DDT2000 Laguna II
![]() ![]() ![]() |
DDT2000 Laguna II
xmisterx |
![]()
Post
#1291
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|||
DApophis17 |
![]()
Post
#1292
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am facut acum cateva luni si am ~24 pe fiecare cilindru.
E de domeniul SF-ului masina asta, adica exemplarul meu. De 2 ani si jumatate masina asta nu a functionat nici o zi corect. Deja am investit atata timp, nervi, frustrari si bani in ea incat nu ma las pana in septembrie cand expira ITP-ul. Daca pana atunci nu reusesc, o dezmembrez, am o caruta de piese noi originale pe ea. E absurd, dar deja ce mai conteaza 3 luni... mai incerc, poate ii dau de cap. |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#1293
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Eu la a mea am facut niste mici modificari pe partea de admisie, cum bine sti gazele de carter merg din epurator direct in admisie, dupa aprox. 5000 de km parcursi de la revizie, filtrul de aer incepe sa se c-am inbacsesca si fluxul de aer devine mai greu de aspirat de turbina si ghici de unde incepe sa aspire mai puternic, din epurator gaze de carter bogate in vapori de ulei care se depune prin tot traseul de admisie incepand de la stiutul ala unde vine conectat furtunul de la epurator. Ei bine eu am astupat acel stiut din admisie cu un dop, am tras un alt furtun mai lung de la epurator pana in tubulatura aia de plastic de langa baterie de dinaintea carcasei filtrului de aer, acolo aspiratia nuy mai e atat de puternica din epurator, iti spun cu mana pe inima ca motorul merge alfel, parca trage mai bine fiind mult mai curat nu mai scoate deloc fum negru in esapament, zero ulei depus pe la dumper sau in admisie. Sigur in carcasa filtrului, acum se depun acei vapori de ulei din epurator dar sunt mult mai putini ca si catitate si ii curat la fiecare revizie de 10000 km.
This post has been edited by xmisterx: 1 Jul 2019, 18:44 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#1294
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Astea sunt modificari de finete, voi pune un catchcan daca reusesc sa o fac. Uleiul ala in nici un caz nu poate sa afecteze mersul motorului la porniri de pe loc sau la urcari de rampa in treapta 1.
Singura idee plauzibila ar fi sa imi fie dus convertorul analog-digital din computer sau sa am softul modificat de vreun amator, de dinainte sa iau eu masina. Acum cum am toti senzorii si nu numai, noi, s-ar putea sa dea gherle un soft modificat; poate mape, stie naiba, nu mai am nervi sa invat si treaba asta. As dori doar sa fac o imagine la firmware si/sau mape si sa le trimit la cineva sa le verifice. Pana una alta, stie cineva daca se poate si daca da cum sa citesc asta prin mufa OBD cu DDT2000? O alta varianta ar fi sa imi iau alt calculator de injectie, identic. E de ajuns daca mut eprom-ul dintr-unul in altul? Stie cineva? Ma refer la epromul cu ... imi scapa denumirea tehnica acum, adica nu ala cu firmware ![]() This post has been edited by DApophis17: 2 Jul 2019, 07:26 |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#1295
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Verifica sa nu aibe scapari de presiune aer pe undeva, poate intercooler infundat sau spart, tubulatura fisurata pe undeva, mie unul mi-e greu sa cred ca ar fi din soft chiar daca este remapat, eu nu as pleca cu masina de la un tuner daca masina ar merge ma prost ca inainte.
Verifica in calculatorul de injectie ce presiune face turbo in sarcina, poate chiar presiunea la injectie, geometria la turbina. This post has been edited by xmisterx: 2 Jul 2019, 08:01 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#1296
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu as fi vrut sa poluez topicul asta: toate tubulaturile sunt schimbate, intercooler nou, turbina noua, debitmetru nou original, senzor de presiune nou original, TRS nou original, galerie admisie spalata si curatata, egr relativ nou (era acum 2 ani jumatate) curatat si verificat, functioneaza corect, baterie noua, filtre relativ noi, nu imi mai intra aer sau intra foarte putin in carcasa filtrului de motorina, regulatorul de presiune e functional si cu garniturile inlocuite, injectoarele tocmai le-am verificat si refacut a doua oara, 2 duze schimbate (acum 2 ani aproape, am schimbat duzele la celelalte 2), bujiile cred ca inca is bune, puse acum 2 ani jumate... multe alte maruntisuri inclusiv cablajul refacut in toate zonele unde erau probleme, nu le mai insir.
