Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

36 Pages « < 33 34 35 36 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Toyota Auris Touring Sports Hybrid 2014, Roșie

Victorine
post 1 Jan 2023, 11:22
Post #1021


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Not again... doh.gif
De data asta cred că o să fie hardcore să-l fixez, din câte îmi dau seama stă pe toată lungimea pe eșapament și are cam 1m tot scutul.
Rezolvat, la fel ca data trecută. O șaibă și 2 urechi din aluminiu de 2mm. Scutul e din 2 bucăți, doar cea din spate a trebuit fixată. Mă aștept ca peste 1 an să intervin și la cea din față... eu nu înțeleg de ce naiba nu fac niște întărituri în zona de prindere și orificiile alea sunt FOARTE în margine, practic cât prinde gulerul piuliței... adică înțeleg, dar mi se pare meschină economia la 10cm² de aluminiu.

Și dacă tot eram la curățenie, am spălat mașina că era albă de sare și am golit OCC. Mă felicit încă odată că l-am montat, am scos cred că mai mult de 100 mL de emulsie, doar în sezonul rece e așa, în restul anului e mult mai puțină, arată ca uleiul ars dar e fluidă ca apa și pute tare, ca un ulei uzat. Cred că golirea anterioară a fost odată cu schimbul de ulei din toamnă, deci din 16.09, în 4800km s-a adunat aproape de capacitatea maximă a OCC. De ținut minte, în sezonul rece de golit la 5000km, mai ales dacă fac drumuri scurte (inevitabile din păcate...)

This post has been edited by Victorine: 1 Jan 2023, 16:22


Attached thumbnail(s)
Screenshot_20230101_112017_Gallery.jpg ( Size: 286.37k ) Number of downloads: 1014
Screenshot_20230101_132540_Gallery.jpg ( Size: 672.28k ) Number of downloads: 976
Screenshot_20230101_161350_Gallery.jpg ( Size: 760.59k ) Number of downloads: 946


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 12 Feb 2023, 09:11
Post #1022


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Mi-era cam lene să mai scriu, dar hai să consemnez totuși.
109.332 km, am schimbat oil catch can-ul vechi cu altul, care e o copie chinezească a modelului Mishimoto pe care îl are și Muttley. În sensul că principiul de funcționare și constructiv e același, doar că are anumite îmbunătățiri și anume rezervorul e mai lung, deci capacitate de colectare mai mare (și la mine contează), respectiv robinetul cu ștuț de golire de la bază, care face golirea mult mai simplă. În plus, am adăugat în interior un carcalete din șpan de inox dinăla de frecat vasele, cu rolul prezumtiv de a crea o suprafață mai mare pe care să condenseze picăturile de lichid din gaze și de a limita valurile în lichidul deja colectat. Luată de pe priuschat, nu îmi aparține ideea.OCC_inside.jpg ( Size: 41.27k ) Number of downloads: 918
OCC_outside.jpg ( Size: 68.48k ) Number of downloads: 890
Stainless_steel_scrub.jpg ( Size: 46k ) Number of downloads: 69

L-am atașat de traversa frontală, prin intermediul a două piulițe expandabile M6, cu un profil L, pe care l-am vopsit negru mat cu vopsea la spray rezistentă la temperatură ridicată, că asta aveam și voiam să nu arate chiar ca nuca-n perete. Am folosit și un colier cu cauciuc ca să reduc vibrațiile. 4.jpg ( Size: 51.2k ) Number of downloads: 73

5.jpg ( Size: 61.14k ) Number of downloads: 69
6.jpg ( Size: 56.8k ) Number of downloads: 58

Furtunul de golire l-am scos prin scut. Cu puțin efort și voință, cum am mâinile lungi, cred că o să pot deschide robinetul de golire pe sus fără să demontez carcasa filtrului de aer, dar în principiu aș vrea să golesc odată cu schimbul de ulei, când oricum am acces lejer pe jos. Trebuie să văd cam în ce ritm adună. Drain.jpg ( Size: 42.32k ) Number of downloads: 68

