Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 >

shading_cone Posted on: 2 Mar 2010, 08:43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



cotiera de vanzare, neagra am gasit la un tip din bucuresti iar eu sunt din iasi, nu prea vreau sa o iau fara sa o vad. Vrea 500 de roni. Daca intereseaza pe cinva sunati la: 0722345999. nu e reclama e doar ajutor ptr voi.
  Forum: Modificari si imbunatatiri · Post Preview: #2306554 · Replies: 148 · Views: 39.686

shading_cone Posted on: 2 Mar 2010, 08:42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



cotiera de vanzare, neagra am gasit la un tip din bucuresti iar eu sunt din iasi, nu prea vreau sa o iau fara sa o vad. Vrea 500 de roni. Daca intereseaza pe cinva sunati la: 0722345999. nu e reclama e doar ajutor ptr voi.
  Forum: Tutoriale · Post Preview: #2306553 · Replies: 46 · Views: 38.609

shading_cone Posted on: 22 Nov 2009, 14:40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



multumesc mmvi
  Forum: Clio III · Post Preview: #2138111 · Replies: 3 · Views: 1.921

shading_cone Posted on: 22 Nov 2009, 11:52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



Salut,

Doresc sa achizitionez un Renault Clio 3, am gast una si proprietarul imi spune ca are 30000 de km. as dori sa stiu cu ce marca de anvelope a venit renault clio 3 din 2008, ca sa vad daca zice adevarul
  Forum: Clio III · Post Preview: #2137917 · Replies: 3 · Views: 1.921

shading_cone Posted on: 17 Nov 2009, 14:23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



nu consuma benzina in plus doar aeroterma daca dai pe cald. consuma in plus benzina daca pornesti AC
  Forum: Megane II · Post Preview: #2128911 · Replies: 11 · Views: 2.073

shading_cone Posted on: 17 Nov 2009, 14:20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



nu mai sta in intrebari pe forum si mergi la service. Eu stiu ca exista un termostat pe undeva, sau un controler ca e blocat pe aer cald. mergi la service si te rezolva. e ca si atunci cand setezi manual 28 de grade si apesi AC. tot nu iti baga aer rece. deci e blocat epe aer cald. nu cred ca are treaba freonul. de fapt sunt sigur
  Forum: Megane II · Post Preview: #2128904 · Replies: 10 · Views: 2.267

shading_cone Posted on: 12 Nov 2009, 19:07


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



dac ao sa va uitati pe site-urile de teste. si sava si debica au cam aceleasi rezultate.
Eu am sava dar si Debica FRIGO 2 sunt produse de GOOD Year, ba mai mult sunt exact gumele GOOD YEAR UG5
cautati pe goolge,

ma gandesc ga good year nu a facut cauciucuri proaste. Am debica pe cielo si se comporta foarte bine. si sava pe megane. la fel de bine. sunt cam la fel ca anvelope.
De fapt la perfoarmante si matador si sava si debica sunt cam la fel
  Forum: Megane II · Post Preview: #2120352 · Replies: 3069 · Views: 207.413

shading_cone Posted on: 10 Nov 2009, 14:00


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



pai daca ai bani doar de o dacia 1300 ce te face sa crezi ca ai bani si de anvelope pe spate. un coleg al meu baga mai multi bani in piese la cielo decat bag eu in megane iar el a dat pe masina de 3 ori mai putin.
Masina cere bani oricum indeiferent de pretul de achizitie. Daca nu poti sa iti permiti toate 4 anvelopele, alegi o solutie de compromis. pur si simplu nu mai iesi cand e gheata pe sosea. sau cum spunea si @tatimeu@ in loc de 80kmh mergi cu 40 ca e mai important sa ajungi la destinatie decat viteza pe care o atingi pe traseu.
  Forum: Megane II · Post Preview: #2116071 · Replies: 156 · Views: 28.285

shading_cone Posted on: 10 Nov 2009, 08:57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