Facut log cu DDT2000 in sarcina la urcare in rampa si blana la pedala (cu motorul incalzit, evident), la turatie mare presiunea la aer ajunge la 2,4 sau 2,5 bari, nu mai stiu exact iar presiunea in rampa undeva la 1300 de bari cred. Valori constante, nu fluctueaza in log. Debitul de motorina pare in ordine, cantitatea injectata pe fiecare in parte pare in zona de valori normale (nu le mai tin minte). Valorile astea stau constant in ceea ce se vede in log, dar log-ul nu imi afiseaza valorile reale, iar asta ma poate induce in eroare. Am corectii pe injectoare, dar nu tot timpul pe acelasi (cred ca pe 2 apare cel mai des, cu plus, dar variaza si asta)... singurele componente pe care nu le-am schimbat sunt senzorul de presiune rampa si calculatorul de injectie. Pompa daca ar avea probleme as simti la pornire si nu ar putea sa tina presiunea ridicata. Am sa fac un test si la supapa de siguranta de pe rampa, ca poate poate a ramas aia cumva intr-o pozitie intre-deschisa... dar, totusi, pana una alta stie cineva daca si cum pot sa salvez softul din computer? Alte idei nu am si nici mecanicii cu care am vorbit... mai bine nu incep discutia asta ca ajung intr-o zona in care nu vreau dimineata ![]() Oricum, daca ii dau pedala, la un moment dat isi da drumul si accelereaza cum ar trebui (adica are cuplu), numai ca fumega rau de tot la fazele astea. Dar cel mai des intra in "limitare", adica se tureaza lent; daca las scurt pedala de acceleratie si apas iar, de regula o ia bine dar ... fumega. This post has been edited by DApophis17: 2 Jul 2019, 08:38 |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#1297
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Uite aici un log facut cu ddt2000, compara aceste valori cu ce ai tu poate ii dai de cap
This post has been edited by xmisterx: 2 Jul 2019, 13:40 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#1298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Multumesc. Am vazut acolo presiune aer maxim de 2 bari, debitul de carburant parca seamana cu ce am eu, doar ca nu am reper de turatie, debit aer, etc.
Uite un log scurt facut acum 2 luni si ceva. E usor de vizualizat cu notepad++ si restrangi liniile de la inceput cu parametrii ca sa ramana doar o lista cu numarul de ordine si denumirea. Asta e facut intr-un test in urcare, treapta 1 si 2 sau 2 si 3, nu mai stiu. Am mai adaugat unul scurt, unde apar si corectii la injectoare. This post has been edited by DApophis17: 2 Jul 2019, 14:35 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#1299
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Nu merge link-ul
L.E. Am rezolvat This post has been edited by xmisterx: 2 Jul 2019, 14:42 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#1300
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Click dreapta, save link as si salvezi XML-ul.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#1301
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Ce vad eu dubios acolo la tine este supraalimentarea, presiunea sare lejer de 2bari, pe cand la a mea cu pedala la fund in treptele 1.2,3,4 ( asa am facut azi testul sare putin peste 1.9 bari, presiunea aia e prea mare si revin la ideea mea ca turbina e dereglata.
Spune-mi cum fac un log din asta ca al tau, asa complet. L.E. Am gasit. 2 Jul 2019, 16:49: Asa cum ti-am zis la mine presiunea la turbina nu sare de 2 bari. Acum poti compara mai bine cifrele, e posibil sa fie si ecu remapat. This post has been edited by xmisterx: 2 Jul 2019, 16:49 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#1302
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Multumesc, m-am uitat in mare pe log-ul tau. Se pare ca si tu ai corectie pe injectorul 1, dar aia nu inseamna neaparat ca e problema din injectoare, o zic din experienta.
