deraiere
deraiere
yhattori |
27 Oct 2011, 00:28
Post
#1
|
||
* Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 |
|
||
--------------------
*
*
*
|
|||
L!nuX |
27 Oct 2011, 17:19
Post
#2
|
Membru decent Group: Members Posts: 1.316 Joined: 4 January 08 From: Bucuresti |
dati pe la minutul 3:45 ca sa nu pierdeti timpul aiurea
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v - 2007
- Numar personalizat !
|
|
bobo77 |
2 Nov 2011, 22:16
Post
#3
|
........................... Group: Members Posts: 7.213 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
Bine ca avea viteza mica.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
bygy007 |
2 Nov 2011, 22:54
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
e da s-a dus un pic tiris
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Victoras2001 |
2 Nov 2011, 23:12
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 |
Ma nene, mereu m-am intrebat. Cum leaga astia locomotivele in linie? Ba am vazut doua in fata garniturii si doua in coada. La alea electrice o fi vreo matocareala, da la diesel cum e? Cum de nu trage una cu 50 si ailalta cu 52km/h? Cum le sincronizeaza perfect?
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
yhattori |
2 Nov 2011, 23:37
Post
#6
|
* Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 |
daca-s legate direct una de alta (alea doua din fata), atunci sint niste mate electrice care fac legatura, transmit informatia necesara.
cu alea doua din spate comunica prin radio, locomotivele intre ele sau mecanicii intre ei. daca te uiti la inceput, locomotiva are un fulgeras deasupra numarului, cica asta inseamna ca poate controla alte locomotive prin radio. daca n-are fulgeras atunci tre' sa mai fie unul la manete in alea doua din spate si ii da prin statie indicenzuratii. |
--------------------
*
*
*
|
|
DragosP |
3 Nov 2011, 08:21
Post
#7
|
Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea |
QUOTE(Victoras2001 @ 2 Nov 2011, 23:12) Ma nene, mereu m-am intrebat. Cum leaga astia locomotivele in linie? Ba am vazut doua in fata garniturii si doua in coada. La alea electrice o fi vreo matocareala, da la diesel cum e? Cum de nu trage una cu 50 si ailalta cu 52km/h? Cum le sincronizeaza perfect? @Victoraș: tracțiunea e tot electrică. Caz în care e extrem de simplu. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
corbex |
3 Nov 2011, 09:16
Post
#8
|
Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti |
Cu multi ani in urma, un tren de marfa care urca dealul Balota avea doua locomotive in fata, una la mijloc si una in coada. Cu abur Radio n-aveau, tara era saraca. Comunicau prin sirena. Trenurile de calatori aveau numai doua locomotive.
This post has been edited by corbex: 3 Nov 2011, 09:17 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Victoras2001 |
3 Nov 2011, 09:25
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 |
NU e vorba de comunicare, ma gandeam si eu ca intr-un fel sau altul comunica. E vorba de cat de precise sunt motoarele alea. Adica ii dai tu 35km/h, iar celalalt reuseste sa-i dea tot 35? Fix, fix? Cand cresti viteza e imposibil sa te coordonezi perfect, cu toate comunicatiile tale. Din vitezele diferite nu inseamna ca una trage pro si una contra? Ala care trage cu 32 fata de ala care trage cu 35, nu-l tine-n frana?
Am inteles ca la alea electrice se pot coordona singure, dar la dieseluir? N-am prea inteles ce zice Dragos. Adica motorul produce curent pentru alt motor electric, iar ala e cu tractiunea? Sau cum? Nu pricep nimic. |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
corbex |
3 Nov 2011, 09:28
Post
#10
|
Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti |
Diesel curat e doar Sageata Albastra La alilante motorul diesel actioneaza un generator de curent. E mai simplu, scapi de transmisii care se strica des si comenzi complicate.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
DragosP |
3 Nov 2011, 09:32
Post
#11
|
Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea |
Locomotivele sunt diesel-electrice. Adică motorul termic acționează un generator care la rândul lui acționează un motor electric. Nu mai ai nevoie de cutii de viteze, de ambreiaje și de alte chestii mecanice. Electric se sincronizează simplu.
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Victoras2001 |
3 Nov 2011, 09:33
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 |
Pai ziceti fratilor asa. Adica alea diesel sunt tot electrice.