Înainte de montare am încercat să trag cu gura prin ștuțul OUT și se simte prezența filtrului de 50 de microni, adică opune o oarecare rezistență (mică) față de celălalt OCC unde puteam trage liber. Grija mea e să nu înghețe lichidul în porii filtrului, dar sper că șansele sunt mici pentru că bănuiesc că temperatura de îngheț a amestecului apă/ulei/combustibil e suficient de scăzută. Dacă chiar se întâmplă asta, sper că furtunul de ventilație de pe capacul motorului o să ajute la eliberarea presiunii din bloc pînă se dezgheață OCC. Ca să testez asta am făcut un test a doua zi dimineața devreme la - 8 grade și totul a fost OK, deși nu cred că era cine știe ce adunat în filtrul ăla, că făcusem doar un drum cu o zi înainte după ce am făcut upgrade-ul la noul OCC.
Ca să pot evalua eficiența noului setup am curățat bine clapeta și uleiul acumulat la baza galeriei de admisie, am lăsat-o curată și uscată. 7.jpg ( Size: 57.37k ) Number of downloads: 76
Să vedem, cu vechiul separator ciclonic, deși strângea mult, tot aveam în admisie acumulare de ulei. Nu mă aștept să rămînă uscată, dar sper să fie mai eficient ăsta nou.
Ce nu se vede în poze e cheia aia combinată cu clichet de 10, care a rămas undeva pe scutul de sub traversă, n-a fost chip s-o scot odată ce am scăpat-o acolo, deși m-am chinuit juma de oră, nu pleacă nicăieri, rămâne pentru schimbul de ulei, probabil peste 1 lună.

This post has been edited by Victorine: 12 Feb 2023, 09:15


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Feb 2023, 10:15
Post #1023


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(YRX @ 2 Feb 2023, 18:32)
[attachmentid=1628146573]
M-am uitat si la baiatul asta si m-a pus un pic pe ganduri ce zice. Ar fi si un sambure de adevar cu scaderea vitezei gazelor prin decantor.

https://youtu.be/hDx09voTlbw
*



P-asta il vazusi?


Fii foarte atent pe temperaturi scazute cu flitrul ala de bronz. Daca ingheata apa face dop.
Eu am patit la un Peugeot. Avea din fabrica un fel de separator cu mesh integrat. A inghetat intr-o iarna de a dat cu uleiul pe la capacul culbutorilor.

This post has been edited by YRX: 12 Feb 2023, 10:18


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 12 Feb 2023, 10:43
Post #1024


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Îl știu, m-am documentat de când mi-a încolțit teama de îngheț. Lucrurile la mine sunt puțin diferite față de ce arată tipul ăla. În sensul că el explică pe un OCC ordinar care are filtrul PE INTRARE, cu șanse mult mai mari să se colmateze chiar și fără îngheț. Au copiat prost chinezii în cazul ăsta. La mine e pe ieșire, unde gazele ar trebui să fie deja epurate, sau mă rog, hai să zicem că durează semnificativ mai mult până se colmatează. Unii îi fac și o spălare când îl golesc, cu un jet de spray de curățat frâne de exemplu. Alții mai temători îl găuresc sau scot cu totul pastila de bronz și îndeasă un ghemotoc de șpan de inox cum au eu jos în rezervor. Scade eficiența, dar crește siguranța. E clar că există pericolul ăsta al colmatării și că e vorba de un echilibru între beneficii și dezavantaje.
La nine mai există un sistem failsafe, de-aia nu-s așa stresat.Screenshot_20230212_103304_Gallery.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 82

Am fost acum la mașină și am verificat furtunul superior de ventilare. E în continuare uscat. Când și dacă îl găsesc umed o să iau măsuri.
Și mai e o chestie, sunt foarte mulți care au tipul ăsta de OCC (în speță Mishimoto) și nu am găsit plângeri legate de îngheț oricât am căutat (pentru modelul original). N-or sta toți în California, or mai fi și unii care văd temperaturi negative.
Cu toate astea, știu că sunt probleme cu înghețul, sper doar că n-o să apară și la mine. Ce-aș putea să fac e să îl izolez cu spumă din-aia neagră pentru instalațiile de aer condiționat. La mine e fix în spatele radiatorului, sper că ajută. Nici blow-by nu e chiar ca la un motor cu turbo...

