Toyota Auris Touring Sports Hybrid 2014, Roșie
![]() ![]() |
Toyota Auris Touring Sports Hybrid 2014, Roșie
Victorine |
![]()
Post
#1021
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Attached thumbnail(s) Screenshot_20230101_112017_Gallery.jpg ( Size: 286.37k ) Number of downloads: 1014 Screenshot_20230101_132540_Gallery.jpg ( Size: 672.28k ) Number of downloads: 976 Screenshot_20230101_161350_Gallery.jpg ( Size: 760.59k ) Number of downloads: 946 |
||
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|||
Victorine |
![]()
Post
#1022
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Mi-era cam lene să mai scriu, dar hai să consemnez totuși.
109.332 km, am schimbat oil catch can-ul vechi cu altul, care e o copie chinezească a modelului Mishimoto pe care îl are și Muttley. În sensul că principiul de funcționare și constructiv e același, doar că are anumite îmbunătățiri și anume rezervorul e mai lung, deci capacitate de colectare mai mare (și la mine contează), respectiv robinetul cu ștuț de golire de la bază, care face golirea mult mai simplă. În plus, am adăugat în interior un carcalete din șpan de inox dinăla de frecat vasele, cu rolul prezumtiv de a crea o suprafață mai mare pe care să condenseze picăturile de lichid din gaze și de a limita valurile în lichidul deja colectat. Luată de pe priuschat, nu îmi aparține ideea.OCC_inside.jpg ( Size: 41.27k ) Number of downloads: 918 OCC_outside.jpg ( Size: 68.48k ) Number of downloads: 890 Stainless_steel_scrub.jpg ( Size: 46k ) Number of downloads: 69 L-am atașat de traversa frontală, prin intermediul a două piulițe expandabile M6, cu un profil L, pe care l-am vopsit negru mat cu vopsea la spray rezistentă la temperatură ridicată, că asta aveam și voiam să nu arate chiar ca nuca-n perete. Am folosit și un colier cu cauciuc ca să reduc vibrațiile. 4.jpg ( Size: 51.2k ) Number of downloads: 73 5.jpg ( Size: 61.14k ) Number of downloads: 69 6.jpg ( Size: 56.8k ) Number of downloads: 58 Furtunul de golire l-am scos prin scut. Cu puțin efort și voință, cum am mâinile lungi, cred că o să pot deschide robinetul de golire pe sus fără să demontez carcasa filtrului de aer, dar în principiu aș vrea să golesc odată cu schimbul de ulei, când oricum am acces lejer pe jos. Trebuie să văd cam în ce ritm adună. Drain.jpg ( Size: 42.32k ) Number of downloads: 68 Înainte de montare am încercat să trag cu gura prin ștuțul OUT și se simte prezența filtrului de 50 de microni, adică opune o oarecare rezistență (mică) față de celălalt OCC unde puteam trage liber. Grija mea e să nu înghețe lichidul în porii filtrului, dar sper că șansele sunt mici pentru că bănuiesc că temperatura de îngheț a amestecului apă/ulei/combustibil e suficient de scăzută. Dacă chiar se întâmplă asta, sper că furtunul de ventilație de pe capacul motorului o să ajute la eliberarea presiunii din bloc pînă se dezgheață OCC. Ca să testez asta am făcut un test a doua zi dimineața devreme la - 8 grade și totul a fost OK, deși nu cred că era cine știe ce adunat în filtrul ăla, că făcusem doar un drum cu o zi înainte după ce am făcut upgrade-ul la noul OCC. Ca să pot evalua eficiența noului setup am curățat bine clapeta și uleiul acumulat la baza galeriei de admisie, am lăsat-o curată și uscată. 7.jpg ( Size: 57.37k ) Number of downloads: 76 Să vedem, cu vechiul separator ciclonic, deși strângea mult, tot aveam în admisie acumulare de ulei. Nu mă aștept să rămînă uscată, dar sper să fie mai eficient ăsta nou. Ce nu se vede în poze e cheia aia combinată cu clichet de 10, care a rămas undeva pe scutul de sub traversă, n-a fost chip s-o scot odată ce am scăpat-o acolo, deși m-am chinuit juma de oră, nu pleacă nicăieri, rămâne pentru schimbul de ulei, probabil peste 1 lună. This post has been edited by Victorine: 12 Feb 2023, 09:15 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#1023
