Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

47 Pages « < 29 30 31 32 33 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

DDT2000 Laguna II

BigDaddyAdy
post 14 Oct 2015, 19:32
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Cristi, nu înțeleg ce vrei sa spui....
Este adevărat ca nu m-am uitat ce culoare are icoana pentru ABS și laptopul e în mașină, dar dacă spui ca e k-line atunci de ce nu ar merge cu interfață kkl care este speciala pentru toate protocoalele k-line (slow, fast....). Tu ce interfață folosești?

BTW, problema detectării aleatorii se datorează diferențelor de rate de bit dintre protocolul k și protocolul COM. K funcționează pe 10400 baud rate, iar com are valoarea cea mai apropiata 9600. Interfețele k-line "mai deștepte" folosesc un adaptor.


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 14 Oct 2015, 20:55
Post #902


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Ai idee de vreo schema de adaptare?

14 Oct 2015, 21:38:
Tocmai am vazut pe net ca se poate modifica ceva prin registry ca sa se poata pune un baud rate de 10400. Nu cred ca o sa fie precis datorita frecventei cristalului folosit pentru serial, dar o sa fie destul de aproape. Daca merge cu 9600 (am incercat si cu 14400 si mergea la fel random), atunci cred ca o sa mearga mai constant cu hack-ul respectiv. Doar sa gasesc exact cum se face.

15 Oct 2015, 01:01:
Daca modificati la senzorul de ploaie din 01 in 02 (nu mai stiu care serie/paralel) in loc de senzor o sa va mearga temporizate stergatoarele pe prima pozitie smile.gif Si pot fi controlate cu inelul de pe batz.

15 Oct 2015, 02:43:
Chip-ul de traduce usb/serial in adaptoarele astea albastre e de kko.
E ch340t fata de ftdi-urile clasice. Din acest motiv nu poate fi fortat pe 10400 baud rate si atunci nu comunica eficient cu calculatoarele masinii. De aceea nu gaseste mereu toate calculatoarele.
Am vreo 2 ftdi-uri prin casa, sa vaz daca se poate adapta usor.
Voi va conectati usor la ABS la 1.9dCi (2002)?
Am atasat o poza cu cum mi-a gasit calc de ABS cand mi l-a recunoscut (Desi nu am apucat sa-l citesc).

This post has been edited by Bob808: 15 Oct 2015, 02:43

Attached thumbnail(s)
Screen_Shot_2015_10_14_at_23.12.30.png ( Size: 10.85k ) Number of downloads: 522


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 15 Oct 2015, 12:17
Post #903


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




pai probabil aia este eroarea de viteza normala pt masina ta, totusi cam mare, la megane-ul meu la 140 pe pilot am 132 reali.

ca sa vezi daca citeste ABS-ul cu interfata ta, te duci in stanga la module , adaugi manual ABS-ul acela portocaliu, si dupa ce ti-a aparut in dreapta , dai click dreapta pe el si "read identification", daca citeste merge , daca nu , nu smile.gif

15 Oct 2015, 13:21:
QUOTE(BigDaddyAdy @ 14 Oct 2015, 20:32)
Cristi,  nu înțeleg ce vrei sa spui....
Este adevărat ca nu m-am uitat ce culoare are icoana pentru ABS și laptopul e în mașină, dar dacă spui ca e k-line atunci de ce nu ar merge cu interfață kkl care este speciala pentru toate protocoalele k-line (slow,  fast....). Tu ce interfață folosești?

BTW, problema detectării aleatorii se datorează diferențelor de rate de bit dintre protocolul k și protocolul COM. K funcționează pe 10400 baud rate,  iar com are valoarea cea mai apropiata 9600. Interfețele k-line "mai deștepte"  folosesc un adaptor.
*



este o interfata VAG KKL, nu Renault , iar ABS-ul are o comunicare mai speciala... nu-ti pot da mai multe detalii...

nu are nici o legatura viteza com-ului, ddt-ul poate deschide com-ul la orice viteza doreste, deci normal il deschide la 10.4 kbps. Nu stiu la ce adaptor te referi tu, dar nu are legatura cu problema asta.

