Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme indicatoare bord Laguna II, cauze, solutii

quze
post 10 Dec 2008, 13:10
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 31 October 05




Am avut aceeasi problema la masina cu bordul nefunctional. Si anume, daca umblam prea repede pe calculatoru de bord, se blocau ceasurile. A necesitat alt procesor pr ceasuri care m-a costat 150 euro. Alta solutie ar fi cumparate alte ceasuri de la dezmembrari si luat calculatoru de la ele ...


--------------------
Skoda O2 RS 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Dec 2008, 13:21
Post #32


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




In majoritatea cazurilor probleme cu ceasurile de bord apar dupa ce s-a "umblat" la kilometrajul masinii... de catre persoane mai putin avizate....



--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
addrianno21
post 10 Dec 2008, 13:26
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 December 08




Se poate, dar nu e obligatoriu.

This post has been edited by addrianno21: 10 Dec 2008, 13:28


--------------------
Renault Captur 2018/Life Evo 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quze
post 10 Dec 2008, 13:58
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 31 October 05




Exact, la mine nu s-a umblat wink.gif


--------------------
Skoda O2 RS 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 10 Dec 2008, 15:07
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@addrianno21....pai cj98czh a spus ca "in majoritatea cazurilor"nu ca in toate cazurile apar probleme cu bordul cand niste amatori dau km inapoi. Eu sunt de aceeasi parere.

This post has been edited by dan73205: 10 Dec 2008, 15:08


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Dec 2008, 15:46
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(cj98czh @ 10 Dec 2008, 13:21)
In majoritatea cazurilor probleme cu ceasurile de bord apar dupa ce s-a "umblat" la kilometrajul masinii... de catre persoane mai putin avizate....
*



Nu-i mai speria pe colegi aiurea. smile.gif
Am mai spus-o o data. Sunt pline forumurile nemtesti si cele englezesti de problema asta. Aia le-au cumparat de la Renault cu kilometri manariti ? laugh.gif

Kilometrajele au pe spate un sigiliu. Ca sa umblii la kilometri, trebuie sa scoti acel sigiliu pentru a se face anumite lipituri. Intreaba pe cine vrei, sa vezi ca o sa iti confirme ca au fost destule cazuri de borduri cu probleme si care aveau sigiliile intacte.

This post has been edited by andu911: 10 Dec 2008, 15:49


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
addrianno21
post 27 Dec 2008, 17:49
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 December 08




Sper sa fie on topic.
Azi dimineata (27.12.2008) ma urc in masina, pornesc, s-a vazut ca a fost frig noaptea, iar masina imi da tot felul de alarme prin sinteza vocala. Imi pare rau ca nu inteleg germana. Am auzit si cuvantul "Renault" intr-o alarma, imi dadea ESP defect, iar pe display-ul dintre turomentru si vitezometru imi scria, la fel "ESP DEFEKT" si "SERVICE". SERVICE nu e ceva nou ptr mine, ptr ca asa mi-a aparut si cand nu aveam presiune suficienta in pneuri. Dar sa nu o mai lungesc. Am plecat cu hardughia totusi, fac un drum de aprox 10 km, m-am oprit la un prieten aprox o ora si plec din nou cu hardughia. Imediat dupa ce am plecat am observat ca nu mai dadea ESP defect, dar mi-a dat totusi o alarma imediat dupa ce am pornit. Pana sa ajung la MOL sa bag niste aer in roti, nu mai aveam nici o alarma. Parca s-au evaporat toate si ESP s-a revenit de mult pana sa ajung la MOL. Mentionez ca pana in aceasta dim (27.12) nu mai plecasem cu hardughia decat am miscat-o vreo 2 metri in fata de vreo 3 ori ca sa pot umbla la portbagaj. Va intreb si pe voi ce parere aveti. Sanatate si Sarbatori Fercicite!

This post has been edited by addrianno21: 27 Dec 2008, 17:50


--------------------
Renault Captur 2018/Life Evo 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
addrianno21
post 29 Dec 2008, 15:52
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 December 08




Cred ca e de la frig. Alarmele dispar dupa ce plec de pe loc cu ea si se incalzeste motorul. sleep.gif


--------------------
Renault Captur 2018/Life Evo 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 30 Dec 2008, 03:34
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Revin si eu ... problema nerezolvata inca. Un nene la service se tot lauda ca o repara, am fost de 3 ori la el si degeaba. Acum nici am mai pus masca bordlui la loc ca a inceput sa lase urme de cate ori a tot fost data jos. Ce am remarcat eu e ca doar daca afara sunt sub 0 grade bordul nu mai merge, iar daca scot mufa cea mare cu mai multe fire(in ceas intra o mufa mai mica si una mai mare) si o bag la loc totul e ok, bineinteles pana vine iar geru( a mers chiar si o saptamana). Doua rugaminti as avea la cunascatori:
1. Sa fie de vina procesorul?
2. Am gasit la dezmembrari un ceas dar de laguna 1.6 si nu stiu daca se potriveste la mine. Mi-a cerut pe el 100 euro iar o reparatie la al meu am inteles ca ar costa 200 euro.
Are cineva idee?? Si chiar sa coste unul nou peste 2.000 euro??? post-336-1110552439.gif