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(YRX @ 2 Feb 2023, 18:32) [attachmentid=1628146573] M-am uitat si la baiatul asta si m-a pus un pic pe ganduri ce zice. Ar fi si un sambure de adevar cu scaderea vitezei gazelor prin decantor. https://youtu.be/hDx09voTlbw P-asta il vazusi? Fii foarte atent pe temperaturi scazute cu flitrul ala de bronz. Daca ingheata apa face dop. Eu am patit la un Peugeot. Avea din fabrica un fel de separator cu mesh integrat. A inghetat intr-o iarna de a dat cu uleiul pe la capacul culbutorilor. This post has been edited by YRX: 12 Feb 2023, 10:18 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1024
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Îl știu, m-am documentat de când mi-a încolțit teama de îngheț. Lucrurile la mine sunt puțin diferite față de ce arată tipul ăla. În sensul că el explică pe un OCC ordinar care are filtrul PE INTRARE, cu șanse mult mai mari să se colmateze chiar și fără îngheț. Au copiat prost chinezii în cazul ăsta. La mine e pe ieșire, unde gazele ar trebui să fie deja epurate, sau mă rog, hai să zicem că durează semnificativ mai mult până se colmatează. Unii îi fac și o spălare când îl golesc, cu un jet de spray de curățat frâne de exemplu. Alții mai temători îl găuresc sau scot cu totul pastila de bronz și îndeasă un ghemotoc de șpan de inox cum au eu jos în rezervor. Scade eficiența, dar crește siguranța. E clar că există pericolul ăsta al colmatării și că e vorba de un echilibru între beneficii și dezavantaje.
La nine mai există un sistem failsafe, de-aia nu-s așa stresat.Screenshot_20230212_103304_Gallery.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 82 Am fost acum la mașină și am verificat furtunul superior de ventilare. E în continuare uscat. Când și dacă îl găsesc umed o să iau măsuri. Și mai e o chestie, sunt foarte mulți care au tipul ăsta de OCC (în speță Mishimoto) și nu am găsit plângeri legate de îngheț oricât am căutat (pentru modelul original). N-or sta toți în California, or mai fi și unii care văd temperaturi negative. Cu toate astea, știu că sunt probleme cu înghețul, sper doar că n-o să apară și la mine. Ce-aș putea să fac e să îl izolez cu spumă din-aia neagră pentru instalațiile de aer condiționat. La mine e fix în spatele radiatorului, sper că ajută. Nici blow-by nu e chiar ca la un motor cu turbo... This post has been edited by Victorine: 12 Feb 2023, 11:16 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1025
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Daca exista traseu secundar, care sa nu permita suprapresiune-n carter, eu as zice ca-i ok. Doar sa n-aiba sectiune de trecere calibrata si prea mica, o data ca e discutabil daca face fata la sarcina, apoi sa nu inghete si aia
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1026
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am făcut azi revizia de primăvară la 110.185 km. Deci după 7617 km de la cea din toamnă/iarnă.Screenshot_20230317_190647_Gallery.jpg ( Size: 1.23mb )
Number of downloads: 84
Cu ajutoarele tradiționale ![]() Ajutor_2.jpg ( Size: 190.96k ) Number of downloads: 93 Ulei Yacco 0W20 HY, 4L - 146lei (mai aveam vreo 700 mL de la revizia anterioară) Filtru ulei Blueprint, aer HB Jackoparts, habitaclu Kamoka cu cărbune activ și antibacterian - toate filtrele fix 100 lei. Am mai spus, filtrul de ulei Toyota (sursa Toyoshop) e un cartuș sec cu capetele lipite cu un plastic tare, nu-mi dă senzația că nu trece uleiul pe lângă el... Ăla Blue Print are la ambele capete pâslă, altădată la demontare am văzut cum era frumos amprentată de la contactul cu carcasa/ suportul filtrului. Și are pliuri mai dese, pare mai atent lucrat (bine, contează și calitatea hârtiei). Și nu prea cred că le contraface nimeni pe-astea. Sunt folosite pe-afară, mai ales în UK unde au fabrica (parte din grupul Febi-Bilstein).Blue_print_vs._Toyota.jpg ( Size: 136.96k ) Number of downloads: 116 Plus garnitura bușon golire (o aveam) și niște cleme de fixare carenaj sub motor. Deci eftină întreținerea și cu repere de o calitate decentă, zic eu. Uleiul cred că-i ce trebuie, am decis să merg tot pe Yacco în primul rând de teama produselor contrafăcute, zic că o să fie bine la ritmul în care îl schimb de 2x/ an și 7-8000 km. Așa fac