Se poate citi ABS-ul cu cele oficiale Renault (CLIP sau DDT cu licenta + Derelek usb-diag)

15 Oct 2015, 13:24:
@Bob808 : vad din poza ca ti-l vede, deci e totul ok. De ce nu poti intra pe el?! Adica dupa ce ti l-a identificat, te duci la Screens si il gasesti acolo, dai record+play si ar tb sa mearga.

Nu are legatura cu viteza COM-ului, uitati de ea.

Nici cu convertorul usb! fie el ftdi sau ch sau altul generic.

This post has been edited by djcristi: 15 Oct 2015, 12:24


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 15 Oct 2015, 12:43
Post #904


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Multzam de raspuns!

Ideea e ca am stat azi-noapte in masina cateva ore bune si nu am reusit sa-i dau de cap.
Dupa cum am zis, random imi adauga in dreapta ABS-ul. Mi s-a intamplat de 3 ori doar si am stat cateva ore bune in total cu mufa in masina.
Printre altele, si restul calculatoarelor imi raspund razna. Trebuie sa scanez de multe ori pana mi le ia pe toate de-odata. Chiar si dupa ce le-a pus in dreapta, dupa ce ma duc sa citesc erorile sau sa intru direct pe ele sa vad parametrii, tot random dau time-out sau raspunsul ala "no reply for request 81".
Totusi, daca fortez citirea pe ele pana la urma intra in toate (fara abs). Odata intrat intr-un calculator, chiar daca debifez bulina verde si o bifez iar, imi intra inapoi in el. Nu mai sunt probleme.
Dar cu ABS, nu am reusit sa fac nimic. Cel mult mi-a aparut in dreapta dar atat.


Din cate am citit pe net, unii au sniff-uit portul COM si au vazut ca cu CH340 comunicarea este nasoala, nu se citesc toate informatiile la modul ca o parte din string-urile primite sunt incomplete.
Altii care au avut problemele pe care le descriu eu dar aveau varianta cu FTDI au facut un hack in registrii windowsului cu un factor care imparte viteza de transmisie. Astfel ei aleg o viteza mai mare din setarile portului din device manager, iar acel factor din registry imparte viteza intr-un fel in care iese pe langa 10400bps. Dupa acest hack nu mai au probleme cu erorile de comunicare, le iau imediat calculatoarele disponibile.

Ma gandeam ca ABS-ul este mai sensibil la protocolul de comunicare, sau trimite informatie mai multa care nu "incape" in frame-ul pe care-l foloseste ch340. Nu ma pricep asa bine la transmisia de date deci nu pot sa-mi dau cu parerea mai mult. Doar ce-am mai vazut pe la rusi in discutii.


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 15 Oct 2015, 13:17
Post #905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




time-out-urile / inconsistenta poate fi cauzata si pe ch340 , cauta un KKL mai vechi cu FTDI.

uita de registry sau alte porcarii, ddt2000 functioneaza perfect cu un KKL bun fara nici o modificare.
oricum poti pune tot ce vrei tu in registry, ddt-ul va deschide portul tot la viteza standard 10.4k.



--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 15 Oct 2015, 13:25
Post #906


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Pai asta zic, ddt-ul poate initiaza discutia pe 10.4K dar poate CH340-ul strica informatia nefiind compatibil cu formatul repsectiv.
Ma rog, jucaria e buna, caci pot sa accesez restul calculatoarelor, pot sa mai activez optiuni (vreau sa-mi pun releul pt daytime lights etc).
Ma duc diseara la un prieten care poate accesa sigur ABS-ul sa vad ce se poate face de-acolo cu diferenta de viteza raportata de bord.

15 Oct 2015, 13:53:
Am uitat sa mentionez ca am facut un test si de pe un laptop cu windows 7 instalat, si de-acolo imi vedea doar UCH-ul.

This post has been edited by Bob808: 15 Oct 2015, 13:53


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 15 Oct 2015, 14:39
Post #907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




QUOTE
este o interfata VAG KKL, nu Renault , iar ABS-ul are o comunicare mai speciala... nu-ti pot da mai multe detalii...

