Fiabilitate Megane
![]() ![]() ![]() |
Fiabilitate Megane
adip |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
|
||
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|||
Turkish |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
To others.
Mi-as dori tare mult sa nu am ce scrie pe topicu asta. Sa va zic ca am 100k si totul e minunat. Din pacate nu e. Oricum incidentele de care zic eu s-au intamplat in ultimele trei luni la masini diferite. Dar asta este cu atat mai relevant statistic pentru cat de fiabil e MII. Dar decat sa ajung la mishto-ul si neincrederea unora care considera ca imi iau timp sa scriu aici pentru ca am eu ceva gresit la cap si nu pentru ca as avea probleme reale mai bine tac dreq din gura. Drept urmare... am glumit, totul e perfect la masini, sunt cele mai bune din lume. Adip honda o sa vina dar undeva spre sf anului. Daca o sa faca si aia figuri o sa scriu ca sa le dau apa la moara fanaticilor reno. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#63
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Turkish @ 6 Sep 2006, 09:40) Oricum incidentele de care zic eu s-au intamplat in ultimele trei luni la masini diferite. Dar asta este cu atat mai relevant statistic pentru cat de fiabil e MII. Daca masinile respective provin din acelasi lot , este chiar foarte irelevant, dar iti inteleg frustrarea. De ex. un apropiat al meu are un parc de 6-7 M2 sedan 1.5 dCi de vreo 2 ani si n-a facut decat reviziile la ele. Masinile sunt pentru agenti de vanzari. E posibil sa fi avut el noroc... Ca e foarte contrariat de faptul ca la revizia de 60k a bagat adanc mana in buzunar, e alta problema ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Turkish |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
pai sand si atunci acceptam ca exista loturi mai bune si loturi mai putin bune?
hm asta da fiabilitate. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
comparatia intre honda si reno e cam asa : 14.000 euro cip = 20.000 euro cip.
cam da cu zecimale. de 6.000 de euro imi asigur service-ul la megane vreo 7 ani cu tot cu problemele pe care le are turkish la masina. si a propos, turkish, nu zice nimeni ca n-ai probleme, ci ca te vaiti prea mult. pai cin' te pune sa dai 13 bulioane la reno?? eu am rezolvat cu 3 jumate(asta ca nu am habar de mecanica), altii de pe forum cu mai putin. |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
sandman_ |
![]()
Post
#66
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Turkish @ 6 Sep 2006, 10:58) pai sand si atunci acceptam ca exista loturi mai bune si loturi mai putin bune? hm asta da fiabilitate. Loturi mai bune si loturi mai proaste exista la orice producator. De ex. la toyota, ce mai fiabila marca la ora actuala, a existat un lot de vreo 1.000.000 (adica 1 milion) de bucati, care a fost chemat in service pentru o reparatie. Daca vei considera acel lot ca avand defectiune si vei calcula rata de fiabilitate, tare mi-e ca ar iesi muuuult sub rata de fiabilitate pe care ai calcula-o pentru renault incluzand toate defectiunile de pe forum "si din strainatate". |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Turkish |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
Nu ma vait. E un topic despre piese si am scris despre ele. La altele am scris on topic. Nu am deschis spre ex topic separat cu cat de rahat mi se pare vopseaua cu care este finisat interiorul care se ia muuult prea usor. Desi as fi putut si nu sunt singur.
In fine eu sunt un caz special care a avut ghinion de lot nasol. Chiar si asa, prin experienta mea, MII e o masina nasoala. Pe de alta parte nu cred ca este vreo problema din cele pe care le-am avut noi care sa nu se regaseasca in topicuri separate deschise de altii pe acest forum. Ceea ce inseamna ca exista o oarecare consistenta a problemelor... Sand cred ca exista o diferenta intre un incident de proiectare si / sau fabricatie in urma caruia tz masini au o singura problema (care sunt de regula rechemate) si respectiv fiabilitatea de ansamblu a carei absenta poate fi concluzionata prin prezenta unor probleme variate si mai degraba numeroase dar consistente (adica similare si dispersate) pentru care reno spre exemplu nu cheama pe nimeni nicaieri. Io nu zic ca ceilalti sunt invincibili. Iata si Toyota da chixuri. Spun doar ca pana acum pt mine MII e dezamagitor. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
Meganer |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt de acord cu Turkish, chiar daca sunt super incantat de masina.