de când am mașina. Eram foarte curios ce găsesc când golesc OCC. Și bune și nu așa bune și rele: BUNE - a strâns destul de mult în 853 km și puțin peste o lună, însă aspectul lichidului mă pune pe gânduri, nu mai e așa emulsionat, cam 80% e un lichid limpede gălbui, restul emulsia obișnuită. Pentru că miroase la fel ca înainte, adică miros puternic de combustibil/ ulei ars, nu-mi dau seama dacă aia de la bază e apă sau altceva, dar mă bucur că nu a intrat în admisie carcaletele ăla. Deh, drumuri scurte la temperaturi mici începând de la -8 grade C...Din_OCC.jpg ( Size: 158.56k ) Number of downloads: 104 Totuși, știind că densiatea benzinei și a uleiului sunt semnificativ mai mici decât a apei, înclin să cred că aia de la bază e în principal apă. Ceea ce e semn bun, înseamnă că OCC ăsta nou separă mai bine gazele de partea lichidă. NU AȘA BUNE - în continuare am găsit galeria de admisie umedă de ulei sub clapetă, dar parcă nu mai băltea ca înainte, era doar un film. Bine, nici nu au fost așa mulți km, în schimb frig. Nici nu mă așteptam să bage gaze complet uscate, de aia menționez aici. RELE - chinezii cînd au copiat setup-ul ălora de la Mishimoto pe de-o parte l-au îmbunătățit punând un rezervor mai lung dotat cu robinet de golire, pe de altă parte s-au ieftinit folosind O-ringuri care nu rezistă la ulei/combustibil. Așa se face că ăla mic care reduce vibrațiile la baffle l-am găsit făcut cârcel, iar ăla mare care etanșează rezervorul era lărgit bine de tot, abia l-am aranjat cumva ca să pot înfileta rezervorul la loc. Trebuie neapărat să găsesc unele calumea, faza e că n-am mai scos șublerul că eram cam sictirit și murdar pe mâini, așa că fie comand mai multe diametre 58-60x2 mm, fie o urc iar pe rampe și dau scutul jos, etc. Leneșul mai mult aleargă... I-am scris vânzătorului să-mi dea dimendiunea O-ringurilor. Cică să le marchez pe poză... ![]() Tot aici intră cheia combinată pierdută anterior la montarea OCC printre traversă și scut. S-a dus de suflet, n-am mai găsit-o... Am curățat iar calumea clapeta, dacă tot am umblat acolo și senzorii MAP + MAF. Furtunul superior de ventilare de pe capacul motor e în continuare uscat. Demomtat filtrul din bronz de la OCC și curățat cu spray de frâne. La remontarea OCC nu am mai introdus în interior buretele de inox, să văd cum e și fără el. This post has been edited by Victorine: 18 Mar 2023, 07:29 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1027
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am înlocuit toate 3 O-ring-urile de la catch can, nu mai aveam încredere în niciunul. La șurubul care blindează orificiul din capac mergea și bandă teflonată, că la ăla nu mai umblu, dar cum făcusem toată operațiunea în parcare la Rolling, nu mai aveam chef să pun totul la loc și apoi să dau jos iarăși carcasa filtrului de aer + rezonatorul când ajung acasă cu mașina. A fost super de treabă băiatul de la Rolling (mersi nea Agrig de pont), eu plecasem pornit să iau mai multe diametre, dar a zis că cel mai bine să dau jos OCCu' să măsoare și dacă tot s-a împuțit pe mâini, le-a și montat el, după care am schimbat niște info despre pomicultură. Me happy. Mai vreau să fac un sistem de golire pe sub mașină fără să dau scutul jos, să pot face asta când vreau fără efort și gata saga OCC.
Ce-am omis să fac în cadrul reviziei e să verific și curăț "filtrul" (mai degrabă plasa de țânțari) de la sistemul de răcire al bateriei de tracțiune, însă știu că am făcut-o în toamnă, deci nu-i grabă, poate la următoarea curățenie a interiorului. Oricum îl verific mai des decât media și mașina nu e jegoasă la interior, nici nu transport animale să se îmbâcsească cu păr. This post has been edited by Victorine: 21 Mar 2023, 14:31 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#1028
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
In borcan pare ca ai multa apa, e normal pentru perioada rece. La mine e cam jumi-juma'. Acum am instalatia data jos si pus furtunul de fabrica, o sa-l montez la loc, dar trebuie sa tai furtunul nou pe masina, sa se potriveasca.
