VW Golf 2.0TDI(140CP) sau 2.0FSI(150CP)?, Alegeti un motor.
![]() ![]() ![]() |
VW Golf 2.0TDI(140CP) sau 2.0FSI(150CP)?, Alegeti un motor.
ktmbull |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|||
padre |
![]()
Post
#2
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Dintre cele doua din poll as alege 2.0 TDI 140 CP in combinatie cu tractiunea integrala 4 Motion. Cred ca asta este combinatia ideala la un Golf, de exemplu, pentru trafic mai mult urban si drumuri la care vrei sa ai autonomie mare. Cuplul mare si consumul mic fac din motorul diesel preferatul meu pentru moment.
Totusi, alegerea mea ar fi motorul 2.0 TFSI cu 200 CP - VW Golf GTI. Aia da masina, ala da motor, as da naibii consumul la o parte si m-as juca toata ziua cu masina. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
As alege benzinarul fara discutii, normal ca e mai agil decat tdi-ul. masina aia cred ca e o mica bomba.
Si daca apar amandoua in chestionar se subantelege ca nu este o problema consumul. Pentru pareri suplimentare iti recomand www.vwforum.ro |
--------------------
.
.
.
|
|
AlexC |
![]()
Post
#4
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am 2 amici "sportivi" cu exact aceste motoare pe New Leon. In oras TDI consuma 7,2%, FSI consuma 14%. La TDI ai un cuplu mai bun si o posibilitate de urcare usor in 185CP, pe cand la benzinar cam acolo ramai, cu consumul ala imens.
FSI are un sound mai profund, dar la relanti si turatii joase seamana cu un diesel, are acel tacanit specific dieselului. Mai e diferenta de bani, dar care se amortizeaza repede, avand in vedere diferenta mare de consum. Eu am ales TDI. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
Zazie |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 22 December 05 ![]() |
Raspund si eu, usor la subiect.
Pana acum cativa ani, eram mare amator de benzina si nu concepeam un diesel. Apoi m-am apucat de diesel si tot incercand masinile, am realizat ca pentru mine unul alt motor nu exista. Am condus VW Diesel, Leon Diesel, am un Renault Diesel, Mercedes Diesel, Audi Diesel, Skoda Diesel, Opel Diesel, etc. Pe langa usurinta cu care mergi cu un diesel mai sunt doua aspecte. Consumul mi se pare mai mult decat decent, iar daca pentru tine viteza nu este un must be, recomand clar dieselul. Zgomotul, intr-adevar, la diesel este pronuntat si daca te deranjeaza in timp, n-ai decat o solutie. Personal VW Diesel, TDI si nu neaparat 4motion. |
--------------------
Renault
Megane
Extreme Renault Megane 2.2 Hatchback. 1,5 dCi 85 CP Extreme
|
|
richie |
![]()
Post
#6
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Dar de noile TSI...nu esti interesat? 1.4 TSI...170 CP....sounds great
![]() Si mai si distribuie cuplul pe o plaja...foarte intersanta: 1800-5000 rpm. Si are chiar si o valoare misto a cuplului...pe la 240 Nm.... This post has been edited by richie: 22 Aug 2006, 10:03 |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
morph |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
AM votat TDI, FSI-ul cere combustibil superior (CO 98) si nu prea se intelege cu ce curge din pompele noastre. TDI-ul se poate cip-ui si e mult peste fsi, mai ales la consum si rezerva de putere. Tractiunea integrala creste consumul si nici nu e o masina care sa aibe tangente cu offroad, deci bani cheltuiti in plus (mai bine dotari si confort).
Daca aparea TSI-ul de 170cp in poll pe acela il alegeam. Ma intreb, la cat poate ajunge dupa ce o sa fie posibila cip-uirea si la el. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
padre |
![]()
Post
#8
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am adaugat si tractiunea integrala 4 Motion pentru ca la noi iernile tind sa fie lungi si cu multa zapada si nu se curata peste tot. Cat de bine poate fi iarna pe zapada cu un Golf 2.0TDI 4 Motion, sa aiba si anvelope de iarna? Iti mai trebuie un portbagaj de schiuri si 2 perechi de schiuri pe portbagaj, gagica in dreapta si gata, directia spre partie. In afara situatiei in care ai chef de off-road adevarat prin hartoape sau pe pante, etc. Golful va fi suficient peste tot.
