aditivi ulei motor dci 1.5--85cp, aditivi ulei xado si nano energizer
![]() ![]() ![]() |
aditivi ulei motor dci 1.5--85cp, aditivi ulei xado si nano energizer
ciupi80 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|||
19vik |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ciupi80 @ 13 Aug 2009, 16:50) - xado care are ~10ml si costa in jur de 60 RON despre care se spun urmatoarele: Restabileste forma geometrica initiala a pieselor. Reface si protejeaza suprafetele de frecare. Reduce coeficientul de frecare de 100 – 300 de ori. Creste puterea motorului pâna la 100%, îmbunatatind acceleratia. Scade zgomotul si vibratiile de pâna la 10 ori. - nano energizer ~40ml si costain jur de 80 ron care are urmatoarele caracteristici:nano E-G Scade de pana la 5 ori nivelul de zgomot si vibratiile Remediaza suprafetele de frecare si le protejeaza in continuare Reduce de 100 de ori coeficientul de frecare Reface pana la 100% puterea motorului Doar cu o singura doza se garanteaza timp de 1 an, idiferent de distanta parcursa, protectie antiuzura si functionare a motorului la parametri normali! Astea sunt minuni pentru naivi care cred asa ceva, cum era si cu duralube cu care s-a cam lamurit lumea. Ca idee, 10ml inseamna 2 lingurite de solutie minune. La nano scrie altceva decat zici tu: un tratament la fiecare 3-5 luni, la xado, nu mai vorbesc: tub de 9 ml 60 ron pentru motor benzina, 80 ron pentru diesel, 2-3 tuburi la un volum de 3-10L ulei. Spor la tratament. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
iulianvasile67 |
![]()
Post
#3
|
![]() go ahead!!! Group: Members Posts: 98 Joined: 30 June 09 From: Zaclau ![]() |
"Restabileste forma geometrica initiala a pieselor.
Reface si protejeaza suprafetele de frecare." - foarte tare colegule! |
--------------------
Dacia
Logan
castigat la loz in plic!!!
- GL-99-FFF decat sa muncesti degeaba, mai bine sa sezi degeaba...
|
|
ciupi80 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
datele pe care eu le-am pus acolo sunt dupa site-urile lor si nu de la mine din cap pentru ca nu aveam de unde sa stiu ce fac ele efectiv si cititile cu atentie.
ptr ' 19vik ' nu ai citit cum trebuie,si anume ,se pune un tub de ~10ml sau de 40ml la o cantitate de 3-5litri de ulei de aditiv din acest motiv va intreb si pe voi ce parere aveti si daca ati bagat asa ceva in motor. This post has been edited by ciupi80: 13 Aug 2009, 17:10 |
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|
19vik |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
de pe site-ul xado:
xado.jpg ( Size: 132.89k ) Number of downloads: 2735 La nano ai dreptate, asa scrie pe site-ul lor, 1 doza=1 an protectie, pe un forum citisem ca trebuie la fiecare 3-6 luni. Eu unul n-am bagat si nici nu voi baga vre-o data asa ceva in vre-un motor. This post has been edited by 19vik: 13 Aug 2009, 17:55 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
renutu |
![]()
Post
#6
|
![]() lapin noir Group: Members Posts: 245 Joined: 2 June 08 From: Suceava/Iasi ![]() |
eu stau si ma gandesc ca daca acesti aditivi chiar aveau vreun efect le puneau direct in sticla cu ulei si nu iti mai bateai capul cu ele, dar daca ai bani de aruncat mai bine ii donezi decat sa ii dai pe prostii
|
--------------------
Renault
Megane 3 GT
2012
|
|
ciupi80 |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
nu a mai folosit nimeni aditivi de ulei ?
|
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|
razvanborza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 19 October 08 From: Cluj ![]() |
sincer m-ar interesa si pe mine acest lucru, din cate am auzit pe la altii metabond ar fi cel mai indicat, poate ne impartasesc ceva pareri cei care au folosit.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
2006 1.5dci 60kw
|
|
ciupi80 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
si eu sper sa vad pareri de la cei care au folosit aditivi de ulei,si vrem parari sincere.
