Vibratie motor relanti
![]() ![]() ![]() |
Vibratie motor relanti
paultoma |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
|
|||
iuli23 |
![]()
Post
#62
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
poae ai strans prea tare acel surub (asa am patit si eu) sau incearca sa l strangi cu motorul pornit ..stand la relantiu. Din cate am auzit la cineva se strang cu o cheie dinamometrica
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
ardelut |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Dacă ai montat bucșa invers se poate întâmpla așa sau dacă ai băgat-o prea mult ( sau prea puțin ) și furca de metal atinge piesa de aluminiu ( sus sau jos ) . Deci , între furcă și piesa de aluminiu nu trebuie să existe contact direct iar cele două nervuri din bucșă trebuie să fie orientate pe axa laterală .
Pe de altă parte , dacă tamponul hidroelastic este dus , poți să-i pui și cinci bucșe , vibrația tot se va transmite prin intermediul lui. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
- MS 07 NAT
|
|
paultoma |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 September 12 ![]() |
Multumesc pentru raspuns. Din ce imi spuneti, ramane sa verific poz bucsii/ orientarea nervurilor. Furca nu are cum atinge piesa de al. bucsa acopera in abmelw parti piesa de al. Voi verifica pozitia nervurilor. Multumesc.
O srara buna 24 Apr 2015, 18:52: Care e tamponul hidroelastic? Cum imi dau seama ca e dus/ tre schimbat? This post has been edited by paultoma: 24 Apr 2015, 18:52 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Asta este !
99088751_1_644x461_turbina_turobosprezarka_laguna_ii_megane_ii_19_dci_120_km_f9k_garwolin.jpg ( Size: 53.71k ) Number of downloads: 1159 |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Cheluu |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
Sustin ce zice "ardelut" cu bucsa montata invers pentru ca si eu am facut la fel si dupa repozitionare nu mai facea. Nu ii da cu ulei , vaselina sau antigel cand o montezi ca o distrugi. Folososte sapun lichid pentru gresare pentru ca se evapora repede.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
paultoma |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 September 12 ![]() |
Neata, am pus bucsa in poz. corecta. E la fel. Cand strang surubul de pe caroserie apare vibratia si un sunet de fr. joasa. Daca destrang surubul e liniste. Posibil sa fie dus suportul hidroelastic si sa nu mai preia vibr. Sa fie un efort prea mare pt. acea bucsa? Cum il pot verifica? Tre sa miste sau nu daca trag de el. Pot sa il dau jos fara sa suspend motorul?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Anul trecut prin vara am avut niste belele (ECU ce a necesitat scrierea softului, s-a pus unul optimizat) concomitent cu unele interventii de mentenanta: schimbat distributia si bujiile.
Daca la distributie nu au fost probleme stau si ma intreb bujiile speciale pentru GPL (putin mai reci ca temperatura) pot cauza mici trepidatii ale motorului la relanti sau softul? Am inteles ca unii care au GPL si au schimbat bujiile "normale" cu altele pentru GPL au intampinat probleme similare. Simt ca si cum turatia de reanti ar fi mai redusa fata de 750-770 cat e normal insa fara a fi redusa. Motorul trage fenomenal, cred ca are peste 200cp acum ca se simte putin mai bine decat Unichipul pe care l-am avut (200cp/330Nm pe dyno). Ce parere aveti referitor la bujiile pentru GPL,pot ele sa dea un "tremurat" la relanti al motorului? (mentionez ca sunt corect alese, dupa VIN). |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
paultoma |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 September 12 ![]() |
Neata, am pus bucsa in poz. corecta. E la fel. Cand strang surubul de pe caroserie apare vibratia si un sunet de fr. joasa. Daca destrang surubul e liniste. Posibil sa fie dus suportul hidroelastic si sa nu mai preia vibr. Sa fie un efort prea mare pt. acea bucsa? Cum il pot verifica? Tre sa miste sau nu daca trag de el. Pot sa il dau jos fara sa suspend motorul? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#70
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Problema similara am avut si eu recent. Dupa ce am schimbat suportul hidroelastic totul a revenit la normal. Nu stiu cum il poti verifica, la mine suportul vechi nu avea nici o urma vizibila de defect si se comporta, in mana, ca si cel "nou" si totusi el fost problema. Schimbarea lui se face cu motorul suspendat.
