help - aeroterma megane 2 nefunctionala, cum ajung la aeroterma?
![]() ![]() ![]() |
help - aeroterma megane 2 nefunctionala, cum ajung la aeroterma?
31claudiu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 25 March 06 ![]() |
|
||
-------------------- [COLOR=blue][B]renault modus 1,5 dci[/B][/COLOR]
|
|||
SorinCT |
![]()
Post
#2
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Si la mine a huruit odata si era destul de infranat pana cand au inceput sa zboare bucati de frunza prin masina. Nu am avut probleme dar presupun ca se aduna prin instalatie.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
31claudiu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 25 March 06 ![]() |
la tatal meu este atat de infranata de nu merge mai mult de cateva secunde
|
-------------------- [COLOR=blue][B]renault modus 1,5 dci[/B][/COLOR]
|
|
DRD |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Din cate am vazut eu trebuie sa dai jos torpedoul si atunci ai acces la motorul de la aeroterma si ce mai e pe acolo. Torpedoul se da jos foarte usor si sincer alta metoda nu cred ai. Alta poza mai buna nu am dar intelegi tu ce e pe acolo dupa ce dai torpedoul jos.
This post has been edited by DRD: 5 Jun 2010, 20:11 Attached thumbnail(s) IMG_2573.jpg ( Size: 578.2k ) Number of downloads: 9734 |
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
19vik |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai acces la aeroterma daca dai jos torpedoul. Aeroterma se scoate pe la pedala de acceleratie... dupa ce demontezi una alta pe partea aia.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Decefalus |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 4 December 07 From: CLUJ ![]() |
Si eu am avut aceasta problema.
La mine aeroterma era blocata de o bucata de burete negru... nu stiu cum a ajuns acolo. uita-te la postul nr 26 din topicul asta http://www.reno.ro/index.php?showtopic=116952&hl= probabil si al tau e blocat de ceva... e destul de dificil de dat jos pentru ca spatiul a foarte aglomerat pe-acolo. This post has been edited by Decefalus: 6 Jun 2010, 14:09 |
--------------------
Renault
Megane II
1,5DcI Hatchback 2003
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#7
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Acees la Grup Motor Ventilator(GMV) prin partea stanga
1.Scoti mufele frana si acceleratie 2.Desfaci podul pedalier frana+acceleratie.Ai de desfacut 4 piulite 13 3.La frana ai o tija care o deblochezi prinderea este pe axul din spate,scoti siguranta 4.Scoti podul pedalier.Acuma ai acces la GMV ,este undeva in partea dreapta sus. 5.Tragi de pe sine spre spate masini(tine, pozitia ta) cutia cu relee care este pozitionat pe spatele suportului motorului ventilator 6.De unde ai scos cutia cu relee,mai sus este o lancheta (tija plastic pe care apesi si invarti invers acelor de ceasornic adica spre fata masini opul tau),al extragi din locas si al scoti cu grija prin rostogolire . 7.Deconectezi mufa. Parerea mea cred ca ai rezistenta de contact la alimentare motor,pe acolo este din pacate ff mult praf Daca al demotezi ai ocazia sa al cureti mufa de alimentare cu un sprei de contacte,si cu WD-40 colectorul perii si pe la rulmentii,la sfarsit vaselina la rulmenti in capatul axului rotor. Bafta This post has been edited by Low Profile: 6 Jun 2010, 22:09 |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
31claudiu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 25 March 06 ![]() |
deja pe la torpedou incercasem
o sa incerc varianta cu pedalierul, imi salvez pasii si ma apuc de lucru, sper doar sa nu stric ceva pe acolo ![]() multumesc mult pentru sfaturi |
-------------------- [COLOR=blue][B]renault modus 1,5 dci[/B][/COLOR]
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#9
