eliminare catalizator, pareri
![]() ![]() ![]() |
eliminare catalizator, pareri
AeoN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 13 April 09 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 1.8 8V
1997 RTE
- DJ 09 DZB
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Probleme la ITP si la un control in trafic facut de RAR.
Subiectul este dezbatut pe mai multe sectiuni asa ca SEARCH placut. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
AeoN |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 13 April 09 From: Craiova ![]() |
Normal ca sunt probleme ci itp-ul si rar-ul,de fapt ma intereseaza care sunt castigurile in materie de consum,putere castigata samd....
Am cautat dar nu am gasit pe forum aceeasi pb pt motorul meu. |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 8V
1997 RTE
- DJ 09 DZB
|
|
hardinc |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 28 October 10 From: Slobozia/Ialomita ![]() |
Daca nu ai probleme cu el , lasa-l acolo. Si daca sunt castiguri , nu le simti sigur, decat poate sa te convingi tu ca simti ceva in bine.
Daca ai probleme cu el , eu l-am scos din aceasta cauza , si nu am mai pus nimic in loc. Nicio schimbare nici in rau nici in bine. Asta e valabil la motoarele care au o singura sonda inainte de catalizator. La cele cu sonda/e si dupa catalizator e un pic mai complicat. This post has been edited by hardinc: 22 Oct 2012, 08:47 |
--------------------
Renault
Laguna 1.1
1995, 1.8 RT
|
|
puzzle |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 July 10 ![]() |
In principiu ar creste consumul. Cica ar fi probleme si la nivel de injectie dat fiind ca datorita vitezei de iesire sporite a gazelor sonda/sondele lamba nu mai dau informatiile corecte unitatii de injectie.
Apoi problema de gaze la ITP. |
--------------------
Renault
Laguna
1994, 2.0 RXE Aut.
|
|
mihaisava |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 September 12 ![]() |
In principiu daca il elimini corespunzator vei avea de castigat insa:
- daca doar il spargi vei pierde putere si va creste consumul (datorita pierderilor gazodinamice prin variatia brusca a sectiunii de curgere ) - daca il inlocuiesti cu o conducta ( varianta corecta cu sectiunea interioara egala cu conducta principala ) si cu o sonda lambda"fictiva" (daca ai dupa catalizator inca o sonda lambda) , poti castica si putere si un consum mai redus in putere nominala . - vei avea de castigat daca calculezi lungimea traseului de evacuare dupa legile undelor de presiune, pt o anumita turatie si la o armonica de ordin impar aleasa de tine din seria Fourie. Aceasta ultima varianta este utilizata in inginerie pentru calculul traseelor de evacuare al masinilor de competitie. 22 Oct 2012, 16:41: Sonda fictiva este un generator de curent continuu, care imita sonda lambda Aici te pot ajuta eu daca vrei sa-ti construiesti asa ceva This post has been edited by mihaisava: 22 Oct 2012, 16:41 |
--------------------
clio 2
3 usi
2002
- B-18-ZPC
|
|
hardinc |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 28 October 10 From: Slobozia/Ialomita ![]() |
Treaba cu sonda ``fictiva`` suna interesant in opinia mea, daca se poate face asa ceva si pt prima sonda. Daca nu e secret si poti dezvolta, chiar te rog.
Si eu daca am spart doar ceramica si am lasat golul ala asa , zici ca nu e bine ? Trebuia sa fi sudat teava la acelasi diametru cu teava principala ? This post has been edited by hardinc: 22 Oct 2012, 19:30 |
--------------------
Renault
Laguna 1.1
1995, 1.8 RT
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Daca masina are o a doua sonda lambda, dupa catalizator, se poate folosi cu succes asa ceva (practic un distantier), ideea e sa dea un semnal diferit de prima sonda si totul e ok:
http://www.energeticforum.com/renewable-en...on-foulers.html In ceea ce priveste eliminarea catalizatorului complet, cum spunea un coleg mai sus, e bine sa fie inlocuit cu o teava de acelasi diametru cu restul evacuarii. Daca doar spargi ceramica din catalizator si il montezi la loc pierzi putere si vei avea parte de zgomotul de "oale sparte". Asa am avut eu precatalizatorul pe masina cand am cumparat-o, era golit si facea un zgomot ciudat. Dupa ce am inlocuit precatalizatorul cu unul bun (e inclus in galeria de evacuare la 1.6 16v) sunetul evacuarii s-a imbunatatit considerabil. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
AeoN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 13 April 09 From: Craiova ![]() |
