O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
ssilviu |
![]()
Post
#1921
|
||
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|||
IRONICK |
![]()
Post
#1922
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#1923
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Designeri-Dacia-Renault-sursa-Dacia-655x366.jpg
This post has been edited by Squirrel: 14 Nov 2012, 15:51 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4×4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#1924
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 14 Nov 2012, 08:50) De astra sti tu, habar n-ai cate din masinile pe care le vezi pe strada au capace d'astea...opel, ford, vw si multi altii folosec solutia asta de cativa ani. La renault s-au introdus prima oara relativ tarziu pe megane III, cele din poza de mai jos: Attached thumbnail(s) megane.jpg ( Size: 57.71k ) Number of downloads: 1805 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Alfred |
![]()
Post
#1925
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
K52.png ( Size: 8.52k )
Number of downloads: 2427
de aici: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7915 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1926
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Alfred @ 14 Nov 2012, 13:45) K52.png ( Size: 8.52k )
Number of downloads: 2427 de aici: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7915 Este ca nu a fost nimeni atent? QUOTE(IRONICK @ 2 Nov 2012, 10:41) |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
iulian_1976 |
![]()
Post
#1927
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 30 October 12 ![]() |
Astept cu interes un test drive cu Logan 0.9Tce ,90 cp.
Pare cel mai reusit motor ,se spune ca are "reprize" foarte bune si cunsum ok. This post has been edited by iulian_1976: 14 Nov 2012, 16:11 |
--------------------
Audi
A4
1.8i
|
|
bylexus |
![]()
Post
#1928
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
hmm... oarecum regret faptul ca am cumparat Renault Symbol-ul anul acesta (am dat comanda in martie si l-am primit abia pe iulie) si n-am mai putut sa astept inca un an.
Dar daca programul rabla nu va mai continua sau va fi tot asa mare bataie pe vouchere, atunci nu regret, ci din contra ma bucur de alegerea facuta. Cert este ca Loganul 2008-2012 nu se ridica la nivelul Symbol-ului 2008-2012, dar noul model de Logan din punct de vedere estetic il depaseste si pe Symbol-ul 2008-2012 si pe cel nou. 14 Nov 2012, 18:09: In ceea ce priveste motorul 0.9 Tce, 90 CP consider ca va fi un motor extrem de bun raportul CP/Cuplu motor fiind excelent(ASEMENEA UNUI 1.6 MPI), coroborat cu taxe foarte mici de inmatriculare, impozit, RCA si sa nu uitam intretinerea. Imi place politica constructorilor auto de a reduce incet incet cilindreea pentru a putea cat de curand sa introduca si motoarele electrice. Cred ca in perioada urmatoare se va lansa chiar si un diesel sub 1400 cmc si incet incet se va scoate si 1.5 dci. Parca deja nu ne mai intereseaza cati cai are masina, performantele, ci mai degraba ne intereseaza mai mult cat platesti pentru ca ai masina. This post has been edited by bylexus: 14 Nov 2012, 17:09 |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1929
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(bylexus @ 14 Nov 2012, 17:00) Cert este ca Loganul 2008-2012 nu se ridica la nivelul Symbol-ului 2008-2012, dar noul model de Logan din punct de vedere estetic il depaseste si pe Symbol-ul 2008-2012 si pe cel nou. Si probabil moare de necaz ca este sub nivelul lui simbol. Prea frumos simbolul pentru logan.Apropo, ziceam mai demult de zone cu mai putine reflexii sub plansa de bord. Si ca trebuie folosit material absorbant. Ca sa vezi, s-a adaugat material absorband la nivelul plansei: inso.jpg ( Size: 393.88k ) Number of downloads: 1472 <span class='edit'>14 Nov 2012, 17:19:</span> QUOTE(Squirrel @ 14 Nov 2012, 12:59) In filmul de aici se vede inclusiv ca stepway are scut mai lung. Da cine sa le vada.Multa lumea o sa fie incantata de faptul ca usile se inchid cum trebuie acum. Nu mai suna metalic si a tabla goala. Si asta din cuiul mult hulit. This post has been edited by IRONICK: 14 Nov 2012, 17:22 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#1930