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Daca esti atent nu ai ce sa strici.Dar ca fapt :siguranta de la pedala de frana uitate atent la ea,este una longitudinala pe ax o eliberezi,si cea rotunda usor cu un cutit apoi cu o surubelnita faci punte sa o indepartezi in mai multe puncte,ventilatorul al fortezi si il rostogolesti cu simt ca nu se rupe.Cand al montezi la loc cutia cu relee sa nu o fortezi pe sina se poate rupe lateralele si aici cu simt trebuie sa intre usor pe sina cand ai pozitia exacta
This post has been edited by Low Profile: 7 Jun 2010, 12:08 |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
tjmuerte |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 8 November 09 ![]() |
si au am avut aceleasi treaba cu aeroterma si a trebuit sa fie schimbata , pt. aceasta operatiune a trebuit sa dau bordul jos in totalitate, pe la pedalier nu se poate, daca dai jos bordul sa scoti bornele de la baterie sa nu faci ceva scurt sau sa iti puste airbegurile
|
--------------------
Renault
Megane Sedane
2007 1,5 DCI 101 CP
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#11
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Metoda prezentata mai sus de mine este incercata personal dupa indicatiile de de la capitolul sistemului de ventilatie(Demontare-Montare GMV volan pe stanga) din idicatiile Dialogys.Deci cu incredere
|
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
Oltenica |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 1 February 09 ![]() |
Low Profile stii cumva daca se pot schimba carbunii?
mama ei de aeroterma!!! This post has been edited by Oltenica: 18 Jul 2010, 21:16 |
--------------------
Renault Megane II
1.5dti
2003
- mh77tdi
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#13
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Da,se pot schimba
|
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
Tudy.ATV |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 December 09 From: Targu-Mures ![]() |
Nu face cineva un tutorial mai amanuntit cu poze pentru scoaterea aerotermei ca si mie a inceput sa imi huruie si nu sunt prea priceput
![]() |
--------------------
Renault
Megane
II 1.9 dci 120 cp 2005 MS-09-SXH
|
|
Low Profile |
![]()
Post
#15
|
![]() Master Auto System Group: Members Posts: 1.054 Joined: 7 September 09 From: Hunedoara ![]() |
Sant infundate lagarele cu praf forte mult,solutia sa al da-i jos sa al cureti cu UW 40,niste ace te-ar ajuta sa elimini praful mai in profunzime pana usurezi miscarea de rotatie,lubrefiezi cu o vaselina de mecanizme fine.Cat despre tutorial ar fi bun,dar daca nu este facut cred ca poti tu sa ajuti pentru eventualii confruntati cu aceasta problema pentru ca informatii ai destule,urmeaza-le.
This post has been edited by Low Profile: 26 Jul 2010, 21:09 |
--------------------
Renault
Megan 2 Sedan
2004
- HD 10 KRS Volkswagen Touareg 2005 v6 3.2,4x4 HD 84 XNX
Life Is A Mistery!!! |
|
cosmyn92 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 30 May 12 ![]() |
Am si eu o problema cu aeroterma, e moarta de tot, nu se aude nici un clanc nici un releu. Am incercat sa masor la la mufa de la pedale, si singurul semn care l-am avut a fost pe de la firul maro cu mov pe treapta 4-a. Dar aeroterma nu merge nici pe treapta 4:(. De bine ce am rezolvat AC-ul, a crapat ventilatorul dupa ce a mers 4 minute pe treapta 4. Siguranta am rezolvat-o. X(X(X(X( ma scote din minti!
|
--------------------
Renault
Megane
2008
|
|
marius_florin |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 17 October 13 From: buzau ![]() |
Salut
Am si eu o problema similara ,la mine merg 1.2.3 dar nu merge treapta 4 a aerotermei . Este un megane 2 1.4-16v ac manual ,ce sa fie oare |
--------------------
renault megane 2
megane
2003 , 1.4 - 16 v
|
|
adu_trials |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 7 September 15 ![]() |
Va salut!