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.8 16V + GPL - GJ-16-MSW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 3 Jan 2009, 17:58
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Nu stie nimeni ... am mai umblat eu cu un prieten mai priceput pe acolo si am dat si acele jos, acum problema e cum se regleaza acele. Cel de apa sta cam sus fata de cum statea pana acum
Astept un raspuns din partea celor cu un benzinar asemanator cu al meu

This post has been edited by ovidy: 3 Jan 2009, 17:59

Attached thumbnail(s)
Imag008.jpg ( Size: 431.77k ) Number of downloads: 1267


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.8 16V + GPL - GJ-16-MSW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
addrianno21
post 9 Jan 2009, 09:09
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 December 08




Eu zic sa te duci la service. Mi se pare ca te-ai intins mai mult decat iti este plapuma. blink.gif Uneori trebuie sa lasi deoparte improvizatiile si sa mergi la service, ceea ce nu cred ca este sfarsitul lumii. Eu nu ma bagam in locul tau sa desfac ceasurile si acele din bord. Bafta...


--------------------
Renault Captur 2018/Life Evo 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 10 Jan 2009, 18:45
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




@addrianno21 de unde sti tu cat de mare e plapuma mea? Am scris mai sus ca am fost la service de cateva ori si am aruncat bani de pomana.La reno e simplu ... alt ceas(am aflat si pretul: 500 euroi fara tva). Iar problema mea cea mare e ca nu merge ceasul de bord, nu acele.
Eu am vrut sa ma conving ca nu e vreun contact imperfect sau un pin care nu face contact pe placa de baza ... se pare ca nu e asta. Ma gandesc la un ceas sh din moment ce si reparatia costa tot cam atat.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.8 16V + GPL - GJ-16-MSW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
addrianno21
post 10 Jan 2009, 20:34
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 December 08




Ca nu am citit mai sus ca ai fost si la service e greseala mea. Lungimea plapumei a rezultat din post-uri. Poate este alta alternativa. Nu stiu de unde esti, dar incearca sa mergi la un alt service, in afara de reprezentanta, daca este in orasul tau in special ptr Renault si sa fie cineva acolo cineva care a lucrat la reprezentanta asa cum am eu alternativa. Cu siguranta e mult mai iefitn si calitatea lucrarii s-ar putea sa fie cel putin la fel sau chiar mai buna decat la reprezentanta.
Iti mai dau un pont. Stiu ca de exemplu la reprezentanta Renault din Valcea e mult mai ieftin decat la reprezentanta din orasul meu.
Bafta.

This post has been edited by addrianno21: 10 Jan 2009, 20:35


--------------------
Renault Captur 2018/Life Evo 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gekkado
post 15 Jan 2009, 22:00
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 15 January 09




Am si eu aceeasi problema. Cum scade temperatura sub 10 grade bordul nu-mi mai arata nimic. Daca decuplez bateria isi revine pana la urmatoarea stationare mai lunga in frig. Dupa ultima declupare a bateriei imi arata kilometrajul in mile...
Ma poate ajuta cineva?


--------------------
Renault Laguna 2001/1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 17 Jan 2009, 01:39
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




gekkado, se pare ca ai cam aceeasi problema ca si mine, numai ca inteleg ca ceasul tau e mai sensibil(moare la sub 10 grade tongue.gif ;al meu de la 0 in jos). Se pare ca procesorul ar fi de vina). Daca gasesti tu alta cauza posteaza te rog.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.8 16V + GPL - GJ-16-MSW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filly
post 8 Feb 2009, 08:35
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 11 September 06




Va salut,

Am si eu probleme cu bordul. Pina ieri a mers perfect, nu am umblat la nimic,
azi cind am bagat cartela s-a aprins Service rosu si bateria, a pornit motorul si nici un bec nu se aprinde in bord. Masina functioneaza, la radio afisajul e normal, am lumini, semnalizare, claxon, AC, mai putin bordul, nu indica nimic. Mentionez ca afara sunt 14 grade Celsius, deci nu e frig si nu am umblat la Kilometraj.
Astept opiniile voastre, oricum ma voi duce si la service.


--------------------
Renault Laguna 2 2003, 1,9 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 8 Feb 2009, 10:50
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




Probabilitatea cea mai mare este sa fie procesorul sau poate vreun EEPROM. De obicei asa se comporta cand dau semne de oboseala. Cred ca ar fi o idee buna sa iei acel bord cu 100E. Nu am desfacut niciodata bordul si nu va pot ajuta mai mult. Bafta.


