Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 63 64 65 66 67 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

O noua generatie Logan

ssilviu
post 14 Nov 2012, 12:28
Post #1921


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(T.rac3Er @ 14 Nov 2012, 13:24)
dar pornim de la ideea gresita ca pretul pt primul logan era unul corect.


Cum defineşti tu "corect"? Cine spune că e preţul corect sau nu? Eu de exemplu inţeleg prin preţ corect, acel preţ care ii permite producătorului să obţină maximum de profit. Tu, bănuiesc, înţelegi prin corect, acel preţ prin care producătorul obţine şi el un euro profit pe fiecare maşină, nu? Sau cum?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Nov 2012, 12:55
Post #1922


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ssilviu @ 14 Nov 2012, 11:29)
costuri de intreţinere mai mici
*
Cu piese chinezesti din targ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 14 Nov 2012, 12:59
Post #1923


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Designeri-Dacia-Renault-sursa-Dacia-655x366.jpg



This post has been edited by Squirrel: 14 Nov 2012, 15:51


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4×4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 14 Nov 2012, 13:16
Post #1924


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(sorin1983 @ 14 Nov 2012, 08:50)
ca la astra h smile.gif bucuria celor care nu au bani si de jante biggrin.gif
*



De astra sti tu, habar n-ai cate din masinile pe care le vezi pe strada au capace d'astea...opel, ford, vw si multi altii folosec solutia asta de cativa ani. La renault s-au introdus prima oara relativ tarziu pe megane III, cele din poza de mai jos:


Attached thumbnail(s)
megane.jpg ( Size: 57.71k ) Number of downloads: 1805


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 14 Nov 2012, 13:45
Post #1925


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




K52.png ( Size: 8.52k ) Number of downloads: 2427

de aici:
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7915


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Nov 2012, 14:09
Post #1926


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Alfred @ 14 Nov 2012, 13:45)
K52.png ( Size: 8.52k ) Number of downloads: 2427

de aici:
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7915
*



Este ca nu a fost nimeni atent?
QUOTE(IRONICK @ 2 Nov 2012, 10:41)
Si daca tot suntem la capitolul discutii ... noile coduri sunt B8, K8 si L8.
*




--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_1976
post 14 Nov 2012, 15:58
Post #1927


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 30 October 12




Astept cu interes un test drive cu Logan 0.9Tce ,90 cp.
Pare cel mai reusit motor ,se spune ca are "reprize" foarte bune si cunsum ok.



This post has been edited by iulian_1976: 14 Nov 2012, 16:11


--------------------
Audi A4 1.8i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 14 Nov 2012, 17:00
Post #1928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




hmm... oarecum regret faptul ca am cumparat Renault Symbol-ul anul acesta (am dat comanda in martie si l-am primit abia pe iulie) si n-am mai putut sa astept inca un an.
Dar daca programul rabla nu va mai continua sau va fi tot asa mare bataie pe vouchere, atunci nu regret, ci din contra ma bucur de alegerea facuta. Cert este ca Loganul 2008-2012 nu se ridica la nivelul Symbol-ului 2008-2012, dar noul model de Logan din punct de vedere estetic il depaseste si pe Symbol-ul 2008-2012 si pe cel nou.

14 Nov 2012, 18:09:
In ceea ce priveste motorul 0.9 Tce, 90 CP consider ca va fi un motor extrem de bun raportul CP/Cuplu motor fiind excelent(ASEMENEA UNUI 1.6 MPI), coroborat cu taxe foarte mici de inmatriculare, impozit, RCA si sa nu uitam intretinerea.
Imi place politica constructorilor auto de a reduce incet incet cilindreea pentru a putea cat de curand sa introduca si motoarele electrice.
Cred ca in perioada urmatoare se va lansa chiar si un diesel sub 1400 cmc si incet incet se va scoate si 1.5 dci.
Parca deja nu ne mai intereseaza cati cai are masina, performantele, ci mai degraba ne intereseaza mai mult cat platesti pentru ca ai masina.