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 14 Nov 2012, 12:28) Cum defineşti tu "corect"? Cine spune că e preţul corect sau nu? Eu de exemplu inţeleg prin preţ corect, acel preţ care ii permite producătorului să obţină maximum de profit. Tu, bănuiesc, înţelegi prin corect, acel preţ prin care producătorul obţine şi el un euro profit pe fiecare maşină, nu? Sau cum? corect definesc nu ce a facut renault cu logan in nii o clipa de cand au inceput sa il comercializeze. avand in vedere ca din vechea fabrica dacia si avantajele fiscale si-au scos o gramada uriasa de cheltuieli din calculul de amortizare, retehnologizarea si multe aspecte de C-D nu mai aveau ce cauta in punerea la calculul pretului pe bucata si deci cost/venit. Cand au declarat suma de 5000 de dolari transformata in euro si apoi in euro fara tva care se referea doar la usi si geamuri, roti volan, este o scarnavie de dimensiuni astronomice, minciuna pe care au practicat-o francezii Ce ofereau ei cu 5000 de dolari fara tva. O masina care venea ruginita din fabrica, cu multe hibe (de fapt toti stim problemele loganului 1) Zau, mai bine ramaneau la solenza ca era aceeasi mancare de peste. Si la aia daca ii faceai imbunatatirile pe care le-au facut acum pe logan 1 pt a rezulta logan 2, obtineai o masina la jumate din pretul actual pt dacii cu tehnica buna. Pt ce sa pretinzi pe o conserva 5000 de dolari (fara TVA), care rugineste, crapa, si are o gramada de probleme. cu piese scumpe, cand poti sa ai acelasi comort in dacia 1410 ultima generatie. Dar nah, hai sa inchidem ochii si sa servim cu lingurita ce serveste corporatia binefacatoare de minuni. Si multi mai si propovaduiesc treaba asta. Ah, ca au trebuit sa plateasca spagi uriase la X si Y din factorii decizionali ca sa vina ei in romania, si nu hyundai e partea a doua. ( ca tot huleste un alt coleg celalalt concern) Oare daca venea hyundai la dacia, pe cine mai spurca?! Deci noul, logan e dragut din poze, e o oferta imbatabila pt vestici si oamenii cu salar cum trebuie, si care nu au nevoie de cine stie ce fite. Dar corect (din punct de vedere al practicilor comerciale) nu e. ANALOG Iphone 5, care e construit in china de unele fabrici f ieftine foxxcon (parca) & shit sub licenta marului putrezit, venit sigilate cu probleme de calitate (waw, idem povestea porduselor logan 1) de au trebuit sa inchida liniile de productie si sa revizuiasca standardele CTC care se vand cu adaosuri uriase si nu ofera absolut NIMIC revolutionar. Decat sigla pt snobi. This post has been edited by T.rac3Er: 14 Nov 2012, 18:49 |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#1931
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Rugina e azi si pe modelele mai scumpe, nu cred ca ai nimerit cel mai bun exemplu.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
boga81 |
![]()
Post
#1932
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 18 September 08 From: Bucuresti ![]() |
am trecut pe langa adras-ul de pe str. brasov (bucuresti) si am vazut usa deschisa si cele 3 mandre expuse, asa ca am intrat sa vad ce si cum, pana la testul din week-end:
+ stergatoarele nu mai ating marginea capotei atunci cand sunt ridicate (am ceva vopsea sarita acolo la sandelul meu) + oglinda in parasolar sofer, pentru cel ce vrea sa vada dc i-a ramas salata intre dinti + usile parca nu mai fac traditionalul "tronc" la inchidere, dar se inchid mai greu (pun asta pe faptul ca erau noi masinile) - logan: firele de la stopuri sunt la vedere si le poti agata foaaarte usor - proba statica: stat in masina si balanganit in scaun - pare ca suspensia este mai moale decat la generatia anterioara si asta nu ma incanta. astept proba de conducere pentru edificare - garda la sol pare mai mare decat la sandero-ul meu, asa, static... la stepway inteleg, dar la sandero nu era de ajuns cat avea, 15.5? speram ca marind ecartamentul va fi un pic mai stabila... - carligul de la capota, sau ma exact clama de care tragi pentru a elibera capota (nu cea din interior, ci cea de la capota) este acum din plastic + metal, nu integral metal. aiurea. se poate rupe mai usor, daca tragi putin mai tare. - buretele de la scaune este mai moale decat la generatia anterioara si mi se pare ca s-a inrautatit sprijinul lateral si asa deficitar... in spate, senzatia e si mai accentuata... ? nu mai exista pozitii, ci au fost inlocuite cu DRL. practic, cand invarti de maneta sa pui pozitiile, se aprinde doar bordul (cred, nu am facut proba in mers, dar asa pare) ? sa vedem daca apar scartaituri intre parbriz si protectia de plastic de sub stergatoare. la hyundai ix20 au aparut dupa un drum de tara ![]() all in all, nu as fugi sa imi schimb sanderoul cu altul... sau poate mi-oi schimba parerea dupa test drive? astept sambata cu nerabdare... This post has been edited by boga81: 14 Nov 2012, 19:55 |
--------------------
Suzuki
SX4 1.6 4x4 Navi
- ex: '08, Sandel 1.5 dCi MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon... |
|
minny |
![]()
Post
#1933
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Chestia la Logan e ca unele chestii chiar au fost prost facute, si protectia anticoroziva a fost unul dintre ele. Din fericire la motoare, directie si frane nu au fost probleme majore asa ca s-a cam mers de catre multi pe pe principiul "tant que ça roule, ça va" mai ales din pricina pretului mic de achizitie de la lansare si a asteptarilor initiale oarecum mici. Adica altfel spus, de plans ne-am plans, dar de mers am mers cu masina si in final am cumparat in continuare caruta romana-franceza, poate insa si din lipsa de alternativa. O data cu cresterea preturilor insa pretentiile cresc, sa vedem deci la drive test ce le poate pielea.