This post has been edited by Victorine: 12 Feb 2023, 11:16


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Feb 2023, 11:40
Post #1025


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Daca exista traseu secundar, care sa nu permita suprapresiune-n carter, eu as zice ca-i ok. Doar sa n-aiba sectiune de trecere calibrata si prea mica, o data ca e discutabil daca face fata la sarcina, apoi sa nu inghete si aia laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 17 Mar 2023, 21:13
Post #1026


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Am făcut azi revizia de primăvară la 110.185 km. Deci după 7617 km de la cea din toamnă/iarnă.Screenshot_20230317_190647_Gallery.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 84
Cu ajutoarele tradiționale smile.gif Ajutor_1.jpg ( Size: 144.81k ) Number of downloads: 100
Ajutor_2.jpg ( Size: 190.96k ) Number of downloads: 93

Ulei Yacco 0W20 HY, 4L - 146lei (mai aveam vreo 700 mL de la revizia anterioară)
Filtru ulei Blueprint, aer HB Jackoparts, habitaclu Kamoka cu cărbune activ și antibacterian - toate filtrele fix 100 lei. Am mai spus, filtrul de ulei Toyota (sursa Toyoshop) e un cartuș sec cu capetele lipite cu un plastic tare, nu-mi dă senzația că nu trece uleiul pe lângă el... Ăla Blue Print are la ambele capete pâslă, altădată la demontare am văzut cum era frumos amprentată de la contactul cu carcasa/ suportul filtrului. Și are pliuri mai dese, pare mai atent lucrat (bine, contează și calitatea hârtiei). Și nu prea cred că le contraface nimeni pe-astea. Sunt folosite pe-afară, mai ales în UK unde au fabrica (parte din grupul Febi-Bilstein).Blue_print_vs._Toyota.jpg ( Size: 136.96k ) Number of downloads: 116

Plus garnitura bușon golire (o aveam) și niște cleme de fixare carenaj sub motor.
Deci eftină întreținerea și cu repere de o calitate decentă, zic eu. Uleiul cred că-i ce trebuie, am decis să merg tot pe Yacco în primul rând de teama produselor contrafăcute, zic că o să fie bine la ritmul în care îl schimb de 2x/ an și 7-8000 km. Așa fac de când am mașina.
Eram foarte curios ce găsesc când golesc OCC. Și bune și nu așa bune și rele:
BUNE - a strâns destul de mult în 853 km și puțin peste o lună, însă aspectul lichidului mă pune pe gânduri, nu mai e așa emulsionat, cam 80% e un lichid limpede gălbui, restul emulsia obișnuită. Pentru că miroase la fel ca înainte, adică miros puternic de combustibil/ ulei ars, nu-mi dau seama dacă aia de la bază e apă sau altceva, dar mă bucur că nu a intrat în admisie carcaletele ăla. Deh, drumuri scurte la temperaturi mici începând de la -8 grade C...Din_OCC.jpg ( Size: 158.56k ) Number of downloads: 104

Totuși, știind că densiatea benzinei și a uleiului sunt semnificativ mai mici decât a apei, înclin să cred că aia de la bază e în principal apă. Ceea ce e semn bun, înseamnă că OCC ăsta nou separă mai bine gazele de partea lichidă.

NU AȘA BUNE - în continuare am găsit galeria de admisie umedă de ulei sub clapetă, dar parcă nu mai băltea ca înainte, era doar un film. Bine, nici nu au fost așa mulți km, în schimb frig. Nici nu mă așteptam să bage gaze complet uscate, de aia menționez aici.

RELE - chinezii cînd au copiat setup-ul ălora de la Mishimoto pe de-o parte l-au îmbunătățit punând un rezervor mai lung dotat cu robinet de golire, pe de altă parte s-au ieftinit folosind O-ringuri care nu rezistă la ulei/combustibil. Așa se face că ăla mic care reduce vibrațiile la baffle l-am găsit făcut cârcel, iar ăla mare care etanșează rezervorul era lărgit bine de tot, abia l-am aranjat cumva ca să pot înfileta rezervorul la loc. Trebuie neapărat să găsesc unele calumea, faza e că n-am mai scos șublerul că eram cam sictirit și murdar pe mâini, așa că fie comand mai multe diametre 58-60x2 mm, fie o urc iar pe rampe și dau scutul jos, etc. Leneșul mai mult aleargă... I-am scris vânzătorului să-mi dea dimendiunea O-ringurilor. Cică să le marchez pe poză... rolleyes.gif
Tot aici intră cheia combinată pierdută anterior la montarea OCC printre traversă și scut. S-a dus de suflet, n-am mai găsit-o...
Am curățat iar calumea clapeta, dacă tot am umblat acolo și senzorii MAP + MAF. Furtunul superior de ventilare de pe capacul motor e în continuare uscat. Demomtat filtrul din bronz de la OCC și curățat cu spray de frâne. La remontarea OCC nu am mai introdus în interior buretele de inox, să văd cum e și fără el.