VAG-COM 409.1 KKL, asta o am si eu...Eu nu am reusit cu ea sa citesc ABS. Nu am spus ca nu se poate.... Interfata pe care o detin nu este originala Ross-Tech si are la baza chipul CH340.

Nu am avut ocazia sa testez una cu FTDI.

QUOTE
nu are nici o legatura viteza com-ului, ddt-ul poate deschide com-ul la orice viteza doreste, deci normal il deschide la 10.4 kbps. Nu stiu la ce adaptor te referi tu, dar nu are legatura cu problema asta.

Da-mi voie sa te contrazic. Aplicatia nu face ce vrea ea, ci face ce ii dicteaza driverul serial. Iar fara nici o modificare, driverul ii poate dicta doar urmatoarele valori standard:

Standard baud rates supported by most serial ports:

110
300
600
1200
2400
4800
9600
14400
19200
28800
38400
56000
57600
115200

Standard baud rates supported by some serial ports:

128000
153600
230400
256000
460800
921600

Eu am incercat pe windows XP diverse metode de modificare a ratei si desi software pare ca s-a modificat, hardware nu seamana (testat cu osciloscopul semnalul TTL de pe iesirea COM). Exista si o explicatie pentru acest lucru: In functie de chipul de serial de pe placa de baza, acesta poate suporta anumiti multiplicatori. Deci degeaba incerci tu software sa modifici valorile ca acel multiplicator le va pune dupa cum poate.

QUOTE
time-out-urile / inconsistenta poate fi cauzata si pe ch340 , cauta un KKL mai vechi cu FTDI.

Intr-adevar este posibil sa fie diferenta, ch340 este un chip inferior FTDI-ului 232 sau 2232.

Pentru mai multe lamuriri puteti incerca sa va faceti o idee asupra fenomenului citind documentatia unui chip serial, ca de exemplu:

http://www.ftdichip.com/Support/Documents/...5_BaudRates.pdf

Extras din documentatia de mai sus:

Se cere o rata de 10400 baud:
FT232 are clock-ul intern la 48 MHz si un clock de referinta de 3MHz

Deci, calculam divizorul necesar: 3000000/10400 = 288.46 (aproximativ)
Deci, conform documentatiei de mai sus, cea mai apropiata valoare a divizorului poate fi 288,5 de unde rezulta cea mai apropiata rata posibila de 10398.61, rata ce ar fi acceptabila...daca ai putea sa o modifici efectiv. Acesti divizori sunt scrisi in driverul de Windows si pot fi modificati, dar trebuie sa stii exact caracteristicile chipului serial pe care il are laptopul tau.


Pentru mai multe lamuriri legate de protocolul K-line va sugerez sa va aruncati un ochi si peste asta: http://www.obdclearinghouse.com/index.php?...et_file&id=1343
sau peste asta: http://www.ccs-labs.org/teaching/c2x/2014s/03-proto1.pdf
Daca puneti lucrurile cap la cap veti intelege de ce cateodata le gaseste, cateodata nu.


In alta ordine de idei, Bob, vezi ca eu m-am pacalit cu diferenta de viteza intre ce indica masina pe bord si ce indica GPS-ul. Mai pe scurt GPS-ul imi arata cu 5km/h mai mult decat vitezometrul, dar tot cu 5 km/h mai mult decat radarul politiei. Asa ca nu mai am incredere 100% in GPS...



--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 15 Oct 2015, 16:00
Post #908


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




O sa incerc sa fac un test pe autostrada la 140Km/h.
GPS-ul este cred unul dintre cele mai precise instrumente de calculat viteza.
Gandeste-te ca se fac corectii de ceas pentru GPS pentru a tine cont de relativitatea lui Einstein (nu sariti pe mine). Pe noi aici ne afecteaza mai mult forta gravitationala, pe cand pe ei (satelitii) mai putin, de aceea pentru ei ceasul merge putin diferit fata de noi. Daca nu ar face aceste corectii de ceas, ar fi erori de zeci/sute de km.
Cu un telefon decent si o aplicatie ok poti sa te bazezi destul de bine pe GPS. Problema este ca trebuie sa mergi o perioada cat poti de constant ca sa nu fluctueze rezultatul.