|
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
cosmin hamza |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 February 15 ![]() |
Va salut.
am avut si eu aceasi problema cu vibratia aceea de la motor si am rezolvato prin schimbarea bujiilor in prima faza si in final am schimbat si bobina de inductie.....la bobina era problema.......verificati daca pe fisele care merg la bujii vine curent......la.mine din bobina de inductie la fisa de la bujia 3 dadea curent intrerupt.....am schimbat cu una noua ma costat 76 de euro aici in germania piesele...... |
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
paultoma |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 September 12 ![]() |
Buna seara
Am schimbat si suportul hidroelasti, am si bucsa in pozitia corecta si vibratiile deranjante sunt la fel. Mai e un brat asemanatorprins pe cutie sau ceva de genu? Unde ar putea fi problema ce ar mai trebui sa schimb? Cati suporti sai sunt? Are cineva o documentatie cu suportii motor? Cati sunt, unde sunt? Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
dupa cum urmeaza:
-suport cutie viteze - il gasesti sub baterie -suport hidroelastic - langa distributie -tampon motor - intre cutie si motor sub masina -si mai ai sus deasupra suportului hidroelastic un brat si o bucsa - vezi ca bratul se regleaza cu masina pornita.Pornesti masina, desfaci surubul de la bratul de sus, accelerezi de 2-3 ori si apoi cu masina pornita strangi surubul.Eu am facut asa si am scapat de vibratii. |
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
paultoma |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 September 12 ![]() |
Ok am sa incerc si varianta asta.
Multumesc 23 Dec 2015, 18:05: Ok , am strans surubul de pe brat cu motorul pornit. E la fel. Cand strang surubul apar vibratiile. Ce sa I mai fac? Posibil suportul de sub baterie? 23 Dec 2015, 18:07: Ok , am strans surubul de pe brat cu motorul pornit. E la fel. Cand strang surubul apar vibratiile. Ce sa I mai fac? Posibil suportul de sub baterie? 23 Dec 2015, 18:08: Sa fie bucsa din suportul de aluminiu de o rigiditate prea mare? Ce rol are acel brat? 23 Dec 2015, 18:09: Daca dau jos bratul? Circul fara el? This post has been edited by paultoma: 23 Dec 2015, 18:09 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
|
|
Ali_G |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 1 December 12 ![]() |
Si eu am avut aceiasi problema cu vibratiile si am renuntat la suport,fara el nu se mai simte nicio vibratie in caroserie.Mie cel putin mi se pare ca acel suport e montat inutil,nefacand altceva decat sa transmita vibratiile motorului mai departe.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dCi Grandtour
|
|
paultoma |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 September 12 ![]() |
Cati km ai facut fara suport?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
|
|
Ali_G |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 1 December 12 ![]() |
Aproximativ 6.000 de km.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dCi Grandtour
|
|
paultoma |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 September 12 ![]() |
Pareri despre acest suport? Care e rolul lui?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
|
|
ardelut |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Să limiteze balansul motorului . Fără el ai face praf suporții motorului în scurt timp . Mașina-i gândită de ingineri, nu încerca să-i corectezi, n-are cum să iasă ceva bun .
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
- MS 07 NAT
|
|
paultoma |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 September 12 ![]() |
De acord, nu trebuie indepartat acel suport. Turatia la reantiu e 800?? Ideea e ca la un 850 de ture nu mai vibreaza. Se poate mari turatia la relantiu?
Altceva nu vad ce sa ii mai fac. Sa schimb si suportul motor de sub baterie?? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Mie motorul imi da destul feedback in caroserie. Nici la 800 de ture nu e la fel de silentioasa ca alta laguna...