Ce e interesant, uita-te la index-ul C7, acolo e presiunea aerului ceruta de injectie, dupa cum vezi tie iti furnizeaza ~2bari dar injectia cere ~2,2... la mine cere la fel, imi cere maxim 2,2 bari dar mie imi furnizeaza 2,5, inseamna ca cel mai probabil e defect computerul meu, adica convertorul analog-digital; adica mie imi citeste presiunea gresit, ca fiind mai mare. Deci el incearca sa deschida turbina ca sa scada presiunea care defapt nu e mare, asa ca rezultatul este cantitate insuficienta de aer in admisie deci cadere de putere si fum de tractor. Vad ca si la tine temperatura apei sare de 90 de grade in conditii de forjare. Multumesc mult pentru log, m-a ajutat mult. In alta ordine de idei, din ce vad pe logul tau, pare ca nici la tine nu e totul ideal, dar asta nu e o problema, cata vreme valorile de presiune sunt citite corect injectia compenseaza. Imi permit sa imi dau cu parerea, dar tind sa cred ca masina ta nu mai are toti 120 de cai si 270Nm, cam asa se manifesta daca interpretez bine valorile. E posibil ca turbina ta sa fie pe duca sau sa fie infundata galeria de admisie cu funingine si ulei, de la EGR, sau multi de "sau" ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#1303
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Nu stiu ce sa zic, masina se comporta bine, nu cred ca mai sunt toti cei 120 de CP sub capota insa masina trage bine,cu un consum normal(5-6 in afara, 9-10 in oras). Turbina pare in regula nu e zgomotoasa, nu are joc in ax mai mult decat cel normal. Cat despre galerie... m-ai facut curios, o sa fac si eu ceva investigatii.
This post has been edited by xmisterx: 3 Jul 2019, 15:25 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#1304
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ieri si azi a fost mai rece in cluj, mai ales dimineata. Culmea, cotețul asta al meu a mers mai bine, adica a fumegat mai putin si a intrat mai rar in limitare.
Nu mai pricep nimic, trebuie sa refac un log sa vad daca gasesc ceva ciudat. Efectiv nu mai pricep nimic, de ce merge mai bine cand e mai rece afara? Cred ca mai degraba e umblat in soft decat ca e defect. Daca nu pusca presiunea cu debitul raportat, e posibil sa ignore debitul? Asta poate ca ar explica, fiind rece e mai dens aerul... dar tot e contraintuitiv pentru mine de ce se simte asa diferenta. Ma poate ajuta cineva sa citesc soft-ul si/sau mapele cu DDT2000? Inainte sa schimb calculatorul, sau sa merg la update de soft, as trimite asta actual la verificat. This post has been edited by DApophis17: 4 Jul 2019, 07:44 |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Orice masina merge mai bine cu aer mai rece, nu mai cald. E vorba despre densitatea aerului rece care este mai mare decat a celui cald. Si mie mi-a mers oarecum mai limitat la 35+ fata de 20-25 de grade. Benzina.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#1306
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Salut,
@ DApophis17, spui ca ai turbina noua si trs nou, astea 2 au fost reglate de cineva pe masina? Diferenta de presiunea de aer ceruta si cea efectuata de turbo e cauzata de pilotarea gresita a turbinei. La turbina i se regleaza lungimea tijei de la actuator, iar din TRS se regleaza "curba" cu care actioneaza turbina pe plaja de turatii. Nu stiu sa iti zic valori concrete sau metodologia de reglaj, un mecanic bun ar trebui sa stie. Tineti cont ca acea masuratoare este presiune absoluta, presiunea reala din tubulatura este valoarea citita - aprox 1 bar (presiunea atmosferica). Ca si masuratori comparative este ok sa folosesti aceli 2 - 2.2bari, dar sa stiti ca, relativ, acolo este 1-1.2bari. |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#1307
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dupa lungi documentari si testari, etc, turbina e reglata bine si TRS-ul e original, nu se regleaza, vine direct reglat. Nu am umblat la el. Nu umbla nimeni la el, daca e nou. Nu voi umbla nici eu.
Turbina lucreaza bine, vad pe valorile de comanda a TRS-ului, cand e presiunea prea mare turbina e deschisa si tot sufla tare. Din cauza asta banui ca ori e umblat la soft ori nu citeste bine presiunea. Senzorul de presiune a fost schimbat si el anul trecut, cu unul nou, bosch, original. In primul log postat de mine, coloana C6 e presiunea aerului si C10 e comanda la TRS. Unde scrie la presiune 2500 (2,5 bari) , comanda e valoare mica, adica e deschisa turbina dar nu e inafara parametrilor, pentru ca nu intra in limitare. This post has been edited by DApophis17: 4 Jul 2019, 10:26 |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am o intrebare: se poate copia un soft original de pe un model similar ca motorizare si pune in ECU?