This post has been edited by bylexus: 14 Nov 2012, 17:09


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Nov 2012, 17:15
Post #1929


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bylexus @ 14 Nov 2012, 17:00)
Cert este ca Loganul 2008-2012 nu se ridica la nivelul Symbol-ului 2008-2012, dar noul model de Logan din punct de vedere estetic il depaseste si pe Symbol-ul 2008-2012 si pe cel nou.
*
Si probabil moare de necaz ca este sub nivelul lui simbol. Prea frumos simbolul pentru logan.



Apropo, ziceam mai demult de zone cu mai putine reflexii sub plansa de bord. Si ca trebuie folosit material absorbant. Ca sa vezi, s-a adaugat material absorband la nivelul plansei:

inso.jpg ( Size: 393.88k ) Number of downloads: 1472


<span class='edit'>14 Nov 2012, 17:19:</span>
QUOTE(Squirrel @ 14 Nov 2012, 12:59)
*
In filmul de aici se vede inclusiv ca stepway are scut mai lung. Da cine sa le vada.

Multa lumea o sa fie incantata de faptul ca usile se inchid cum trebuie acum. Nu mai suna metalic si a tabla goala. Si asta din cuiul mult hulit.

This post has been edited by IRONICK: 14 Nov 2012, 17:22


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 14 Nov 2012, 18:47
Post #1930


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




QUOTE(ssilviu @ 14 Nov 2012, 12:28)
Cum defineşti tu "corect"?  Cine spune că e preţul corect sau nu? Eu de exemplu inţeleg prin preţ corect, acel preţ care ii permite producătorului să obţină maximum de profit. Tu, bănuiesc, înţelegi prin corect, acel preţ prin care producătorul obţine şi el un  euro profit pe fiecare maşină, nu? Sau cum?
*



corect definesc nu ce a facut renault cu logan in nii o clipa de cand au inceput sa il comercializeze.

avand in vedere ca din vechea fabrica dacia si avantajele fiscale si-au scos o gramada uriasa de cheltuieli din calculul de amortizare, retehnologizarea si multe aspecte de C-D nu mai aveau ce cauta in punerea la calculul pretului pe bucata si deci cost/venit.
Cand au declarat suma de 5000 de dolari transformata in euro si apoi in euro fara tva care se referea doar la usi si geamuri, roti volan, este o scarnavie de dimensiuni astronomice, minciuna pe care au practicat-o francezii

Ce ofereau ei cu 5000 de dolari fara tva.
O masina care venea ruginita din fabrica, cu multe hibe (de fapt toti stim problemele loganului 1)
Zau, mai bine ramaneau la solenza ca era aceeasi mancare de peste.
Si la aia daca ii faceai imbunatatirile pe care le-au facut acum pe logan 1 pt a rezulta logan 2, obtineai o masina la jumate din pretul actual pt dacii cu tehnica buna.
Pt ce sa pretinzi pe o conserva 5000 de dolari (fara TVA), care rugineste, crapa, si are o gramada de probleme. cu piese scumpe, cand poti sa ai acelasi comort in dacia 1410 ultima generatie.

Dar nah, hai sa inchidem ochii si sa servim cu lingurita ce serveste corporatia binefacatoare de minuni. Si multi mai si propovaduiesc treaba asta.
Ah, ca au trebuit sa plateasca spagi uriase la X si Y din factorii decizionali ca sa vina ei in romania, si nu hyundai e partea a doua. ( ca tot huleste un alt coleg celalalt concern)

Oare daca venea hyundai la dacia, pe cine mai spurca?!

Deci noul, logan e dragut din poze, e o oferta imbatabila pt vestici si oamenii cu salar cum trebuie, si care nu au nevoie de cine stie ce fite. Dar corect (din punct de vedere al practicilor comerciale) nu e.

ANALOG Iphone 5, care e construit in china de unele fabrici f ieftine foxxcon (parca) & shit sub licenta marului putrezit, venit sigilate cu probleme de calitate (waw, idem povestea porduselor logan 1) de au trebuit sa inchida liniile de productie si sa revizuiasca standardele CTC care se vand cu adaosuri uriase si nu ofera absolut NIMIC revolutionar. Decat sigla pt snobi.