E mai zgomotoasa, vibreaza mai rau. Am schimbat bucsa aia mica din suportul din stanga sus, care se prinde de caroserie si acum nu mai aud trosnituri cand dau drumul la acceleratie, dar motorul tot e oarecum mai zgomotos ca altele. Acum cand e frig afara, imi sta turatia putin peste 1000 pana se incalzeste. (-12,13 grade) Face ca dracu, zici ca e tractor. Sa fie de la suportii motor? Pe cea mica din stanga sus am schimbat-o. Dar astora nu le stiu starea : -suport cutie viteze -suport hidroelastic -tampon motor Sa fie de la astea? This post has been edited by MariusRZR: 4 Jan 2016, 18:45 |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
s-ervin |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 1 April 08 From: Harghita ![]() |
Salut. Am citit undeva ca e posibil ca zgomotul sa vina din interiorul tobei( sau catalizatorul, se afla sub turbo), cica e rupt partea ceramica.
Cu schimbarea bucselor doar modifici frecventa rezonantei motorului si din cauza asta nu mai auzi o perioada bataia crezand ca vina a fost bucsa.(cred ca e valabil si la alte zgomote) |
--------------------
Renault
Megane
2013 1.6 dci Bose Edition
- HR-10-xxx
|
|
CIP_MEG |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 June 16 ![]() |
Am si eu o problema asemanatoare.La masina mea (Megane 2,2008,1.5,106cp) se simte o vibratie deranjanta in momentul cand motorul ajunge la 90 grade.Vibratie se simte mai tare in scaun si pedale.Tampoanele sunt toate noi si originale,in afara de cel de la cutia de viteze care este Birth,iar volanta am schimbat-o acum 2 luni.Vibratia se diminuiaza putin cand opresc Ac sau cand opresc ventilatia in masina.Are cineva o ideea de la ce ar putea fi?tks.
|
--------------------
renault
megane
2013/megane 3 break 1.5 dci,110 cp
- is10gvz
|
|
tuddy93 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru Group: Members Posts: 175 Joined: 22 September 12 From: Sibiu ![]() |
Buna ziua,
Va scriu aici in speranta ca cineva ma poate ajuta in rezolvarea unei probleme de vibratii. Detin o Laguna 2, 1.9 dCi F9Q 74 kW, an 2003, 207k km. Detin masina aceasta de 12 ani, de cand avea 135k km. Kilometri sunt reali 100%. Scenariu: la approx. 170k km s-a stricat bucsa (2) din suportul motor superior dreapta (3), simptom bataie in caroserie la decelerare. Am inlocuit-o, a fost liniste (Optimal). Ulterior, la 2 ani distanta si 190k km pe bord, am inceput sa am vibratii la ralanti. Am constatat atunci ca s-a stricat din nou bucsa (2) + suportul antibalans motor inferior (6), care transmitea loviturile opririi motorului in caroserie destul de violent. Acum aveam lovituri la decelerari + oprire motor + vibratii la ralanti. In aceeasi perioada am observat ca suportul hidroelastic (4) era foarte uzat. Am luat atunci decizia de a schimba toti suportii motor, marca Febi si Swag. La montaj am folosit cricuri pt suspendare motor, am montat (cred eu) totul corespunzator. Supriza: motorul vibra cam la fel (poate un pic mai ok) dar nu mai aveam batai la porniri/decelerari (semn ca 1, 2 si 6 isi faceau treaba). Am mers asa pana saptamana trecuta cand am inceput iar sa simt lovituri la decelerari si am observat bucsa (2) uzata. Am schimbat bucsa (Optimal) dar acum vibreaza "ca un tractor" la ralanti (mai rau decat inainte si in mers este foarte galagioasa. Stadiu actual: Dupa o sumedenie de incercari de a inlocui pe rand piesele cu cele vechi sau de la alte masini dezmembrate, acum am: suport hidroelastic (4), suport antiblans inferior (6) Febi + Swag montate la 190k km, suport cutie viteze (5) de la o alta masina in stare aproape noua (Renault), DAR nu am mai montat suportul Y (1) pentru ca prin el se transmit vibratiile "ca de tractor". Acum masina merge si se simte ca una pe benzina si este foarte silentioasa. Problema: Cu toti suportii montati, cu suportul Y reglat si strans, masina vibreaza puternic (bord, scaune, sunete... etc), si, cred eu o sa uzeze iar foarte repede bucsa (2). Fara suportul (1) motorul merge fin. Mentionez: - am urmarit ca suportii sa nu atinga undeva