Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 98 99 100 101 102 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v

Silk
post 2 Oct 2012, 10:48
Post #2971


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(KOsmix @ 2 Oct 2012, 11:26)
Consumuri de genul 5% sau chiar sub 6%, personal mi se par o utopie pentru masina asta.
*




Total de acord cu tine, dar as generaliza aici : pentru masinile echipate cu motorul asta ( sau acest motor cu mici modificari -- aici intrand si otomobilu' din semnatura mea ! )


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 2 Oct 2012, 12:12
Post #2972


guşter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timişoara




QUOTE(KOsmix @ 2 Oct 2012, 10:26)
Bucuresti-Budapesta: consum in jur de 8.1 cu AC pornit tot timpul.
Budapesta-Germania: consum de 6.9 fara AC, si 7.1 cu AC. Viteza medie pe autostrada 130km/h.
Consumuri de genul 5% sau chiar sub 6%, personal mi se par o utopie pentru masina asta.
*


Chiar n-ai priceput că de asemenea consumuri (5 - 6 l%) se face vorbire la vitezele numite generic "economice" adică: turaţia cam la jumătatea celei maxime, cu randamentul maxim (treapta de viteză cea mai mare...).
Dacă pt tine şi mulţi alţii nu e clar că pentru decolarea unei nave cosmice este nevoie de mult mai mult combustibil decît pentru a "împinge" de la spate un cerc în parc, atunci trebuie să confirm că:
DA, cu cît viteza e mai mare (deci opoziţia aerului la înaintarea auto), dacă greutatea totală a auto e mare, atunci consumul creşte, la fel cum creşte şi la alegerea treptei de viteză nepotrivite condiţiilor de drum, a accelerărilor bruşte urmate de frînări intempestive (deci a scăderii lucrului mecanic util...).
S-a mai dezbătut problema pneurilor: cu cît lăţimea lor e mai mare creşte frecarea cu drumul deci creşte consumul. E mai mare consumul la auto cu pneuri de iarnă (ce circulă vara) şi la cele care au presiunea scăzută.
Nu am văzut pe aici la mulţi colegi de forum scriind despre consumuri şi menţionînd presiunea din anvelope...
În rest, vă rog să reţineţi: nu tot ceea ce trăiţi şi vedeţi la Dumneavoastră nu există (mai ales în legătură cu consumurile la auto!
Eu fac precizarea că menţionez consumurile şi regimul de funcţionare "cu sau fără AC"!
Numai bine.


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KOsmix
post 2 Oct 2012, 13:02
Post #2973


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 14 July 11




Pai sa le luam pe rand sau mai bine sa incepem cu sfarsitul: masina e echipata cu pneuri standard de vara, presiunea e verificata sa fie in limitele recomandate, am mentionat AC pornit/oprit.
Oricum vitezele "economice" de care vorbim cred ca nici inginerii de la renault nu au reusit sa le reproduca pt ca daca nu ma insel valorile raportate de Renault pentru motorizarea mentionata nu se apropie in niciun caz de 5%...si stim cu toti cum sunt calculate aceste valori de producator!
Prin urmare trebuie sa fim realisti pt. ca daca cineva scoate valori sub medie fata de restul utilizatorilor in conditii de laborator asta nu inseamna ca lumea va folosi masina de zi cu zi in modul descris.
Asta e doar parerea mea, care am plecat la un drum destul de lung pana in Germania si chiar m-a interesat aspectul consumului. Am mers normal, in limitele regulamentare, fara sa accelerez/franez aiurea iar acestea sunt rezultatele.


--------------------
Renault Megane II 2005, Authentique, 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 2 Oct 2012, 13:55
Post #2974


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(jenka.e @ 2 Oct 2012, 13:12)
Chiar n-ai priceput că de asemenea consumuri (5 - 6 l%) se face vorbire la vitezele numite generic "economice" adică: turaţia cam la jumătatea celei maxime, cu randamentul maxim (treapta de viteză cea mai mare...).
*




Pai cam cum ai ajuns tu ca concluzia asta , sunt curios ?!