Pe mine insa m-a bucurat ca o data cu acest eveniment s-a mai dat ceva din casa si acum stim oarecum programul de lansari pentru anul viitor precum si ce modele vor aparea in viitorul apropiat. Daca de break si duster pick-up se vehiculau informatii, de pick-up-ul pe baza de Logan nu se prea stia mare lucru. Eu banuiam ca va fi facut in Maroc si avand ca baza Dokker-ul. Apropo P-A-C-O si Alfred, ati avut mega sedinta azi. Cum se anunta viitorul ? Interesant ? |
--------------------
------
------
------
|
|
dan ionut |
![]()
Post
#1934
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 13 February 12 ![]() |
QUOTE(boga81 @ 14 Nov 2012, 19:44) am trecut pe langa adras-ul de pe str. brasov (bucuresti) si am vazut usa deschisa si cele 3 mandre expuse, asa ca am intrat sa vad ce si cum, pana la testul din week-end: + stergatoarele nu mai ating marginea capotei atunci cand sunt ridicate (am ceva vopsea sarita acolo la sandelul meu) + oglinda in parasolar sofer, pentru cel ce vrea sa vada dc i-a ramas salata intre dinti + usile parca nu mai fac traditionalul "tronc" la inchidere, dar se inchid mai greu (pun asta pe faptul ca erau noi masinile) - logan: firele de la stopuri sunt la vedere si le poti agata foaaarte usor - proba statica: stat in masina si balanganit in scaun - pare ca suspensia este mai moale decat la generatia anterioara si asta nu ma incanta. astept proba de conducere pentru edificare - garda la sol pare mai mare decat la sandero-ul meu, asa, static... la stepway inteleg, dar la sandero nu era de ajuns cat avea, 15.5? speram ca marind ecartamentul va fi un pic mai stabila... - carligul de la capota, sau ma exact clama de care tragi pentru a elibera capota (nu cea din interior, ci cea de la capota) este acum din plastic + metal, nu integral metal. aiurea. se poate rupe mai usor, daca tragi putin mai tare. - buretele de la scaune este mai moale decat la generatia anterioara si mi se pare ca s-a inrautatit sprijinul lateral si asa deficitar... in spate, senzatia e si mai accentuata... ? nu mai exista pozitii, ci au fost inlocuite cu DRL. practic, cand invarti de maneta sa pui pozitiile, se aprinde doar bordul (cred, nu am facut proba in mers, dar asa pare) ? sa vedem daca apar scartaituri intre parbriz si protectia de plastic de sub stergatoare. la hyundai ix20 au aparut dupa un drum de tara ![]() all in all, nu as fugi sa imi schimb sanderoul cu altul... sau poate mi-oi schimba parerea dupa test drive? astept sambata cu nerabdare... Am trecut si eu azi, din nou, pe la un dealer si am intrat in toate 3. Mi-ar fi placut ca oglinda din parasolar sa fie acoperita, macar in cazul soferului, pentru a nu crea ceva ce ochiul involuntar va sesiza. Pe Lodgy este capac. Tot comparativ cu Lodgy, reglajul inclinarii spatarului la scaunele fata mi-ar fi placut sa fie unul rapid, nu cu rozeta. Apropos de asta, l-am intrebat pe un vanzator daca odata montata cotiera se va mai putea accesa reglajul spatarului, dar mi-a spus ca nu stie, ca nu au nici o cotiera la masinile din showroom. Ghici ce- in Lodgy era cotiera !! dar sistemul diferit de reglaj il face mai usor de utilizat. Nu cred ca se va adopta cotiera de pe Clio 4, care este fixata in lateralul scaunului si se misca odata cu acesta ![]() Plierea spatarului banchetei se face mai elegant decat in cazul Lodgy, niste "butoane" incorporate in spatar ocupandu-se de treaba asta- fata de un