Si da, asta e, unii dintre noi platesc rate la masini, si chirii, si intretineri si multe alte probleme,
Eu mi-am cumparat masina la jumate din pretul de noua cand avea 30.000 de km, si 2 ani. asa ca mi-am luat si jumate din anvelopele necesare. Asta e. Acuma sa nu crezi ca nu puteam sa imi pun 3 mil pe 2 anvelope dar nu le-am considerat necesare pentru ca de 10 ani de cand tot bat drumurile tarii, am folosit anvelope de vara iarna. singura problema pe care am intalnit-o a fost ca nu puteam sa urc rampe, dar aveam lanturi in portbagaj. de vre-o trei ani folosesc cu succes anvelope de iarna doar pe fata si nu am derapat, nu m-am invartit, nu am iesit cu spatele pe contrasens, niciodata. (Doamne fereste).
Pe masina de serviciu am anvelope de iarna pe toate rotile. nu vad nici o diferenta fata de cum se comporta a mea. Nici eu nu merg la limita in curbe, si oricum iarna trebuie sa mergem cu mai multa grija. Poti prinde o portiune de gheata intr-o curba cand nu te astepti si poti sa ai si anvelopele cele mai "smechere" ca nu te mai salveaza.
Cine isi permite, normal ca cel mai bine e sa isi ia pe toate rotile, ce marca doreste si cu orice performante masurate de Auto Bild, Auto motor si sport, ADAC, tyretest, etc,
  Forum: Megane II · Post Preview: #2115436 · Replies: 156 · Views: 28.285

shading_cone Posted on: 9 Nov 2009, 22:51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



Stiu de unde ai luat citatele, stiam de inainte sa mi le arati. Insa repet. in ele se vorbeste despre alta problema ceea ce daca vrei recunosti daca nu - nu
Iar dai informatii greistie:
citatul de pe michelin.ro l-ai luat de la sectiune sfaturi de siguranta si nu de la sectiunea anvelope de iarna conform cu sursa http://www.michelin.ro/ro/front/affich.jsp...0095726&lang=RO

citatul de pe pirelli.com nu e complet : Always use four winter tyres
A uniform outfitting is essential in order to guarantee optimum performance and safety when driving. Always use 4 winter tyres of the same brand and the same constructive characteristics. Mount on the same axle tyres of the same dimensions, with characteristics of use, tread pattern design and similar wear and tear conditions. The use of snow tyres, where permitted, must be extended to all four wheels. Consult the user's and maintenance manual of the vehicle for the correct load index and speed code of the tyres to use

si spune clar ca sa folosesti aceiasi marca cu acelasi profil/dimensiuni pe aceiasi punte - nicidecum de pe ce punte sa montezi anvelopele de iarna

Nu mai doresc sa intru in alte polemici ca vad ca nu ajungem la niciun rezultat desi am demonstrat cu surse. Plus ca pentru cei care doresc sa monteaze lanturi inseamna ca chiar vor sa "se plimbe la cucuietii din deal" deci conteaza si aceasta parere, nu?

  Forum: Megane II · Post Preview: #2115120 · Replies: 156 · Views: 28.285

shading_cone Posted on: 9 Nov 2009, 22:05


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



Din cate vad c aai citat, reiese ca trebuie sa mai cauti

insa nu ai observat o chestie care e scrisa in tot ceea ce ai trimis tu.
Peste tot spune ca anvelopele noi se monteaza pe partea spate.
nu te contrazic la asta dar macar daca vrei sa fii destept pana la capat si sa imi dai peste nas. uita-te mai bine si ai sa vezi ca se vorbeste despre anvelope de vara sau de acelasi sezon.
intr-unul dintre citate se specifica clar ca anvelopele de iarna se monteaza pe toate rotile!!!!!!!!!!!
ceea ce am sustinut si eu.