|
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|
bujie02ro |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 84 Joined: 4 January 07 From: CONSTANTA ![]() |
Cel mai bine "aditivezi" masina cu un ulei bun, si daca se poate nu la 15.000 km ci "aditivata" din 10.000 km in 10.000 km, sa vezi ce rotund si frumos merge
![]() |
--------------------
renault
megane II, 1.5 80CP
2005 sedan, RENAULT F1 TEAM
|
|
zizu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 27 December 07 ![]() |
aditivi astia sunt un fel de apa de ploaie am folosit dura lube si nu am simtit nici o diferenta,schimbati uleiul la timp,filtre de buna calitate si drumuri bune
|
--------------------
renault
megane
2007 expresion 1.5 dci
|
|
diasul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 30 May 08 ![]() |
Baieti, terminati cu prostiile. Puneti un ulei bun, carburant de calitate, schimbati consumabilele la intervalele recomandate iar masina va merge mult mai bine si va avea viata mai lunga decat cu prostiile astea de produse.
|
--------------------
renault
megane 1.5 DCI 80CP
2003
|
|
petre 1 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am folosit Metabond M, pretul este de 160ron un flacon care are 250ml.Singura diferenta clara este in ca s-a redus zgomotul tehnologic al motorului si parca la relanti merge mai liniar ,in rest nu am sesizat sa scada consumul si nici nu creste puterea motorului nici o diferenta,insa nimeni nu a demonstrat pana acum ca dauneaza motorului daca au fost respectate indicatiile producatorului,iar produsul nu a suferit modificari din cauza ambalarii,livrarii,depozitarii,utilizarii etc.
Cred ca e greu sa ne dam cu parerea daca merita sa pui aditivi in ulei,din moment ce acestia isi arata eficienta la un motor ce trece de 170 mii km si a fost folosit un aditiv. Depinde de fiecare... This post has been edited by petre 1: 16 Sep 2009, 10:23 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5dci 2007
|
|
ciupi80 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
inainte sa-mi iau megan am avut un matizel si i-am pus dura lube cand avea ~40000km la bord,dupa ~500km parcursi am obs ca se aude motorul mai incet si parca nu mai tremura ca inainte.
acum la megan nu am pus nici un aditiv gen xado sau altceva.ii fac revizia din 10000in 10000km si numai la SERUS cu piese originale de la ei. personal nu cred ca are cum sa-i faca rau la motor un astfel de aditiv si sunt convins ca nici nu scad consumurile(carburant,ulei) asa cum spun ei,adevarul este pe undeva pe la mijloc. fiecare face ce vrea cu masina lui,aici doar ne dam cu parearea despre un aditiv care poate sau nu sa schimbe in bine mersul motorului. toate cele bune. |
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|
crystale |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 17 October 08 From: Bucuresti ![]() |
In manualul de intretinere scrie negru pe alb ca nu se recomanda utilizarea de aditivi de niciun fel.