DDT spune ca am soft original, updatat la zi insa eu tare as rescrie un soft original... de unde il iau si cine il pune e alta distractie. DDT2000 pana la urma vede injectia pe facelift sau nu? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#1309
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cum vezi soft-ul din DDT? Imi zici si mie? Ca asta intreb de 2 zile...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1310
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am fost la Renault si acolo au verificat atat cu DDT cat si cu Clip, mi-au spus ca e soft original cu ultimul update dar eu nu cred, de asta as vrea sa rescriu.
Personal nu prea am lucrat cu DDT decat chestii minore si extrem de rar, nu sunt familiarizat asa ca nu vreau sa te induc in eroare. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
LagunaT |
![]()
Post
#1311
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 February 17 ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 4 Jul 2019, 11:03) Am o intrebare: se poate copia un soft original de pe un model similar ca motorizare si pune in ECU? DDT spune ca am soft original, updatat la zi insa eu tare as rescrie un soft original... de unde il iau si cine il pune e alta distractie. DDT2000 pana la urma vede injectia pe facelift sau nu? Salut, Eu am 2.0 dci 2006 si vede tot inafara de navigatie si xenon. DDT2000 + interfata K-Line O seara faina, |
--------------------
Renault
Laguna 2.0 dci
2006
|
|
tibi.matei |
![]()
Post
#1312
|
Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 30 May 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.6 16v
2001 Espression
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
DDT2000 cu interfata K-Line am si eu si vede exact ce e in imaginile de mai jos.
0.png ( Size: 96.31k ) Number of downloads: 210 1.png ( Size: 74.39k ) Number of downloads: 219 Interesant e ca apar cu verde (OK) atat frana de parcare cat si ABS/ESP si in realitate astea ar avea probleme (prima probabil are vreun cablu putin gripat iar a doua problema se manifesta doar cand e foarte cald, vreo mufa larga/murdara). Am sau nu injectia si xenonul? Laguna 2.0T/2005. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
LagunaT |
![]()
Post
#1314
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 February 17 ![]() |
Salut,
Iti vede injectia, xenonul nu. ECM este injectia - Engine Control Module. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0 dci
2006
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1315
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Multumesc.
Sa presupunem ca softul este scris gresit/cu erori, in acest caz DDT detecteaza vreo eroare sau nu? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
LagunaT |
![]()
Post
#1316
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 February 17 ![]() |
Salut,
Daca am inteles eu bine problema la tine este faptul ca, testerul nu raporteaza o anomalie dar in realitate ai probleme la echipamentele mai sus mentionate. Este corect?...am inteles ce trebuie? Daca ai softul original al masinii, fara cip tuning sau alte interventii DDT iti raporteaza erorile. Pe de alta parte DDT are probleme in a face link-ul cu varianta corecta de xml. Eu am probleme similare la ABS, imi vede ABS-ul dar xml-ul atribuit nu corespunde cu varianta de soft din ECU. In aceasta situatie, la scanare nu raporteaza erori desi pe cluster apare check ABS etc. Solutia este selectarea manuala a xml-ului potrivit, asta daca sti ce varianta de “vdiag” ai si daca ai un xml pentru respectivul “vdiag” Vdiag = revizia softului din ECU. Aceasta problema apare doar la interfetele K-line. O zi faina, |
--------------------
Renault
Laguna 2.0 dci
2006
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#1317
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Softul nu poate sa fie scris cu erori, pentru ca se face un checksum la scriere. Daca ulterior se defecteaza flash-ul, softul isi face automat un checksum pe o zona sau toata zona de flash, asta nu stiu exact si detecteaza daca sunt probleme cu softul scris. Automat nu merge si/sau iti apare eroare de ECU.
