Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pachet drumuri grele, pro, contra, ce se intampla daca "dispare"

99AIM
post 28 Jul 2010, 06:54
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Ce bine sta pe drum cu amortizoare KYB pe gaz...anvelopele Dunlop FR 215 60 R16 completeaza tinuta de drum....


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 29 Jul 2010, 10:20
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 944
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




eu am facut niste masuratori, distanta dintre marginea pragului si asfalt la un megan 2005 fara pdg, cauciucuri 205/55/16 comparativ cu ce am eu: pdg cauciucuri 195/65/15, treaba e relativa e doar o impresie subiectiva insa mi-a iesit urmatoarele cifre:
megan 2005 fara pdg: fata 7cm; spate 10 cm
megan 2007 pdg fata: 9 cm; spate 11 cm
Acum o sa spuneti ca sunt multe necunoscute in acest gen de masuratoare, cat de lasate sunt arcurile la cel din 2005 cam ce mai are omu prin porbagaj, etc. insa ca idee mie nu mi se pare o diferenta prea mare intre cele doua suspensii.
Suspiciunea mea in privinta balansului in curbe vine din balonul inalt al cauciucurilor, la care o sa renunt dupa uzarea celor din fabrica si binenteles suspensia joaca un rol decisiv cea de la pdg fiind mai moale, insa din ce am vazut eu la meganul fara pdg si cu cauciucuri 205/55 tinuta de drum nu mai are acel balans datorat balonului inalt al cauciucului


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp 26-10-2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmonwo
post 29 Jul 2010, 11:56
Post #183


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 28 May 07
From: Pitesti




Multumesc @valkiris 2002 pentru cifre! Intrebasem si io de niste cifre cu ceva timp in urma, dar nu s-a indurat nimeni. Io vreau sa-mi pun scut de metal peste ala de plastic si voiam sa stiu cu cit imi scade garda la sol. Bafta!


--------------------
Renault 19 RT '93 F3N740
Megane II.2 Grandtour Dynamique 1.9 dCi FAP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgabriel
post 29 Jul 2010, 12:11
Post #184


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 24 July 06




Nu sunt conoscator, dar eu zic ca balansul in curbe e totusi de la suspensia mai moale, de la PDG. E drept ca si talonul cauciucurilor conteaza dar eu am 205/55/16 si am mers si cu un megane fara PDG cu 195/65/15 si statea mai bine in curbe, si nu facea balans asa mare la schimbari bruste de directie.

This post has been edited by bgabriel: 29 Jul 2010, 12:14


--------------------
Renault Megane 2.2 Privilege 1.6 16V apr 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmeleonu3
post 29 Jul 2010, 13:11
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 31 May 09
From: Bucuresti




adica vreti sa spuneti ca garda la sol la megane e de 10 cm? OMG....nu cred la ce drumuri si gropi avem nu e in regula.


--------------------
Pejos 2.0 83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 29 Jul 2010, 13:34
Post #186


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(bgabriel @ 29 Jul 2010, 13:11)
Nu sunt conoscator, dar eu zic ca balansul in curbe e totusi de la suspensia mai moale, de la PDG.
*


Nici nu trebuie sa fi "cunoscator" ca sa-ti dai seama de lucrul asta laugh.gif .


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicip03
post 29 Jul 2010, 15:05
Post #187


MEMBRU


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 October 09
From: BRASOV




Deoarece se discuta aprins acest subiect, am si eu o intrebare...... cam cu cat intrati voi in curbe de va pangeti ca se rastoarna masina??? eu zic ca avantajele PDG -ului sunt mai numeroase decat fara.PDG. ... la ce drumuri avem...

29 Jul 2010, 15:06:
Daca vreti masina pentru curbe cu 150 la ora luati-va BMW...

This post has been edited by mihaicip03: 29 Jul 2010, 15:06


--------------------
renault megane sedan meneger 2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK...
SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 29 Jul 2010, 15:12
Post #188


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Nu e vorba de curbe, dar sa zicem ca mergi ca omu cu 100 pe drum european, si din tufisuri sare un mistret(sa zic ca-i mai greu). Daca il eviti si te sperie balansul s-ar putea sa iesi in camp, sa te rastorni si ce s-ar mai putea intampla. Fara pdg sunt mai putine sanse sa ii pierzi controlul. Altfel nu cred ca-i lumea nebuna sa ia curbele ca la curse intr-o barca.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 29 Jul 2010, 15:13


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 29 Jul 2010, 15:20
Post #189


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




PDG-ul are atatea avantaje cat are si dezavantaje, nu are cum sa multumeasca simultan toti posesorii. Daca mergi preponderent prin orase cu gropi, borduri, mai mergi la un gratar sau dai de un drum prost, etc preferi PDG. Daca mergi foarte mult in afara si vrei mai multa stabilitate, rigiditate in curbe, etc renunti la PDG si asa mai departe.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 29 Jul 2010, 15:24
Post #190


