Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

fasait in pompa de injectie

mitzunator
post 1 Jan 2012, 21:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Salut! de cateva zile masina mea chiar nu mai vrea s aporneasca deloc si cand dau la pompita de amorsare de la filtru se aude un fasait in pompa de injectie,plusa ca para nu mai ramane tare deloc oricat de mult as strange-o.


Attached thumbnail(s)
dezmembrez_renault_megane_1_9_dti_dieturi_fara__ZT4OwD.JPG ( Size: 96.68k ) Number of downloads: 463


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 3 Jan 2012, 23:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Verifica supapa de retur, da-o jos si vezi daca lucreaza. Motorina pe care o inpingi cred ca se duce pe retur. Daca reusesti sa o pornesti, vezi daca picura pe undeva motorina apoi. Daca iti picura, trebuie schimbate garnituri la pompa dar probabil e doar de la supapa.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 3 Jan 2012, 23:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




am curatat supapa de retur si nu prea aluneca cum trebuie,se mai bloca din cand in cand. am curatat cu wd 40. de atunci fasaie si face figuri si mai rau. Cu ce sa o curat mai bine sa nu se mai gripeze? Una noua costa mult?

This post has been edited by mitzunator: 3 Jan 2012, 23:44


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 4 Jan 2012, 00:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Oricum ar fi, daca nu e aer, trebuie sa porneasca. E posibil sa se inmoaie para pentru ca si ea are supapa de retur, sa nu se duca motorina in jos. Ca sa verifici trebuie sa tai din furtunul ala alb si enervant. Trebuie bagat incalzit inapoi. Verifica para si daca nu e buna, ia alta sau nu mai pune deloc dar trebuie cumva amorsata pompa. Poti pune si supapa re retur separata inainte de pompa, cel putin ca proba, dar costa si aia vreo 30 lei. Supapele din para se pot bloca de la gunoaie sau rugina. Eu am avut mari probleme cu rugina, era sa ma fac si de pompa si de injectoare. Le-am facut pana la urma, dar stau prost cu avansul si trebuie reglat. Nu mai mergea de nici un fel ca se bloca si pompa si injectoarele.

This post has been edited by arazvan2002: 4 Jan 2012, 00:02


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 4 Jan 2012, 00:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




unde ai reglat avansul? cum se face? se regleaza avansul si la diesel? biggrin.gif ca la dacii? biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 4 Jan 2012, 01:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Mai am de reglat avansul ca a ramas mare dupa ce a fost demontata pompa de niste idioti si fiind prea mare calculatorul imi taie acceleratia ca nu ii poate face reglajul fin decat intre anumite limite. Deci se regleaza in 2 feluri, de mana omului, umbland la pinion si de catre ECU in functie de cum e setat el din fabrica pentru anumite conditii de mers. Are un pinion la distributie, cel al pompei, cu o piulita mai ciudata si de acolo se regleaza. Am vazut in manualul de reparatie. Majoritatea mecanicilor nu stiu despre asta, ei se uita la urechile pompei sa vada daca e pe excentric, ca la modelele vechi, sau ARO. Se foloseste un tester original CLIP sau Bosch si se regleaza de acolo. E cam complicat.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 4 Jan 2012, 01:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Da am inteles.Cum curat supapa de retur ca vad ca a rams blocata nu mai joaca bila de metal in ea.ce sa ii fac?


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 4 Jan 2012, 01:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Verifica tot odata si para de amorsare sa fii sigur ca nu scapa inapoi motorina. La supapa de retur ar trebui sa circule bila usor. Oricum porneste daca o amorsezi si fara sa lucreze aia. Se dezamorseaza apoi. Eventual pompeaza la aia si pune pe cineva sa dea la automat. Pe bord se intampla ceva, turometru aiurea, bec bujie?
Tu cand dai la pompa aia, mai da si drumu la aer pe la filtru.

This post has been edited by arazvan2002: 4 Jan 2012, 01:48


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 4 Jan 2012, 12:49
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Am curatat cu niste wd 40 si niste lovituri supapa de retur si pare sa mearga,dar de pornit tot nu porneste deoarece la o inspectie mai atenta am vazut cum in timpul mersului,vin sute de bule de aer mici incontinuu spre filtru de motorina dinspre rezervor,pe furtunul transparent care intra pe sub masina.De unde sa provina


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 4 Jan 2012, 12:51
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Inspecteaza furtunul undeva pe un canal sau salt-o pe ceva pe o parte. Poate ai agatat undeva furtunul. Deci problema e pe traseu.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 4 Jan 2012, 13:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




daca schimb tot furtunul de tur de la rezervor pana la filtru?! Ce parere ai?


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 4 Jan 2012, 13:20
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Probabil e cea mai buna idee, doar sa pui unul de calitate buna, special de combustibil. Acum este din 2-3 bucati, o innaditura este sub scaunul din dreapta. Poti renunta si la cuplele alea de plastic cu care se mufeaza si sa pui coliere.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 4 Jan 2012, 13:27
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Dac il pun negru si nu transparent nu cred ca are ceva nu?


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 29 Jan 2012, 10:19
Post #14


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




cata vreme se aude fasait in pompa inseamna ca supapa de retur nu e curatata bine.sa o tii in benzina si 1 zi daca e nevoie, sa o scuturi bine pana cand daca sufli putin in ea trebuie sa se inchida complet.daca ai schimbat de curand filtrul de motorina si de acolo pot sa vina bule de aer.
sub scaunul din dreapta spate este capacul de la rezervor pe care sa il ridici.acolo vei gasi un alt capac infiletat pe rezervor(are diametru de cam 25cm) si pe el sunt doua furtune, unu cu rosu retur si unu cu verde tur. alea sa fie bine fixate.poti verifica aceste doua trasee.
mai intai curata supapa aia nenorocita si sa ai garniturile -1 de aluminiu si una de cupru-


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 08:18
Dacia