This post has been edited by T.rac3Er: 14 Nov 2012, 18:49


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 14 Nov 2012, 18:54
Post #1931


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Rugina e azi si pe modelele mai scumpe, nu cred ca ai nimerit cel mai bun exemplu.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 14 Nov 2012, 19:44
Post #1932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




am trecut pe langa adras-ul de pe str. brasov (bucuresti) si am vazut usa deschisa si cele 3 mandre expuse, asa ca am intrat sa vad ce si cum, pana la testul din week-end:
+ stergatoarele nu mai ating marginea capotei atunci cand sunt ridicate (am ceva vopsea sarita acolo la sandelul meu)
+ oglinda in parasolar sofer, pentru cel ce vrea sa vada dc i-a ramas salata intre dinti
+ usile parca nu mai fac traditionalul "tronc" la inchidere, dar se inchid mai greu (pun asta pe faptul ca erau noi masinile)
- logan: firele de la stopuri sunt la vedere si le poti agata foaaarte usor
- proba statica: stat in masina si balanganit in scaun - pare ca suspensia este mai moale decat la generatia anterioara si asta nu ma incanta. astept proba de conducere pentru edificare
- garda la sol pare mai mare decat la sandero-ul meu, asa, static... la stepway inteleg, dar la sandero nu era de ajuns cat avea, 15.5? speram ca marind ecartamentul va fi un pic mai stabila...
- carligul de la capota, sau ma exact clama de care tragi pentru a elibera capota (nu cea din interior, ci cea de la capota) este acum din plastic + metal, nu integral metal. aiurea. se poate rupe mai usor, daca tragi putin mai tare.
- buretele de la scaune este mai moale decat la generatia anterioara si mi se pare ca s-a inrautatit sprijinul lateral si asa deficitar... in spate, senzatia e si mai accentuata...
? nu mai exista pozitii, ci au fost inlocuite cu DRL. practic, cand invarti de maneta sa pui pozitiile, se aprinde doar bordul (cred, nu am facut proba in mers, dar asa pare)
? sa vedem daca apar scartaituri intre parbriz si protectia de plastic de sub stergatoare. la hyundai ix20 au aparut dupa un drum de tara smile.gif

all in all, nu as fugi sa imi schimb sanderoul cu altul... sau poate mi-oi schimba parerea dupa test drive? astept sambata cu nerabdare...

This post has been edited by boga81: 14 Nov 2012, 19:55


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 14 Nov 2012, 22:35
Post #1933


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Chestia la Logan e ca unele chestii chiar au fost prost facute, si protectia anticoroziva a fost unul dintre ele. Din fericire la motoare, directie si frane nu au fost probleme majore asa ca s-a cam mers de catre multi pe pe principiul "tant que ça roule, ça va" mai ales din pricina pretului mic de achizitie de la lansare si a asteptarilor initiale oarecum mici. Adica altfel spus, de plans ne-am plans, dar de mers am mers cu masina si in final am cumparat in continuare caruta romana-franceza, poate insa si din lipsa de alternativa. O data cu cresterea preturilor insa pretentiile cresc, sa vedem deci la drive test ce le poate pielea.
Pe mine insa m-a bucurat ca o data cu acest eveniment s-a mai dat ceva din casa si acum stim oarecum programul de lansari pentru anul viitor precum si ce modele vor aparea in viitorul apropiat. Daca de break si duster pick-up se vehiculau informatii, de pick-up-ul pe baza de Logan nu se prea stia mare lucru. Eu banuiam ca va fi facut in Maroc si avand ca baza Dokker-ul.
Apropo P-A-C-O si Alfred, ati avut mega sedinta azi. Cum se anunta viitorul ? Interesant ?


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan ionut
post 14 Nov 2012, 22:37
Post #1934


