E nevoie de segmentare? se merita?, arunca ulei pe la joja
![]() ![]() ![]() |
E nevoie de segmentare? se merita?, arunca ulei pe la joja
jon |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|||
zsoltpihe |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 18 July 09 From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES ![]() |
QUOTE(jon @ 7 Jan 2012, 20:37) ,a tras joja cu motorul pornit si in cateva secunde tot motorul era plin de ulei(in prealabil a verificat epuratorul si furtunele alea de ulei).a zis ca asta se intampla din cauza segmentilor care sunt uzati Deci daca scoti joja in timp ce functioneaza motorul si baga ulei peste tot pe acolo insemna ca este uzat ? Intreb pt ca si la mine iesea ulei mai ales pe la capacul supapelor,dupa ce am scimbat garnitura de acolo ,a inceput sa bage pe altundeva,unde poate(la mine este vb de un motor de 1.6,dar seamana f f mult) Insa te rog f mult,daca gasesti raspuns la intrebarile tale mentinate mai sus,de altundeva nu de aici prin forum,sa le postezi aici ... ma intereseaza f mult,pt ca am motorul original al masinii cel de 1.9 F8Q si asi vrea sa il fac,segmentare schimbat tot (ma rog ce ii necesar) in motor simeringuri garnituri etc ... si nush daca se merita si cam cat costa ! Ms si Bafta This post has been edited by zsoltpihe: 8 Jan 2012, 13:15 |
--------------------
Renault / Renault
r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel
1986 / 1990
- MS 10 TYC
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Jon cel mai bine masori compresia pe fiecare piston si vezi clar cum sta treaba cu segmentii. Un diagnostic clar nu se pune asa la ochi, la cum scuipa ulei pe joja.. Si nu cred ca este asa exorbitanta o segmentare cum spune acel mecanic la care te-ai dus.mai mult de 280-300 setul complet se segmenti nu are cum sa ajunga.
|
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
jon |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
ca si pret pret cu piese si mana de lucru duce pe la 1500-1800 lei(semeringuri, segmenti garnitura chiuloasa,cuzineti, alezare motor etc)eu as strange si as reparao dar imi este teama sa nu bag banii degeaba in ea si sa nu tina.cat despre masurat compresia am inteles ca nu mai are rost pt ca se duce in baie si din cauza asta arunca uleiul.eu as vrea sa stiu de la cineva care a mai facut asta la un motor diesel daca a tinut(gen cati km ,s-a redus consumul,s-a marit puterea,s-a redus zgomotul etc) sau a avut probleme cu ea
|
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Daca zici ca porneste usor la rece si trage bine e pozibil sa nu fie problema asa grava, sa scapi doar cu un rand de segmenti, fara alezajul blocului motor.
Mai nasol e ca trebuie sa desfaci si apoi sa comanzi segmentii, pt ca e posibil sa fie deja la cota R1. This post has been edited by $$ilvviu: 8 Jan 2012, 19:16 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
jon |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
pai ma gandeam ca alezajul e obligatoriu.sau nu?
|
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Nu este obligatoriu sa si alezezi blocul. Uzura cilindrilor poate sa fie foarte mica sau deloc la kilometrii care zici ca ii are masina.
|
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
jon |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
km astia sunt in bord dar in realitate nu stiu.masina e adusa in tara prin 2000 si oricum s-a mers cu ea si in strainatate .avand in vedere ca e din 92 cred ca a luat-o km de la cap.
aaa si cum imi dau seama daca trebuie blocul alezat?cum il masor? ca daca ma duc la service aia o sa spuna ca trebuie ca sa ia si ei un ban nu? This post has been edited by jon: 11 Jan 2012, 11:16 |
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
alin_bmx |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 7 May 11 ![]() |
Pai..eu cand mi-am schimbat segmentii aveam pe cilindrii o mica uzura,adica pe cursa pistonului era mai adanc tocita camasa fata de partea superioara unde nu era mai deloc...masori cu un subler(te uiti cat trebuie sa aiba diametrul original si intrebi pe cineva care se pricepe daca trebuie sa alezezi) eu nu am alezat si nu mananca pic de ulei...iar in legatura cu service-ul'...da iti cer bani pentru orice...(poate gasesc dimensiunile de la cilindrii motorului tau si pun aici pe topic).