This post has been edited by Victorine: 18 Mar 2023, 07:29


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 21 Mar 2023, 14:12
Post #1027


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Am înlocuit toate 3 O-ring-urile de la catch can, nu mai aveam încredere în niciunul. La șurubul care blindează orificiul din capac mergea și bandă teflonată, că la ăla nu mai umblu, dar cum făcusem toată operațiunea în parcare la Rolling, nu mai aveam chef să pun totul la loc și apoi să dau jos iarăși carcasa filtrului de aer + rezonatorul când ajung acasă cu mașina. A fost super de treabă băiatul de la Rolling (mersi nea Agrig de pont), eu plecasem pornit să iau mai multe diametre, dar a zis că cel mai bine să dau jos OCCu' să măsoare și dacă tot s-a împuțit pe mâini, le-a și montat el, după care am schimbat niște info despre pomicultură. Me happy. Mai vreau să fac un sistem de golire pe sub mașină fără să dau scutul jos, să pot face asta când vreau fără efort și gata saga OCC.
Ce-am omis să fac în cadrul reviziei e să verific și curăț "filtrul" (mai degrabă plasa de țânțari) de la sistemul de răcire al bateriei de tracțiune, însă știu că am făcut-o în toamnă, deci nu-i grabă, poate la următoarea curățenie a interiorului. Oricum îl verific mai des decât media și mașina nu e jegoasă la interior, nici nu transport animale să se îmbâcsească cu păr.

This post has been edited by Victorine: 21 Mar 2023, 14:31


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Mar 2023, 15:17
Post #1028


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




In borcan pare ca ai multa apa, e normal pentru perioada rece. La mine e cam jumi-juma'. Acum am instalatia data jos si pus furtunul de fabrica, o sa-l montez la loc, dar trebuie sa tai furtunul nou pe masina, sa se potriveasca.

Asa ajutoare mai da, te-ai facut boier. Fi-miu e zero barat la d'astea, nici pe post de iepure nu pot sa-l pun, ca sigur se joaca cu vreo scula si o pierde... biggrin.gif

M-ati omorat cu Yacoo asta. Acu' vreau sa incerc si eu...

La filtre mai poti sa incerci UFI, daca gasesti. Mi-au placut cum sunt facute, tot asa, cu pasle, ambalate corespunzator, sunt si OE pentru VAG, Fiat etc. Adevaru e ca ala OE arata cam penibil.

This post has been edited by YRX: 21 Mar 2023, 15:20


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 21 Mar 2023, 19:34
Post #1029


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Acum prosti or fi aia de la toyota sa nu-si facă filtrul original asa cum trebuie. La filtrul de ulei nu doar aspectul conteaza, ci calitatea hartiei filtrante, capacitatea de filtrare si durabilitatea in timp. Faptul ca ala de la blueprint avea niste hartii in plus ma lasa rece, sa nu se rupa si sa ramana pe acolo.
Eu nu as pune alt filtru de ulei, la celelalte da, dar la ala de ulei nu. Asta e o chestie pe care o stiu si mi-a demonstrat-o un mecanic vechi de la mitsubishi. Acum fiecare face cum vrea. Ca idee, ce pret are filtrul ala de la blueprint vs original?

De ex, pt rav pe autokarma blueprint este 24 lei iar cel original este 60 lei, pret nu de reprezentanta ci de magazin online. Este o diferenta cam mare si nu cred ca ala de la blueprint este la fel de bun ca ala original. Da, merge, dar nu cred ca are performanta in filtrare a celui original.