In plus de asta comportamentul rutier este mai sigur la o masina cu tractiune integrala. E drept ca mai creste si consumul, dar beneficiile sunt mai mari decat costurile in cazul asta. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
morph |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Aloo, postul e pus de un bucurestean, de unde ierni lungi? Sunt 2-3 zapezi pe sezon mai serioase, zapezi care in 90%din cazuri nu mai sunt a doua zi. Doar nu o sa-si ia 4x4 sa mearga printre blocuri. Sa mai dea si 1800eu in plus. Mai bine ia DSG de banii astia. La orice partie vezi si un tico/matiz, pe orice drum pe care o sa mearga golful o sa mearga si meganeul2.
Nu mai invatati omu' la prostii ![]() |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
De cand am trecut de la Matiz la Clio mi-am zis clar ca trebuie sa fac un efort sa-i bag cauciucuri de iarna, clio e prea greu sa-l deszapezesti singur.
De Golf nu mai zic, n-are cine stie ce garda la sol inalta, asa ca tractiunea aia integrala pe masina de oras nu avantajeaza cine stie ce. |
--------------------
.
.
.
|
|
richie |
![]()
Post
#11
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Pai ktmbull nu zicea nimic de masina de oras...
Daca as avea posibilitatea financiara, as alege tractiune integrala fara discutii. Dar, sincer, mi se par mai sigure cauciucurile de iarna decat tractiunea integrala. Cazul ideal : ambele ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
padre |
![]()
Post
#12
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai exact asta spuneam si eu, ambele.
Iar ktmbull nu a zis nimic de masina de oras, tractiune integrala, etc. A zis doar sa argumentam alegerea facuta si asa am argumentat eu. Este, deci, parerea mea proprie si personala, nu vad de ce veniti cu argumente ca nu e nevoie, ca nu ninge, ca are garda la sol joasa, etc. MIE asa mi-ar placea, fie inutil sau folositor. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cri123 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu as alege TDI daca nu faci curse cu masina. Costurile ar fi mult mai mici. Daca insa tragi de masina de nu te intereseaza, ma tem ca apar surprizele pe la TDI (adica incepi sa schimbi turbine).
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
Solon |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu de ce, dar incepe sa ma atraga dieselul.Asa ca am votat diesel.
Nu e chestie de consum, probabil vreau sa incerc si altceva! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
vali79m |
![]()
Post
#15
|
![]() No. 620 Group: Members Posts: 509 Joined: 5 April 05 From: Titan-Salajan ![]() |
TDI-pana si cei cu bani se uita la consum....mai nou!!
|
--------------------
Clio
Symbol
2005 dci-80 cp
|
|
uncle |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
TDI-ul, pt ca stiu de la cineva de la Porsche Romania ca FSI-urile sunt foarte "pretentioase" la calitatea carburantului, el s-a exprimat ceva de genul "nu avem carburant la noi pt motoarele alea"
si apoi vorba lui Laurentziu83 vezi si pe forumul VW... o sa vb cu oameni care au FSI si te lamuresc ei cum e cu calitatea benzinei. iar vis-a-vis de sportivitate te asigur ca 2.0 TDi e destul de sportiv am mers cu motorul asta pe Seal Altea, Audi A3 Sportsback S-line si e ok, a 2-a te tine cam asa pana pe la aprox 100km/h daca o urci in turatii (senzatie misto ![]() singura buba la dizel ar fi costul intretinerii ![]() This post has been edited by uncle: 22 Aug 2006, 13:05 |
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
ktmbull |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
E foarte greu sa ma hotarasc, am tot citit forumul vw si am vazut tot felul de indicatii cum trebuie condus un diesel ca sa nu apara probleme cu turbina. Experienta mea diesel e aproape nula, adica 1500 km cu un Seat Leon 1.9TDI. Motorul mi-a placut cum merge si ma gandeam ca 2.0TDI ar fi chiar mai placut la condus. Tractinea integrala sare din calcul, golful ramene aproape fara porbagaj cu tractiune integrala si nici nu stiu cat este de folositoare.