|
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- TR-10-YVN
|
|
jon |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
alin_bmx cred ca tu ai motor pe benzina dar ma gandesc ca principiul e acelasi nu?dupa ce ai segmentat-o ai facut ceva km cu ea? (intreb sa imi dau seama daca o sa mai tina 60-70 de mii de km)mai arunca ulei pe la joja?ai vreo diferenta in bine(putere mai mare consum redus)mi-ai dat o speranta ca daca schimb segmentii si iasa treaba buna ies si eu mai ieftin si tin masina ca imi place si e si foarte economica .aproape merg degeaba
![]() |
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
alin_bmx |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 7 May 11 ![]() |
Eu am 40 de mii cu segmentii astia (fara alezare) si cata forja a mancat numai eu stiu...nu mananca ulei,aproape fac anul cu uleiul asta si tot acolo e nivelul si nu imi adunca pe joja:))...o sa se simta pentru ca o sa-ti creasca la loc compresia,dar se merita sa schimbi(app schimba-i si cuzinetii daca e cazul) si da...merge mai lin motorul dupa ce i-am schimbat,pot sa spun ca trage mai bine...vezi ca mi se pare ca la diesel sunt mai multi segemnti...la mine s-a meritat(am 1.4 benzina) pentru ca i-am bagat d'aia ieftini...ca de dacie 60 lei au costat atunci:D la tine sunt mai scumpi cred...App...motorul tau a fost pus si pe Papuc diesel si pe Solentza,poate iti e mai usor sa gasesti segmenti si ce iti mai trebuie...Bafta!
This post has been edited by alin_bmx: 11 Jan 2012, 19:14 |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- TR-10-YVN
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
QUOTE(jon @ 11 Jan 2012, 18:46) alin_bmx cred ca tu ai motor pe benzina dar ma gandesc ca principiul e acelasi nu?dupa ce ai segmentat-o ai facut ceva km cu ea? (intreb sa imi dau seama daca o sa mai tina 60-70 de mii de km)mai arunca ulei pe la joja?ai vreo diferenta in bine(putere mai mare consum redus)mi-ai dat o speranta ca daca schimb segmentii si iasa treaba buna ies si eu mai ieftin si tin masina ca imi place si e si foarte economica .aproape merg degeaba ![]() Exista un dispozitiv special pt. masurarea uzurii cilindrilor( de fapt se masoara diametrul acestora in mai multe puncte si uzura se calculeaza), insa nu toate service-urile au asa ceva. |
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
jon |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
multumesc pentru sfaturi !o sa fac un test de compresie si o sa ma apuc de ea dar cand se va mai incalzi afara sa incerc sa o fac eu singur,fara mecanici 'priceputi'si scumpi si daca iasa bine daca nu o sa cer ajutor pe forum sa imi spuneti pe unde vin piesele care raman in plus
![]() |
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
alin_bmx |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 7 May 11 ![]() |
Sa ai spor si ai grija sa nu-ti ramana suruburi dupa asamblare.
![]() |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- TR-10-YVN
|
|
jon |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
multumesc!o sa va tin la curent!
This post has been edited by jon: 13 Jan 2012, 11:54 |
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
jon |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
slutare !tocmai am terminat de 'reparat' motorul la r 19-le meu si am promis ca va tin la curent asa ca sa va spun intai ce am schimbat.am schimbat segmenti, cuzineti,semeringurile,chitul de ambreiaj,suport cutie de viteze bucsi caseta de directie(fara servo),termocupla ,bucsi bara stabilizatoare si cam atat (astia sunt mai importante )iar efectul groaznic:arunca ulei pe la joja si semeringuri mai mult ca inainte(face balta jos),trage mai prost ca inainte,se vireaza la fel de greu ca inainte(ma trec apele pana o intorc in parcare),trosneste si huruie ceva in viraje(nu planetara ca face si daca e scoasa din viteza) si mai nou pierde si apa destul de multa(ajunge la minim in 100-150km)termocupla cea noua dupa vreo patru zile s-a blocat si tine ventilatorul tot timpul deschis(a trebuit sa ii scot firele) GROAZNIC!am uitat sa va spun nu am mai facut alezare pentru ca nu parea sa aiba nevoie.
oricum am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac un upgrade si aici am nevoie tot de sfatul vostru.as vrea sa imi spuneti parerile voastre despre modelele care m-ar interesa si anume:LAGUNA 2(preferata mea),MEGANE2,PASSAT,OCTAVIA.toate intre anii 2000si 2005 si obligatoriu diesel pentru ca e consumul scazut si putere mare.as vrea pareri pro si contra cu argumente daca se poate despre probleme frecvente,costuri de intretinere sau pur si simplu sfaturi cum sa verific o astfel de masina la cumparare.multumesc anticipat . This post has been edited by jon: 18 Apr 2012, 20:45 |
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
dethave |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Trebuia verificat epuratorul de ulei sa nu fie infundat,e una din cauzele pentru care se arunca uleiul pe joja si simeringuri:pentru virarea greoaie-cred ca s-a strans prea tare surubul ce preia din jocurile casetei de directie:apa se rezolva cu STOP-LEAK daca nu curge pe la garnitura de chiulasa(s-a facut planeitatea la chiulasa,a-apopos?).Alezarea blocului motor TREBUIA facuta.Daca masina tragea inainte si acum nu mai trage o cauza posibila ar fi distributia pusa aiurea la punct(avans prea mic la injectie etc).
