si nu se umbla la roata de dat jos sau dejantat sau altele . Deci acel seal repet il poti face la orice anvelopa cu substanta bagata in interior. Cred ca acele SportContact sunt destul de "sportive" adica ai grip o gramada, dar se tocesc mai repede. Daca vrei ceva mai spre comfort sunt ContiPremiumContact. SportContact sunt la bataie cu Michelin PilotSport. Mars eu gasesc mai.multe feluri de jante cu numele Interlagos... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
mars |
![]()
Post
#525
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Da, dar iti dai seama ca fuzzy n-are Interlagos de VW (17”, 18” si 19”), nu?
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#526
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
mars |
![]()
Post
#528
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Cu talon de 60 sigur n-au, dar nici nu le trebuie. Despre jante continuam sa povestim aici.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#529
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Pana la urma am comandat Goodyear Eagle F1 Asy 3 95Y. Pretul m-a convins, 563 lei / bucata si voucher 300 lei de la Goodyear.
|
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#530
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu ma tot uit dupa ele , dar voucerul ala ... e numai pentru cumparaturi la hypermarketuri , nici macar carburant nu poti sa bagi de el.
Eu le tot compar cu Dunlop-sp-sport-maxx-rt-2-225-45-r17-94w-xl-mfs ... Modelul tau desi scrie 95Y, are XL sau nu ??? Eu am gasit cu 94Y, dar nu scrie nimic de XL. Pe review-urile din Anglia cica GY ar fi mai bune si le compara cu Michelinurile si Continentalurile de top, dar pe alte review-uri gen SUA sunt date cu probleme la stabilitatea laterala si la franarile pe ud. Ma mai tenteaza si Primacy 4 , pentru ca Pilot Sport 4 le consider prea sportive, tari si din cate am inteles se uzeaza repede. Continental PremiumContact 6 sunt mai scumpe decat PS4 din cate am vazut. Si toate aceste pareri va dati seama ca pot fi influentate si de calitatea care mai ajunge in RO ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#531
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Pe dimensiunea asta, 225 45 R18, exista doua variante in functie de indicele de incarcare, 91 (standard load) si 95 (extra load). Nu conteaza daca scrie sau nu "XL" pe anvelopa. Este doar o informatie redundanta mentionata uneori pe anvelopa pentru a evidentia faptul ca este varianta ranforsata fara sa fie nevoie ca utilizatorul sa cunoasca care este indicele de incarcare pentru anvelopa fara ranforsare. Aceeasi logica se aplica si altor dimensiuni de anvelope.
Tichetele cadou pot fi folosite si in alte magazine inafara de hipermarketuri si nu doar pentru alimente. Este irelevant oricum. Atata timp cat fac frecvent cumparaturi in hipermarket pentru mine tichete in valoare de 300 lei inseamna ca am primit reducere de 300 lei la achizitia anvelopelor. |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
mars |
![]()
Post
#532
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
@ marius80_eugen: doar ti-am mai raspuns...
QUOTE(mars @ 3 Mar 2018, 21:29) Pe dimensiunea 225/45/R18 cu indice de sarcina 95 (cum scrie in carte) sunt automat XL, cele normale sau run-flat avand 91. @ r_vlad: buna alegere! Iar pretul e foarte bun, sub 500 lei, cu acel voucher. Abia astept sa scapam de zapada, sa vad daca mai au lipici. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Update pe Michelin CrossClimate+ 225/45 R18 95Y: foarte, foarte zgomotoase pe ud si viteze peste 130Km/h. Dar foarte.
Nu ca si-ar mai lua cineva in afara de mine ... |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mars |
![]()
Post
#534
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Nu ca si-ar mai lua cineva in afara de tine...
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
cosmjn86 |
![]()
Post
#535
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 10 March 09 ![]() |
Eu am CrosClimate(varianta simpla,nu +) 215/50/17 si sunt foarte multumit de ele pana acum.Am aproximativ 15000 km din care 60% pe autostrada si mie nu mi se par deloc zgomotoase.
Au fost echilibrate de la montaj si pana acum nu a trebuit sa refac echilibrarea lor. Nu stiu daca are vreo relevanta, pneurile au fost cumpărate si montate in Franta. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0dci BVA
2013
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#536
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum stii , acolo e apa calda, asa ca ar avea importanta. Sunt curios la ce pret sunt acolo si ce pret sunt aici.