Turbina aia e foarte pretentioasa, sau daca se merge normal, fara figuri de raliuri, nu e nici o problema? Intertinerea e chiar asa de scumpa la diesel? PS. La VW cand am intrebat de motoare TFSI mi s-a recomandat sa aleg altceva, pe motiv de benzina naspa, cica ar fi ceva probleme si la FSI-uri din cauza benzinei. |
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|
morph |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Ia TDI cu DSG, nu o sa regreti.
Vezi aici ce stie dsg-ul asta combinat cu TDI-ul. Revizia e scumpa ca iei vw, iar dragii nostri dealeri practica niste preturi putin ridicate, asta daca nu ai 'norocul' sa-ti schimbe spoilerul sau sa-ti fure diverse chestii de pe masina. Turbina nu are nicio pretentie atata timp cat functioneaza in parametri. Tu stai linistit, cumpara ce-ti place. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
diesel_power |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Am votat TDI pt ca:
-imi place sunetul (chestie personala) -imi place cuplul care te infige in scaun de pe la 2000rpm (320Nm in cazul 2.0TDI), spre deosebire de benzinara care te infige si ea in scaun dar trebuie turata ca lumea pe la 4000-5000rpm, iar unde ea deja consuma mult, turand-o va consuma si mai mult decat mult ![]() -cu turbina nu sunt probleme daca schimbi vitezele intre 2500-3000 si ii mai dai cate-o talpa saptamanal pe linia rosie. Eu folosesc tractorasul meu intre 1500-3000rpm si se invarte bine chiar daca nu are turbo cu geometrie variabila. -daca nu tii neaparat la o cutie manuala, recomand DSG, e o cutie atat automata cat si secventiala de generatie noua, nu iti creste consumul decat f putin, nesemnificativ, iar softul cutiei de viteze e in asa fel conceput incat sa protejeze turbina (scapi definitiv de-o grija ![]() This post has been edited by diesel_power: 24 Aug 2006, 09:41 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#20
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
ktmbull |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Porbagajul la Golf are 350 de litri parca, la cel cu tractiune integrala scade pe la 250.Tractiunea integrala ia din porbagaj cel putin la Golf
This post has been edited by ktmbull: 25 Aug 2006, 23:58 |
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|
ktmbull |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Deoarece azi am fost la Meridian pentru o interventie pe garantie, am zis sa incerc si o Laguna, eram cu gandul la 2.0Turbo(la acelasi pret este Golfu 2.0TDI), cum nu era 2.0Turbo am incercat un 1.9dci. In afara de cateva scartieli, mult mai fine decat in MeganeII, masina m-a impresionat placut. Acum dilema mea este urmatoarea: Merita Golfu2.0TDI banii sau mai degraba Laguna 2.0Turbo, sau de ce nu si 1.9dci(mai degraba turbo), dupa ce m-am dat putin cu Laguna, mi-a mai trecut suparare pe Reno, parca pot face si ei masini la care sa nu te temi ca-ti va cadea bordul in brate.