Asa ajutoare mai da, te-ai facut boier. Fi-miu e zero barat la d'astea, nici pe post de iepure nu pot sa-l pun, ca sigur se joaca cu vreo scula si o pierde... ![]() M-ati omorat cu Yacoo asta. Acu' vreau sa incerc si eu... La filtre mai poti sa incerci UFI, daca gasesti. Mi-au placut cum sunt facute, tot asa, cu pasle, ambalate corespunzator, sunt si OE pentru VAG, Fiat etc. Adevaru e ca ala OE arata cam penibil. This post has been edited by YRX: 21 Mar 2023, 15:20 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#1029
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Acum prosti or fi aia de la toyota sa nu-si facă filtrul original asa cum trebuie. La filtrul de ulei nu doar aspectul conteaza, ci calitatea hartiei filtrante, capacitatea de filtrare si durabilitatea in timp. Faptul ca ala de la blueprint avea niste hartii in plus ma lasa rece, sa nu se rupa si sa ramana pe acolo.
Eu nu as pune alt filtru de ulei, la celelalte da, dar la ala de ulei nu. Asta e o chestie pe care o stiu si mi-a demonstrat-o un mecanic vechi de la mitsubishi. Acum fiecare face cum vrea. Ca idee, ce pret are filtrul ala de la blueprint vs original? De ex, pt rav pe autokarma blueprint este 24 lei iar cel original este 60 lei, pret nu de reprezentanta ci de magazin online. Este o diferenta cam mare si nu cred ca ala de la blueprint este la fel de bun ca ala original. Da, merge, dar nu cred ca are performanta in filtrare a celui original. This post has been edited by Victorine: 21 Mar 2023, 20:28 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1030
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Parcă am lăsat și eu un asterix în ce-am scris mai sus legat de calitatea hârtiei filtrante. Cam același e raportul de preț BP vs. Toyota și la filtrul meu, dar nu e deloc vorba de bani aici, gândește-te că eu fac revizia de 2x pe an la o medie de 16.000 km anual, sunt zgârcit? Dacă puneam Mahle/Knecht nu mai zicea nimeni nimic🙃 E vorba că n-am încredere că sunt originale. Valabil și pentru ulei, etc. Chiar și de la Toyoshop. E piticul meu. Vezi că pe Youtube la The Car Care Nut e un episod dedicat reperelor contrafăcute, ăla e master technician Toyota. BP nu e chiar ASAM sau MasterSport, să știi. Englezoii le folosesc destul de mult. Și eu am folosit la primele 2 schimburi de când am mașina și nu se dezintegrează. Ba chiar ținând ambele variante în mână, îmi inspiră mai multă încredere decât cel pe care scrie Toyota.
@YRX Referitor la Yacco, eu nu știu să-l folosească decât Madhorsefuzzy și parcă Dr. Mike băga în ambulanța roșie. Au serii pe producători, VW, MB, Volvo, etc., respectă normele lor. 0w20 HY e orientat spre hibridele japoneze, ca specificații e ce trebuie. Aș fi încercat și Eneos Sustina, dar acum mi-a fost mai comod așa. This post has been edited by Victorine: 21 Mar 2023, 20:38 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1031
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Yacco 0w20 HY GM Dexos 1 Gen2 este ce trebuie pentru Honda Insight 2010.
Si probabil si pentru Toyota hibrida. Dar in Laguna nu am pus Yacco 5W30 RN0720 decat de 2 ori, a doua oara sa ma conving: Valvoline 5W30 RN0720 i se potriveste mai bine. Asadar nu as pune Yacco in orice masina. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1032
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 22 Mar 2023, 01:21) QUOTE(Victorine @ 21 Mar 2023, 19:48) Aș vrea și eu că-mi murdărește groaznic luneta, dar și geamurile laterale, cu anvelopele astea late. N-aș pune decât originale că restul mi se par nasol făcute, ondulate, nu calcă cum trebuie, etc. Am crezut că știi vreun site gen ”apărători noroi OEM eftine”... am impresia ca tu nu ai deflectoare laterale si de acolo ti se trage |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#1033
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
Lucrez cu piese zi de zi. Fie ele moto sau auto. In principiu furnizorii nu prea se joaca cu marfa ce o vand. Fie vorba intre noi, multe piese nu vin sigilate. Chiar rar se intampla sa fie sigilate. La renault nu mai zic, de exemplu pompa de ulei de rs vine in cutie de carton, iar pompa la randul ei intr-o punga, care bineinteles este nesigilata. In orice caz sunt sanse sa primesti piese montate de altii deoarce cand se face returu, soferul sau omul de la depozit responsabil de asta nu mai verifica. Cu piesele fake, e cam greu. Trebuie sa ai oameni in spate sa faci lucrari de genu. Cel putin pe zona Brasov, nu sunt probleme. Nu cred ca si-ar strica cineva reputatia sa faca asta.