--------------------
Renault Laguna II 2007, 1.9 dci, 131 CP - BV - 32 - UMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghrasanu
post 8 Feb 2009, 17:50
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 February 09




salut,
am si eu o problema: cartela imi deschide masina, daca o introduc in contact porneste radio insa nu se aprind becurile de pe bord pentru a putea porni masina, singurul bec care se aprinde pe bord este cel rosu (intermitent, in stanga stop in dreapta service), am schimbat bateriile la cartele nimic sad.gif am scos bornele de la baterie nimic sad.gif ma poate ajuta cineva?



--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filly
post 9 Feb 2009, 14:02
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 11 September 06




Dimineata eram pornit sa ma duc la Service, dar surpriza, totul functiona normal,
nu mi-a venit sa cred, simbata toata ziua nu mi s-a aprins bordul, duminica nu am
pornit masina, iar luni dimineata totul e OK.
In cazul asta nu cred ca ma mai duc la Service, ca nu am ce sa le arat.
Sper sa nu mai faca, va voi tine la curent.


--------------------
Renault Laguna 2 2003, 1,9 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghrasanu
post 11 Feb 2009, 18:28
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 February 09




revin....
am rezolvat, era o siguranta:)


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 11 Feb 2009, 20:01
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




care ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigisandokn
post 24 Feb 2009, 22:46
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 2 June 08




ceva asemanator si la mine
dau sa pornesc, bag cartela si se reseteaza ceasul , km parcursi
nu se intampla mereu..cateodata
ce-o avea..nu stiu


--------------------
renault laguna 2 decembrie 2004 - PAC PAC
laguna expression, 2004, 1.9 dci, 120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 7 Mar 2009, 14:12
Post #53


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




Scriu aici,vad ca se discuta despre indicatoare.......probleme ..nelamuriri legate de bord,ceasuri .....
Urmariti clipul va rog si lamuriti-ma ce indica liniutele acelea din clip la cb. Aveam patru liniute si acum una a disparut si a aparut un h in locul ei .

multumesc
Doamne Ajuta .


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Mar 2009, 14:21
Post #54


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Indica o eroare la sonda litrometrica, daca nu ma insel...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victord
post 8 Mar 2009, 00:03
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 3 May 07
From: Târgovişte




eroarea este la presiunea de ulei


--------------------
Renault Laguna 2.2 DCI - Laguna III Coupe / 2002 Grandtour Initiale - 2015 Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 8 Mar 2009, 13:40
Post #56


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Si la mine indica "h"
Imi amintesc c-am citit parca prin manual de el, mai demult
Sa fie ceva grav? Sa aibe legatura cu "Anomalia la sistemul de injectie" pe care mi-o cam repeta domnisoara din bord in ultima vreme?


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_ovi
post 8 Mar 2009, 13:55
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 21 May 08




Eu zic ca e ceva cu uleiul. In principiu h indica presiunea s-ar putea sa nu ai presiune la ulei. Nu sunt specialist dar s-ar putea sa fie uleiul. Trebuie verificat nivelul. Poate fi de asemenea si nivelul apei. Sunt mai multe posibilitati.


--------------------
Renault laguna 2001 privilege - MS 07 VOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 10 Mar 2009, 22:46
Post #58


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




am resetat din buton si acum am iar patru liniute ...ceva a fost cred......curios ..dar ma intereseaza daca stiti exact ce poate sa fie
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 15 Mar 2009, 23:05
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Legat de problema cu bordurile... poate fi o lipitura rece, adica un contact imperfect.
O analiza a componentelor mergand pana la relipirea lor ar putea rezolva problema.
Statie de lipit si multa rabdare va trebuie.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicudraso
post 16 Mar 2009, 22:26
Post #60


Lagunist forever


Group: Members
Posts: 33
Joined: 1 March 07




Salut baieti,

In proportie de 99 la suta este de vina firul de masa al partii aceleiaia de bord.
De regula in zonele in care sint mai multe semnale de +12V schimbate prin calculator , din economie de cablaj se foloseste un singur pin de masa prin care se inchide curentii de la toate semalele de +12V. Ei acest pin in timp creaza probleme de contact electric ,care se manifesta neplacut pentru noi la variatii mari de temperatura.
Eu personal am patit-o cu stopurile spate .Sinteza vocala imi raporta tot timpul becul de frina si becul de pozitia arse. Becurile arau amindoua bune , luminau mai slab pentru ca nu aveau masa buna in fisa priza a stopurilor, deoarece pinul de masa avea plasticul din jurul lui putin topit din cauza curentului mai mare care circula prin el, asta cauzind un contact imperfect in fisa-priza.
O sa fac niste poze daca nu uit , so o sa va arat traba asta.
In orice caz cautarea trebuie inceputa cu o lupa buna in fisele priza respective la care ati facut voi referire.
Succese !! Cu respekt.gif


--------------------
Renault Laguna II 1,9dCi 2001.12 INITIALE GPS Carminat - SB 87 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 15:23
Dacia
Loading...