Exemplu care iti "doboara rationamentul :
1: Motor aspirat , rpm maxim ~6200rpm, ==> turatie economica = 3100rpm ( in categoria asta te incadrezi si tu, dupa cate observ din semnatura , si mai observ ca tu schimbi "la 2000rpm +/- 10% " dupa cum am aflat intr-un post anterior.
2: Motor supraalimentat cu turbina , care are curba de cuplu diferita decat unul aspirat, momentul maxim fiind mult mai jos !!!

3: Motor supaalimentat cu turbina si compresor mecanic : curba de cuplu are cu totul si cu totul alte caracteristici fata de precedentele exemple ! Adica ajunge mai repede la cuplu maxim , si il mentine pe o plaja de turati mult mai mare decat cel cu turbina !
La ultimele 2 exemple nu am dat valori de turatie, consider suficient pe primul.
De ce fac referire la cuplu maxim : deoarece la acea valoare a turatiei, motorul depune cel mai mic "efort" pentru a schimba/mentine starea masinii !


Parerea mea personala : nu vad eu cum poti scoate pe plaiurile mioritice un consum mai mic de 6% cu motorasul 1.6 16v. ..din pacate !


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 2 Oct 2012, 14:58
Post #2975


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Subscriu.
Cel mai mic consum scos a fost de 5.9 l / 100 km, Buzau-Urziceni-Bucuresti, mers maxim 90 pe pilot automat si schimbat fff docil in localitati. Este minim ce am putut obtine (si am resetat CB la plecare).
Cand aud pe aici de 1.616V cu, consumuri de 1.3 diesel, ma pufneste rasul.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scooth
post 3 Oct 2012, 19:19
Post #2976


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 December 10




-clar ca,consumul depinde de stilul de condus si nr persoanelor
- eu pe traseul pitesti-sibiu-cluj-oradea-satumare-maramures-suceava-mures-brasov-pitesti aproximativ 1300 km cu un consum de 5.9 medie ,2pers bagaj lejer
-acum am un consum mediu de 6.2 (aerul il folosesc cam la 25% din timpul parcurs)
-calcularea cred ca se face dupa un parcurs de peste 100 km si tocmai apoi se poate face un calcul mai exact
- deci majoritatea au un consum cuprins intre 5.9- 6.3%,factori de parcurs normal,deci e un mediu consum destul de bun pt un 1.6 16v
-restul consumurilor sun cazuri exceptionale:viteze de peste 90 km/h,sportivitate sau sarcina mare de incarcare


--------------------
renault megane 3. 1.5 dci. 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 7 Oct 2012, 19:29
Post #2977


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Am fost in weekend la Bran. A fost si drum drept si drum in zona montana, cu suisuri si coborasuri. Doi adulti, doi copii, bagaje normale, mers numai cu AC.
Dupa 385 km am incheiat cu 6.5 l/100 km, la o viteza constanta de 90-100 km/h in afara localitatii, mers foarte linistit deci. Am resetat CB la plecare.
Cam asta e....
Numai in oras, cu AC pornit, nu scade sub 10.2-10.5 l/100 km.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 7 Oct 2012, 23:38
Post #2978


guşter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timişoara




Desigur... "am legat auto la blocul de locuinţe, n-am reuşit să plec de pe loc, am distrus ambreajul şi am consumat 60 de litri la 0 (zero km)"...
Cam aşa sună comparaţiile unora, evident hiperbolizate biggrin.gif . Glumeam.
Se face încă o eroare de interpretare. Eu locuiesc "la cîmpie" iar unii descriu curse "la munte", cu "4 persoane la bord" şi alţi consumatori. Este evident că vorbim vorbe pt că facem comparaţii incorecte.
Văd tot felul de ciudăţenii în aprecierile textelor scrise de mine.
În palier, 2800-3000 t/min consum 4,9-5,3l/% 1-2 pers la bord, AC decuplat, eventual geam uşor deschis. Cborîrile lungi şi la drum drept la fac uneori scos din viteză. Nu am pilot automat.