Eu am renuntat deocamdata la visele umede cu 18', am sa raman deocamdata pe 17'. Am deja 2 Primacy 3 bune pentru spate, pe care le-am avut anul trecut pe fata, dar sunt 215.50.17 si o sa vad sa mai iau inca 2 anvelope doar pentru fata. Nu merita acum sa iau set de 4 nici macar cu acel voucer, pentru ca dau niste bani si raman cu anvelope pe care nu iau banii care-i merita. Oricum daca luam 4 as fi trecut pe 225.45.17 si ar fi avut talonul si mai mic si sufeream si mai tare la gropi. Am gasit cu 390 lei bucata Dunlopuri si BlueResponse si SportMaxx si ajungeam pe la 1.600 lei 4 anvelope - 300 lei voucer. Daca as cauta ceva cu talon mare sar imediat la 2.200 lei si deja voucerul nu mai conteaza. O sa caut doua bune pentru fata, ori Primacy4 , ori PS4 , ori Sportmaxx tr2 , chair si GY Asy3, dar caut ceva cu 225.50.17 sau 215.55.17 pentru fata. Diferenta la km este mica intre ele, fata oricum este mai lasata din cauza greutatii , asa ca nu ar fi nici o problema de la ABS sau ESP. Din pacate noi nu aveam drumuri pentru 225.45 nici cu 17 si nici cu 18 in Bucuresti. Daca as sti ca as merge mult in afara, poate saream pe ele, dar asa, poate sar la anul, cand s-or consuma si Primacy-urile 3. De Primacy4 numai de bine pana acum si fata de ce am scris mai sus nu este decat sub Pilot Sport, cica sunt mai silentioase si mai economice decat Primacy3. O alta alegere ar mai fi si Continental PremiumContact6 (care cica ar combina PremiumContact 5 cu Premium Sport4 ) care are review-uri bune, dar sunt mai scumpe si decat PS4 si decat Primacy4. In cel mai rau caz, daca mi se pune pata iau Debica HP2 si care tin fara probleme 2 veri si sunt si economice si silentioase si ar fi mai bune decat Nexen-uri/BF si altele mai low. La cat am dat la lopata cred ca mai dureaza cel putin o luna pana voi pune rotile de vara ... asa ca mai este timp. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#537
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cosmjn86 @ 24 Mar 2018, 09:45) Eu am CrosClimate(varianta simpla,nu +) 215/50/17 si sunt foarte multumit de ele pana acum.Am aproximativ 15000 km din care 60% pe autostrada si mie nu mi se par deloc zgomotoase. Au fost echilibrate de la montaj si pana acum nu a trebuit sa refac echilibrarea lor. Nu stiu daca are vreo relevanta, pneurile au fost cumpărate si montate in Franta. Ca sa fiu mai explicit: pe A1 de la Buc la Pitesti am vreo 4 tonalitati de zgomot: una dintre ele e silentioasa si celelalte 3 zgomotoase, dintre care 2 foarte zgomotoase. Pe ud. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#538
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu Nokian nu se intampla asa ceva ... poate nici cu altele. Compromisul pe care l-ai facut cand ai trecut de la anvelope Michelin la asta a fost foarte mare si poate e greu sa-l digeri. Daca era atat de usor ca o anvelopa sa fie buna mereu , era deja inventata, in rest sunt doar compromisuri si stii asta f. bine.
