Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

demontare intercooler, demontare intercooler

emilian69
post 6 Jun 2011, 12:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 19 February 11




Salut am cautat acest subiect si nu am gasit asa ca am deschis acest topic. Deci problema este urmatoarea :s-a spart radiatorul intercooler si nu stiu cum sa-l dau jos in primul rand cum se da bara fata jos si dupa aceea modul de demontare ,daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat . Va multumesc


--------------------
Renault Laguna II 2001 Dynamique - TR-04-
Cine nu este cu noi este impotriva noastra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cpcro
post 6 Jun 2011, 12:27
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 March 08




uite aici. sper sa fie de ajutor.

Attached File(s)
Attached File  intercooler.doc ( 2.47mb ) Number of downloads: 2571


--------------------
renault laguna 2 break 1.9 dci 120 cp 2002 privillege carminat - ct xx afc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 6 Jun 2011, 14:36
Post #3


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




ai tot manualul in romana cumva?


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvualex
post 6 Jun 2011, 14:40
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 3 August 10




am schimbat si eu eu intercooler-ul , cel mai usor dai tragarul jos ca sa il scoti pe sus si sa scapi si de golitul instalatiei de freon


--------------------
Laguna 2 2.2 dci 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin800
post 6 Jun 2011, 20:02
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 25 April 11
From: Bucuresti




Exceptand bara de protectie, dai aproape tot de pe fata: plastice ornament din compartimentul motor si de pe trager, trager, faruri. Eu nu am umblat la instalatia de AC. Dai la o parte sigurantele cu care sta fixat de radiatorul de langa ventilator si scoti furtunele de admisie si iesire aer. Il tragi in sus si cam asta e. Datorita tevilor mai lungi unde se prind furtunele iese mai greu, dar tot sucindu-l iese.
Parca am dat putin la o parte si rezervorul de servo ca sa-mi fie mai usor.
Spor la treaba.


--------------------
Renault Laguna 2 2003, Break, 1.9 dCi, 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cpcro
post 9 Jun 2011, 18:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 March 08




QUOTE(renodood @ 6 Jun 2011, 15:36)
ai tot manualul in romana cumva?
*


am avut, intr-un laptop pe care mi l-a furat o cioara in vinerea mare. acum incerc sa recuperez din celelalte calculatoare toata documentatia furata.


--------------------
renault laguna 2 break 1.9 dci 120 cp 2002 privillege carminat - ct xx afc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AllYXW
post 19 Jun 2011, 09:41
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 June 11




Salut! Am si eu aceeasi problema, intercooler spart. Imi puteti spune va rog cam ce simptome are masina? Eu am obs ca are o variatie de putere pe la 2200 rpm, fum in spate cand o calc si galopeaza motorul la relanti, are oscilatii de 20-30 rpm. Spuneti-mi daca toate astea se datoreaza se intampla din cauza intercooler-ului spart. MS!


--------------------
Renault Laguna 2001 Expression 1.9 dCi 79kW - TL 05 YXW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin800
post 19 Jun 2011, 17:26
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 25 April 11
From: Bucuresti




La mine s-a rezolvat: fara pierderi de putere, fara nor de fum negru in spate.


--------------------
Renault Laguna 2 2003, Break, 1.9 dCi, 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Jun 2011, 17:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.766
Joined: 4 February 09




Doresc sa schimb intercoolerul cu unul mai mare (fac niste upgradeuri la motor) si avind in vedere ca este situat intre radiatorul de apa si cel de AC va intreb daca pot sa-l montez in fata celui de AC prin taierea acelei tevi de 1cm grosime (nu stiu la ce serveste) si a carenajelor adiacente. Spatiul vad ca e de cca 600mm pe latime, in adincime si inaltime nu cred ca-s probleme in montarea unuia de cca 6-8 litri.
Prefer sa-l pun jos in dreptul fantelor si nu mai sus in dreptul numarului, ascuns de bara.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiupay
post 19 Jun 2011, 19:08
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




@audiofilu' incearca sa te inspiri de la Seat , ei parca sint singurii care au dezvoltat diesel pentru cursele din WTCC . Eu am schimbat la un Astra GTC doar electronica si injectoarele fara a umbla la turbina si intercooler, oricum DPF face toti bani , parerea mea, a fost primul diesel care nu fumega indiferent de turele pe care le lua motorul.


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP 2002 - AJ 53969
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Jun 2011, 19:50
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.766
Joined: 4 February 09




Hm, eu am 2.0T care e pe benzina si oricum upgradeul de turbina este indispensabil, sint documentat. Sa vad ce model de intercooler trebuie sa pun.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiupay
post 19 Jun 2011, 21:10
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




Pai asa zii , acolo e loc destul de tuning la intercooler. Vezi si tu pe forum la francezi sau nemti , ca si aia sint maniaci la asa ceva .


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP 2002 - AJ 53969
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bold.cristian
post 20 Jun 2011, 02:36
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 27 February 10




dar, daca ai probleme cu intercoolerul, sau pierderi de presiune pe tubulatura, nu se aprinde nimic in bord?