Salut,
L-am inlocuit,in weekend,de fapt l-am eliminat. Mihaisava are dreptate(vad ca te pricepi,probabil ai studiat...),intradevar am sudat o teava de inox de acelasi diametru cu iesirea galeriei(din pacate nu mi-a sudato bine si mai scapa,dar sper ca o rezolv azi,asa ca nu pot spune nimic in legatura cu zgomotul). Ca si efecte, se observa o crestere a puterii,mai mult a cuplului,a cailor putere cred ca este nesimnicativa ,dar are cuplu mai bun,in special in primele trei viteze. Ca si senzatie, pare o masina mai usoara cu 100kg,accelereaza mai bine, creste in turatii mai repede,inainte era cam lenesa in acelerari,adica acelera foarte lin, acum simiti cum trage si inca de la 2500 rot/min. Nu va ganditi ca s-a transformat in racheta,dar se simte ceva acolo,in ceea ce priveste consumul inca nu ma pot pronunta dar nu vad cum ar putea sa creasca decat sa scada, motorul fiind mai eficient acum. Va multumesc de raspunsuri si am sa va tin la curent. Ps: Pe aceasta motorizare nu este decat o sonda lambda,fiind in amonte de catalizator, asa ca nu sunt probleme cu injectia la mine si la nici un motor de acest tip(euro2), problemele cu sondele apar daca ai 2 (euro3 ..samd) |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 8V
1997 RTE
- DJ 09 DZB
|
|
jordan.john |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 24 January 12 ![]() |
salutare tuturor, tocmai ce am aflat si eu de la colegul fascistu simptomele ceramicii duse la catalizator, constat ca am si eu aceasi problema, si m-am decis sa renunt la catalizator.
sunt in dilema si am nevoie ajutorul vostru optez ptr 2 variante: 1. teava de inox pana in toba finala sport. 2. teava de inox pana in intermediara si apoi mai departe in mod normal pana la finala. ce m-ati sfatui? si care este diametrul ptr teava ce trebuie pusa in locul catalizatorului? masina este laguna 1 ph2 1.8 16v. va multumesc This post has been edited by jordan.john: 28 Oct 2012, 18:19 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA
1999 1.8 16v
- VN06TVG
|
|
AeoN |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 13 April 09 From: Craiova ![]() |
Salut,
Sa ne spui si noua dupa ce il elimini cum se comporta,eu cel putin sunt multumit . Referitor la intrebari,depinde acum de ce vrei tu sa obtii de la masina,daca tragi o teava de inox pina la finala,cred eu ca o sa ai un zgomot foarte mare. Eu zic ca cel mai bun compromis la masinile noastre(nu sunt masini sport,sau macar cu inclinatii sport ![]() Parerea mea ![]() Bafta! |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 8V
1997 RTE
- DJ 09 DZB
|
|
jordan.john |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 24 January 12 ![]() |
asta imi spunea si fascistu ca va fi prea puternic sunetul, trebuie un anumit tip de teava??? rog pe cineva care poate sa imi spuna exact diametrul tevii. ca sa stiu ce sa cumpar! sau poate aveti careva asa cv bineinteles contracost
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
1999 1.8 16v
- VN06TVG
|
|
hardinc |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 28 October 10 From: Slobozia/Ialomita ![]() |
Stie cineva sa-mi zica si mie exact ce diametru este teava principala? Am niste teava de inox de 63 si as vrea sa inlocuiesc ``conducta`` aia de la saxofon pana la intermediara cu totu , sa nu mai sudez teava in locul cat-ului. O fi buna sau e prea mare?
|
--------------------
Renault
Laguna 1.1
1995, 1.8 RT
|
|
mihaisava |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 September 12 ![]() |
Sonda Lambda poate fi inlocuita cu un generator de curent continuu care sa-ti asigure o tensiune de 0.4V ( adica lambda=1 ) . Eu iti recomand sa faci un astfel de montaj doar pentru sonda 2.
Pt. sonda 1 este bine sa variezi intre 5-20% fata de valoarea reala si este oportun sa utilizezi un astfel de montaj in paralel cu sonda reala DOAR DACA AI MODIFICARI PE INSTALATIA DE ALIMENTARE si este foarte util sa o utilizezi doar la puterea maxima . Eu imi pregatesc masina pentru competitie si o sa-i modific foarte mult electronica. Dupa ce o termin ( nu are rost sa postez acum ) , o sa va trimit poze si detalii privind conceptia, constructia si montarea echipamentelor. Dar pt ceva inspiratii : NucleuDeInginerie.blogspot.ro This post has been edited by mihaisava: 5 Nov 2012, 14:34 Attached thumbnail(s) image100.gif ( Size: 2.09k ) Number of downloads: 338 |
--------------------
clio 2
3 usi
2002
- B-18-ZPC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:59 |