clapete climatizare, Nu inchide cald 100%
![]() ![]() ![]() |
clapete climatizare, Nu inchide cald 100%
megan2 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 10 September 17 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|||
mk2cc |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 July 20 ![]() |
Salutare, tuturor. A descoperit cineva cauza diferentei de temperatura sofer/pasager ? Eu am un Megane Mk2 CC si clima in functioneaza doar parte pasager, in cele doua guri de aerisire parte stanga imi baga doar ventilatie. Sa fie motorasul de mixaj aer? Multumesc in avans.
|
--------------------
Megane 2 CC
MK2 CC
2005 1.6
- By-193-PV
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#33
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Lipsa freon in instalatie.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
megan2 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 10 September 17 ![]() |
Mk2cc vezi ca sunt probleme cu motorasul de mixaj din bord, mai exact cu ceva angrenaje(exista pe forum discutii specifice), desi mie imi suna mai repede a tija rupta sau iesita din locasul ei(tot in bord aceasta tija actioneaza clapete aer)
This post has been edited by megan2: 22 Jul 2020, 08:45 |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
mk2cc |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 July 20 ![]() |
Multumesc mult, baieti. Dreamer posibil sa aiba dreptate. Am mai vazut explicatia asta pe forum-uri in Franta, spunand ca baga rece doar in dreapta deoarece este partea mai aproape de vaporizator si nu mai ajunge freonul pana in partea stanga. Eu am, oricum, o pierdere substantiala de freon mereu la care inca nu i-am dat de cap.
|
--------------------
Megane 2 CC
MK2 CC
2005 1.6
- By-193-PV
|
|
margelatu80 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 3 February 15 ![]() |
A descoperit careva problema cu aer cald la șofer și aer rece la pasager? Vă mulțumesc
|
--------------------
renault
Megane
2007, megane 2.2, 1,6, 16 valve
- bz 06 mwr
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#37
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Mergeti la o diagnoza autorizata si vedeti valoarea presiunii din instalatie. Verificati etasitatea instalatiei de AC la un service autorizat.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
margelatu80 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 3 February 15 ![]() |
Cu clima n-am probleme, bagă rece peste tot, problema e cu căldura care vine doar pe partea șoferului. La pasagerul dreapta față ~spate când se lasă frigul, nu bagă căldură. Mă gândesc la caloriferul de căldură să nu fie pe jumătate înfundat
|
--------------------
renault
Megane
2007, megane 2.2, 1,6, 16 valve
- bz 06 mwr
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#39
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Vad ca nu ai pus tipul motorului in semnatura si nu pot sa imi dau seama ce motorizare ai.
Prima data verifica sa fie perfect functional termostatul. Odata incalzit motorul ( din Martie pana in Noiembrie ) nu are voie sa scada deloc sub temeperatura normala de functionare. Cu caloriferul de caldura am avut si eu probleme si l-am inlocuit. Vezi ca se poate inlocui fara sa dai bordul jos. Cumpara pe origine, sau Valeo si inlocuieste-l. Grija mare la inlocuire si sa pui antigel cls D, de Dacie sau Renault si sa faci aerisirea ca la manual. Cnad faci distributia sa inlocuiesti si pompa de apa. Daca a fost vre-un mecanic "inteligent " si a lipit pompa de apa cu silicon, toate bucatile desprinse de acolo, care sunt in exces au ajuns in calorifer si l-au infundat. La fel cu rezidurile de la coroziune din motor, tot in calorifer s-au oprit, mai ales daca nu s-a folosit antigelul corect. Nu incerca sa il desfunzi, nu merge, am incercat cu otet, sare de lamaie si inclusiv alte substante mai corozive ( de test, dupa ce l-am luat pe cel nou ) ... nu merge desfundat. Este foarte fin si orice mizerie cat de mica, ramane blocata in el. |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
sebiang2001 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 14 December 18 ![]() |
Poate ne spui sebiang cum ai luat aceasta decizie surprinzatoare desi are caldura totusi pe o parte (deci caloriferul functioneaza).
e uite asa dar info nu este pentru cei cu mintea odihnita , si daca apa intra dar nu circula ....acasa cand se incalzesc 2...3 elementi ???? mere caloriferul . asta pentru cultura ta . la obiect vorbind avem 2 tipuri de calorifer pe megane 2 : normal cu tevile de intrare una langa alta si unul mai rar dar exista pt zonele ff calde cu tevile pe capatele caloriferului . |
--------------------
Renault
Talisman
Initiale paris 2.0 190 cp 4 control
|
|
margelatu80 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 3 February 15 ![]() |
Motor 1,6 16valve, la montarea pompei nu S_a folosit silicon, antigel tip D, aerisire făcută, e posibil să fie înfundat pe jumătate. Un link cu schimbarea caloriferului fără demontarea bordului?
|
--------------------
renault
Megane
2007, megane 2.2, 1,6, 16 valve
- bz 06 mwr
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#42
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Nu exista link, eu am facut schimbarea
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
vlad_popescu47 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 15 September 11 ![]() |
Revin si eu cu aceeasi problema careia nu reusesc sa ii dau de cap: Pe partea soferului baga aer semnificativ mai cald decat pe partea pasagerului.
Datele problemei: Megane 1.5 dci, clima manuala. Compresorul porneste normal, lucreaza, aer pe care il baga pe la pasager e foarte rece. Freonul a fost incarcat acum 2 zile. Nu pierde. Am verificat clapele de distributie a aerului (cu exceptia celei care face repartitia intre aerul cald si rece, pentru care trebuie sa demontez bordul, probabil). M-ar ajuta mult ideile cuiva avizat. Multumesc! |
--------------------
Ford
Focus
1.8 TDCI (2009)
|
|
mishu_g |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 July 15 ![]() |
Buna ziua.
Automobilul meu : Scenic 2 1.9 deci 2004 climatizare automata. Problema este că am doar aer rece. Pe tester se vede că clapeta de amestec ar funcționa . Conductele tur retur la calorifer sunt calde. Am pus mâna pe ele din compartimentul motor. Are cineva o fotografie sau ceva documentație referitoare la motorașul și mecanismul clapetei de amestec ? Multumesc |
--------------------
Renault
Scenic 2
2003
|
|
MihaiE99 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 24 February 25 ![]() |
Va salut domnilor și eu am o problema identica la un kadjar ,eram pe autostrada și când dau drumu la căldură pe partea dreapta se simtea un pic cald și foarte multa mult rece(o combinație de cald/rece) iar clima era data la fel pe ambele părți. Menționez k pe partea șoferului mergea doar cald .
|
--------------------
Renault
Kadjar
2019
- FW553XN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:45 |