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 13 February 12




QUOTE(boga81 @ 14 Nov 2012, 19:44)
am trecut pe langa adras-ul de pe str. brasov (bucuresti) si am vazut usa deschisa si cele 3 mandre expuse, asa ca am intrat sa vad ce si cum, pana la testul din week-end:
+ stergatoarele nu mai ating marginea capotei atunci cand sunt ridicate (am ceva vopsea sarita acolo la sandelul meu)
+ oglinda in parasolar sofer, pentru cel ce vrea sa vada dc i-a ramas salata intre dinti
+ usile parca nu mai fac traditionalul "tronc" la inchidere, dar se inchid mai greu (pun asta pe faptul ca erau noi masinile)
- logan: firele de la stopuri sunt la vedere si le poti agata foaaarte usor
- proba statica: stat in masina si balanganit in scaun - pare ca suspensia este mai moale decat la generatia anterioara si asta nu ma incanta. astept proba de conducere pentru edificare
- garda la sol pare mai mare decat la sandero-ul meu, asa, static... la stepway inteleg, dar la sandero nu era de ajuns cat avea, 15.5? speram ca marind ecartamentul va fi un pic mai stabila...
- carligul de la capota, sau ma exact clama de care tragi pentru a elibera capota (nu cea din interior, ci cea de la capota) este acum din plastic + metal, nu integral metal. aiurea. se poate rupe mai usor, daca tragi putin mai tare.
- buretele de la scaune este mai moale decat la generatia anterioara si mi se pare ca s-a inrautatit sprijinul lateral si asa deficitar... in spate, senzatia e si mai accentuata...
? nu mai exista pozitii, ci au fost inlocuite cu DRL. practic, cand invarti de maneta sa pui pozitiile, se aprinde doar bordul (cred, nu am facut proba in mers, dar asa pare)
? sa vedem daca apar scartaituri intre parbriz si protectia de plastic de sub stergatoare. la hyundai ix20 au aparut dupa un drum de tara smile.gif

all in all, nu as fugi sa imi schimb sanderoul cu altul... sau poate mi-oi schimba parerea dupa test drive? astept sambata cu nerabdare...
*




Am trecut si eu azi, din nou, pe la un dealer si am intrat in toate 3.
Mi-ar fi placut ca oglinda din parasolar sa fie acoperita, macar in cazul soferului, pentru a nu crea ceva ce ochiul involuntar va sesiza. Pe Lodgy este capac.
Tot comparativ cu Lodgy, reglajul inclinarii spatarului la scaunele fata mi-ar fi placut sa fie unul rapid, nu cu rozeta.
Apropos de asta, l-am intrebat pe un vanzator daca odata montata cotiera se va mai putea accesa reglajul spatarului, dar mi-a spus ca nu stie, ca nu au nici o cotiera la masinile din showroom. Ghici ce- in Lodgy era cotiera !! dar sistemul diferit de reglaj il face mai usor de utilizat. Nu cred ca se va adopta cotiera de pe Clio 4, care este fixata in lateralul scaunului si se misca odata cu acesta sad.gif

Plierea spatarului banchetei se face mai elegant decat in cazul Lodgy, niste "butoane" incorporate in spatar ocupandu-se de treaba asta- fata de un levier(Lodgy) si nici nu prea trebuie tinute apasate, . Nu mai stiu unde am citit ca s-ar ridica si sezutul banchetei, dar nu am gasit modalitatea de a face acest lucru.

Tunelul central este plat, copii/ persoanele cu picioare mici vor putea sa stea lejer.

Arcurile de la capacul portbagajului au 3 pozitii, probabil odata ce se mai slabesc sa le poti tensiona suplimentar (nu stiu daca asa era si pe modelul vechi).

Si la exemplarul vazut de mine firele de la stopuri erau vizibile si cu izolatia incompleta, ultimii 3-4 cm lipsind.

Un spatiu amplu langa roata de rezerva din portbagaj, mai poti pune destule acolo, in timp ce cricul/ carligul de remorcare/cheia de roti sunt prinse pe lateralele portbagajului.
Iar materialul care acopera portbagajul are o clema interesata pentru a putea ridica mocheta si ajunge la roata.( doar la Logan, celelalte doua nu aveau asa ceva).

This post has been edited by dan ionut: 14 Nov 2012, 22:39

Attached thumbnail(s)
IMG00021_20121114_1832.jpg ( Size: 444.26k ) Number of downloads: 1191


--------------------
renault clio symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 14 Nov 2012, 22:38
Post #1935


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: Bucureşti




QUOTE(ssilviu @ 14 Nov 2012, 22:09)
Şi acum imi amintesc când a fost lansatul Loganul şi au apărut experţii care confundau rugina cu punctele de sudură de pe tobă.
*


Nu sunt poze de pe tobă, dar nici puncte de sudură nu sunt ! wink.gif

P.S Când au fost făcute pozele, maşina avea exact 1 an şi jumătate de când ieşise de pe poarta dealer-ului !