Nu pare sa fie o lucratura bine facuta,asa ca masina merge si ea cum poate. Salut |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
jon |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
planeitate s-a facut,alezaj nu s-a facut iar distributia e bine pusa la punct(a verificat-o un mecanic care lucreaza la redac parca)epuratorul nu e infundat l-am verificat sufland pe fiecare furtun in parte si l-am si spalat cu benzina (si mecanicul ala a spus ca se poate sa fie blocul la unu din pistoane ovalizat si degeaba am bagat segmenti)iar la directie cred ca e vreun arc sau flanse ceva rupt sau ruginit pt ca face tot felul de sgomote si cateodata binenteles pentru putin timp se vireaza bine.oricum sun hotarat la upgrade si deasta am cerut pareri aici pentru ca preferata mea e laguna 2 celelalte marci l-am trecut sa se poata face comparatia cu ceva si se incadreaza in acelasi segment de pret.oricum multumesc pentru sfaturi si o sa trag pe ea pana la upgrade fara sa ii mai fac nimic(atata timp cat se invarte roata...)
|
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
dethave |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
E foarte corect cum gandesti in privinta rotii!Cat despre sfaturi in privinta masinilor nu ma pricep sa-ti dau,dar vad ca din ce in ce mai multi se orienteaza catre masini nemtesti:personal nu-mi plac interioarele lor,ma deprima...
Salut This post has been edited by dethave: 20 Apr 2012, 08:23 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
john reno |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut Jon , eu am trecut la opel astra g break, 1,6: 16v, preturi si piese accesibile.
Fa o tura cu una si mai vorbim. 3 May 2012, 23:54: Argumente: comfort, stabilitate, multe dotari, la mine full, daca vrei pot sa-ti trimit niste poze. sau 0763 699 923 sa-ti spun mai multe. Cu toate astea anca ma gandesc la renoica al meu cu care am mers eu aproape 100 000. This post has been edited by john reno: 3 May 2012, 23:54 |
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
jon |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
salut!ce consum are?eu m-am cam hotarat la laguna 2 1.9 dci 120 cp!imi plac dieselurile ca au cuplu si putere mare iar consumul e relativ scazut.laguna 2 imi place foarte mult si nu am auzit probleme prea mari la modelul asta de masina.oricum vreau sa iii fac cat mai multe verificari cand o s-o iau sa nu ma trezesc ca iau cine stie ce cazatura sa am probleme mai mari ca la r 19 dar nu prea stiu ce sa verific la lagune.ce imi recomandati?o sa o duc la service dar ce sa cer sa verifice ca nu prea mai am incredere in km declarati si voi ce parere aveti de lagunele astea?
This post has been edited by jon: 14 May 2012, 13:40 |
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
XtreZz |
![]()
Post
#22
|
![]() Addicted Group: Members Posts: 794 Joined: 28 June 08 ![]() |
Verifica turbina si sistemul de injectie.Eu stiu pe cineva care a schimbat 5 turbine in 7 luni.
|
--------------------
Seat
Leon
2008 1.9 TDI BXE
- BV 69 XTZ EX: Renault 21 GTD 1986
EX: Vw Golf 3 1.6 Renault Fluence 1.6 DCI Seat Leon 1P 1.9 TDI |
|
jon |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 4 March 08 ![]() |
ok!poate sa imi spuna cineva ce valori trebuie sa aibe?si am mai auzit pe cineva ca ar fi bine sa fac un test de compresie (sa nu ma iau dupa km)dar la fel ce valori tre sa aiba?
|
--------------------
renault ,
19,
1992,diesel motor fq8 1,9
|
|
john reno |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Acum depinde cam de ce bani dispui.
An mod normal verifici cam tot ce se verica la orice masina si daca vrei mai multa siguranta, pune-o pe tester si afli si km reali. 15 May 2012, 07:23: Mai ales ca turbina se schimba la un numar de km. This post has been edited by john reno: 15 May 2012, 07:23 |
--------------------
renault19
hatchback
1993
- PH10ZME
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:59 |