7 Oct 2012, 23:45:
QUOTE(scooth @ 3 Oct 2012, 19:19)
-clar ca,consumul depinde de stilul de condus si nr persoanelor
- eu pe traseul pitesti-sibiu-cluj-oradea-satumare-maramures-suceava-mures-brasov-pitesti  aproximativ 1300 km cu un consum de 5.9 medie ,2pers bagaj lejer
-acum am un consum mediu de 6.2 (aerul il folosesc cam la 25% din timpul parcurs)
-calcularea cred ca se face dupa un parcurs de peste 100 km si tocmai apoi se poate face un calcul mai exact
- deci majoritatea au un consum cuprins intre 5.9- 6.3%,factori de parcurs normal,deci e un mediu consum destul de bun pt un 1.6  16v
-restul consumurilor sun cazuri exceptionale:viteze de peste 90 km/h,sportivitate sau sarcina mare de incarcare
*


Corect, numai că eu la aprox 1200 km Tim-Buc şi retur, via Sibiu am consum de 5,3-5,6 (1 pers 95kg şi bagaj cam 25kg) funcţie de "ghiduşiile" de pe parcurs şi învîrtelile de pe parcurs şi în Bucureşti (aici f puţin... că prefer metriul şi autobuzul).

This post has been edited by jenka.e: 7 Oct 2012, 23:45


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 8 Oct 2012, 07:26
Post #2979


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




5.8 - Buc - Brasov - Fundata - Pastravaria Albota - Valea Oltului

4 oameni, bagaje suficiente, mers 100-110. Surprins placut si dupa 100k smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp Decembrie 2006 - B-XX-FUZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scooth
post 11 Oct 2012, 10:30
Post #2980


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 December 10




dimensiunile cauciucurilor afecteaza semnificativ consumul?(15,16,17...)
eu am 195/65/15,oare cei cu 195/65/16 consuma mai putin?


--------------------
renault megane 3. 1.5 dci. 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 11 Oct 2012, 18:43
Post #2981


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Din ce creste latimea rotii, forta de frecare la inaintare este mai mare, implicit si consumul.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 11 Oct 2012, 18:59
Post #2982


guşter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timişoara




QUOTE(scooth @ 11 Oct 2012, 10:30)
dimensiunile cauciucurilor afecteaza semnificativ consumul?(15,16,17...)
eu am 195/65/15,oare cei cu 195/65/16 consuma mai putin?
*




QUOTE(ritter @ 11 Oct 2012, 18:43)
Din ce creste latimea rotii, forta de frecare la inaintare este mai mare, implicit si consumul.
*



Deci, diametrul exterior al anvelopei (15, 16, 17) şi "balonul (55, 60, 65) determină nr de km real străbătuţi precum şi confortul (cu cît balonul e mai "gros" (60-65) pe drumurile "nasoale". Blonul redus aduce, oarecum " mai multă stabilitate deoarece nu se produce "alunecarea" sau "rostogolirea" jantei din anvelopă.
Dar, vorba lui ritter, mai clar nu se poate! Lăţime mare a anvelopei, stabilitate şi consum mai mare


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scooth
post 11 Oct 2012, 23:27
Post #2983


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 December 10




-am specificat 195/65/15 sau 195/65/16?(latimea si talonul identic)
-ma intereseaza,teoretic inaltimea anvelopei daca influenteaza cu mult consumul.Stiu ca daca e mai lata,creste si consumul;vroiam sa stiu cei care isi dau consumul mediu majoritatea au anvelope pe 16,si daca e asa inseamna ca acestia au un consum mai bun decat cei cu anvelope pe 15.


--------------------
renault megane 3. 1.5 dci. 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorriinn
post 13 Oct 2012, 13:57
Post #2984


Romania Trotter


Group: Members
Posts: 355
Joined: 20 February 07
From: Craiova




Ploiesti - Iasi via Bacau, 3 pers, portbagaj plin, AC non stop

6,2 l %


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 Expression 1.6 - PH .. ...
Uimit de ce vad pe strada...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 13 Oct 2012, 15:57
Post #2985


guşter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timişoara




QUOTE(scooth @ 11 Oct 2012, 23:27)
-am specificat 195/65/15 sau 195/65/16?(latimea si talonul identic)
-ma intereseaza,teoretic inaltimea anvelopei daca influenteaza cu mult consumul.Stiu ca daca e mai lata,creste si consumul;vroiam sa stiu cei care isi dau consumul mediu majoritatea au anvelope pe 16,si daca e asa inseamna ca acestia au un consum mai bun decat cei cu anvelope pe 15.
*


