check emissions
![]() ![]() ![]() |
check emissions
AMZ |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Oldschool Member Group: Members Posts: 2.439 Joined: 13 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP.
- B.XXX.AMZ
2011
|
|||
costinedescu |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 July 12 ![]() |
Salutare,
Am avut de curind si eu aceeasi problema s-a aprins martorul cu motorul gaben si a aparut mesajul check emission. Laguna mea este 2.0 benzina 135 CP. Am realizat dupa ce am mai citit si informatiile de pe forum ca alimentasem cu o zi inainte de la Petrom cu benzina de 95, noroc ca nu pusesem dect 15 litri. Din cate am vazut si altii au mai avut probleme cu bezina de 95 de la Petrom, Luckoil, Rompetrol. Am rezolvat rezolvat problema asa: - Am forjat putin masina pe la 4500 de ture o zi pana am terminat bezina de 95 (nimic martorul si mesajul nu au disparut) - M-am dus la OMV, am pus aditiv pentru injectoare, am mers 5 metri din parcare pana la pompa, - Am alimentat cu OMV 100, plinul 50 litri asa cum se recomanda cand pui aditiv - I-am dat cheie si mesajul si martorul nu au mai aparut. Cum o sa previn eu pe viitor,NU o sa mai pun bezina de 95, ma indoiesc ca are cifra asta octanica in Romania. |
--------------------
Renault
Laguna II
2006
|
|
14le |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 7 January 08 ![]() |
Am avut si eu eroarea cu martorul motor aprins plus mesajul "check emissions". Am circulat asa o singura zi dupa care m-am programat la service. Ce reusisem sa observ:
- motorul trepida, parca se ineca - consumul de benzina crescuse foarte mult Am dus masina la service si a iesit ca-i dusa bobina de inductie de la cilindrul 4. M-a costat 150 de lei si acum pare a fi totul ok, cel putin s-au stins avertizarile iar consumul a revenit la normal. Masinuta este Clio 3, benzina 1,4 |
--------------------
renault
clio
3
|
|
CoL00SaL |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 13 December 15 ![]() |
Sunt 3 zile de cand a aparut in bord Check emission + cheita si Check engine...eu nu i-am prea dat imprtanta pentru ca masina trage normal oarecum.
Ce am observat insa este consumul, care a crescut considerabil...vazusem in bord la un moment dat 17l/100km, adica what ![]() O alta observatie ar fi uleiul, care a cam scazut de cand l-am schimbat, are aprox. 4500 km. Motoru' asta nu ar trebui sa ''pape'' ulei nu? Pareri? Ms. |
--------------------
Renault
Megane II Combi 1.6
2005
|
|
dr.nils |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 5 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Megane 2 motor 1.4 16V, 98 CP
La testul de noxe ies peste normal CO si HC cu motorul la relanti, in rest toate in limitele normale. Cu motorul cald, in turatie (2500-3000) toate gazele ies in limita normala, inclusiv HC si CO. Masina are revizia facuta recent (3000 km) cand au fost schimbate filtrele + uleiul si bujiile. La un test de calculator a iesit o eroare la sonda Lambda din amonte, care a fost schimbata ulterior. In urma cu cateva zile au fost schimbate si bobinele (toate 4), curarata clapeta de aer si ars un rezervor de benzina cu solutie de curatat injectoare. Cu motorul pornit la relanti se simte miros de gaze langa masina, posibil benzina nearsa complet. Motorul functioneaza aparent normal, trage bine, nu consuma ulei, nu scoate fum, nu este aprins niciun martor pe bord. Dupa revizie, schimbat bujii, bobine, sonda lambda, curatat injectoare (clasica solutie turnata in benzina apoi forja la 4000 RPM pana la golirea rezervorului), mirosul de esapament persista, deci posibil noxele sunt tot cam asa. Avand in vedere ca la turatie noxele scad la normal, care ar putea fi cauza poluarii la turatia de mers in gol? Va rog niste sfaturi cu ce ar mai trebui verificat sau schimbat, fara sfaturi de genul spaga la ITP Multumesc ![]() This post has been edited by dr.nils: 10 Sep 2017, 08:53 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005 Sedan 1.6 16V Pack Autentique Renault Megane 2.1 2004 Bicorp 1.4 16V Confort Dynamique
Ford Focus Mk4 2021 1.0 EcoBoost Titanium |
|
espacern |
![]()
Post
#36
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Posibil toba catalitica se cere schimbata....sau curatat injectoare dupa demontare.
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
dr.nils |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 5 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de raspuns.
O sa incep cu o curatare a injectoarelor la un service (e mai ieftin decat sa schimb catalizatorul, daca nici asta nu merge ramane ultima solutie). Am vazut ca exista o modalitate fara a demonta injectoarele si una cu demontare, care ar fi recomandata? Inca un lucru. La relanti motorul merge parca putin neregulat, are cate o ezitare ca un tremurat o data la cateva secunde. Poate sa aiba legatura? |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005 Sedan 1.6 16V Pack Autentique Renault Megane 2.1 2004 Bicorp 1.4 16V Confort Dynamique
Ford Focus Mk4 2021 1.0 EcoBoost Titanium |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 22:15 |