Adica acum il cred eu pe unu' care credeam ca abereaza cand mi-a spus ca LDE inseamna locomotiva diesel electrica. Si cat am mai ras de el. |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Ov |
3 Nov 2011, 10:52
Post
#13
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.472 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
si mai exista si ldh-uri, adica diesel-hidraulice, unde comanda si actionarea sunt hidraulice
sageata nu cred ca nu-i tot diesel-electica EDIT: se pare ca m-am inselat: sageata e diesel-mecanic http://ro.wikipedia.org/wiki/Material_rula...comotive_diesel This post has been edited by Ov: 3 Nov 2011, 10:54 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bygy007 |
3 Nov 2011, 12:23
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
vad ca ati deschis o discutie pe domeniul meu de activitate , meserie , pentru cei de aici care nu stiau calificarea mea este chiar electromecanic locomotive asa ca ...
vorbim de cala autohtone acum la 2 electrice doar legate mecanic corelarea vitezei se faca simplu , pe locomotiva sint niste aparate numite ampermetre care masoara curentul prin motoare , cind sint in sarcina curentul creste la o valoare , daca cea din fata o trage pe cea din spate curentul la cea din fata creste iar la cea din spate scade , macanicul trebuie sa creasca sarcina crescind trepta pina cind se ajunge la o valoare egala cu cea din fata la cele disel electrice care au motorul disel si antreneaza un generator iar acesta produce curent pentru motoarele de tractiune principiul fiiind la fel cu cel de mai sus la hidraulica motorul are un ambreiaj hidraulic , cuplarea intre motor si partea macanica controlul facindu-se prin masurarea valorilor presiunii la metrou (si vorbesc de cele ale noastre ) comanda este electrica si e data la tote 3 trenurile odata fiecare isi regleaza intern viteza in functie tot de curentul absorbit de motoare la locomotivele de prin alte tari transmisia se face radio in loc de sirme principiul fiind identic pentru frinare , si aici ma refer doar la frina pneumatica la actionarea frinei dintr-o singura locomotiva frineaza tot trenul |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
yhattori |
3 Nov 2011, 13:02
Post
#15
|
* Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 |
QUOTE(Victoras2001 @ 3 Nov 2011, 09:25) NU e vorba de comunicare, ma gandeam si eu ca intr-un fel sau altul comunica. E vorba de cat de precise sunt motoarele alea. Adica ii dai tu 35km/h, iar celalalt reuseste sa-i dea tot 35? Fix, fix? Cand cresti viteza e imposibil sa te coordonezi perfect, cu toate comunicatiile tale. Din vitezele diferite nu inseamna ca una trage pro si una contra? Ala care trage cu 32 fata de ala care trage cu 35, nu-l tine-n frana? victoras, cind am fost la americani am avut ocazia sa discut cu unul care le mina pe astea prin desert, trenuri cu cite 2-3 sute de vagoane portcontainer si mai multe locomotive. zicea ca atunci cind urca sau coboara dealuri chiar e de dorit ca o pereche de locomotive sa traga mai tare ca alta, ca sa tina trenul "adunat". cuplajele dintre vagoane au "joc" si daca le lasi de capul lor se smucesc ca naiba si se rup sau deraiaza toata garnitura. asa ca la deal alea din spate imping mai tare decit trag alea din fata si la vale cele din fata frineaza mai tare decit cele din spate. cica la astea mai noi ai un computer care-ti afiseaza frumos toti parametrii la toate locomotivele din tren, in timp real, te pot descurca cu un mouse (trackball), doi oameni pot controla ditai cirnatzul. la modelele mai vechi, anii 70-80, fiecare set de locomotive are cite un mecanic si discuta prin radio. trenurile sint si ele mai scurte. de obicei au locomotive doar in fata si unde incepe urcusul sau coborisul sint depouri cu "helper engines", seturi de cite 2-3 locomotive + 1 mecanic care toata ziua nu fac decit sa ajute garniturile sa urce si sa coboare muntii. se cupleaza la capatul unui tren si-l urca pina in deal, acolo se decupleaza si se leaga la altul si-l ajuta sa coboare. pe unde am fost eu, cajon pass, trece nu stiu ce magistrala care leaga los angeles de denver in colorado si mai departe in interiorul tarii. era linie dubla, acum tripla si trece cite un tren pe sens la 2-3 minute, zi si noapte, kilometri de containere, cisterne si alte chestii din port de la LA. |
--------------------
*
*
*
|
|
zanzie |
3 Nov 2011, 13:12
Post
#16
|
Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 09:24 |