metal-metal si sa fie montati corespunzator. - am verificat distributia, OK. - ambreajul este cel original - injectoarele sunt cele originale - folosesc doar motorina cifra cetanica 55 Rompetrol - motorul nu are batai suspecte, desi este mai galagios decat un dCi de 1.5 de pe Megane 2. (eu cred ca asa sunt ele) - de curand am schimbat: epurator, filtre, ulei. - masina trage foarte bine si este frecvent utilizata si in afara orasului - masina cateodata mai scoate fum negru - EGR este original si cateodata (la frig) mai cauzeaza latente la accelerari bruste Apreciez orice sfat pe tema problemei expuse mai sus. P.S.: Suportul (5) si (6) din poze nu se vad deoarece au o pozitie de montaj sub sigurante (5) respectiv sub masina (6). P.S.2: am postat si pe grupul Facebook "Renault Laguna 2 RO". Multumesc, O zi buna! This post has been edited by tuddy93: 4 Dec 2018, 09:58 Attached thumbnail(s) suporti_motor_F9Q_1.9_dCi_L2.png ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 650 |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1.9 dCi 74 kW - Hatchback
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#85
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Tamponul 2 este cumva plin? sau are 2 lamele de cauciuc ce fac legatura intre inelul exterior si inelul interior?
Daca e cu lamele de cauciuc, acestea trebuiesc orientate transversal (aliniate cu motorul). Daca bucsa este plina alea cam induc vibratii in caroserie dar sunt mai durabile. indicatie: Strangerea suportului Y se face cu motorul pornit la relantiu, astfel motorul va sta in pozitia lui de echilibru si nu tensioneaza inutil in suport. Numai bine! Adrian This post has been edited by AdR!@N: 4 Dec 2018, 12:11 |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Si la mine au inceput sa apara ceva vibratii anormale insa eu am bucsa 2 uzata.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
tuddy93 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru Group: Members Posts: 175 Joined: 22 September 12 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(AdR!@N @ 4 Dec 2018, 10:23) Tamponul 2 este cumva plin? sau are 2 lamele de cauciuc ce fac legatura intre inelul exterior si inelul interior? Daca e cu lamele de cauciuc, acestea trebuiesc orientate transversal (aliniate cu motorul). Daca bucsa este plina alea cam induc vibratii in caroserie dar sunt mai durabile. indicatie: Strangerea suportului Y se face cu motorul pornit la relantiu, astfel motorul va sta in pozitia lui de echilibru si nu tensioneaza inutil in suport. Numai bine! Adrian Salutare, Tamponul 2 este cu lamele de cauciuc, arata precum cel original. Este orientat transversal cum era si cel original... Desigur, strangerea suportului Y am facut-o mereu la ralanti. Cum strang suruburile cum incepe sa intre in rezonanta. Multumesc! Numai bine! |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1.9 dCi 74 kW - Hatchback
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#88
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
2 se strange cu motorul pornit si masina sa fie pe drept. nu mai cumpara cenzuraturi de febi ca de aia dupa 1 an te lasa. Tampoane ia pe original daca vrei sa nu le schimbi la 2 ani. Macar optimal decat panaramele de febi
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
tuddy93 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 175 Joined: 22 September 12 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1.9 dCi 74 kW - Hatchback
|
|
drgsrtr |
![]()
Post
#90
|
![]() dragosh1969 Group: Members Posts: 64 Joined: 26 August 09 From: Suceava ![]() |
A înlocuit cineva tamponul hidroelastic (cel mare din dreapta), în regie proprie? Unde se poate pune cricul sub motor? Baia de ulei are vreo zonă întărită?
Încă mai am vibrații care se simt în caroserie, deși am înlocuit celelalte tampoane (anticuplu, cel de la cutia de viteze și nr. 2 din dreapta-sus). |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour - 1.9 dCi (120 Hp)
2003
- SV12***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:01 |