N-am înţeles cum ai constatat că dacă ai janta de 16 inchi consumul " e mai bun"... Eu am consumuri printre cele mai mici şi am jante de tablă, pe 15


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 14 Oct 2012, 21:21
Post #2986


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




scooth....analizezi prea mult, sincer....
nu exista un consum "batut in cuie" ci doar anumite limite normale in care se incadreaza masina, functie de milionul de factori care iti poate influenta un drum.
restul e can-can.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
endereugen
post 15 Oct 2012, 19:37
Post #2987


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 5 February 10




QUOTE(jenka.e @ 22 Sep 2012, 01:21)
Mda, se pare că e greu cu răbdarea şi fizica...  Presiunea în pneuri e constantă la aceeaşi temperatură (şi la stat pe loc) şi cu aer şi cu azot dar... cu creşterea temperaturii  (odată cu rularea şi frînările aferente de pe traseu) dilatarea respectiv presiunea sînt diferite la cele două gaze. Dilatarea e mai mare la aer (78% azot, restul O2 şi altele) şi mai mică la azot 100%. Cu aceeaşi ocazie apar frecări diferite, se deformează ("bombează" ca formă) suprafaţa de rulare. Mai exact spus la presiunea mai mică decît cea optimă pneul se curbează înspre mijloc (în secţiunea transversală) şi se produce erodarea de flancurile exterikoare. Dacă presiunea e corectă atunci suprafaţa de rulare a pneului e în contact cu întreaga suprafaţă a drumului dar din cauza rulării, se produce încălzire gazului din pneu şi deci dilatarea gazului, rezultînd o uşoară bombare a pneului. În limitele 2,2-2,3 bari (atm) totul e OK. Dacă presiune creşte atunci "bombarea" pneului creşte şi suprafaţa de contact la rulare se reduce ceea ce duce la reducerea suprafeţei de frecare (ceea ce e f.b....) dar există riscul ca distanţa de frînare să crească ceea ce e foarte periculos!
Comparaţia cu Laguna era concludentă deoarece în ciuda motoarelor nu f deosebite am vrut să subliniez diferenţele ce apar la consum datorită stilului de conducere. Factorul uman, în condiţii asemănătoare ale "calului mecanic" este determinant.
Este evident că la viteze mici se antrenează trepte inferioare deci rapoarte de demultiplicare neeconomice faţă de treapta a 5-a la aceeaşi turaţie şi deci e evident că la mers cu 30km/h pe o distanţă de 100 km consumul e mai mare decît la viteza de 90km/h pe distanţa de 100km. Fără răutăţi.

Şi ca să lămurim problema: Laguna 1 1,6/16V are cam acelaţi motor cu Megane II 1,6/16V cu excepţia fuliei defazoare, iar cutia de viteze, softul calculatorului, greutatea totală a maşinii, cx-ul şi alte cîţiva parametri sînt diferiţi.
Noi comparăm aici cam acelaţi motor, acelaşi model cu acelaş soft dar cu pneuri cu profil şi diametrul diferit. Cu stiluri de conducere diferit. Am mai propus topic de tehnici de conducere şi  economisire de combustibil. 
Diferenţele de consum cu sau fără AC variază între 0,7-1,1 l/100 km. Şi nu uitaţi că depinde şi dacă mergeţi pa la munte unde aerul e rarefiat dar uneori mai ozonat (deci cu O3 ceea ce creşte calitatea arderii...) sau pe lîngă păduri!
Aşa cum eu am mai scris, cu maşina cu 2 persoane şi ceva bagaj eu schimb vitezele pe la 2000 ture plus/minus 10%. Poate şi de aici mai apar diferenţe de consum.
*




Scuza-ma dar:
nu stau sa ma gandesc la tot ce ai spus tu cand ma urc in masina, caci nu ma intereseaza consumul, din cauza distantelor relativ mici parcurse lunar. Referitor la comparatia facuta de mine; singurul lucru ce am vrut sa il subliniez e ca, cu "aproape"acelasi motor, cu o greutate a masinii diferita, am consum mai mic pe Laguna decat pe Megane. In definitiv, eram curios de ce Megane-ul meu consuma 12 in oras avand un motor de "1.6"...