This post has been edited by Bob808: 15 Oct 2015, 16:00


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 15 Oct 2015, 16:07
Post #909


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Stai ca nu incerc sa te conving ca GPS-ul este prost sau slab, n uasta vroiam sa zic. Intamplator am lucrat cu surse de ceas pe GPS si Rubidiu si stiu ce inseamna GPS-ul foarte bine. Cu toate ca GPS-ul de pe un smartphone nu se compara cu unul al unui echipament de sincronizare, el beneficiaza de progresul tehnologic de reducere a antenei suficient de mult cat sa asigure o localizare destul de buna. Dar chiar si asa poti sa cauti pe site-urile de specialitate sa vezi ce erori au. Ai sa ramai surprins.

Eu ce vroiam sa zic este ca si radarul politiei sufera cam de aceeasi eroare. Eu am patit-o pe DN1 mergeam constant 110 km/h dupa GPS si m-a luat radarul cu 115 km/h. Crezi ca pe politist il mai intereseaza cat de performant e GPS-ul tau?


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 15 Oct 2015, 17:13
Post #910


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Ai vreun standard pe Rubidiu in plus? hiptnotizat.gif 10MHz

O sa arunc un ochi sa vaz ce-i si cu GPS-ul. Pot sa mai iau un Garmin de drumetie cred, era ceva mai profi, cu harti topo etc.


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LSR
post 16 Oct 2015, 14:19
Post #911


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 15 January 13
From: Bucuresti




Salutare, ma poate ajuta cineva cu o diagnosticare la o laguna 2, 2.0 IDE an 2002, bineinteles contra cost. Multumesc!

PS. 0767.711.992


--------------------
Renault Laguna 2 2002/Privilege
Laguna 2 Privilege 2.0 IDE 98 kW, 133CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 18 Oct 2015, 02:17
Post #912


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Stie cineva ce tip de relee trebuie instalate in conectorii din torpedo? Pentru daytime running lights sau cum s-o numi functia aia.
Masina veche avea functia asta, se aprindeau automat luminile cand o porneam si nu mai aveam o grija pe cap.
In DDT vad optiunea si o pot activa dar am inteles ca trebuie sa instalez doua relee in locul ala.
As avea nevoie sa aflu ce tip de relee, ce curent etc.

18 Oct 2015, 22:10:
Nu mai este nvoie, am verificat mai atent acum si nu am cablurile in panoul de releuri.
E cineva care s-a pus pe treaba si-a tras cabluri si toate cele?
Iar releul ala singuratic, de la ce este?

This post has been edited by Bob808: 18 Oct 2015, 22:10

Attached thumbnail(s)
IMG_3948.JPG ( Size: 104.43k ) Number of downloads: 470


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 19 Oct 2015, 10:10
Post #913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(BigDaddyAdy @ 15 Oct 2015, 15:39)
Da-mi voie sa te contrazic. Aplicatia nu face ce vrea ea, ci face ce ii dicteaza driverul serial. Iar fara nici o modificare, driverul ii poate dicta doar urmatoarele valori standard:
*



mai studiaza partea de programare/aplicatii care folosesc com-uri si revino.



19 Oct 2015, 11:12:
@Bob808 : DRL este altceva, tu vrei defapt sa faci faza scurta sa mearga odata cu motorul, s-ar putea sa aiba UCH-ul tau optiunea asta, cel de megane 2 are.

This post has been edited by djcristi: 19 Oct 2015, 10:12


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 19 Oct 2015, 10:23
Post #914


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Scrie pe la inceputul topicului cum se face.
Trebuie sa am si pozitiile si faza scurta sa mearga odata cu motorul. Fiecare are un releu pentru optiunea asta. Am in UCH optiunea dar o activez degeaba fara acele relee. Pe masina mea am soclul pentru relee dar nu e nici-un fir tras in ele. Ar trebui sa le trag, sau macar sa aflu de unde vin firele alea.