De fiabilitatea MII putem vorbi peste vreo 10 ani cand se pot trage niste concluzii, poate chiar si din datele de pe acest forum. Deocamdata ramanem la vesnica disputa "ai avut tu ghinion", "si altii au probleme", "se intampla si la case mai mari" etc. Cert este ca sunt reclamate o serie de defecte standard (vezi lipiciosul "linkuri utile si topicuri importante") si nu e o reactie prea evidenta din partea reno. Eu voi fi complet impacat atunci cand reno va chema primul lot in service pentru remdierea unei pb. Asta inseamna cu adevarat responsabilitate si respect fata de client. Pleci mai linistit la un drum cand stii ca cineva mai urmareste si ce se intampla dupa ce vinde produsul. Cand am facut pasul de lua masina (mai 2005) am citit mult pe pe forumuri (reno, pejo, vw, ford) si am constatat ca intr-adevar, toti au probleme. Fara discriminare, la fel de mari, multe, repetate, etc. A durat 3 luni sa iau o decizie. Se vede ce decizie si nu regret absolut de loc (deocamdata). |
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
compteam |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 15 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate, dupa 1 an de zile, ajung sa-i dau dreptate lui Turkish: fiablilitate similara cu a unei verze inghetate si apoi dezghetate (inghetate la vanzare si care se dezgheata in fata blocului). Sunt "rau" cu masina, mult timp m-am "autotemperat" ca nu e chiar asa, ca "se intampla si la case mai mari" (cum spuneti) etc.
De ce faceam asta ? Ca e o masina pe care o consider frumoasa (sedan) si, cel mai important, ca e masina mea, pentru care am muncit si trebuie sa mai muncesc destul 4 ani (cat mai am din leasing). Insa... adevarul e mai trist. Intr-un an de zile, am fost in service de cca 5 ori (in afara reviziilor). Mi se pare mult. Mi se pare mult pentru o masina noua sa se strice reglajul de faruri (si incompetetntii de la service sa rezolve problema abia dupa 3 vizite in 2 luni), sa se arda bobina, sa se strice fulia defazoare, sa se strice semnalizarea, sa troncane / trepideze la ambreiere, sa se rezolve toate astea si acum sa apara din nou (probabil iarasi bobina si ceva pe la ambreiaj). Si, colac peste pupaza, sa se distruga vopseaua (la 7 luni) de la rahatul de pasari. Si, ca firma "prevazatoare", stiind ce vopsea de doi lei ai aplicat pe masina, tu, RENAULT, scrii frumos in cartea de garantie ca lucrul asta nu e acoperit de garantie si gata, te-ai spalat pe maini. Fraierii platesc vopsitul, sau isi tin masina in casa. Ca doar e Megane, si merita ... Am avut Dacia Nova 60.000 de km, si nu mi-am pus niciodata problema sa-mi tin carpe si sticle de apa in masina sa sterg zilnic gainatii de pe caroserie. Si nu s-a intamplat nimic. Am avut Cielo luat la 200.000 si tinut pana la 250.000 de km si, iarasi, nu mi-am pus niciodata problema sa-mi tin carpe si sticle de apa in masina sa sterg zilnic gainatii de pe caroserie.Si nu s-a intamplat nimic. Dar acum am Megane din anul 2005 si dupa 13.000 vopseaua e "pestrita". Si am tinut carpe si apa cateva luni dupa incident, dar de acum m-am saturat de asta. nu-mi mai pasa de vopseaua aia nenorocita. Rosu metalizat. Ha, Ha. Sa vedeti ce lac micronic are aplicat pe ea. Nici nu se pot polisha petele astea. Am avut Cielo (cel de mai sus) si am fost in service 1 data in 2 ani (pentru un disc ambreiaj). Am coleg care are Logan, tot la 18.000 km ajusng, ca si meganul meu, dar care nu stie unde sunt service-urile Renault. Deci, care e "afacerea"? Din pacate, desi pe de o parte ma doare sa o spun, nu-mi mai place Meganul, nu-mi mai place Renault. |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.1