levier(Lodgy) si nici nu prea trebuie tinute apasate, . Nu mai stiu unde am citit ca s-ar ridica si sezutul banchetei, dar nu am gasit modalitatea de a face acest lucru. Tunelul central este plat, copii/ persoanele cu picioare mici vor putea sa stea lejer. Arcurile de la capacul portbagajului au 3 pozitii, probabil odata ce se mai slabesc sa le poti tensiona suplimentar (nu stiu daca asa era si pe modelul vechi). Si la exemplarul vazut de mine firele de la stopuri erau vizibile si cu izolatia incompleta, ultimii 3-4 cm lipsind. Un spatiu amplu langa roata de rezerva din portbagaj, mai poti pune destule acolo, in timp ce cricul/ carligul de remorcare/cheia de roti sunt prinse pe lateralele portbagajului. Iar materialul care acopera portbagajul are o clema interesata pentru a putea ridica mocheta si ajunge la roata.( doar la Logan, celelalte doua nu aveau asa ceva). This post has been edited by dan ionut: 14 Nov 2012, 22:39 Attached thumbnail(s) IMG00021_20121114_1832.jpg ( Size: 444.26k ) Number of downloads: 1191 |
--------------------
renault
clio symbol
2006
|
|
Ampt |
![]()
Post
#1935
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: Bucureşti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 14 Nov 2012, 22:09) Şi acum imi amintesc când a fost lansatul Loganul şi au apărut experţii care confundau rugina cu punctele de sudură de pe tobă. Nu sunt poze de pe tobă, dar nici puncte de sudură nu sunt ! ![]() P.S Când au fost făcute pozele, maşina avea exact 1 an şi jumătate de când ieşise de pe poarta dealer-ului ! Attached thumbnail(s) Fotografie0565.jpg ( Size: 879.82k ) Number of downloads: 495 Fotografie0566.jpg ( Size: 906.22k ) Number of downloads: 407 Fotografie0567.jpg ( Size: 946.18k ) Number of downloads: 343 Fotografie0568.jpg ( Size: 935.81k ) Number of downloads: 336 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai uşor să previi, decât să remediezi !
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1936
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Şi eu am avut fix problema asta. S-a rezolvat prin revopsire pe garanţie, nu s-a mai intâmplat de atunci. Nu m-a costat nimic. O problemă minoră rezolvată rapid. Clar trebuie să ne plângem 5 ani pe forum pentru ea. Şi maşina ta a stat in fabrică în ăla 1 an şi jumătate, nu?
![]() This post has been edited by ssilviu: 14 Nov 2012, 22:55 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Ampt |
![]()
Post
#1937
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: Bucureşti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 14 Nov 2012, 22:47) Parcă 6 ani este garanţia anti-corozivă, aşa că în acest interval de timp am tot dreptul să-mi exprim nemulţumirile ! P.S Nu trebuie să ne plângem, dar nici să luăm la mişto toba cu punctele ei de sudură, aka să prezentăm Loganul ca fiind altceva decât o maşină la care problemele cu rugina sunt totuşi evidente ! P.P.S La noile modele garanţia la tablă este tot de 6 ani ?! This post has been edited by Ampt: 14 Nov 2012, 22:57 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai uşor să previi, decât să remediezi !
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1938
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ai garanţie? Profită de ea! Tot nu-ţi convine? Data viitoare nu mai cumpăra un produs de la ei. N-a zis nimeni că e maşina perfectă. Dar nici să ne văităm că e ultimul cazan inventat pe lumea asta.
