Fum alb....?, fumulet alb.....
![]() ![]() ![]() |
Fum alb....?, fumulet alb.....
S4ase |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 27 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2006 1.5 dci 86 hp
|
|||
Tudor |
![]()
Post
#2
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(S4ase @ 14 Dec 2009, 00:44) Pai ori era dimineata la pornire, ori era motorul cald? Sigur nu e abur? Eu stiu ca fum negru = carburant nears si fum albastru = ulei ars, dar de fum alb rau n-am auzit. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
"Fum alb" scot unele motoare vechi, daca s-a uzat garnitura de chiulasa; acel "fum alb" provenind din lichidul de racire care se vaporizeaza.
Sper (pt. S4ase) ca nu e vorba de asa ceva, poate o fi doar condensul de la sist. de evacuare. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
PVF |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 31 December 04 ![]() |
probabil era abur.... pana s.a incalzit toba
|
--------------------
Renault
Clio III
- B 16 PVF
2006 confort dynamique- 5 usi 1,2 16 V 75 CP Clio III confort dynamique- 5 usi 1,2 16 V 75 CP.
|
|
negrutza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Iarna asta am observat si eu aceeasi problema cu fumul alb.(1,5 dci 70 CP)
Cand in atmosfera este o temperatura mai scazuta, fumul alb e mai dens ceea ce reprezinta de fapt condensul gazelor de esapare fierbinti care vin in contact cu aerul rece. Nu asta ma deranjeaza, ci faptul ca daca stai in spatele masinii emana un miros puternic de "gaz" ca si cand nu ai avea o ardere normala. Totusi sunt motoare "eco2" cu cea mai scazuta emisie CO2. E clar ca e ceva in neregula?!?! Sau poate mi se pare mie? |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
mirosul poate sa vina si de la catalizator, el se mai auto incinge pentru a se curata si a arde depunerile din el, si atuncea miroase de zici ca o luat foc masina
fum negru - prea mult carburant - motorina fum negru - prea mare avansu - benzina + motorina fum albastru - un pic de ulei papat (daca nu ii place sa pape) fum albastru + putere nebanuita a motorului - a luat-o pe ulei (strange bani de reparati) fum alb 1 - aburi care s-au format in toba datorita condensului fum alb 2 - prea sarac amestecul in carburant - motorina fum alb 2 - prea mic avansul - benzina + motorina daca ii garnitura de chiuloasa dusa - nu o sa intre apa in motor si o sa iasa pe esapament - o sa intre gazele din compresia motorului in apa si o sa creasca presiunea la apa si la chestia cu avansul nu ma luati cu: "astea nu au avans ca is bla, bla ,bla..." - toate au avans - ca sunt pe benzina sau motorina - doar ca la astea avansul este gestionat de ECU la alea vechi la benzina il reglai din delcou, la diesel din popa de injectie mecanica o roteai la stanga sau dreapta cu maxim un dinte (mai mult de un dinte, trebuia reglata distributia) |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
- YC07OCW
2007 - 2015
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Mirosul ala e miros de motorina arsa,e normal sa se simta zic eu,mai ales acum iarna cand e aerul rece si proaspat si nasul parca e mai ager
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
negrutza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Nu cred sa fie garnitura de chiulasa, sunt semne clare cand e ciupita garnitura.
Cu avansul nu te contrazic pentru ca toti am avut probabil mai intai masini cu motoare pe injectie clasica si am invartit stanga-dreapta de pompa de i-au mers fulgii cand ba scotea fum, ba nu avea "inima " motorul. Totusi in ultima perioada si consumul a cam sarit. E undeva la 8 % urban, cand el nu sarea de 6%. Motorul toarce bine, fara semne de boala (ar fi culmea la 1 an, ca rodajul l-am facut ca la carte), insa poate sa fie faptul ca de 1 luna nu am iesit cu ea extraurban si am mers doar cu viteze de max. 50 km/h! La -17 gradeC consuma 6% si la +5 grade C consuma 8%? E totusi ceva ciudat, oricum luna viitoare face anul si trebuie sa merg cu ea la revizie, pentru ca am inteles ca desi abia am 8000 km trebuie sa fac revizia la an. Nu prea am incredere sa o las pe mana celor din service asa ca deja am vobit cu cineva sa pot participa si eu la revizie , nu de alta dar sa nu ma trezesc fara oarece piese.(ma rog, inlocuite ca exemple sunt destule) This post has been edited by negrutza: 13 Feb 2010, 12:19 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
Tudor |
![]()
Post
#9
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Tehnic: un aer mai rece pe admisie permite o mai buna comprimare de catre turbina (aerul rece se comprima mai usor), astfel ca amestecul rezultat este mai bogat in oxigen => explozie mai puternica => un randament crescut al motorului => consum scazut. Observatiile tale sunt corecte!
Tocmai pentru a reduce temperatura in motoarele turbo diesel exista Intercooler (la modelele care il au) si circuitul EGR. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 17:07 |