2005 Sedan 1.6 Privilege, ESP, xenon
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#70
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu numai la Renault este problema cu vopseaua ecologica.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
tzk |
![]()
Post
#71
|
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
QUOTE(compteam @ 20 Sep 2006, 23:12) Am coleg care are Logan, tot la 18.000 km ajusng, ca si meganul meu, dar care nu stie unde sunt service-urile Renault. tinind cont de subiectul discutiei , nu stiu ce credibilitate ai!! pai daca omu' intreaba ce fiabilitate are megane, si tu ii spui ca loganu e mai bun... e ca si cind ai zice ca bancnota de 50 de euro e mai faina ca aia de 100! ![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|
compteam |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 15 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Legat de credibilitatea mea, iti spun ca nu am scris asta aici doar sa ma aflu in treaba...
![]() Si bineinteles ca un Logan POATE fi mai FIABIL decat un Megan. Cel putin in cazul celor doua vehicole, al meu si al prietenului, este demonstrat. Daca este mai scump, nu inseamna automat si mai FIABIL. Ci doar mai frumos, mai confortabil, mai accesorizat, mai sigur, etc... Dar asta este un topic despre fiabilitate. Si nu-i pot spune omului ca daca vrea mai fiabil, ii trebuie musai Mercedes (adica mult mai scump). In cazul meu, sincer, si Cielo a fost mai FIABIL. Pentru ca sunt tare curios cum o sa ajunga Meganul asta la 250.000 km ? ![]() Si da, o bancnota de 50 de euro poate fi mai FIABILA decat una de 100 daca materialul din care e construita este mai rezistent decat al celeilalte. Chiar daca nu este mai "faina"... |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.1
2005 Sedan 1.6 Privilege, ESP, xenon
|
|
ncristi |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE Si bineinteles ca un Logan POATE fi mai FIABIL decat un Megan Loganul este mai fiabil de cat megane 2.1 si multe alte masini cu pretentii. Ca sa sustin stiu 17 loganuri dCI+1.4mpi toate trecute de 30K si singurele intreventii au fost la 2-3 dintre ele ,in garantie, s-a inlocuit blocul de lumini in rest nimic. Nu flanse, nu fulii defazoare...nimic. Ar fi intresant sa se faca o compartaie cu 17 megane 2.1 toate cu 30k comparatie privitoare la fiabilitate+costuri intretinere. This post has been edited by ncristi: 21 Sep 2006, 06:43 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
cj666 |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 29 July 05 From: Cluj ![]() |
Nu stiu ce sa zic. Se pot trage concluzii aiurea. Am o SLZ cu 90.000 km care n-a avutabsolut nimic. Pot spune ca e o masina fiabila? Nu stiu. Meganul meu are 27.000 si nu a avut nimic (inafara de plasticl de frina de mina si ceva greierasi tot mai anemici). E fiabila? Nu stiu. Intr-un fel e normal ca loganul sa fie mai fiabil, cel putin pe partea care intra in contact cu drumul. E facut special pentru drumuri de afganistan, cind l-au proiectat l-au proiectat anume pentru asa ceva. In rest, am senzatia ca si problema cu fulia de la 1.6 16V si si alte mici probleme sint caracteristice unor loturi de masini bine determinate. Dar asta s-a intimplat si la logan. E greu de spus care e mai fiabila.
