Va rog ajutati-ma, 1.5 dci se opreste
![]() ![]() ![]() |
Va rog ajutati-ma, 1.5 dci se opreste
laur58 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 14 May 08 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
Clio II
2004
- bz02daf
|
|||
ady24 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Pai din ce spui aici e vorba cam de injectoare defecte. Pentru ca in sarcina vad ca iti merge, adica atunci au o presiune cat de cat constanta in rampa. Daca era regulatorul de presiune atunci nu iti mergea nici in sarcina, nici in relanti, deci cu siguranta sunt injectoarele. Daca stii sa alegi service'ul scapi mai ieftin, nu te'as sfatuii sa mergi la reprezentata pentru ca te rupe la buzunar.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
laur58 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 14 May 08 From: Buzau ![]() |
Multumesc pt sfaturi ,sper sa rezolv problema . Oare pot sa-mi dau seama despre ce injector este vorba , sa incerc sa-l curat ,ori sa-i schimb supapa de retur ?
|
--------------------
RENAULT
Clio II
2004
- bz02daf
|
|
verde |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Praf si umezeala in filtru de aer motor ar putea fi o cauza-ar trebui sa fie insa f mult praf acolo.Umezeala poate afecta orice conector din instalatia electrica.Asta in ideea ca face doar pe ploaie. Ar trebui o diagnoza , daca gasesti vreun binevoitor prin zona .
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
ady24 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(laur58 @ 18 Nov 2010, 19:28) Multumesc pt sfaturi ,sper sa rezolv problema . Oare pot sa-mi dau seama despre ce injector este vorba , sa incerc sa-l curat ,ori sa-i schimb supapa de retur ? Din cate stiu un injector nou costa destul de mult, pe cand daca vrei sa il reconditionezi pe al tau, te duce undeva intre 350 ron si 500 ron , depinde de service'ul pe care l'ai ales. This post has been edited by ady24: 18 Nov 2010, 20:09 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
laur58 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 14 May 08 From: Buzau ![]() |
Dar totusi ce se strica la aceste injectoare ? Eu am surubarit acum la unul defect , si am gasit rotita de la supapa de retur blocata . Am deblocato si gata , ar mai fi ceva de facut la el ? A mai incercat cineva sa le curete? Astept ori ce sugestie . Multumesc pentru raspunsurile date .
L.E. Am observat cand am pornito acum 30 min ca prin conductele de motorina , trec milioane de bule de aer . Oare asta sa fie cauza ca se opreste la ralanti ? Maine am sa incerc sa schimb filtrul de motorina L.E. Am gasit aceasta discutie pe un forum, ma ajuta cu ceva daca fac aceste teste ? Din cate am auzit, la primele modele de pe Clio 1.5 dCi cu sistem de injectie directa common rail Delphi, au existat unele anomalii. Rezolvate in mare parte in garantie, fiind probleme de fabricatie. O cama din pompa de inalta presiune nefiind tratata termic corespunzator, producea pilitura metalica ce compromitea intregul sistem de injectie. Astfel, erau schimbate rezervorul de motorina, conductele, pompa de inalta presiune, rampa injectoarelor si injectoarele. Totul in garantie! good.gif Mi-ar place sa cred ca tu nu esti unul dintre clientii de care dealerul a "scapat"... unsure.gif Cea mai buna verificare este(sau era, ca am inteles ca ti-ai schimbat filtrul de motorina!) sa demontezi filtrul de motorina, si sa te uiti in decantor.Sau chiar sa desfaci pliurile filtrului. Daca acolo gasesti(sau ai gasit!) mici particule metalice care insumate au o suprafata de aprox. 1 cm2, atunci trebuie sa-ti schimbi toate piesele enumerate mai sus.Asta era solutia data de Renault, in garantie. Daca nu, atunci poti face verificarea injectoarelor respectiv a pompei de inalta presiune fara demontarea acestora, insa ai nevoie neaparat de un tester cu care sa poti citi press. citita de senzorul de press. al motorinei din rampa, si cu care sa poti face activarea unor componente cum ar fi solenoidul fiecarui injector, si de asemenea sa poti citi/sterge codurile de defectiune memorate in urma interventiei in sistem. Pompa de inalta presiune o poti verifica astfel: deconectezi contactul cu cheie, scoti conectorul actuatorului de debit de pe pompa(cel maro!), respectiv cei patru conectori ai injectoarelor. Te legi cu testerul si invarti motorul cu demarorul(EXACT 5 sec.!), si ctesti