--------------------
Renault (pr) Koleos 2.0DCi BVA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Jun 2011, 07:35
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.766
Joined: 4 February 09




Cine a spus ca am probleme cu intercoolerul??? Fac doar un upgrade.
Toate piesele inlocuite vor fi scoase la vinzare pentru ca au uzura normala numarului de km efectuati, nimic deosebit.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 21 Jun 2011, 17:38
Post #15


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




florin800 poti fi mai explicit cu pasii de demontare? am dat jos ornamente, trager si radiatorul de clima nu iese, nici intercoolerul. am obs ca radiatoarele stau in niste cleme si ar trebui sa iasa tragand de ele in sus.


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin800
post 21 Jun 2011, 19:06
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 25 April 11
From: Bucuresti




Nu trebuie sa dai afara radiatorul de clima.
Trebuie sa scoti si farurile( cel putin eu nu am putut altfel).
Tragi in laturi clemele acelea cu care stau prinse radiatoarele unul de celalalt si ar trebui sa iasa in sus intercoolerul. Ca sa nu te chinui prea mult, trebuie sa departezi putin si rezervorul de lichid servo( doar il scoti din suport si il dai cat merge intr-o parte).


--------------------
Renault Laguna 2 2003, Break, 1.9 dCi, 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 4 Aug 2011, 10:03
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.766
Joined: 4 February 09




Masina are 170cp stock si cu unichip 200cp, am selector de harti.
Vreau sa pun un intercooler mai mare pentru a ajuta motorul cind sint pe harta optimizata si totodata sa refac traseele din teava rigida nu din plastic ca acum. Daca fac acest lucru si NU refac softul, voi avea probleme cu vreuna din harti?
Ideea e ca eu vreau sa schimb si turbina cu una mai mare insa in acest caz softul stock nu mai corespunde (zic eu) in timp ce pentru cel optimizat va fi ok.
Asadar, pentru un motor oarecare daca se mareste intercoolerul vor fi probleme de functionare si de noxe?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 4 Aug 2011, 11:03
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Nu fecteaza cu nimic, deoarece intercoolerul nu face altceva decat sa raceasca aerul inainte de a intra in motor, si astfel cantitatea de oxigen pe metru cub de aer este mai mare. Oxigem mai mult inseamna ardere mai puternica, rezulta putere.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 4 Aug 2011, 11:25
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.766
Joined: 4 February 09




Ma gindeam ca avind volum mai mare de aer va fi presiune scazuta pe traseu si cum softul stie sa injecteze o anumita cantitate de benzina sa nu fie prea bogat amestecul. Mai e vorba si de lag... sau nu?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 9 Aug 2011, 10:16
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.766
Joined: 4 February 09




In zona din fata radiatoarelor este o teava transversala... ce rol are ea? (e cumva de la sistemul de servodirectie?). Noul intercooler il voi pune in fata celui de AC si daca traseul acelei tevi nu poate fi schimbat trebuie sa tin cont de inaltime, sa pun unul mai gros.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_vly
post 10 Aug 2011, 19:48
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 4 June 08




se poate schimba intercoolerul la laguna si fara sa dai bara fata jos, dar e mai multa munca. eu am patit-o dar am rezolvat problema


--------------------
renault laguna 2 2003 - bz_80_vly
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 11 Aug 2011, 07:41
Post #22


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.517
Joined: 26 January 11
From: Constanta




nu ma pricep prea bine - dar in intercooler ai o oarecare presiune, (facuta de turbina) - la schimbat tepte cam dispare acea presiune pentru ca iti scade turatia - si implicit presiunea facuta de turbina - un intercooler mai mare cred ca inseamna tubo lag mai mare in primul rand.

Discuta cu cineva de un magazin de specialitate.

Explica mai exact cum e treba cu cele 2 harti si selector si chip.
(eu am diesel)


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 11 Aug 2011, 08:02
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Acea teava transversala din fata radiatoarelor este conducta cu lichidul de servodirectie. Daca pui turbo mai mare trebuie schimbat si intercoolerul, si zic eu cel putin si racirea motorului sa fie mai eficienta. Mie nu-mi prea place cum merge masina cand se incalzeste totul in compartimentul motor. Aerul care il aspira motorul este prea cald zic eu. M-am gandit sa fac un sistem montat inainte de debitmetru, care raceste aerul aspirat. Cat mai curand o sa fac si asta. Teoretic as mai castiga ceva putere


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 11 Aug 2011, 08:23
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.766
Joined: 4 February 09




Bun, exact cum am banuit ca nu poate fi indepartata... voi pune intercoolerul de la acea teava in sus. Nu cred sa fie probleme cu racirea dupa upgrade.
Discutiile sint facute deja, nu ma apuc de unul singur sa fac nici o modificare, intrebam de acea teava sa vedem unde va fi pozitionat intercoolerul.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 17 Oct 2011, 07:38
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




aveti idee cat costa furtunul de cauciuc dintre inbtercooler si teava metalica de pe partea stanga?... Multumesc


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s-ervin
post 17 Oct 2011, 08:46
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 1 April 08
From: Harghita




m-ar interesa si pe mine pretul furtunului, sau daca se poate inlocui(undeva am citit ca ar fi in jur de 50 euro wacko.gif )


--------------------
Renault Megane 2013 1.6 dci Bose Edition - HR-10-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 9 Mar 2015, 16:33
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Am si eu nevoie de un raspuns legat de demontarea intercoolerului: nu este mai usor de dat jos pe sub masina? Nu as vrea sa demontez trager si faruri ca sa-l scot pe sus, daca e nevoie sa umblu sa-l schimb.
Multam.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 19:19
Dacia