|
--------------------
Renault
Koleos
2009, Dinamique 175 cp VW Golf 7, 1.2 TSI
|
|
atoma |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
... megane 2.1 clar nu este o masina fiabila... am avut matiz si in 30000 km nu am avut nici o problema ... pe cand megane-ul la 21000 km aveam problema la flanse, bordul megane-ului este o idiotenie ... aia care au gandit bordul si sitemul de prindere cred ca erau beti manga... iar coloana de directie si directia megane-ului iti da dureri de cap la drum lung...si pe drum prost.... pretul de vanzare este foarte mic... si pretul de cumparare este foarte mare...masina nu merita banii astia.
|
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
tzk |
![]()
Post
#76
|
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
Mi se pare chiar interesanta discutia asta! dar nu din puctul de vedere al subiectului topicului.
Eu unu am citit multe pe aici pe forum. E adevarat ca daca as pati cum au patit unii de pe aicea, nu stiu ce-as mai zice. dar n-am patit. sper sa nu ajung ca ei ![]() dar sa zici ca loganu sau matizu e mai fiabil e chiar absurd. Ia umblati voi pe la urgente dupa ce mergi 80 km cu logan nou noutz caruia i s-a rupt directia (mergea de la arges la bucuresti, luase omu masina noua, a ajuns la urgente la brasov) sau schimbati amortizoare la matiz pina le pierdeti seria si pe urma suiti-va in megane . ideea e ca personal cunosc bine inca 2 megane si inca 2 clio, nici unu nu a fost la service in afara de revizii sau tamponari. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|
atoma |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
mai devreme sau mai tarziu o sa ai si tu problema flanselor... si incet incet... toate problemele pe care le au toti de pe aici
![]() subscriu la problema cu vopseaua ... si eu cand lasam gainatul mai mult de 3 zile imi ramanea vopseaua patata - am aplicat un strat de polis ...apoi nu am mai avut probleme.. |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
tzk |
![]()
Post
#78
|
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
ai dreptate, e foarte probabil sa am si eu problemele care le au restu. e dreptul meu sa sper ca nu o sa le am
![]() si vad si eu ca lumea se plinge cam mult pe aicea. asta e clar. si asta tine de fiabilitate pina la urma. dar nu sint de acord cu compartiile care se fac. ba cineva lauda loganu, ba cineva lauda matizu, ba unu zice ca reviziile/intretinerea sint mai scumpe ca la skoda ( si nu e asa, stiu de la frate-miu care are una.) chiar si cazul tau cu vopseaua pe logan se intimpla muuuuult mai rau. noi sa fim sanatosi, sa putem sa ne contrazicem pe aicea |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|
ncristi |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE subscriu la problema cu vopseaua ... si eu cand lasam gainatul mai mult de 3 zile imi ramanea vopseaua patata - am aplicat un strat de polis ...apoi nu am mai avut probleme.. Chestia asta este valabila la orice marca nu numai la reno. Eu am vazut un astra facut praf de pasari ![]() Si in manual scrie ca vopseaua trebuie protejata. This post has been edited by ncristi: 21 Sep 2006, 08:19 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
bebeo |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 15 March 06 ![]() |
Am 13400 de km si am fost de trei ori in service:de doua ori pentru ca mi se aduna apa pe cheder la usa spate dreapta si daca nu o deschideam din cand in cand sa se scurga apa cand se aduna prea multa imi intra in habitaclu, si o data pemntru ca s-a blocat portbagajul. In rest numai de bine.
Ciudat este ca de cand citesc acest foum, in fiecare dimineata cand pornesc motorul ma gandesc oare pleaca sau nu pleaca, oare mi se strica ceva la ea sau nu?!! Am un ciudat sentiment de nesiguranta in ceea ce priveste fiabilitatea ![]() |
--------------------
Megane II Renault Symbol Fidji 2005, 30.500 km la 09.05.2012
Renault Fluence Privilege 2011 13.000 km la 09.05.2012 |
|
flotl |
![]() ![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Acum dupa cum e norocul fiecaruia, daca pasarile sufereau de aciditate la stomac, normal ca gainatul e mai penetrant.