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Eu unul dau de drumuri nasoale la fiecare pas, nu merg prea tare, ma descurc cu ea in curbe cat sa nu adorm sau sa se incline prea mult, iar pentru inevitabilul... casco
Deci prefer PDG ca imi place si confortul.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qwertyuiop
post 29 Jul 2010, 15:32
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 22 March 09
From: Buc




sa deducem ca astia fara pdg au un nivel de confort mai scazut ? io nu prea cred
nu zic ca e nasol pdg-u , din contra dar puteau sa faca un compromis adica sa lase masina un pic mai jos , nu asa suita in corcodus


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 29 Jul 2010, 15:54
Post #192


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Mai scazut nu inseamna neaparat diferenta mare. Cred ca mie mi-e mai bine prin gropile mari. In Clio care are suspensia ceva mai tare eu nu ma simt asa confortabil. Ma uit pe autostrada cand stau in spatele altui Megane(numai cu pdg-uri am nimerit) si vad cum se misca puntea spate, iar in masina nu se simte nimic. Nu stiu cum e la tine, dar cred ca simti ceva pe unde autostrada e valurita.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 29 Jul 2010, 16:09
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




banuiesc ca arcurile eibach sunt mai tari decat cele de pe megane fara pdg
si eibach-urile sunt cat se poate de confortabile, le am din iarna 2009 si nu le-as da inapoi pe PDG
singurul minus e ca tre' sa fii mult mai atent la borduri, la bolovani, ridicaturi, etc, ce mai intalnesti pe drumuri, cel putin spoilerul meu la buza de jos e cam atins in toate partile
dupa ce m-am obisnuit cu ele, acum cand vad pdg si mie mi se par f. inaltate, puteau sa nu le urce asa rau


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qwertyuiop
post 29 Jul 2010, 16:20
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 22 March 09
From: Buc




fiecare are avantajele ei , acuma depinde f mult pe ce drumuri mergi zi de zi , si daca nu esti "reisar" io zic ca sunt ok la mers normal , legat de confort nu cred ca sunt dif mari in favoarea uneia sau alteia


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmeleonu3
post 29 Jul 2010, 22:52
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 31 May 09
From: Bucuresti




cat are garda la sol cu si fara pdg?! plssssssssssssss


--------------------
Pejos 2.0 83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 30 Jul 2010, 06:31
Post #196


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Chiar ieri ti s-a raspuns la intrebare inainte sa o pui, postul #182 wink.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmeleonu3
post 30 Jul 2010, 08:42
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 31 May 09
From: Bucuresti




Ai dreptatate Hack. MI se pare cam joasa garda pentru o tara ca Romania. Eu ma asteptam sa fie minim 15 la megane. Am un Swift care are 14-15 cm si nu ma risc sa il urc pe borduri cu fata.


--------------------
Pejos 2.0 83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 30 Jul 2010, 15:07
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 944
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




pana la urma daca vreu sa pun telescoape si arcuri cum e la megan 2.1 sau cum e la cele fara pdg se poate sunt alte coduri pentru acest tip de masina sau diferenta se face intreband d-ne vreau arcuri si suspensie pentru megan fara pdg sau trebuie sa cer alceva (precizez nu vreu nimic sport imi place cum e acum suspensia moale insa o vreu 2-3 cm mai jos).


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp 26-10-2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 30 Jul 2010, 15:15
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




depinde de unde vrei sa le iei, pe magazinele online de obicei se specifica care e amortizor pdg sau care obisnuit, cauta pe ingaraj.ro
daca scopul e sa o lasi mai jos, obligatoriu tre' sa schimbi arcurile cu unele mai scurte

This post has been edited by aqua: 30 Jul 2010, 15:16


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 30 Jul 2010, 21:55
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 29 Jul 2010, 15:12)
Nu e vorba de curbe, dar sa zicem ca mergi ca omu cu 100 pe drum european, si din tufisuri sare un mistret(sa zic ca-i mai greu). Daca il eviti si te sperie balansul s-ar putea sa iesi in camp, sa te rastorni si ce s-ar mai putea intampla. Fara pdg sunt mai putine sanse sa ii pierzi controlul. Altfel nu cred ca-i lumea nebuna sa ia curbele ca la curse intr-o barca.
*




Aici mai este o chestie: exista o mare diferenta de stabilitate, intr-adevar, intre PDG combinat cu Jante pe 15 inch (talon anvelopa mare) si PDG combinat cu Jante pe 16 inch (talon anvelopa redus). Sunteti de acord ?