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 19 Oct 2015, 11:20
Post #915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




ok, posteaza pe un topic dedicat, s-a deviat demult de la subiect pe acest topic.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 19 Oct 2015, 12:00
Post #916


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Am gasit iar eroarea aia de bujii in calculator si m-am decis sa verific bujiile.
Toate 4 sunt bune, masoara in jur de 1ohm cu multimetru.
Ce altceva ar putea genera aceasta eroare daca ele sunt ok?
Am verificat iar erorile caci ieri la un moment dat mi s-a parut ca nu mai trage asa bine masina. Si am gasit eroarea atasata.

Attached thumbnail(s)
Screen_Shot_2015_10_19_at_12.58.23.png ( Size: 131.81k ) Number of downloads: 447


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 19 Oct 2015, 12:29
Post #917


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




poate fi releul defect, oricum ele nu au legatura cu pierderea de putere de care vorbesti.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 19 Oct 2015, 15:19
Post #918


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Deci nu este nimic altceva care poate influenta cumva ECU-ul ca sa-mi apara eroarea asta? Este o problema care este intermitenta. Am gasit-o pe masina cand am citit prima oara erorile, si abia aseara am mai vazut-o odata. Desi au fost zile reci (am fost si la munte zilele trecute). Cum testez releul ala?
Puterea masinii se pierde in conditii in care apar erori care n-au legatura cu nimic care ar afecta puterea motorului. (am patit-o cu lectorul!). Sunt erori aditive care in timp, datorita programarii de catre francezi (stiu ce vorbesc), pun masina intr-un mod in care accelereaza mai greu. Deci nu trebuie neaparat sa aibe legatura directa cu injectia ca sa-mi mearga mai prost masina.

Printre altele, am reusit sa accesez si ABS-ul!
Am un macbook pro si ca sa folosesc DDT2000 foloseam o masina virtuala cu xp. Am gasit si-un truc ca sa "fortez" portul serial sa comunice pe 10400 dar nu a avut vreun efect.
In schimb, mi-am adus aminte ca am si Windows 8.1 instalat in paralel. Am bootat in windows, am instalat ddt2000(2.6) si am instalat ultimele drivere pentru jucarie de pe site-ul producatorului chipului CH340 (www.wch.cn)
La prima rulare mi-a detectat toate calculatoarele, fara erori de comunicare etc. Setarile portului COM sunt cele standard, nu m-am atins de ele. Nu mi-a dat nici-o eroare de-atunci.
Pot sa vad si nr de km ai masinii (am in jur de 187.000 km pe bord) si difera cu vreo 40km de cei din calculator. Nu pot sa vad corectia la injectoare.

Dar in acest fel nu mai primesc nici-o eroare, si gasesc mereu toate calculatoarele cu cablul asta care nu foloseste chip FTDI ci CH340.

Bun, acum ca am accesat si ABS-ul am gasit si doua erori acolo. Cica nu ar fi permanente. Deci poa' sa fie din trecut. Am atasat erorile respective. Poate cineva sa-mi spuna ce sunt, si ce ar trebui sa investighez daca mai apar?

p.s. am reusit sa corectez dimensiunea rotilor. o sa fac un test mai incolo sa vad ce rezultate am si cu GPS-ul.

This post has been edited by Bob808: 19 Oct 2015, 15:21

Attached thumbnail(s)
Screen_Shot_2015_10_19_at_16.08.20.png ( Size: 144.93k ) Number of downloads: 444
Screen_Shot_2015_10_19_at_16.08.27.png ( Size: 145.8k ) Number of downloads: 426


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 19 Oct 2015, 16:15
Post #919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Salut. Cum ai reusit sa citesti km? Eu mam tot uitat da nu am gasit nimic inafara de km ce ii afiseaza bordul. Daca te rog mult ne spui unde ai intrat ca sa vezi? Ms mult


--------------------
Renault Laguna 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km - M 3185 BK
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 19 Oct 2015, 16:22
Post #920


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




In UCH, ti-am facut screenshot. Am pornit rapid masina virtuala cu xp ca sa-ti arat.
A, imi arata parca si cati litri si cati km mai pot sa fac. Acolo arata mai putin ca pe bord (cat mai pot sa fac).


