compresor mecanic pe motor de 1.6 16v?
![]() ![]() ![]() |
compresor mecanic pe motor de 1.6 16v?
bob_bv |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 March 07 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Coupe
- BV-09-BOB
1999 Megane Coupe 1.6 16v k4m-700 albastru , 1999
cu gandul la o Honda Integra Type R albastra :D |
|||
poseidon06 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu vad de ce nu, din cate stiu, se modifica galeria de admisie, de fapt se schimba si se leaga cumva la distributie. E mult mai simplu sa montezi compresor decat turbo..si e si mai ieftin din acest motiv. Probabil cresterea de putere va fi undeva la 20 maxim 30 de cai...deci nu cred ca merita sa dai 1000 de euro sau peste pt asa putin....
Nu te lua dupa Mercedes, motoarele lor sunt bine studiate ca sa ajunga la puterile alea folosind un compresor (vb de variantele 180 Kompressor si 200 Kompressor) This post has been edited by poseidon06: 15 May 2007, 00:53 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
bob_bv |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 March 07 From: Brasov ![]() |
pai bun, sa zicem ca merge pus ce probleme ar putea aparea la motor dupa ?
ideea in sine nu este rea daca ar merge si costurile nu cred sa depaseasaca 1000 euro cu tot cu un cip de putere si automat ridici puterea motorului pe la 140-150 cp ... asta in cazul care merge... This post has been edited by bob_bv: 15 May 2007, 13:40 |
--------------------
Renault
Megane Coupe
- BV-09-BOB
1999 Megane Coupe 1.6 16v k4m-700 albastru , 1999
cu gandul la o Honda Integra Type R albastra :D |
|
poseidon06 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Mai mult ca sigur ca merge. Nu ma pricep in amanunt ce presupune o astfel de operatiune si cam care ar fi problemele care pot aparea. Dar daca vrei putere mai multa, ai putea sa te orientezi spre o turbina....cred ca e undeva la 1500 de euro, sper sa nu gresesc. Adica turbina se mai practica, am mai auzit de turbo pus after market pe motoare mici, dar de compresor nu stiu ce sa zic....
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
ViperRS |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
cauta ca a facut elia kit de compresor pentru motorul de 1.6 8v de pe logan. Nu mai retin cat scotea parca 120cp. Foloseste search sigur gasesti.
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
@ViperRS, esti sigur? Eu tineam minte ca e turbo...dar nu mai stiu sigur....da, cam 120 de cai parca au scos. Era un Logan verde cu tamburi vopsiti in gri cu puncte negre ca sa dea impresia ca are discuri perforate
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
ViperRS |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
http://www.daciaclub.ro/Tuning-motor-1-4-1...17476-s120.html
de la postul 121 incolo acolo vezi poza... se pare ca am gresit sunt 136cp... poate pe 1.6 16v ai putea ajunge pana pe la 150... not bad |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
SorinV |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
|
--------------------
a
a
a
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, asa este, aveti dreptate, e cu compresor.....Mi se pare asa de ciudat...adica compresorul se monteaza de obicei la motoarele mari...o fi avand vreun randament mai bun, la cele mici se monteaza turbo de obicei....
Ca sa nu mai zic ca arata asa de complicat compresorul ala....probabil ca nu aveau loc sa puna admisia in fata...fulia e in fata, urmeaza melcul turbinei, pe urma admisia...si pe urma traverseaza tot motorul ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
bob_bv |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 March 07 From: Brasov ![]() |
daca este asa tre sa ma interesez cine produce sau de la ce masina se poate adapta si binenteles costurile ... ati auzit pe cineva sa faca asa ceva? astia pe site la elia nu dau nici un detaliu si oricum din cate am vazut nu prea au treaba cu tara noastra, deci...
treaba cu turbina nu prea imi surade avand in vedere ca ma ajung costurile mai bine de 1500 euro pt ca sunt multe de modificat... -ideea este ca sunt curios daca a mai facut cineva asa ceva sa stiu la ce sa ma astept... This post has been edited by bob_bv: 15 May 2007, 22:40 |
--------------------
Renault
Megane Coupe
- BV-09-BOB
1999 Megane Coupe 1.6 16v k4m-700 albastru , 1999
cu gandul la o Honda Integra Type R albastra :D |
|
poseidon06 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca te apuci de asa ceva, iti doresc mult succes ! Am si o rugaminte, daca poti, fa poze si noteaza etapele transformarii masinii
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
ViperRS |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
orice ai vrea sa faci fie turbina sau compresor costurile vor fi destul de ridicate oricum parea mea peste 1000 de euro. Fiabilitatea va fi iara o problema asa ca mai bine cauta sa iei un 2.0 benzina daca crezi ca nu ajunge 1.6 sau un diesel pe care cu 1000 1500 de euro poti ajunge poate la 200 de cai.
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
bob_bv |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 12 March 07 From: Brasov ![]() |
iti dai seama ca inainte sa ma apuc de treaba ma interesez de costuri si daca trece de 1000 -1200 euro cu tot cu cip nu ma apuc de nimic pt ca nu se merita, desi tare nu as renunta la masinuta ideea este ca nu ma mai satisface de cat din punct de vedere al aspectului dar asta este o alta poveste...
iar in ceea ce priveste motorul diesel nici nu vreau sa aud, singurul diesel care l-as luar ar fi cel de 3.0 sau mai mare de la bmw... |
--------------------
Renault
Megane Coupe
- BV-09-BOB
1999 Megane Coupe 1.6 16v k4m-700 albastru , 1999
cu gandul la o Honda Integra Type R albastra :D |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 13:50 |