valoarea press. citita de senzor, care trebuie sa fie cel putin 1050 bar. (Turatia minima de pornire a motorului trebuie sa fie de cel putin 200 rpm!). Daca ai press. asta e OK, daca nu 95% va trebui sa schimbi pompa de inalta presiune. Nu inainte de a face testul injectoarelor. Injectoarele au cateva metode de verificare.Daca vreunul nu corespunde, trebuie inlocuit. Prima este aceea in care activezi cu testerul solenoizii injectoarelor, pe rand, unul cate unul, cu motorul oprit. Zgomotul produs trebuie sa fie auzit de la cel putin 1m departare de masina(se aude un click!).In mers, exista optiunea de a scoate din functiune cate un injector, pe rand, taindu-i alimentarea cu curent. Acel injector care nu influenteaza mersul motorului, este defect. Un injector bun, in momentul decuplarii, va produce un dezechilibru simtitor in mersul motorului. De asemenea, poti verifica debitul de retur al injectoarelor.Desfaci fiecare conducta de retur, o inlociuesti cu un tub de 4mm diam. si lung. 500 mm, capatul fiind intr-o eprubeta. Nu uita sa blochezi capatul tubului venturi din pompa de inalta press. cu un dop.Trebuie sa ai astfel patru furtune si patru eprubete. Cu motorul cald la peste 60 deg.C, se poate activa testul circuitului de inalta presiune, care consta in patru accelerari succesive.(Testul il face automat testerul!). La finele testului, debitul de motorina colectata din returul fiecarui injector nu trebuie sa depaseasca:20 ml pentru motorul K9K700, respectiv 35 ml pentru celelalte evolutii ale motorului K9K. Mai exista si testul debitului de retur in faza de pornire. Scoti conectorii electrici ai injectoarelor, scoti conectoruul maro al actuatorului de pe pompa de inalta presiune, te legi ca si anterior la fiecare injector cu un furtun si apoi invarti motorul 5 sec.(EXACT!). Injectorul a carui debit trece de 10 cm in cursul testului, de asemenea este defect, fiind neetans. De asemenea este bine de verificat ca sa corespunda codurile de pe fiecare injector(parametreu C2I format din 16 caractere scrise sub racordul de retur al fiecaruia!), cu codurile memorate in ECM pentru aceeasi pozitie a injectorului de pe motor.Acest cod, este unic pentru fiecare injector, si caracterizeaza debitul de combustibil prin injector in functie de clasa de executie a elementelor componente. Practic este un coef. de corectie a elem. mecanice: coef. elasticit. arcuri, tolerante dimensionale, etc., pe care ECM-ul trebuie sa il stie corect. Altfel, nu va doza corect debitul de motorina prin injector. 19 Nov 2010, 18:00: Dimineata am schimbat filtrul de motorina , nu sa schimbat nimic in bine motorul tot se opreste la ralanti , asta dupa 20- 30 sec . Am gasit si un senzor rupt , se afla pe motor intre pistonul 2si 3 asta nu stiu ce o fi . Am spart filtrul ce l-am schimbat dimineata sa vad ce gasesc in el , si surpriza avea pilitura . ![]() This post has been edited by laur58: 19 Nov 2010, 17:00 |
--------------------
RENAULT
Clio II
2004
- bz02daf
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Curata si egr-ul. Este una din cauze. Lucru patit.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca a gasit pilitura in filtru de motorina e grav.
Degeaba cureti EGR-ul sau alte piese. Trebuie sa reconditionezi(sau sa schimbi) injectoarele,schimbata pompa de inalta,curatata complet(sau schimbata)instalatia de motorina(rezervor,conducte,filtru,etc). Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
laur58 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 14 May 08 From: Buzau ![]() |
EGR-ul l-am curatat de o saptamana . Pilitura nu am gasit multa dar am gasit . Putine informatii concrete . deci totul se rezolva cu multi bani ! Pompa de inalta stie cineva sa o reconditioneze ? Cam cat ar costa reconditionarea pompei ?
|
--------------------
RENAULT
Clio II
2004
- bz02daf
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@laur58=Pompa nu se reconditioneaza se schimba cu alta noua.Ea este cea care genereaza pilitura in toata instalatia.Daca nu ai multa pilitura asta nu inseamna ca e bine,e de rau crede-ma.Regret intamplarea ta dar asta este rezolvarea cum am scris mai sus si cum ai mai vazut pe aici si tu.Nu faci reparatia cum trebuie risti sa arunci bani pe reconditionarea injectoarelor.La pornirea motorului pompa genereaza pilitura si o iei de la inceput .Sauvariante(vanzare,dezmembrare,etc.).
Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
geluoradea |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 30 May 10 ![]() |
acuma dau si eu cu bata in balta: daca pompa se uzeaza si genereaza pilitura de fier iar o pompa noua este scumpa, nu s-ar putea pune un magnet puternic undeva pe circuit sa retina asftel pilitura intr-un loc de unde sa poata fi scoasa ulterior?
|
--------------------
renault
clio 1.5 dCi
2004
- BH 10 ...
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@geluoradea=Pilitura generata de o pompa defecta nu este de natura feroasa tot timpul.Dimensiunile piliturii sunt de multe ori de ordinul zecilor de micron.Este de rau cu pilitura in instalatie si doar ce scrie mai sus garanteaza o functionare fara probleme.
Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
laur58 |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 14 May 08 From: Buzau ![]() |
Problema rezolvata
![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
Clio II
2004
- bz02daf
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ura!
Totul e bine cand se termina cu bine! Dar totusi de unde provine pilitura pe care zici ca ai gasit-o? Poate te-ai inselat si nu era vorba de pilitura ci de alt ceva. Numai bine! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#15
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Data viitoare poate eviti cainele.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
laur58 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 14 May 08 From: Buzau ![]() |
Nu eu am fost autorul , eu am cumparat masina de doua saptamani . Asta a fost varianta fostului proprietar .
@espacern poate fostul proprietar ,adica samsarul ,a pus si el un filtru de motorina de la o masina care doar ce-l schimbase . Nu stiu ce sa cred, culmea ca in rezervor nu sa gasit nimic . Sa auzim de bine |
--------------------
RENAULT
Clio II
2004
- bz02daf
|
|
rumburack |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 December 10 ![]() |
Salut! Am si eu o problema cu un clio din 2005 1.5 dci scartaie rau la pornire si dupa ceva timp cateva secunde maxim un minut isi revine iar cateodata mai bine zis pe ploaie mi s'a intamplat a scartait mult mai mult (ploaie si frig). De la un service mi s'a spus la prima vedere fara sa deschida capota ca s'ar putea sa fie de la servodirectie dar nu stiu ce sa zic....Scartaitul se aude de sub baterie aproape de servodirectie! Ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc!
![]() |
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
|
|
UXE |
![]()
Post
#18
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
cati km are masina?
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cand accelerezi mai scartaie ?
Nu e cumva fulia de la alternator ? |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
angy1 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 8 December 10 From: Buzau ![]() |
QUOTE(rumburack @ 7 Dec 2010, 12:09) Salut! Am si eu o problema cu un clio din 2005 1.5 dci scartaie rau la pornire si dupa ceva timp cateva secunde maxim un minut isi revine iar cateodata mai bine zis pe ploaie mi s'a intamplat a scartait mult mai mult (ploaie si frig). De la un service mi s'a spus la prima vedere fara sa deschida capota ca s'ar putea sa fie de la servodirectie dar nu stiu ce sa zic....Scartaitul se aude de sub baterie aproape de servodirectie! Ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc! ![]() Daca se aude de acolo e de la servo directie dar de regula de la sevo se aude un biriit Scirtiitul ar putea sa mai fie de la cureaua sau fulia la alternator |
--------------------
Renault
1.5Dci FIDJI 320000 Km
2005
|
|
davidhel |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 September 17 ![]() |
QUOTE(laur58 @ 18 Nov 2010, 18:25) Am si eu un Clio II bicorp 1.5 Dci, mi se opreste motorul in timpul mersului, la turatii mici.. de fiecare data cand s-a oprit a fost pe timp de ploaie. Dupa ce masina se opreste, cand pun contactul, martorul CECK ramane aprins . daca dau la automat nu porneste , dar se stinge dupa prima incercare maxim a doua , dupa care porneste . Merge putin si iar se opreste , daca o tin turata nu se opreste. Aveti idee careva ce-ar putea sa fie? Multumesc anticipat ! Salut. Am si eu aceeasi problema. La fel am avut accidnet in partea dreapta si acum mi se opreste motorul cand sta la relantiu. Unde ai gasit mufa aceea de A/C? |
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 04:02 |