Attached thumbnail(s)
Fotografie0565.jpg ( Size: 879.82k ) Number of downloads: 495
Fotografie0566.jpg ( Size: 906.22k ) Number of downloads: 407
Fotografie0567.jpg ( Size: 946.18k ) Number of downloads: 343
Fotografie0568.jpg ( Size: 935.81k ) Number of downloads: 336


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai uşor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Nov 2012, 22:47
Post #1936


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Şi eu am avut fix problema asta. S-a rezolvat prin revopsire pe garanţie, nu s-a mai intâmplat de atunci. Nu m-a costat nimic. O problemă minoră rezolvată rapid. Clar trebuie să ne plângem 5 ani pe forum pentru ea. Şi maşina ta a stat in fabrică în ăla 1 an şi jumătate, nu? wink.gif

This post has been edited by ssilviu: 14 Nov 2012, 22:55


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 14 Nov 2012, 22:55
Post #1937


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: Bucureşti




QUOTE(ssilviu @ 14 Nov 2012, 22:47)
Clar trebuie să ne plângem 5 ani pe forum pentru ea.
*


Parcă 6 ani este garanţia anti-corozivă, aşa că în acest interval de timp am tot dreptul să-mi exprim nemulţumirile !

P.S Nu trebuie să ne plângem, dar nici să luăm la mişto toba cu punctele ei de sudură, aka să prezentăm Loganul ca fiind altceva decât o maşină la care problemele cu rugina sunt totuşi evidente !

P.P.S La noile modele garanţia la tablă este tot de 6 ani ?!

This post has been edited by Ampt: 14 Nov 2012, 22:57


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai uşor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Nov 2012, 22:58
Post #1938


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ai garanţie? Profită de ea! Tot nu-ţi convine? Data viitoare nu mai cumpăra un produs de la ei. N-a zis nimeni că e maşina perfectă. Dar nici să ne văităm că e ultimul cazan inventat pe lumea asta.

This post has been edited by ssilviu: 14 Nov 2012, 23:00


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 14 Nov 2012, 23:01
Post #1939


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursureşti Vale




QUOTE(minny @ 14 Nov 2012, 22:35)
Chestia la Logan e ca unele chestii chiar au fost prost facute, si protectia anticoroziva a fost unul dintre ele. Din fericire la motoare, directie si frane nu au fost probleme majore asa ca s-a cam mers de catre multi pe pe principiul "tant que ça roule, ça va" mai ales din pricina pretului mic de achizitie de la lansare si a asteptarilor initiale oarecum mici.
*


O remarcă absolut pertinentă şi realistă up.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Ţuţea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Nov 2012, 23:04
Post #1940


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




La fel de extremist eşti şi atunci când spui că Loganul vine cu rugină DIN FABRICĂ wink.gif De acolo şi referinţele mele la "rugina" de pe tobă. Mai multă atenţie la citire băieţi smile.gif Nu am susţinut că nu are deloc probleme cu rugina, am şi recunoscut că şi eu am avut aceeaşi problemă. Dar să nu exagerăm cu aberaţii de genul ruginit din fabrică. happy.gif

This post has been edited by ssilviu: 14 Nov 2012, 23:07


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 14 Nov 2012, 23:21
Post #1941


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 15 Nov 2012, 00:04)
La fel de extremist eşti şi atunci când spui că Loganul vine cu rugină DIN FABRICĂ wink.gif De acolo şi referinţele mele la "rugina" de pe tobă. Mai multă atenţie la citire băieţi  smile.gif Nu am susţinut că nu are deloc probleme cu rugina, am şi recunoscut că şi eu am avut aceeaşi problemă. Dar să nu exagerăm cu aberaţii de genul ruginit din fabrică.  happy.gif
*



Sa afirmi ca problemele cu rugina sunt minore si se rezolva pe garantie mi se pare o afirmatie de zece ori mai extremista decat aceea ca loganul vine ruginit din fabrica.

Avand ca dintre toate masinile noi de pe piata, loganul este cel mai problematic la capitolul rugina, eu zic ca e o reputatie castigata pe "bune".