Si eu folosesc de iarna Kelly's pe spate , dar sunt impecabile, nu m-au dezamagit, dar suport zgomot mai mult pe spate de la ele si sunt mai grele cam cu 1 - 1,2 kg decat Nokianurile de pe fata. Culmea este ca se comporta f bine desi au implinit impreuna peste 10.000 km si am mers destul prin oras si pe asfalt/uscat si am depasit cu ele si 190 si de mai multe ori 170 si se comporta ok. Poate unii au fost mai norocosi la Climate-uri, dar daca vrei sa tii masina mai mult timp iesi mai bine cu anvelope dedicate, mai ales ca tu ii dai talpa si ai nevoie de performanta. Sunt curios cum se vor comporta la vara pe 40' in aer si peste 75' in asfalt cand ii dai talpa pe curbe ... cred ca ori le dai ca slick-uri inapoi la Michelin, ori le dai foc intr-o piata si pui pe net ca anti-reclama. ![]() Pe A1 o fi si o arie de Bach, habar nu am cand e ud , eu aud zgomotul asfaltului si fasaitul constant, atat. Cand este uscat e alta treaba. Trecei de la portiuni mai proaspete pe altele mai vechi si culmea este ca pe A1 se aude mai bine asfaltul mai vechi, decat cel nou, iar in alte parti se aude mai ok cel nou. Sunt cativa km cand merg cu 130 si ai impresia ca este zgomotul de la 80 pe alta portiune. Pana in prezent, cele mai silentioase au fost Dunlop SP BlueResponse 205/50/16 ( Megane3) cu 68 db, A franare si B consum. Umflate ca la carte , aveai impresia ca ai mai inchis inca un rand de geamuri. Singura lor sensibilitate era laterala si anume nu aveai protectie la janta si pe acea masina nimeni nu-mi recomandase XL si eram sa uit, aveau 7,8 kg parca. Acelasi model , dar pe 225/45/17, cu XL are 8,6 kg, in timp ce celalalte depasesc 9,3 - 10,6 kg. This post has been edited by marius80_eugen: 25 Mar 2018, 01:10 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#539
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Update: pe uscat e aceptabil pe A1 la viteze mari (160-180Km/h). E chiar haios la Km 80 pe portiunea dreapta dinspre Pitesti incepi pe silentios treci pe zgomotos si revi pe silentios. E foarta evidenta treaba acolo.
In rest astept vara cu 40 de grade sa vad care e treaba cu CrossClomate+ - urile. Pe zapada si gheata atata timp cat le faci presiunea in functie de masina (astfel incat sa calce roata cat mai complet pe asfalt si pe fata si pe spate) se descurca bine si nu ramai impotmolit in nici o situatie. Asadar sunt foarte adecvate pentru iarna. Foarte bine e rezervat pentru cele de iarna. De exemplu presiunea cu care merg eu cu ele pe Laguna mea 3 break este de 3.1 fata si 2.0 spate (presiuni la rece). Asa calca foarte bine cauciucurile pe asfalt (testul il faci intr-o parcare cu mult praf pe jos dupa ce vii de afara de la ud) si o simt bine si pe curbe si pe franare. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#540
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Personal mi se pare foarte umflate pe fata, desi ai masina mai grea. La mine cand ajungea la cald la 3.0 (pe bord), le mai scadeam putin la rece, unde aveam la rece cam 2.6-2.7 fata si cam 2.3 - 2.5 spate. Toate aceste presiuni numai in afara orasului, altfel in oras daca mergeam cu peste 2.8 fata la cald ... ma arunca rau in toate partile si simteam orice denivelare ( asta cu 215.50.17 )
Cred ca este o diferenta foarte mare intre fata si spate la tine , nu inteleg cum naiba sa nu calce corect anvelopa. E adevarat ca , daca mergi foarte multi km cu ele prea umflate se uzeaza mai tare pe mijloc si daca mergi cu ele mai dezumflate se uzeaza pe margini (dar vb despre multi km) , dar in toate cazurile pata de contact a anvelopelor este aproape aceeasi, desi dezumflate, normal ca au o pata mai mare putin, dar asta nu inseamna ca ai si mai multa stabilitate sau franare mai buna, ci doar uzura si consum marit. Daca tu mergi cu masina mai "sportiv" cat sa ai nevoie de 3.1 fata , nu stiu cum naiba ai aderenta cu 2.0 pe spate, parca ai si GT si break. Din experienta cu M3-ul break, cand tragi de el pe curbe, trage de spate aproape catre supravirare... Era interesant daca reuseai pe undeva sa cantaresti greutatea pe fiecare anvelopa. Eu as forta putin nota cu garantia la Michelin, le-asi face si pe astea praf , as argumenta si treaba cu descentratul si poate iei si de la aia vreo dovada si m-as intoarce repede pentru vara la PS4. Daca le-ai tine pe astea numai pentru iarna, nu cred ca merita, chiar daca si-ar face treaba 2-3 ierni chiar. E cam greu sa demonstrezi ca nu mai au grip si ca s-au intarit si iarna nu merita, dar e usor sa le faci praf, vara. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 21:19 |