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 30 Jul 2010, 22:09
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




ce are de-a face diametrul jantei de 15/16 inch cu talonul cauciucului? talonul se exprima procent din latime din cate stiu eu ....poate vroiai sa te referi la latimea cauciucului?
un cauciuc lat si cu talon mic normal ca e mai bun dar s-ar putea sa te zgaltaie serios la rinichi


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 30 Jul 2010, 22:16
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(aqua @ 30 Jul 2010, 22:09)
ce are de-a face diametrul jantei de 15/16 inch cu talonul cauciucului? talonul se exprima procent din latime din cate stiu eu ....poate vroiai sa te referi la latimea cauciucului?
un cauciuc lat si cu talon mic normal ca e mai bun dar s-ar putea sa te zgaltaie serios la rinichi
*




Ma refer la balonul cauciucului, care tehnic se numeste talon.
Cele pe 15 inch care au un balon mare de 65, in curbe nu se aseaza asa de bine ca cele pe 16 inch care au un balon redus, de 45


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UTU2005
post 30 Jul 2010, 22:41
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 727
Joined: 14 September 07
From: Deva




Am o nedumerire, mai am amici care au PDG si sunt mult mai joase decat a mea dry.gif
Mi-au zis ca eu nu am carat cu ea..... smile.gif (este adevarat!) dar se mai poate lasa in timp?


--------------------
Renault LagunaIII 1.5dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 31 Jul 2010, 10:17
Post #204


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Nu se lasa in timp ca doar nu ai suspensii de lemn. Eu am carat destule si destui cu a mea si nu s-a lasat 1 mm smile.gif
Asta ar insemna ca papucurile sa fie toate low-ridere la cate cara...


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UTU2005
post 31 Jul 2010, 13:09
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 727
Joined: 14 September 07
From: Deva




Nu se lasa in timp ca doar nu ai suspensii de lemn laugh.gif

Aha, m-am gandit sa car niste grasi in spate plus niste saci cu nisip daca era sa se lase biggrin.gif (dar serios acum, unele cu pdg sunt mai joase un pic...cine stie....)

This post has been edited by UTU2005: 31 Jul 2010, 13:10


--------------------
Renault LagunaIII 1.5dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 31 Jul 2010, 13:35
Post #206


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Sunt mai joase doar in momentul in care transporti ceva. Daca tipul ala e cat malu atunci da, masina lui e mai joasa cand conduce biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi86
post 3 Aug 2010, 11:24
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 28 July 08
From: Lausanne, Switzerland




In cazul meu, trecerea de la 195/65/15 (jantele+anvelopele de fabrica) la 205/55/16 (jante de aliaj) mi-a adus o usoara imbunatatire a stabilitatii, dar nu ceva extraordinar. Se vede clar o imbunatatire daca se merge cu masina incarcata (2-3 oameni in spate). In curbe e putin mai stabila, nu se simte asa tare inclinarea. In momentul in care sunt singur in masina am aceeasi impresie ca inainte de schimbarea jantelor.

Urmatorul pas ar fi schimbare arcurilor. Acuma intrebarea este: Ce diferenta de lungime este intre arcurile de PDG si cele non-PDG? daca schimb doar arcurile ar fi suficient cat sa simt o schimbare? Am citit pe forum o gramada de explicatii despre cum trebuie sa impinga amortizorul, etc... Din experianta stiu ca se pot face si compromisuri.
La BMW am pus arcuri mai scurte pe aceleasi amortizoare si s-a schimbat comportamentul masinii substantial. Probleme cu amortizoarele am avut doar odata (in sensul ca un telescop fata a inceput sa curga, tind sa scred ca era datorita faptului ca era after-market si nu din cauza arcurilor).

Astept parerile voastre... Doresc sa stiu daca a schimbat cineva doar arcurile de PDG cu arcuri non-PDG originale de Megane (nu Eibach sau altceva) blush.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi86
post 8 Aug 2010, 16:43
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 28 July 08
From: Lausanne, Switzerland




QUOTE(Adi86 @ 3 Aug 2010, 11:24)
Astept parerile voastre... Doresc sa stiu daca a schimbat cineva doar arcurile de PDG cu arcuri non-PDG originale de Megane (nu Eibach sau altceva) blush.gif
*



unsure.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 8 Aug 2010, 16:58
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




Problema este ca daca schimbi arcurile PDG cu arcuri non-PDG trebuie sa pui si telescoape fata de non-PDG ca altfel va sta ridicata de fata.


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adevaratul
post 8 Aug 2010, 17:51
Post #210


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 4 September 07




Va salut!
Cum imi dau seama daca am Pdg pe masina?


--------------------
Renault Megane Manager /2007 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 23:00
Dacia