Sunt perfect de acord cu utilizarea de consumabile de calitate, insa efectuarea schimbului de ulei mai des decat este recomandat nu aduce niciun beneficiu pentru masina (poate doar pentru firma care comercializeaza uleiul ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.5dCI 85CP
2008 Extreme
|
|
micael |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 4 June 05 ![]() |
QUOTE(crystale @ 18 Sep 2009, 06:52) In manualul de intretinere scrie negru pe alb ca nu se recomanda utilizarea de aditivi de niciun fel. Sunt perfect de acord cu utilizarea de consumabile de calitate, insa efectuarea schimbului de ulei mai des decat este recomandat nu aduce niciun beneficiu pentru masina (poate doar pentru firma care comercializeaza uleiul ![]() Efectuarea schimbului de ulei mai des decat este recomandat nu e deloc placebo. Nu cred ca aveti idee ce contine in el un ulei auto: aditivi la greu pentru anihilarea acizilor,mentinerea vascozitatii, antiardere etc, detergenti si multe alte chestii. Este clar ca uleiului ii scad parametrii initiali cu fiecare kilometru facut si cu cat e schimbat mai des, cu atat mai bine.Intr-adevar, e aiurea sa schimbi la 3.000km un ulei cu recomandare de folosinta de 15.000km,dar daca il tii doar 8-10.000km vei prelungi viata motorului. Daca va intereseaza, gasiti totul aici: http://hobbymoto.ro/?p=238 sunt 4 parti, cititi tot, va veti lumina un pic, chair daca se pune accentul pe uleiurile moto. |
--------------------
Renault
Meganne II
2007 dec
- b-88-ajr
|
|
cazan_dragos |
![]() ![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 September 09 ![]() |
1. aditivii de ulei =0
2. ulei de calitate da dar nu de pe piata de est (da da inca exista o piata pe care vin produse mai slabe calitativ) comparati atat ca aspect (bidon ) culoare ulei un bidon luat din c****ur sau m***o cu unul luat din magazine similare din at si de. cele de la noi: bidonul are bavuri care taie la mana, culoarea materialului este mai spalacita iar uleiul este mai maro/negru. asta se intampla deoarece pentru uleiurile destinate pietei de est in loc de ulei proaspat se foloseste ulei regenerat iar cantitatile de aditivi sunt mai mici. 3.termenul de folosire al uleiului trebuie sa fie cel inducat de producator in conditiile de exploatare acceptate de producatorul uleiului. uleiul in afara de lubrifiere si racire mai are rol de agent de curatare si de neutralizare a radicalilor acizi. daca folosim un ulei prea multi km. se va imbacsi motorul pentru ca detergentul din ulei va fi epuizat si de asemenea motorul va fi supus unui atac acid deoarece din arderea combustibililor rezulta oxizi nemetalici SO2,SO3, NO3 care in contact cu vaporii de apa formeaza acizi (HNO3, H2SO4, H2S2) care ataca metalul/metalele din care e facut motorul. daca uleiu e mers prea putin detergentul din ulei care va fi in exces va ataca pelicula de ulei care trebuie sa acopere metalul =lubrifiere slaba. 4. se foloseste tipul de ulei recomandat de constructorul de motoare de ex. nu se foloseste ulei cu schimb prelungit la turisme pt. ca uleiul cu schimb prelungit e facut pt. motoare cu turatie max 2000 rot/min. si cu uzura mica. 5.daca veti intreba orice producator serios de uleiuri daca uleiul lui are nevoie de dura... sau nano... va va spune politicos ca uleiul lui are tot ce ii trebuie. daca aditivii minune ar avea vreun efect ar fi folositi de marii producatori de uleiuri . producatorii de uleiuri au laboratoare de cercetare mult mai perfrmante decat dura... si nano.. sau slik.. si daca gasesc o noua formula care sa reduca frecarea cu 2-3% au dat lovitura. nu trebuie sa credeti in " demonstratiile" tip balci care le fac comerciantii de aditivi. folositi ulei bun, schimbat la timp, consumabile bune si nu aveti probleme.(in timpul de utilizare garantat de constructor). daca vreti sa aflati mai multe despre ulei : finkemineralolwerke.de sau finke.ro cine stie limba germana o sa fie surprins de cate date tehnice gaseste acolo. cam asa se trateaza problema uleiurilor. |
--------------------
renault
megane2
2007/privilege
- b71x..