Ai dreptate ca se monteaza cele mai putin uzate pe spate. Dar noi vorbeam despre altceva. Te uiti la alt film. Noi vorbeam despre pe care punte e mai bine sa punem anvelopele de iarna daca nu ne permitem pe amandoua.
Atentie!!!! am specificat si eu ca si toti producatatrii pe care i-ai citat, in postul meu ca producatorii recomanda montarea anvelopelor de ianr ape toate rotilor. Niciunul nu zice nimic de montat anvelope de iarna numai pe o punte. Noi vb de o probleme tipic romaneasca gen carpeala.

Anvelpele de vara de exemplu nu influenteaza foarte mult comportamentul masinii pentru ca au aceiasi tractiune dar montate pe spate asigura mai buna stabilitate
La fel si cu cele de iarna pentru ca nu iti iei anvelope de iarna pentru ca au profilul foarte adanc ci pentru compozitia lor care se preteaza la temepraturi scazute. asta in cazul in care anvelopele nu sunt uzate peste limita ca deja vb de altceva

Am fost destul de clar sau vrei sa iti traduc si citatele tale?. In fond tu monteaza-ti anvelopele de iarna numai pe spate. succes la condus
  Forum: Megane II · Post Preview: #2114990 · Replies: 156 · Views: 28.285

shading_cone Posted on: 9 Nov 2009, 17:50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



nu "conule" locuiesc intr-o zona unde montez de cateva ori pe iarna lanturi, pe anvelopele de iarna. si daca crezi ca dunop sau michelin de iarna te urca pe unde urc eu cu lanturi (si vecinu cu 4x4)(drum pe care il fac de cand ma stiu, de la dacia 1300), atunci chiar ma inchin in fata a ceea ce spui.
daca doar arunci asa un post ca sa ai un numar cat mai mare de posturi si sa fii prezent in toate topicurile, mai bine da-ti cu parerea unde te pricepi.
De fiecare data cand faci o afirmatie, argumenteaz-o. atfel nu valoareaza nici cat bucsele de la bara stabilizatoare, alea care scartie urat.

Daca scrie in dreptul nick-name-ului tau ca esti moderato ast anu inseamna ca poti jigni pe cine vrei.
  Forum: Megane II · Post Preview: #2114386 · Replies: 156 · Views: 28.285

shading_cone Posted on: 9 Nov 2009, 11:27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



Lanturile sunt o solutie extrema adoptata in cazuri extreme. Chiar daca ai cauciucuri de iarna, nu ai sa poti urca un deal foarte abrupt cu zapada batatorita doar cu anvelopele de iarna. Lanturile trebuie folosite doar pentru aceste conditii si apoi scoase imediat doarece duc la o uzura pronuntata a bieletelor, capetelor de bara si a altor componente de suspensie - directie, in plus si anvelopele au de suferit in urma folosirii necorespunzatoare a lanturilor.

Concluzia: lanturile m-au scos din situatii extreme (la bunicii mei care stau intr-o zona deluroasa greu accesibila iarna si unde nu ajungea nici o masina ) - fara lanturi nu ajungeam.

De asemenea cand sunt folosite lanturile, nu trebuie sa conduci cu viteza, nu trebuie turat in gol, incat sa patineze cu tot cu lanturi: am patit acum cativa ani cand s-a rupt un lant - patinam in zapada adanca - si mi zgariat toata aripa. Am reusit sa ies dupa ce am aplicat solutia romaneasca - sarma + patent.
  Forum: Megane II · Post Preview: #2113599 · Replies: 156 · Views: 28.285

shading_cone Posted on: 7 Nov 2009, 12:58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