Am si eu o problema...de cateva saptamani tot ma chinui cu ventilatoru. Trebuie sa ii dau cu palma sa porneasca (e automat cu display) sa ii dau langa filtru cu palma tare sa porneasca pe ultima viteza.Am dat si pe recirculare la viteza mare, si pe de toate.Bazaie si face urat de parca decolez, incepe tremura bordu. ![]() |
--------------------
renault
megane
2006
|
|
theriper |
![]() ![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 November 15 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane 2
2005 1.6 16v
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#20
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
E tare greu sa cauti ..
http://www.reno.ro/FOLOSITI-FUNCTIA-CAUTARE-t108373.html http://www.reno.ro/Demotare-ungere-aeroterma-t198722.html This post has been edited by Dreamer: 20 Feb 2016, 05:17 |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
P37R3 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 27 January 13 ![]() |
Salut. De putin timp aeroterma la un megane 2.1 imi face figuri, functioneaza, dar nu in parametrii. Primul simptom cand s-a defectat a fost sa se auda un zgomot puternic si sec pe sistemul de ventilatie, dinspre pedale-motor a venit, ca un huruit, a tinut cateva secunde si aeroterma s-a oprit. In urmatorul timp nu a mai pornit pe nicio treapta. Dupa o ora lasata la umbra, a pornit inapoi si am folosit-o de atunci pe treapta 2, maxim 3, deoarece pare sa se forteze in functionare. In tot acest timp are momente cand da sa se opreasca si o inchid o perioada scurta(treapta 0) si o repornesc, a funtionat o perioada dar nu mai face fata bine la caldurile de 36 grade de afara, turatia am sesizat ca este diminuata, nici pe treapta 4 nu baga mult aer, functioneaza osciland turatiile, ba invarte mai tare, ba mai lent, ba da sa se opreasca sau chiar se opreste, indiferent ce treapta de turatie folosesc...
Acum un an am schimbat la reno o piesa de se oxidase, un conector(releu cred, o piesa neagra si cu ceva fire) ce mi-a reparat pornirea aerotermei ca nu mai pornea pe nicio treapta de viteza. Acum problema meganului meu s-ar rezolva prin o curatare a aerotermei, ungere, schimb carbuni.. sau ce anume sa le mai zic mecanicilor sa verifice pentru a functiona in parametrii..ca nu as vrea sa-mi dea ca solutie sa schimb aeroterma.. vreau sa rezolv cu "repararea" acesteia. Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane 1.5 DCI
2005/2.1
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
Curat o cu wd 40 si schimba filtrul de polen.
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Buna ziua, am o problema la ventilatorul de la climatizare, cand e cald afara se opreste de unu singur si la fel si porneste, seara nu face aceste probleme. Aveti idee ce ar putea fi? Va multumesc
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
mittyredstar |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 9 May 16 From: Torun ![]() |
Cred ca ai contact imperfect la ventilator cu un spray de contacte electrice ar trebui sa rezolvi problema.