<span class='edit'>19 Oct 2015, 16:24:</span>
sper sa arate nr de km reali si nu altceva, banuiesc ca acolo citeste informatiile de pe cartela.

This post has been edited by Bob808: 19 Oct 2015, 16:25

Attached thumbnail(s)
Screen_Shot_2015_10_19_at_17.21.04.png ( Size: 82.48k ) Number of downloads: 122


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 19 Oct 2015, 18:55
Post #921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Esti sigur? Adica na...mie imi arata tot km ce ii am pe bord si bordu lam schimbat eu deci nu arata reali....nu zic ca la altii nu ii asa. Dar la mine nu functioneaza si chiar as vrea sa stiu cati km are:(


--------------------
Renault Laguna 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km - M 3185 BK
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuddy93
post 20 Oct 2015, 09:44
Post #922


Membru


Group: Members
Posts: 175
Joined: 22 September 12
From: Sibiu




Bob808, ce masina virtuala folosesti?


--------------------
Renault Laguna 2003 1.9 dCi 74 kW - Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 20 Oct 2015, 09:50
Post #923


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




@Lupu_Cadmiel

Pai tocmai ca nu am zis nimic de faptul ca acolo sunt km reali. Am zis doar ca acolo pot sa vad nr de km ai masinii prin ddt2000. Am testat si intr-adevar acolo citesti ce scrie pe cartela. Am testat in felul urmator. Am bagat cartela mai veche, citit nr de km mai putini. Scos si bagat iar aceasi cartela si am citit nr de km actuali pe care ii arata bordul.
Deci da, citesti ce scrie pe cartela, nu bordul. Dar tinand cont de faptul ca masina scrie pe cartela nr de km de pe bord, atunci da...citesti nr de km ai masinii.
Pe tine te intereseaza sa aflii daca a fost "manarit" bordul. Si vrei sa stii daca sunt stocati km in ECU si sa-i citesti de-acolo. Habar nu am.
Stiu totusi ca cel putin la Scenic e un bord Sagem care daca nu gaseste ABS-ul pentru cateva minute/km atunci se "arde". Asta ca sa nu poata fi "manarit".
Dar chiar si-asa au gasit baietii o metoda de manevra. Desfac bordul, si la contactul LCD unde arata km, pun o bucata de adeziv peste cativa pini mici (e bagheta de cauciuc cu contacte pt lcd) ca sa anuleze cel mai departat digit. Astfel, din 180.000 km bordul va arata 80.000 km smile.gif


@tuddy93

VMWare Fusion cu XP virtual.
Eu NU recomand sa folositi asta fiindca am avut problemele mentionate in posturile anterioare.
Chiar daca aveti un Mac, puteti instala in paralel Windows.
Mie mi-a mers DDT2000 2.6.0 in Windows 8.1 cu mentiunea ca folosesc cablul cu CH340 nu FTDI (si cu ultimele drivere de pe siteul www.wch.cn).

This post has been edited by Bob808: 20 Oct 2015, 09:55


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuddy93
post 20 Oct 2015, 11:35
Post #924


Membru


Group: Members
Posts: 175
Joined: 22 September 12
From: Sibiu




Am inteles. O sa ii fac un update de driver pentru integratul ce il are si daca nu imi merge pe Win 7, o sa bag un xp in paralel.

Si eu am incercat masina virtuala dar mai dadea crash sau nu se conecta la port.

Merci si spor la treaba,
Tudor B.


--------------------
Renault Laguna 2003 1.9 dCi 74 kW - Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 20 Oct 2015, 15:40
Post #925


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




folosirea unei masini virtuale introduce latenta la emularea usb-ului, de aceea rezultatele sunt mixte. De ex eu am derelek usb-diag 2 si 3 sub vmware fusion si functioneaza perfect, insa unele interfete/softuri cu usb-serial converter fac figuri.