--------------------
Renault Laguna 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Oct 2012, 19:55
Post #2988


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




E simplu. Pentru că mergi mult cu treptele 1 şi 2, accelerezi mult, stai mult pe loc şi cel mai probabil ai şi o viteză medie de sub 20 de km pe oră. E cam relativ logic, cu cât îţi ia mai mult timp să parcurgi o distanţă, in oraş cel puţin, cu atât vei avea consum mai mare, pentru că ai petrecut o perioadă mult mai mare de timp cu motorul pornit.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrissGabriel
post 15 Oct 2012, 20:29
Post #2989


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 11 June 12
From: Petrosani, HD




QUOTE(ssilviu @ 15 Oct 2012, 19:55)
E simplu. Pentru că mergi mult cu treptele 1 şi 2, accelerezi mult, stai mult pe loc şi cel mai probabil ai şi o viteză medie de sub 20 de km pe oră. E cam relativ logic, cu cât îţi ia mai mult timp să parcurgi o distanţă, in oraş cel puţin, cu atât vei avea consum mai mare, pentru că ai petrecut o perioadă mult mai mare de timp cu motorul pornit.
*



Pai si atunci de ce am consum mai mare daca de exemplu merg pe autostrada cu 170 km/h fata de 130km/h? pentru ca daca calculam timpul parcurs pe acea distanta e mult mai mic.. Eu unul tind sa cred ca in oras se consuma mai mult datorita multor plecari de pe loc!!! Aici cred eu ca se consuma cel mai mult, pe langa faptul ca nu ai cum sa parcurgi distante relativ mari cu trepte superioare de viteza + Laguna nu e Megane smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1 2008 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 16 Oct 2012, 07:13
Post #2990


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Ultimul post ma lasa mut.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 16 Oct 2012, 07:37
Post #2991


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu exista un consum standard la acest motor, asta pentru ca traim intr-o tara unde drumurile sunt asa cum sunt, traficul nu este fluent pe nici un sector de drum iar atunci cand prinzi soseaua libera, apesi pedala si ii dai bice. Din cate am observat, consumul la 1.6 oscileaza intre 6,1%-14,2%. Totul depinde de trafic, calitatea drumului, conditiile meteo si cat de greu ai piciorul pe acceleratie.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaip777
post 17 Oct 2012, 09:10
Post #2992


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 October 12




La Megane-ul meu de 1,6, 16V singur in masina si cu un bagaj neglijabil, Sibiu- M. Ciuc 5,6 % mers de bun simt. Benzina Mol Evo. In oras...no comment.


--------------------
Renault Megane Sedan 2005/1,6 16V - SB-81-PMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 17 Oct 2012, 10:06
Post #2993


guşter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timişoara




QUOTE(mihaip777 @ 17 Oct 2012, 09:10)
La Megane-ul meu de 1,6, 16V singur in masina si cu un bagaj neglijabil, Sibiu- M. Ciuc 5,6 % mers de bun simt. Benzina Mol Evo. In oras...no comment.
*


Consum de bun simţ. Şi după cum se zice: "cum e turcu´ şi pistolu´ smile.gif ". Ăsta e!
Plimbări lungi, plăcute şi cît mai ieftine!


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 17 Oct 2012, 15:18
Post #2994


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(mihaip777 @ 17 Oct 2012, 10:10)
La Megane-ul meu de 1,6, 16V singur in masina si cu un bagaj neglijabil, Sibiu- M. Ciuc 5,6 % mers de bun simt. Benzina Mol Evo. In oras...no comment.
*




So... doar daca cineva dovedeste cu pozne acestea de mai sus, eu voi incepe sa cred ca Renault a scos pe piata motor 1.6 l 16v diesel.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 17 Oct 2012, 20:39
Post #2995