This post has been edited by Victorine: 21 Mar 2023, 20:28


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 21 Mar 2023, 20:25
Post #1030


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Parcă am lăsat și eu un asterix în ce-am scris mai sus legat de calitatea hârtiei filtrante. Cam același e raportul de preț BP vs. Toyota și la filtrul meu, dar nu e deloc vorba de bani aici, gândește-te că eu fac revizia de 2x pe an la o medie de 16.000 km anual, sunt zgârcit? Dacă puneam Mahle/Knecht nu mai zicea nimeni nimic🙃 E vorba că n-am încredere că sunt originale. Valabil și pentru ulei, etc. Chiar și de la Toyoshop. E piticul meu. Vezi că pe Youtube la The Car Care Nut e un episod dedicat reperelor contrafăcute, ăla e master technician Toyota. BP nu e chiar ASAM sau MasterSport, să știi. Englezoii le folosesc destul de mult. Și eu am folosit la primele 2 schimburi de când am mașina și nu se dezintegrează. Ba chiar ținând ambele variante în mână, îmi inspiră mai multă încredere decât cel pe care scrie Toyota.

@YRX Referitor la Yacco, eu nu știu să-l folosească decât Madhorsefuzzy și parcă Dr. Mike băga în ambulanța roșie. Au serii pe producători, VW, MB, Volvo, etc., respectă normele lor. 0w20 HY e orientat spre hibridele japoneze, ca specificații e ce trebuie. Aș fi încercat și Eneos Sustina, dar acum mi-a fost mai comod așa.

This post has been edited by Victorine: 21 Mar 2023, 20:38


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 21 Mar 2023, 22:02
Post #1031


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Yacco 0w20 HY GM Dexos 1 Gen2 este ce trebuie pentru Honda Insight 2010.

Si probabil si pentru Toyota hibrida.

Dar in Laguna nu am pus Yacco 5W30 RN0720 decat de 2 ori, a doua oara sa ma conving: Valvoline 5W30 RN0720 i se potriveste mai bine.

Asadar nu as pune Yacco in orice masina.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 Mar 2023, 08:41
Post #1032


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(IRONICK @ 22 Mar 2023, 01:21)
QUOTE(Victorine @ 21 Mar 2023, 19:48)

Aș vrea și eu că-mi murdărește groaznic luneta, dar și geamurile laterale, cu anvelopele astea late. N-aș pune decât originale că restul mi se par nasol făcute, ondulate, nu calcă cum trebuie, etc. Am crezut că știi vreun site gen ”apărători noroi OEM eftine”...
*


am impresia ca tu nu ai deflectoare laterale si de acolo ti se trage
*



--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eviltuning
post 22 Mar 2023, 23:06
Post #1033


峠ドライバ


Group: Members
Posts: 494
Joined: 28 November 10
From: Brasov




Lucrez cu piese zi de zi. Fie ele moto sau auto. In principiu furnizorii nu prea se joaca cu marfa ce o vand. Fie vorba intre noi, multe piese nu vin sigilate. Chiar rar se intampla sa fie sigilate. La renault nu mai zic, de exemplu pompa de ulei de rs vine in cutie de carton, iar pompa la randul ei intr-o punga, care bineinteles este nesigilata. In orice caz sunt sanse sa primesti piese montate de altii deoarce cand se face returu, soferul sau omul de la depozit responsabil de asta nu mai verifica. Cu piesele fake, e cam greu. Trebuie sa ai oameni in spate sa faci lucrari de genu. Cel putin pe zona Brasov, nu sunt probleme. Nu cred ca si-ar strica cineva reputatia sa faca asta.
Si da, piesele nu mai sunt ce au fost odata, sunt constient de asta. Adica se vede pe ele cat de prost sunt lucrate, mai ales cand vezi pe cutii ca scrie, china, india, turcia, etc


--------------------
Renault Megane 99' 2.o 16s RXE / Laguna 08' 2.0 16v TCe GT - BV 99 EVL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 24 Mar 2023, 06:56
Post #1034


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Am făcut puțin curat, am șters și de-ale mele și de-ale voastre care nu duceau nicăieri. Sper ca asta să nu vă descurajeze să vă mai dați cu părerea aici. Am băgat la cap unele lucruri înainte să șterg.
Referitor la apărătorile de noroi, probabil că o să mai caut până la toamnă, vara nu e așa acut, însă când o să fie iar jeg pe drumuri și se acutizează ptoblema cu geamurile murdare aș vrea să le am. Mă gândesc și la cei din spate. Geamurile laterale se murdăresc și ele rău, inclusiv cele din față. Deflectoare laterale la lunetă din târg n-o să pun.