|
|
gxg61 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 December 09 ![]() |
nu sfatuiesc pe nimeni sa puna aditivi mai ales la masinile de generatie noua Doar ulei recomantat
P.S: la o masina noua nu este necesar iar la una veche nu mai are rost. Trage-ti singuri concluzia.,,Succesuri'' This post has been edited by gxg61: 26 Jan 2010, 12:19 |
--------------------
renault
megane
2006 LMR2
- CT 08 XHV
|
|
hamzteru |
![]()
Post
#19
|
![]() un simplu membru Group: Members Posts: 315 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Tragem
|
--------------------
renault
clio symbol / megane estate
---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
|
|
Răduță |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 June 17 ![]() |
2+2am pus la o bătrână dacie și a avut efect frumos... Eu unu nu știu acum dacă are sau nu rost sa pui acel aditiv...motoarele la reno gen al meu cu serie f9q sa produs din 82 și a tot primit îmbunătățiri....deci " motoare de generație noua " cert e o chestie zic eu dacă motorul îți merge frumos Lasă-l în pace. Dacă " scârțâie " băgai un aditiv și vezi ce zice oricum te pregătești intre timp de o reparație ca nu se va vindeca poate doar prelungi agonia
|
--------------------
Renault
Grand scenic
2005
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
In aceeasi dilema sunt si eu dupa ce am gasit un lagar al arborelui cu came usor zgariat...am recomandari foarte bune pentru Xado de la un prieten care are un atelier auo si care foloseste in mod curent asa ceva cu rezultate foarte bune sau Metabond Old Spezial...asta e testat de mine pe alt motor, zgomotul anormal al motorului a disparut la 5 minute dupa ce am turnat acea solutie in motor..si merge si acum la 20000 km de atunci.
La xado reclama zice ca materialul se depune in micile fisuri din metal si innobileaza (???) materialul, scade temperatura de lucru, consum, etc La Metabond propaganda e asemanatoare, nu stiu daca reduce doar frecarile sau si acopera micile uzuri din motor...voi ce recomandati ? |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#22
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
e frectie la picior de lemn aditivii.
Pune un ulei bun, e deja aditivat cu tot ce trebuie si nu mai ai nevoie de nimic altceva de adaugat. |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Pana la urma am comandat un metabond ECO, ramane de vazut ce rezultate voi obtine!
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
mnm |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(busu 12 @ 6 May 2018, 12:35) e frectie la picior de lemn aditivii.1. Pune un ulei bun, e deja aditivat cu tot ce trebuie si nu mai ai nevoie de nimic altceva de adaugat. 1. Bisulfura de Molibden a aparut odata cu Fiat 1300 daca nu ma insel. 2. Am folosit-o (cate 20 g) la fiecare schimb de ulei la Dacia 500.... care era pe la 3000 km. La masinile noi.... exclus sa pui aditivi dupa ureche ! |
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|
cj98czh |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#26
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
QUOTE(mnm @ 7 May 2018, 20:29) 1. Bisulfura de Molibden a aparut odata cu Fiat 1300 daca nu ma insel. 2. Am folosit-o (cate 20 g) la fiecare schimb de ulei la Dacia 500.... care era pe la 3000 km. La masinile noi.... exclus sa pui aditivi dupa ureche ! esti offtopic. MoS2 se depune prin toate locurile si te mai miri pe urma ca de ce ai sludge prin tot motorul sau cutia de viteze. Intreaba mecanici care au desfacut la viata lor motoare /cutii de viteze si iti zice ei despre bisulfura de molibden de iti piere cheful sa mai pui. Lasa uleiul asa cum e, nu pune nimic adaugat si cu asta basta. Esti mai in castig. |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Dupa 150 de km de mers cu ulei nou Elf 5w40 si un Metabond ECO constat ca zgomotul motorului s-a mai redus, se aude mai cald, mai uniform.Consumul e acelasi, nu vad vreo crestere de putere fulminanta.
La prima pornire dimineata nu se mai aude niciun tacanit strident, motorul toarce de parca de-abia l-as fi oprit. Am facut si niste masuratori inainte si dupa utilizare...zgomotul motorului a scazut de la 65-67 db la 60-62db.pam-pam! |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
masuratorile au fost facute dupa ce am schimbat uleiul, ambele dupa 25-30 de minute de functionare, cu motorul peste 80 de grade...repet, dupa ce s-a schimbat uleiul.
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ok, daca vrei sa pricepi bine ... marketing bun la produsele alea ... rezultate 0 ... da sunt destui care le musca ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:59 |