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Consumul ala se poate obtine daca mergi cu a 5-a, la 70 km/h si prinzi drumul liber. Am facut odata un test pentru cativa km si pe instant imi arata 5,2 - 5,3. Dar e extrem de plictisitor si nici prea bine pentru motor nu cred ca e smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 18 Oct 2012, 06:21
Post #2996


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Si daca merge lumea cu a 5-a la 40 km / h tot se vor lauda ca au scos sub 5 l / 100 km...dar noi vorbeam de drum normal si de limite de consum normale (cu suisuri, coborasuri, vara cu AC, iarna fara AC, cu multe persoane, cu putine persoane, etc, etc, etc)


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 19 Oct 2012, 00:38
Post #2997


guşter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timişoara




QUOTE(Silk @ 17 Oct 2012, 15:18)
So...  doar daca cineva dovedeste cu pozne acestea de mai sus, eu voi incepe sa cred ca Renault a scos pe piata motor 1.6 l 16v diesel.
*



"Colega", am pus poze, caută!!! Am scos şi 4,9l% dar era benzina de 98 şi ulei Liqui Moly, maşina fără bagaj, fără AC, după cum am mai scris!
QUOTE(clr @ 17 Oct 2012, 20:39)
Consumul ala se poate obtine daca mergi cu a 5-a, la 70 km/h si prinzi drumul liber. Am facut odata un test pentru cativa km si pe instant imi arata 5,2  - 5,3. Dar e extrem de plictisitor si nici prea bine pentru motor nu cred ca e smile.gif
*


consumul acesta se poate obţine la 90-100 km/h dacă nu bate vîntul din faţă, cu caucioace "economice" (şi asta contează). Dacă e plicticos să mergi liniştit, fără supărare (nici măcar a administratorului...) evită-ne pe drumurilw publice, nouă ne place să ajungem în siguranţă acasă! Renault face recomandarea de a circula responsabil, economic. E o maşină pt familişti, s-a mai scris.


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 19 Oct 2012, 10:41
Post #2998


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Daca pentru tine a merge altfel decat cu 70km/h pe ora in treapta a 5-a reprezinta "adrenalina", atunci poate ar trebui sa eviti tu drumurile publice. N-am spus nicaieri ca rup cauciucurile sau ca merg doar cu pedala la fund ci doar ca nu sunt adeptul condusului "stil pensionar" doar ca sa iasa consumul.
Exact cum spunea colegul ritter mai sus, exploatarea normala a unei masini inseamna altceva.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_mlv
post 19 Oct 2012, 10:51
Post #2999


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 17 September 10
From: Calarasi(CL)/Sicilia (CT)




Salut,
Si cand te gandesti ca de la 3.500rpm masina are o noua viata si nu-ti vine sa mai schimbi o alta treapta biggrin.gif tongue.gif .
On:
La 3000km,masina full de bagaj+3persoane consum de 7.1,fara a.c.Dintre care 650km in Rom.
Bafta si consumuri cat mai reale!


--------------------
Renault Megane 2.2 bicorp 1.6 115cp 2006 CL 79 MLV/ Clio III 1.5 dci 2008 CL 04 LAV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 19 Oct 2012, 15:53
Post #3000


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




@jenka.e : eu inteleg foarte bine ceea ce spui tu, dar cifrele care se vehiculeaza pe aici sunt "anormal" de mici in anumite cazuri . Eu nu voi crede niciodata consum de 4.9l la 100km afara . A NU SE INTELEGE ca nu am vazut niciodata consumul acesta pe bordul meu, dar nu mi se pare verosimil un consum ca asta pe o distanta din punctul A in punctul B , cu tot ceea ce implica drumul,pentru acest motor. Deja intram in consum de 1.5dCi.
Parerea mea : mai bine o lasai la 5,x l% si era mai OK, acuma ai coborat la 4,xl% si mi se pare si mai exagerat.
Intrebarea mea catre tine :


Daca pun niste benzina de 98 in Liquid Moly oare imi consuma 3% ???


In alta ordine de idei, daca pui benzina cu cifra octanica mai mare, creste consumul si ai putere mai mare , "colega" .


This post has been edited by Silk: 19 Oct 2012, 15:58


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 98 99 100 101 102 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 20:31
Dacia
Loading...