This post has been edited by Victorine: 24 Mar 2023, 06:57


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 24 Mar 2023, 07:34
Post #1035


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.337
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




nu o sa te ajute cu nimic acele aparatori ... asa este la hatch/break ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 24 Mar 2023, 08:00
Post #1036


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Poate măcar pe ăia din spate... chiar nimic nu cred că fac. Iarna se murdăresc rapid geamurile șofer + pasager până sus, inclusiv oglinzile. Vorbesc de autostradă, nu oraș.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Mar 2023, 08:23
Post #1037


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.394
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




jante cu offset mai mare intra? Unde e ironiku sa ne explice ce carenaje si aerodiamica geniala si careaje are coyota....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 24 Mar 2023, 08:55
Post #1038


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Are Cx bunicel: 0,29
Nu schimb jantele pentru atâta lucru.


This post has been edited by Victorine: 24 Mar 2023, 08:56


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Mar 2023, 09:43
Post #1039


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.394
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




o avea, dar sa mis e murdareasca geamurile laterale eu nu am patit la nici o masinai afara de in namol, nu pe asfalt, patinid rotile fata cu volanul bracat.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 24 Mar 2023, 10:24
Post #1040


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




N-ai mers cu i30-ul in afra orasului pe ploaie inca?

This post has been edited by tatabobu: 24 Mar 2023, 10:24


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Mar 2023, 10:46
Post #1041


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.394
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




ploaie zapada, lapovita, si puteam vedea afara pe geamuri, nu aveam namol aruncat de rotile mele de pe drum. Inclusiv luneta, fiind inlcinata e mai okish decat la breakuri.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 24 Mar 2023, 10:59
Post #1042


Haha


Group: Members
Posts: 8.803
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




la suxi apa de pe parbriz capota....se scurge pe geamurile laterale. luneta e ok.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Mar 2023, 11:02
Post #1043


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(cj98czh @ 24 Mar 2023, 08:34)
nu o sa te ajute cu nimic acele aparatori ... asa este la hatch/break ...
*


Fals! La mine ajuta 80-90%. Bine, ale mele-s pana-n pamant ce-i drept, dar se ridica la viteza. Ajuta grav.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 24 Mar 2023, 14:07
Post #1044


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Dați-mi un pont vă rog în Timișoara pentru reciclarea uleiului de motor uzat. Am mai scris parcă mai demult, atunci am rezolvat cu un service pe-aproape, care mi-a luat și lichidul de frână. Dar mi-e jenă să mă duc iar la ei, oamenii sunt obligați prin lege să aibă contract cu firma de reciclare și plătesc la cantitate. Am vreo 35 L. Mol văd că iau doar ulei alimentar, ăla-l duc la Auchan și-mi dau apă sau detergent de spălat vase în schimb.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 24 Mar 2023, 14:26
Post #1045


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Într-o vreme duceam la OMV în Aradului. Au trecut vreo 7-8 ani de atunci.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 24 Mar 2023, 14:29
Post #1046


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Benzinarii se uită în general ca la extraterestru la mine când întreb, de parcă n-ar fi și ei obligați să colecteze...


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 24 Mar 2023, 14:31
Post #1047


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Benzinaria Mol intersectie Brancoveanu cu Rebreanu si Omv Aries mi.au luat uleiul uzat auto


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 24 Mar 2023, 14:35
Post #1048


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Când? Că ăștia-s aproape de mine.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Mar 2023, 16:26
Post #1049


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Victorine @ 24 Mar 2023, 15:29)
Benzinarii ...de parcă n-ar fi și ei obligați să colecteze...
*


Nu sunt. Asa aveam impresia si eu, nu stiu dac-au fost vreodata, dar sigur nu-s obligati.
Cauta pe net centre de colectare satul tau, eu asa am gasit aici. Desi inca n-am dus, am adunat vreo 30l cred...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 24 Mar 2023, 16:52
Post #1050


bgd


Group: Members
Posts: 3.520
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Cred ca 50% din serviceurile particulare au centrale termice pe ulei uzat.

Serviceul unde reparam masinile de serviciu in Iasi nu numai ca nu preda nimic, ba chiar si cumpara ulei uzat, 2 lei litrul.
Asa ca serviceul unde duci uleiul uzat poate chiar iti multumeste


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
36 Pages « < 33 34 35 36 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 02:21
Dacia
Loading...