Si da, piesele nu mai sunt ce au fost odata, sunt constient de asta. Adica se vede pe ele cat de prost sunt lucrate, mai ales cand vezi pe cutii ca scrie, china, india, turcia, etc |
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1034
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am făcut puțin curat, am șters și de-ale mele și de-ale voastre care nu duceau nicăieri. Sper ca asta să nu vă descurajeze să vă mai dați cu părerea aici. Am băgat la cap unele lucruri înainte să șterg.
Referitor la apărătorile de noroi, probabil că o să mai caut până la toamnă, vara nu e așa acut, însă când o să fie iar jeg pe drumuri și se acutizează ptoblema cu geamurile murdare aș vrea să le am. Mă gândesc și la cei din spate. Geamurile laterale se murdăresc și ele rău, inclusiv cele din față. Deflectoare laterale la lunetă din târg n-o să pun. This post has been edited by Victorine: 24 Mar 2023, 06:57 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1035
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.337 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
nu o sa te ajute cu nimic acele aparatori ... asa este la hatch/break ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1036
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Poate măcar pe ăia din spate... chiar nimic nu cred că fac. Iarna se murdăresc rapid geamurile șofer + pasager până sus, inclusiv oglinzile. Vorbesc de autostradă, nu oraș.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1037
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
jante cu offset mai mare intra? Unde e ironiku sa ne explice ce carenaje si aerodiamica geniala si careaje are coyota....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1038
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Are Cx bunicel: 0,29
Nu schimb jantele pentru atâta lucru. This post has been edited by Victorine: 24 Mar 2023, 08:56 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1039
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
o avea, dar sa mis e murdareasca geamurile laterale eu nu am patit la nici o masinai afara de in namol, nu pe asfalt, patinid rotile fata cu volanul bracat.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#1040
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
N-ai mers cu i30-ul in afra orasului pe ploaie inca?
This post has been edited by tatabobu: 24 Mar 2023, 10:24 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1041
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ploaie zapada, lapovita, si puteam vedea afara pe geamuri, nu aveam namol aruncat de rotile mele de pe drum. Inclusiv luneta, fiind inlcinata e mai okish decat la breakuri.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1042
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.803 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
la suxi apa de pe parbriz capota....se scurge pe geamurile laterale. luneta e ok.
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1043
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1044
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Dați-mi un pont vă rog în Timișoara pentru reciclarea uleiului de motor uzat. Am mai scris parcă mai demult, atunci am rezolvat cu un service pe-aproape, care mi-a luat și lichidul de frână. Dar mi-e jenă să mă duc iar la ei, oamenii sunt obligați prin lege să aibă contract cu firma de reciclare și plătesc la cantitate. Am vreo 35 L. Mol văd că iau doar ulei alimentar, ăla-l duc la Auchan și-mi dau apă sau detergent de spălat vase în schimb.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
marksman |
![]()
Post
#1045
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Într-o vreme duceam la OMV în Aradului. Au trecut vreo 7-8 ani de atunci.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1046
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Benzinarii se uită în general ca la extraterestru la mine când întreb, de parcă n-ar fi și ei obligați să colecteze...
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1047
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Benzinaria Mol intersectie Brancoveanu cu Rebreanu si Omv Aries mi.au luat uleiul uzat auto
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1048
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Când? Că ăștia-s aproape de mine.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1049
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#1050
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.520 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Cred ca 50% din serviceurile particulare au centrale termice pe ulei uzat.
Serviceul unde reparam masinile de serviciu in Iasi nu numai ca nu preda nimic, ba chiar si cumpara ulei uzat, 2 lei litrul. Asa ca serviceul unde duci uleiul uzat poate chiar iti multumeste |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 02:21 |