|
--------------------
renault
megane 2 break 131cp
2005
- RO Live on-line non-stop :)
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Pentru a da cu spray trebuie sa dau jos acceleratia si frana? Am acces la mife fara a da jos pedalele? Multumesc
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
yron_mike |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 April 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alex1988 @ 28 Jul 2016, 13:07) Pentru a da cu spray trebuie sa dau jos acceleratia si frana? Am acces la mife fara a da jos pedalele? Multumesc asa din discutii e cam greu sa iti dai seama unde e problema.primul vinovat dupa parerea mea e modulul care comanda treptele de ventilatie.cred ca masina ta are clima deci are modul electronic.acesta trebuie sa fie racit corespunzator cand ai pornit ventilatorul.verifica-l sa nu fi iesit de la locul lui(e in apropierea ventilatorului,cand dai drumu la ventilator iti intra aer in habitaclu si il acelasi timp il raceste si pe el).cand acesta nu e racit corespunzator,intra in protectie si refuza sa mai munceasca.trebuie sa dai pedalele jos ca sa faci treaba ca si asa e locul stramt.e chinuiala mare sa scoti ventilatorul de acolo. <span class='edit'>30 Jul 2016, 00:16:</span> baieti daca tot ajungeti sa umblati la ventilatorul din habitaclu,dupa ce v-ati chinuit sa-l scoateti eu zic sa faceti treaba buna pana la capat.la ventilator sigur e foarte murdar asa ca trebuie sa il curatati foarte bine.eu am dat cu spray de contacte peste tot pe el(a curatat toata mizeria de pe el).dupa ce s-a uscat l-am uns cu ulei(spray de la lidl) in lagare.dupa treaba asta merge foarte usor.pentru ca renault e o masina modesta,partea electrica e una de proasta calitate..Atentie la conectori ca de aici pleaca majoritatea problemelor.mufele in zona asta sunt subdimensionate si de foartee proasta calitate.tabla moarta care nu avea ce cauta in circuitul ventilatorului de bord.atentie ca vorbim de curenti de 10-12 A care pot incinge fire la capete si topi usor plasticul de pe langa conectorii care au contact imperfect.sfat:taiati conectorii originali care sunt foarte prosti si mufati firele cu conectori de calitate buna.in felul asta evitam caderi de tensiune nedorite pe traseu care iau din puterea ventilatorului si obligatoriu se lasa cu fire topite.faceti un lucru bun de la inceput ca sa nu umblati de 10 ori ca e tare greu sa mesteresti pe acolo.sper ca v-au fost de folos sfaturile mele.va salut. This post has been edited by yron_mike: 30 Jul 2016, 00:37 |
--------------------
renault
megane sedan
2005
|
|
iDoctor |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 ![]() |
URA , APA CALDA ESTE PUTIN FIARTA
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2011 / 150 hp
- B-02-TYM Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
scutyeru |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 December 11 ![]() |
Salut,
Sunt posesorul unei probleme cu aeroterma (clima auto) mad.gif , mai exact de vreo luna avea momente cand nu o mai lua dupa ce porneam masina. Daca bagam mana si miscam "pe acolo" ( fire, aeroterma, naiba stie ce miscam) pana la urma o lua insa dupa ce opream motorul aceeasi poveste pana cand duminica a cedat de tot. Ce am observat insa este ca nu mai pornea cand era setata pe auto, daca o lasam pe manual si opream masina, o lua, daca o lasam pe auto, dupa ce porneam masina pauza. Acum ca a cedat de tot, m-am apucat de demontat: - am scos minunatia din locasul buclucas, bineinteles dupa demontarea pedalierului ai am testat aeroterma pe 12v, merge prefect excl.gif - testat voltaj la cele doua fire care intra in aeroterma, rezultatul foarte ciudat, atunci cand este oprita (aeroterma) am 6 volti iar pe masura ce cresc puterea, voltajul scade pana la 0.1 volti. Am miscat de fire in timp ce aveam aparatul de masura conectat, nu a dat vreun semn sa fieunul din fire intrerupt. Am scos siguranta de la aeroterma cu aparatul conectat si a am ramas fara tensiune, deci siguranta cade, aeroterma cade... Are cineva idee care ar fi problema? Sa fie rezistorul de la ventilator de vina? Are idee cineva care e comportamentul normal pentru tensiune? Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dci
|
|
RossyRoxanne |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 July 17 ![]() |
QUOTE(adu_trials @ 22 Jan 2016, 17:25) Va salut! Am si eu o problema...de cateva saptamani tot ma chinui cu ventilatoru. Trebuie sa ii dau cu palma sa porneasca (e automat cu display) sa ii dau langa filtru cu palma tare sa porneasca pe ultima viteza.Am dat si pe recirculare la viteza mare, si pe de toate.Bazaie si face urat de parca decolez, incepe tremura bordu. ![]() Buna ziua... aceeasi problema o am eu acum si as dori sa intreb daca ati rezolvat si cum? |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2007
- B86GGY
|
|
Diac |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Cel mai usor prin inlocuire 220-250 Ron piesa noua Valeo.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:34 |