![]() |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
flotl |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
QUOTE(atoma @ 21 Sep 2006, 09:28) ... megane 2.1 clar nu este o masina fiabila... am avut matiz si in 30000 km nu am avut nici o problema ... pe cand megane-ul la 21000 km aveam problema la flanse, bordul megane-ului este o idiotenie ... aia care au gandit bordul si sitemul de prindere cred ca erau beti manga... iar coloana de directie si directia megane-ului iti da dureri de cap la drum lung...si pe drum prost.... pretul de vanzare este foarte mic... si pretul de cumparare este foarte mare...masina nu merita banii astia. De ce spui ca directia iti da dureri de cap la drum lung? Cat te-au costat toate aceste defectiuni? Si cat te costa in plus sa iei alta marca considerata mai fiabila cu aceleasi dotari, dar cu mai putine stele? |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
Eu nu credeam ca o sa scriu prea curand intr-un asemenea topic, dar vrand-nevrand ma alatur si eu pleiadei de nemultumiti.
Masina are putin peste 10.000 de km, problemele au inceput sa apara asa cum aparusera si la altii, dupa primul an de functionare: i-am facut geometria de 2 ori in incercarea (zadarnica) de a face volanul sa stea "drept". Ultima data chiar reusisem, dar a tinut numai cateva saptamani; semnalizatoarele fata mergeau numai cand vroiau ele (pana acum 3 saptamani, cand la un service au facut mai mult decat de a misca de ele si le-au desfacut si acum merg bine); motorasul de le recirculare aer a inceput sa emita zgomote "suspecte"; am impresia ca unul din amortizoarle de pe spate a inceput sa curga, dar trebuie sa ma duc sa fac un test la o statie ITP; mai nou s-a fisurat radiatorul de la intercooler si astept sa vina piesa sa fie schimbata (pe garantie); vopseaua de pe acoperis a inceput sa se exfolieze intr-n loc probail de la vreun rahat de pasare; manerul interior de la usa dreapta fata a inceput sa se exfolieze. Greierasi prea multi nu au aparut inca si nici flansele nu se "aud" dar ma astept sa se intample si astea. Imi pare rau ca nu am gasit forumul asta decat dupa ce am cumparat masina, pentru ca daca as fi stiut dinainte de atatea probleme poate m-as fi gandit de doua ori inainte de a lua o decizie (care a fost luata doar pe baza "dragostei la primul test drive" si a renumelui pe care il avea marca Renault (cel putin cand eram pusti eram indragostit de echipa de F1 de la Renault si de R5). Dar asta e viata. Vorba unor colegi de forum, mai avem ani de zile de platit la ele. Pot parea chestii marunte, nu sunt lucruri grave (poate cu exceptia radiatorului de intercooler) dar aceste chestii marunte si timpul pe care il pierzi cu rezolvarea lor iti consuma timp si nervi. Si bani. Timp si bani pe care le-ai fi putut cheltui in alte 1000 de feluri. This post has been edited by Lex Luthor: 21 Sep 2006, 09:09 |
--------------------
----
----
---- ---
|
|
atoma |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
De ce spui ca directia iti da dureri de cap la drum lung?