De exemplu, primul logan care l-am avut pe mana a ruginit in mai putin de un an. Iar actualul, dupa 6 ani are rugina pe absolut TOATE panourile de caroserie (desi nu a fost implicat in nici un eveniment, si spre deosebire de suratele de generatie sta chiar binisor la acest capitol).

Raspunsul Dacia in privinta garantiei: daca nu e perforata, nu e o obiectul garantiei. Iar la aia perforata au dat cu ceara pe ea. mad.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 14 Nov 2012, 23:24
Post #1942


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursureşti Vale




E o ceartă inutilă. Protecţia anticorozivă costă nişte bani. E alegerea Dacia, la urma urmelor.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Ţuţea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Nov 2012, 23:32
Post #1943


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(mk2 @ 15 Nov 2012, 00:21)
De exemplu, primul logan care l-am avut pe mana a ruginit in mai putin de un an. Iar actualul, dupa 6 ani are rugina pe absolut TOATE panourile de caroserie


De ce ţi-ai mai luat altul când primul a ruginit după un an?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 14 Nov 2012, 23:43
Post #1944


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: Bucureşti




QUOTE(ssilviu @ 14 Nov 2012, 22:47)
Şi maşina ta a stat in fabrică în ăla 1 an şi jumătate, nu?  wink.gif
*


Nu prea a stat !
Majoritatea pieselor au ştanţate pe ele Martie 2011, iar maşina a fost ridicată de la dealer pe ... 31 Martie 2011 ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai uşor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 15 Nov 2012, 10:19
Post #1945


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




si inca o chestie:
+ roata de rezerva la sandel este acum in portbagaj, nu sub masina


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Nov 2012, 10:24
Post #1946


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




boga81:

+ roata de rezerva la sandel este acum in portbagaj, nu sub masina
Asta este ce-a mai mare greseala! O roata de rezerva nu are ce sa caute in masina
+ usile parca nu mai fac traditionalul "tronc" la inchidere, dar se inchid mai greu (pun asta pe faptul ca erau noi masinile)
Pentru ca a fost inlocuit cuiul, cu alt sistem prins in doua suruburi care poate sa preia mult mai bine socul usii.
- proba statica: stat in masina si balanganit in scaun - pare ca suspensia este mai moale decat la generatia anterioara si asta nu ma incanta. astept proba de conducere pentru edificare
Nu cumva in mers la drive-test esti tipul clasic care trage stanga-dreapta de volan sa testeze stabiliatea?

This post has been edited by IRONICK: 15 Nov 2012, 10:29


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 15 Nov 2012, 10:35
Post #1947


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Am vazut si eu in dimineata asta in showroom cele trei modele noi . wub.gif
Foarte frumoase, in special Stepway mi-a placut, insa daca ar trebui sa iau o masina cu buget in jur de 10 000 de euro probabil Loganul de 0.9 este alegerea principala datorita portbagajului . Oricum, un pas inainte , arata foarte bine masinile si exterior si interior iar faptul ca pe astfel de modele "de buget" au aparut dotari ca ESP, navigatie sau motorizari noi gen benzina cu turbo, eu zic ca elimina total imaginea aceea de groapa de gunoi a Renault-ului pe care se puneau motoare vechi de 15 ani si cosmetizate pe ici pe colo,doar pentru ca sunt ieftine si si-au dovedit fiablitatea. Datorita crizei si concurentei au trebuit sa vina cu abordari mai diferite. Parerea mea ,dupa ce le-am vazut, este ca sunt putine lucruri care li se mai pot reprosa si au un pret destul de corect.

This post has been edited by prody: 15 Nov 2012, 10:37


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Nov 2012, 10:44
Post #1948


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(prody @ 15 Nov 2012, 10:35)
eu zic ca elimina total imaginea aceea de groapa de gunoi a Renault-ului pe care se puneau motoare vechi de 15 ani si cosmetizate pe ici pe colo,doar pentru ca sunt ieftine si si-au dovedit fiablitatea
*
Inca este. (1.2 turbo, 1.4 turbo, 1.6 dCi, climatronic, etc ..)


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 15 Nov 2012, 11:12
Post #1949


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Nov 2012, 11:34
Post #1950


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Foarte tare concluzia: Dacia baut die wahren Volkswagen!


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 63 64 65 66 67 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 20:32
Dacia
Loading...