Ma gandeam azi, ca la ce prostii au zis unii aici, ar fi in stare sa zica ca si lanturile ar trebui puse pe spate smile.gif))) ca sa nu cazi in prapasie cu spatele smile.gif))
  Forum: Megane II · Post Preview: #2110960 · Replies: 156 · Views: 28.285

shading_cone Posted on: 7 Nov 2009, 12:56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



exact la asta m-am gandit si eu, si mai ales ca pe alte topicuri se mentioneaza firme la greu. Plus ca trebuie sa stie si cei de prin iasi pe unde gasesc piesele
  Forum: Megane II · Post Preview: #2110958 · Replies: 13 · Views: 1.623

shading_cone Posted on: 7 Nov 2009, 10:29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



daca numai acolo am gasit piesele, si am cautat si la unix si la meteor, na ca acu nu mai e reclama ca le-am insiruit pe toate mai mari. si ca si ifomatie, la unix se gaseste tamponul de sus al motorului de langa curea, la 220 roni. iar la service la socom e vaga treaba ca fiecare stand e inchiriat de un mecanic, ar fi fost reclama daca spuneam la care mecanic:d, ca is vreo 10 diferiti.
  Forum: Megane II · Post Preview: #2110820 · Replies: 13 · Views: 1.623

shading_cone Posted on: 6 Nov 2009, 18:49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



piese autocenter iasi magazin de piese ptr toate marcile, si service SOCOM tot pentru toate marcile
  Forum: Megane II · Post Preview: #2110102 · Replies: 13 · Views: 1.623

shading_cone Posted on: 6 Nov 2009, 18:45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



ce risti tu e sa inceapa sa iti patineze ambreiajul
mergi linistit pana vezi ca turezi si se tureaza in gol, desi e in viteza, atunci o sa trebuiasca sa inlocuiesti de preferat tot kitul dar poti sa schimbi si numai piesa uzata. daca schimbi tot kitul nu mai ai treaba cu ambreiajul ptr 150 de mii de km in fct de cum conduci. de obcei suiera asa vre-un an inainte sa pice de tot asta si in fct de cati km conduci si de cate ori schimbi treptele de putere, cate borduri urici si asa mai departein concluzi mergi pana patineaza
  Forum: Megane II · Post Preview: #2110095 · Replies: 131 · Views: 47.615

shading_cone Posted on: 6 Nov 2009, 16:31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



ca exista din 2004 la vw astea is detalii, el, romanu de rand nu are 3.0 tdi, eu vb de concurenta directa a megane-ului si de motoarele similare.

  Forum: Megane II · Post Preview: #2109830 · Replies: 36 · Views: 6.181

shading_cone Posted on: 6 Nov 2009, 13:10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



atunci cred ca www.vreau-anvelope.ro e solutia ta. fara reclama ca sunt din iasi.
  Forum: Megane II · Post Preview: #2109345 · Replies: 3069 · Views: 207.413

shading_cone Posted on: 6 Nov 2009, 12:24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



vreau sa spunc ca 1.9 tdi si 2.0 tdi pana in 2008 funtionau pe sistem de injectie pompa- diuza. iar acum au implemntat si eu Comon rail si au motoare incepand de la 2.0 tdi - cmon rail
  Forum: Megane II · Post Preview: #2109269 · Replies: 36 · Views: 6.181

shading_cone Posted on: 6 Nov 2009, 11:32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



mpi e o denumire folosita de alti producatori asa cum diferti producatori folosesc nume diferite pentru acelasi motor:

CRDI= CDTi=CDI=TDCI=TDI etc la diesel (toate inseamna ca motorul foloseste tenologia injectie comon rail si turbina la VW valabil numai pe motarele dupa 2008-2009)
la fel si la benzina:

Motorul foloseste tehnonolgia Injectiei multi-punct
Renault nu i-a dat un nume de piata asa cum fac cei de la VW adika FSI la VW sau MPI la Skoda

desi in principiu e cam acelasi motor
  Forum: Megane II · Post Preview: #2109160 · Replies: 36 · Views: 6.181

shading_cone Posted on: 6 Nov 2009, 11:20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



am fost, am schimbat tamponul sau suportul cum i-o zice si bucsele de la bara stabilizatoare:

Uraaa, am scapat de zdranganit scartiit la rece:D

poate foloseste cuiva cu aceleasi simptome pe viitor

6 Nov 2009, 11:21:
45 de ron bucsa
150 ron suportul sau toamponul,
100 ron montajul
total - 340
  Forum: Megane II · Post Preview: #2109111 · Replies: 13 · Views: 1.623

shading_cone Posted on: 6 Nov 2009, 11:05


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



eu mi-am luat sava, se gasesc daca vre neaprat sava trimte-mi un pm cu dimensiuni si iti dau pret, dar cu lirarea la Iasi. daca vrei in alta parte platesti intai si dupa iti dau anvelopele: sunt persoana fizica, anvelopele sunt noi si le-as cumpara special ptr tine de la magazinul unui prieten. eu mi-am luat ptr mine doua sava de 195 /65 pe 15 . din astea pot sa iti dau la 185 ron bucata.
  Forum: Megane II · Post Preview: #2109072 · Replies: 3069 · Views: 207.413

shading_cone Posted on: 6 Nov 2009, 10:58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09



hai sa analizam putin avantaje si dezavantaje. Am rulat mai multe ierni anvelope de vara pe toate rotile si concluzia: nu am derapat niciodata lateral insa am avut mari dificultati la urcat pante, ca sa nu mai vorbesc la franari unde am trecut de multe ori printre pietoni, pe trecerea de pietoni si cu frana calcata la maxim chiar pe carosabil uscat.
M-am invatat minte si stiu de ce am eu nevoie: de frana buna si de aderenta in rampa.
Un coleg de forum sustinea ca mai bine urgi o pana cu a 1 si pui cauciucirile de iarna pe spate: bravo colegu, se vede cata experienta ai, esti total pe langa condus: daca conduci in treapta 1 pe zapada, gheata, polei, masina o sa se tureze usor tot timpul si prin urmare ai sa patinezi nonstop.

NU mai vorbti aiurea daca nu stiti ce e ala condus pe timp de iarna. Daca vreti sa conduceti sportiv pe gehata, zapada si chiar pe uscat dar rece ai toate sansele sa derapezi. Principala cauza de accident in cazul vitezi este neadaptarea acesteia la conditiile de trafic; asa ca daca stii ca pe spate ai cauciuciri de vara, iar pe fata de iarna, franeaza frate inainte de curba si dupa aia ia mai usor si nu derapezi. auzi povesti la voi, ca in curbe fara vizibilitate intri pe contrasens; pai logic nene daca ai avut cauciucuri de vara pe fata nu ai putut sa franezi la timp si ai intrat in curba cu viteza si canci stabilitate.

In plus incearca tu sa iei o curba pe gheata sau zapada batatorita cu anvelope de vara pe fata, si cu un pic de viteza si ai sa constati ca nu ai directie si ca masina se duce tot inainte.

avantaje anvelope de iarna pe fata:
- franare eficienta
- aderenta la urcat pante
- aderenta la plecatul de pe loc pe gheata, polei, zapada batatorita
- directie mai buna

avantaje anvelope pe spate:
- stabiliate pe uscat la viteze relativ mai mari pe puntea spate !! atentie !! numai pe puntea spate (si fata poate derapa)

Nu mai sustineti porcaria aceea ca producatorii recomanda montajul pe o anumita punte de preferinta: toti producatorii recomanda montajul anvelopelor potrivite pe ambele punti si nici intr-un caz pe vreo punte anume a unui tip de anvelope (de iarna sau vara).

Producatorii de masini si anvelope specifica: o masina cu anvelope de iarna numai pe puntea fata va avea comportament supravirator farte pronuntat la limita iar cele cu anvelope de iarna pe puntea spate au comportament subvirator foarte pronuntat la limita, oricare ar fi limita (cu cat mai frig sau gheata cu atat mai mica)
  Forum: Megane II · Post Preview: #2109056 · Replies: 156 · Views: 28.285

2 Pages  1 2 >

New Posts  New Replies
No New Posts  No New Replies
Hot topic  Hot Topic (New)
No new  Hot Topic (No New)
Poll  Poll (New)
No new votes  Poll (No New)
Closed  Locked Topic
Moved  Moved Topic
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2025 - 01:34
Dacia
Loading...