This post has been edited by ssilviu: 14 Nov 2012, 23:00 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Markos |
![]()
Post
#1939
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursureşti Vale ![]() |
QUOTE(minny @ 14 Nov 2012, 22:35) Chestia la Logan e ca unele chestii chiar au fost prost facute, si protectia anticoroziva a fost unul dintre ele. Din fericire la motoare, directie si frane nu au fost probleme majore asa ca s-a cam mers de catre multi pe pe principiul "tant que ça roule, ça va" mai ales din pricina pretului mic de achizitie de la lansare si a asteptarilor initiale oarecum mici. O remarcă absolut pertinentă şi realistă ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Ţuţea
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1940
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
La fel de extremist eşti şi atunci când spui că Loganul vine cu rugină DIN FABRICĂ
![]() ![]() ![]() This post has been edited by ssilviu: 14 Nov 2012, 23:07 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mk2 |
![]()
Post
#1941
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 15 Nov 2012, 00:04) La fel de extremist eşti şi atunci când spui că Loganul vine cu rugină DIN FABRICĂ ![]() ![]() ![]() Sa afirmi ca problemele cu rugina sunt minore si se rezolva pe garantie mi se pare o afirmatie de zece ori mai extremista decat aceea ca loganul vine ruginit din fabrica. Avand ca dintre toate masinile noi de pe piata, loganul este cel mai problematic la capitolul rugina, eu zic ca e o reputatie castigata pe "bune". De exemplu, primul logan care l-am avut pe mana a ruginit in mai putin de un an. Iar actualul, dupa 6 ani are rugina pe absolut TOATE panourile de caroserie (desi nu a fost implicat in nici un eveniment, si spre deosebire de suratele de generatie sta chiar binisor la acest capitol). Raspunsul Dacia in privinta garantiei: daca nu e perforata, nu e o obiectul garantiei. Iar la aia perforata au dat cu ceara pe ea. ![]() |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Markos |
![]()
Post
#1942
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursureşti Vale ![]() |
E o ceartă inutilă. Protecţia anticorozivă costă nişte bani. E alegerea Dacia, la urma urmelor.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Ţuţea
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1943
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(mk2 @ 15 Nov 2012, 00:21) De exemplu, primul logan care l-am avut pe mana a ruginit in mai putin de un an. Iar actualul, dupa 6 ani are rugina pe absolut TOATE panourile de caroserie De ce ţi-ai mai luat altul când primul a ruginit după un an? |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Ampt |
![]()
Post
#1944
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: Bucureşti ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai uşor să previi, decât să remediezi !
|
|
boga81 |
![]()
Post
#1945
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 18 September 08 From: Bucuresti ![]() |
si inca o chestie:
+ roata de rezerva la sandel este acum in portbagaj, nu sub masina |
--------------------
Suzuki
SX4 1.6 4x4 Navi
- ex: '08, Sandel 1.5 dCi MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon... |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1946
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
boga81:
+ roata de rezerva la sandel este acum in portbagaj, nu sub masina Asta este ce-a mai mare greseala! O roata de rezerva nu are ce sa caute in masina + usile parca nu mai fac traditionalul "tronc" la inchidere, dar se inchid mai greu (pun asta pe faptul ca erau noi masinile) Pentru ca a fost inlocuit cuiul, cu alt sistem prins in doua suruburi care poate sa preia mult mai bine socul usii. - proba statica: stat in masina si balanganit in scaun - pare ca suspensia este mai moale decat la generatia anterioara si asta nu ma incanta. astept proba de conducere pentru edificare Nu cumva in mers la drive-test esti tipul clasic care trage stanga-dreapta de volan sa testeze stabiliatea? This post has been edited by IRONICK: 15 Nov 2012, 10:29 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
prody |
![]()
Post
#1947
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Am vazut si eu in dimineata asta in showroom cele trei modele noi .
![]() Foarte frumoase, in special Stepway mi-a placut, insa daca ar trebui sa iau o masina cu buget in jur de 10 000 de euro probabil Loganul de 0.9 este alegerea principala datorita portbagajului . Oricum, un pas inainte , arata foarte bine masinile si exterior si interior iar faptul ca pe astfel de modele "de buget" au aparut dotari ca ESP, navigatie sau motorizari noi gen benzina cu turbo, eu zic ca elimina total imaginea aceea de groapa de gunoi a Renault-ului pe care se puneau motoare vechi de 15 ani si cosmetizate pe ici pe colo,doar pentru ca sunt ieftine si si-au dovedit fiablitatea. Datorita crizei si concurentei au trebuit sa vina cu abordari mai diferite. Parerea mea ,dupa ce le-am vazut, este ca sunt putine lucruri care li se mai pot reprosa si au un pret destul de corect. This post has been edited by prody: 15 Nov 2012, 10:37 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1948
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#1949
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1950
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Foarte tare concluzia: Dacia baut die wahren Volkswagen!
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 20:32 |