Cat te-au costat toate aceste defectiuni? Si cat te costa in plus sa iei alta marca considerata mai fiabila cu aceleasi dotari, dar cu mai putine stele? imi dadea dureri de cap pt ca se simte in volan orice mica grapa si denivelare..sistemul acesta de servodirectie nu este bun pt strazile noastre... si la renault se mai adauga zgomotul produs de coloana de directie la trecerea peste gropi sau denivelari mai mari cu ambele roti fata si faptul ca volanul la renault m2 este foarte tare ...la ultimul drum lung am mers toata autostrada cu 170km/h(ma grabeam) la viteza aia am simtit toata autostrada in cap(prietena are m2 cu cauciucurile mai inalte-jante din tabla, la ea se simt mai putin lucrurile astea si la 24000km nu are probleme cu flansele)... la a doua intrebare...iti pot spune din start ca alegerea pe care am facut-o acum nu are probleme la partea de rulare ...sunt masini care nu au acele flanse care se strica foarte repede la rularea pe drumuri proaste si nu sunt indicate pe drumurile noastre...din pacate m2.2 inca le are... ![]() te rog frumos sa ma scuzi dar nu este important tot timpul pretul de cumparare... daca faci un calcul... o masina germana cu mai putine dotari este cu 1000 euro mai scumpa ..bani pe care ii recuperezi 100% la revanzare... eu am avut m2 din 2005 pret cumparare 14800 euro...si am vandut-o cu mare greutate dupa exact 1 an cu 10800 euro masina atat la interior cat si la exterior fiind impecabila - am vandut-o cu flansele stricate nu se merita sa investesc bani in ele - 28000km ce mi-am luat acum ar putea avea probleme cu bucsile puntii fata care costa 750 mii lei perechea originale de la reprezentanta .. motoarele acum toate sunt fiabile deci nu mi-as face problema de asa ceva... cutiile la fel... asa ca in afara de comsumabile cu siguranta nu mai investesti bani in altceva asta pana la 100000km deci intretinerea este mai ieftina decat la megane2 unde ai de schimbat la fiecare 30000-40000 flansele si te costa 5 mil ... apoi capetele de bara, fulia o poti considera un consumabil ... mai devreme sau mai tarziu tot trebuie sa o schimbi.. de la renault cea mai fiabila masina este clio 2-are la activ 2 facelifturi ... This post has been edited by atoma: 21 Sep 2006, 09:37 |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
Solon |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Rezervorul de solutie de parbriz spart intra tot la fiabilitate sau la ghinion?
Ca e singura vizita in service, in afara de revizii, pe care o fac.Am 25 k km. Ca am dat 200 ron pe rezervor nu mai zic nimic. ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
atoma |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
dar nu ai schimbat rezervorul in garantie?
|
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
DRD |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
5.600KM nici o problema cu masina
merge foarte bine ,se tine bine in curbe etc. am motorul de 1.5 80 CP care e foarte bun si nici nu mananca mult dar ti-as recomanda motorul de 1.5 100 CP in rest e totul ok cu mici exceptii (1,2 greieresi cuminti) |
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
tzk |
![]()
Post
#88
|
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
doar nu crezi ca si-a mai luat megane dupa ce a vazut aicea ?!
![]() s-o fi tirat si ne-a lasat pe noi sa ne certam! |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|
another_brick_in_the_wall |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 30 August 05 ![]() |
Adaug la ce am scris in pagina 1:
- simering de palier (la ~15K Km, la prima revizie am constatat problema) - garnitura baie de ulei (la ~20K Km) - tampon motor - haionul inca imi cloncane, si urmeaza sa merg la service sa vedem ce are... - tot la service trebuie sa merg sa verificam scurgerile de ulei si daca s-a rezolvat problema... Numai bine voua, numai de "bine" lor.... |
--------------------
Renault
Megane II
2005/Dynamique Megane II Bicorp
1,5dCi - Dynamique |
|
ncristi |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Nemultumirea mea vine mai mult de la ce citesc pe form de cat din experiente personale
![]() E pana cum nu am avut nici ce-a mai mica pb. cu masina (masinile) ![]() La megane in 35k am schimbat un rulment flansa care m-a costat 750mii lei...cel schimbat nici macar nu este uzat. Harsaia din cauza prafului. L-am curatata si este OK. Ca sa pastrez nota "optimista" la megane ma enerveaza zdranganitul coloanei cand merg la bunica-mea la tara pe drum neasfaltat ![]() Drum este muuult spus... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 18:09 |