La mine suspectez un soft modificat in sensul ca e posibil sa fie facut DTC off, adica nu se mai seteaza o parte din erori, sau, mai degraba mape modificate prost. Pentru asta ma intereseaza sa citesc cumva ce e scris in calculator, ca pot trimite mapele si softul prin cineva la altcineva sa le verifice. Idea e ca nu m-ar costa nimic asta. Am reusit sa iau legatura cu cineva din Cluj-Napoca dar cica ma costa verificarea 100 de lei si rescrierea undeva la 100 de euro. Evident ca prefer varianta in care nu ma costa nimic, tinand cont ca exista sansa sa fie in ordine partea de soft si problema sa fie de natura hardware. Pe variantele astea 2 cel mai rentabil ar fi sa gasesc un calculator identic (cod 0281 011 101 e al meu) la care cica pot doar sa mut eprom-ul in care e codat imobilizatorul in cel nou si as impusca 2 iepuri dintr-una. Daca merge tot asa masina, probabil ca problema e din alta parte, dar as iesi mult mai ieftin financiar. De aici si intrebarea mea cu eprom-ul, daca stie cineva, oare e de ajuns sa mut acel eprom sau risc sa imi brick-uiesc masina? Oricum, pana acolo, m-ar ajuta sa reusesc sa fac eu un dump la flash si la mape ca sa elimin gratuit o teorie. Daca vad ca e soft-ul cu probleme merg si dau 100 de euro sa imi scrie unul original cu mape nemodificate si asta e. |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(LagunaT @ 5 Jul 2019, 11:01) Daca am inteles eu bine problema la tine este faptul ca, testerul nu raporteaza o anomalie dar in realitate ai probleme la echipamentele mai sus mentionate. Este corect?...am inteles ce trebuie? Exact, desi totul este ok pe tester (am aratat pe DDT ce poate sa vada, am cateodata niste intreruperi in tr 3-4 la turatii de peste 3500 cand "ii rup fâșul), in rest totul pare ok. La o testare cu CLIP am vazut (si am mai spus asta) ca la un moment dat a aparut pe ecran o mentiune de genul" eroare la scrierea/transcrierea fisierului"... Simptomele astea pleaca de cand am inlocuit ECU, un destept s-a pus sa puna soft de Megane RS si mi-a prajit calculatorul original. Am gasit unul prin Craiova, l-am dus la un tip de la Renault din oras si cica ala l-a trimis la Mioveni unde s-a pus un soft optimizat (asa a spus initial, acum spune ca este original). Deci la mine ori este scris prost, ori e copiat aiurea, ori nu se pupa, ori e altceva. Problema e ca DDT nu raporteaza nimic altceva decat ce am spus iar la CLIP totul este ok. Unde si ce sa caut nu stiu. Suntem putini cu 2.0T asa ca e mai greu de verificat ce are fiecare, ca versiune de soft. 5 Jul 2019, 18:13: EDIT: Am pus testerul pe masina, in prima etapa a gasit 3 erori apoi am cat citire erori si fara sa sterg vreo eroare, cand am rescanat am gasit doar doua erori. ECM adica injectia la mine e cu virgula, o vede insa nu o poate citi, vedeti in poze explicatia. In aceste conditii pot suspecta ca e ceva din soft? Frana de mana desi are eroare merge foarte bine iar eroarea ABS+ESP apare doar cand e foarte cald afara, o fi ori senzorul stanga fata ori mufa (asa am inteles). 2019_07_05.png ( Size: 109.18k ) Number of downloads: 162 2019_07_05__1_.png ( Size: 108.26k ) Number of downloads: 152 This post has been edited by audiofilu': 5 Jul 2019, 17:13 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#1319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(DApophis17 @ 5 Jul 2019, 11:33) Softul ....cu eprom-ul, daca stie cineva, oare e de ajuns sa mut acel eprom sau risc sa imi brick-uiesc masina? Oricum, pana acolo, m-ar ajuta sa reusesc sa fac eu un dump la flash si la mape ca sa elimin gratuit o teorie. Daca vad ca e soft-ul cu probleme merg si dau 100 de euro sa imi scrie unul original cu mape nemodificate si asta e. Parerea mea este ca te complici si risti .Dute la un service acreditat Renault si deschide o comanda de update soft ECU .Asa esti sigur ca o sa ai ultima versiune curata .Cost ~300 ron. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am intrebat la toate serviceurile din judetele apropiate si mi-au spus ca nu se poate rescrie un soft original pe un calculator decat daca este nou.
Asa o fi? In cazul meu am un ECU de pe ul alt 2.0T, se poate sau nu rescrie acest soft? De ce Renault sune ca nu dar sunt băeți care spun ca se rezolva si ca se poate face orice soft pe orice ECU? In cazul updateului de soft (eu cica am ultima versiune) costa cca 300 de lei, rescrierea celui original cat costa oare? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:35 |