This post has been edited by djcristi: 20 Oct 2015, 15:40


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuddy93
post 28 Oct 2015, 14:48
Post #926


Membru


Group: Members
Posts: 175
Joined: 22 September 12
From: Sibiu




Salut colegi,

In primul rand, am vazut ca interfata mea are un chip de la FTDI (este albastra, si este pentru grupul VAG, este KKL)

Am reusit sa fac interfata sa functioneze si pe Windows 7 64bit, cu mentiunea ca driverul pentru portul COM generat nu functioneaza decat daca pornesc Windows-ul cu F8, selectand "Disable Driver Signature Enforcement".

Programul utilizat este DDT2000 2.6.0.0.

Vreau sa spun ca am o problema, in sensul ca nu imi detecteaza alte ECU-uri, decat UCH-ul (pe care am reusit sa modific senzorii de presiune pneuri, sa sterg erori). Stie cineva de ce? Mentionez ca si pe Windows XP care recunoaste interfata fara probleme, am aceeasi problema.

Multumesc, o zi faina!
Tudor B.


--------------------
Renault Laguna 2003 1.9 dCi 74 kW - Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 28 Oct 2015, 15:15
Post #927


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Incearca si cu alt Windows. Eventual instaleaza-ti un 8.1 in paralel.
Mie cu 8.1 mi-a citit toate calculatoarele. In 7 (virtual) imi citea doar UCH-ul.


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuddy93
post 28 Oct 2015, 15:34
Post #928


Membru


Group: Members
Posts: 175
Joined: 22 September 12
From: Sibiu




O sa încerc! Mulțumesc!

L.E.: Am incercat pe Windows 7 Ultimate (SP1) 32 bit si merge fara probleme! Eu folosesc 64 bit, tot Ultimate (SP1) si driverele de pe site-ul FTDI (am atasat acestui post, pentru cine este interesat).

Apropo, nu ar fi interesant sa facem o sectiune dedicata cu erori si tutoriale, sau cumva, sa fie mai usor accesibil? In genul topicului "Probleme cunoscute Laguna". Zic si eu unsure.gif

This post has been edited by tuddy93: 28 Oct 2015, 23:26

Attached File(s)
Attached File  CDM_v2.12.06_WHQL_Certified.zip ( 1.93mb ) Number of downloads: 39


--------------------
Renault Laguna 2003 1.9 dCi 74 kW - Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adran_andrei_79
post 9 Nov 2015, 17:27
Post #929


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 October 15




Am un Fluence 2015 PRO DCI 1.5 95CP si as vrea sa adaug niste functii noi "ascunse":
- follow me home
- HSA (asistenta la urcarea in panta)
- alte functii daca mai sunt

Stie cieva daca DDT2000 merge si pe Fluence/Megane 3 2015, si daca cumva se pot activa aceste functii ?


Multumesc,
Adi


--------------------
Renault Fluence 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob808
post 9 Nov 2015, 17:41
Post #930


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 25 September 15
From: Bucuresti




Nu stiu daca poti cu DDT2000, dar lasand software-ul deoparte, trebuie sa fii sigur ca ai releele necesare pentru aceste functii. Poti sa le ai montate, poti sa nu le ai montate dar sa ai cablurile trase in locurile unde se instaleaza, sau poti sa nu ai nici macar cablurile trase, situatie in care este mai dificil de instalat functia respectiva.

Incearca sa afli din manualul de service unde sunt pozitionate aceste relee, apoi verifica daca sunt instalate la tine, sau mufele in care intra ele au cablurile trase. Abia apoi incearca sa cauti solutia software pentru a le activa.

P.S.

Sunt de acord cu propunerea lui tuddy93, ar fi folositor un Thread Sticky in care sa fie prezentate majoritatea problemelor comune semnalate de ddt2000 si variante pentru rezolvarea lor.


--------------------
Renault Laguna 2002 / 1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
47 Pages « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

16 User(s) are reading this topic (16 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:45
Dacia