Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Anvelope, dimensiuni, marca, experiente, etc

bubu782001
post 19 Mar 2009, 01:00
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai nu cred ca este numai de la arcuri...ia vezi tu si la amortizoare (aici te sfatuiesc sa iei legatura si sa vorbesti cu sageata albastra - un amic de-al meu de pe forum cu Twingo).
El are aceiasi problema ca tine (jante de 13 de aliaj) si a schimbat amortizoarele deja pe fata (ca era foarte joasa masina + ca la mers se simtea orice gropita direct in ceafa) urmeaza sa le schimbe pe spate.
Daca nu incap inseamna ca este de la intreaga partida arc-amortizor...pe care le-ai putea schimba mai intai..apoi peste cateva luni rotile (jantele). Insa tu spui ca se loveste de ertrier...hmm poate nu o fi original... ti-am zis ca la modelele de Twingo mai noi discul este mai mare (259 mm diametru) asa le am si eu, dar la mine merg foarte bine pe 14 - de altfel pe 14 si le am. Poate ne vedem odata sa comparam vizual. sa vedem ce si cum.

This post has been edited by bubu782001: 19 Mar 2009, 01:02


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sageata albastra
post 19 Mar 2009, 10:23
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 April 08




Nu ti incap din cauza etrierului,clar.Acu faza e ca eu am gume de 195-45 R14-credeti ca pot fi jante de 13?
eu cred ca e doar iluzie optica datorita cauciucului de 45 inaltime si de ce zic asta pt ca,chiar si dupa ce am schimbat amortizoarele nu e distanta foarte mare intre cauciuc si aripa,e normala.ARCURILE sunt cele orig.verificate si numarat spirele cand am schimb amortizoarele.
A,eu cred ca daca erau jante de 13 nu mi incapeau caci si eu am discuri ventilate si s mai mari dupa cum zicea si amicul bubu.


--------------------
renaumt twingo 2003,75 cp,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psymax
post 19 Mar 2009, 12:58
Post #33


................


Group: Members
Posts: 93
Joined: 13 August 08
From: paradis




bubu: la mine e clara "problema" - si nu vreau sa modific nimic... poate in vara aripile si atat. arcurile si amortizoarele sunt ok, nu sunt uzate

am arcurile schimbate(cica sunt sport radmasa.gif asa am cumparat masina, amortizoarele cred ca sunt cele "standard"), discuri ventilate - 259 mm cum ai zis tu..parca (am impresia ca sunt din fabrica, deoarece scrie in talon ceva de ele,la observatii - deci automat nu are cum sa incapa o janta de 13" datorita etrierului) si pe spate imi atinge in aripi datorita arcurilor (cand masina e goala, am 2 cm distanta dintre aripa si roata. asta pe spate. am 185/55/R14 din cate imi amintesc)



--------------------
renault twingo - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebeboxeru
post 24 Mar 2009, 19:21
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 15 January 09




tot ce vreau e sa fie cat mai silentioase. acum e incaltata de iarna ....si va spun sincer nu mai suport zgomotul ala....... mad.gif ....ma rog sper sa nu fie rulmentii wacko.gif


--------------------
renault twingo 2000 1,2 8v.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 9 Nov 2010, 21:47
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Am o intrebare cu privire la anvelope.Daca am pe spate de la o anumita firma si pe fata doua anvelope fiecare de la alta firma.Oare imi va influenta rularea,consumul sau altceva?Asta in cazul in care am peste tot Mud+Snow 155/70/R13 ?Sa zicem ca influentarea ar veni de la designul lor diferit.E posibil?

This post has been edited by Alexium: 9 Nov 2010, 21:49


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 10 Nov 2010, 06:52
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Poți să ai pe o punte (față) anvelope de la un producător și pe cealaltă punte (spate) de la altul.
Important e ca cele două anvelope de pe aceeași punte să fie același model și, preferabil, același lot.

Dacă anvelopele de pe față sunt diferite, efectele negative vor apărea la direcție și la frânare - "trage" într-o parte. Uneori e suficient ca anvelopele să fie din loturi diferite, cu diferențe de greutate sau elasticitate mari - e ca și cum ai avea modele diferite de anvelope..


This post has been edited by matzval: 10 Nov 2010, 07:02


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 10 Nov 2010, 09:17
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Multumesc de sfat.Se pare ca nu e buna ideea mea de a economisi pretul unei anvelope.Vroiam sa iau rezerva nou nouta pe post de "noua roata pe fata" biggrin.gif

This post has been edited by Alexium: 10 Nov 2010, 09:18


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 16:57
Dacia