DECI: Laguna este peste MeganeII la calitatea materialelor interioare? SI Chiar e atat de buna o masina nemteasca(Golfu) incat sa coste cat o Laguna cu un motor super si dotari extra??? PS. Rog un moderator sa treaca in poll si Laguna 2.0TURBO. Multumesc |
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(cri123 @ 22 Aug 2006, 12:46) Eu as alege TDI daca nu faci curse cu masina. Costurile ar fi mult mai mici. Daca insa tragi de masina de nu te intereseaza, ma tem ca apar surprizele pe la TDI (adica incepi sa schimbi turbine). Si o turbina schimbata in afara garantiei cred ca sare de suta de milioane, ori eu nu cred ca am ars benzina de 100 de milioane in 80 de mii de km de cand am carnet. Deci o turbina schimbata in afara garantiei sterge absolut toate avantajele unui consum ceva mai scazut. Nu mai vorbesc de intretinerea scumpa la diesel, filtrul de motorina il schimbi la fiecare revizie, daca esti putin mai infipt schimbi si placutele de frana, la 2 passat-uri de la firma la 30 de mii de km placutele de frana erau terminate, adica mai aveau vreo 1-2 mm, ceea ce este mult pentru limita de uzura. Deci, in ziua de azi, argumentul diesel pentru consum mic pica. Mai degraba diesel pentru alte senzatii, gen cuplu mare, autonomie mare, placerea conducerii etc. Nu poate nimeni sa minta in ziua de azi ca isi cumpara VW pentru a economisi. QUOTE(ktmbull @ 22 Aug 2006, 14:31) E foarte greu sa ma hotarasc, am tot citit forumul vw si am vazut tot felul de indicatii cum trebuie condus un diesel ca sa nu apara probleme cu turbina. Experienta mea diesel e aproape nula, adica 1500 km cu un Seat Leon 1.9TDI. Motorul mi-a placut cum merge si ma gandeam ca 2.0TDI ar fi chiar mai placut la condus. Tractinea integrala sare din calcul, golful ramene aproape fara porbagaj cu tractiune integrala si nici nu stiu cat este de folositoare. Turbina aia e foarte pretentioasa, sau daca se merge normal, fara figuri de raliuri, nu e nici o problema? Intertinerea e chiar asa de scumpa la diesel? PS. La VW cand am intrebat de motoare TFSI mi s-a recomandat sa aleg altceva, pe motiv de benzina naspa, cica ar fi ceva probleme si la FSI-uri din cauza benzinei. Nu stiu nimic de TFSI sau alte nazdravanii, insa nu recomand nimanui sa-si cumpere tehnologii abia aparute, nu se stie ce hibe pot ascunde si la care n-a fost timp sa fie rezolvate. Mai degraba ramai la TDI. TDI-urile insa, daca sunt cumparate de noi si utilizate normal, nu vor pune probleme in exploatare. Atentie la motorina, la orice alimentare pastram bonurie just in case, si la mersul sub sau supraturat. Sa nu uitam insa ca e vorba de un motor fortat pentru a atinge puterea din cartea tehnica, motorul ala avea in jur de 70 cp fara turbina. Intretinerea e scumpa la VW in general, mai ales in service-urile agreeate. Luni am facut revizia de 30 de mii la un VW Passat 2.0 benzina la Scorpion Focsani, a costat 13.5 milioane, incluzand placutele de frana fata-spate (spate 2 mm, fata 5 mm), au fost vreo 4 bulioane setul ![]() Acum cativa ani la TDI a ajuns la 30 de milioane aceeasi revizie, tot cu placute de frana. This post has been edited by Laurentziu83: 26 Aug 2006, 18:23 |
--------------------
.
.
.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
E cam fals ce spui tu. Tot tu ai spus ca la firma ai nu stiu cate passaturi iar cel pe benzina de 130cp nu a avut niciodata consum de o cifra... (11%extraurban, 15%urban parca asa nu?)
Din moment ce un passat TDI are un consum mediu de 6-7% eu zic ca e o economie. Filtrul de motorina nu e o avere, iar turbina poate tine si 300k km daca nu se merge subturat, iar dupa acei 300k km se poate curata si merge mai departe cu aceeasi turbina. Nu zic ca e ieftin de intretinut un passat TDI dar eu zic ca este o economie fata de passat pe benzina. PS: reviziile pot fi mult mai ieftine fata de sumele citate de tine, daca vii cu piese de acasa. This post has been edited by diesel_power: 27 Aug 2006, 18:01 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Passat-ul ala pe benzina l-am dat drept exemplu de proasta executie sau ce naiba are el defect, ceea ce nici testerul nu a stiut sa zica. Masina aia trebuia sa consume maxim 13 urban si 7-8 in afara, ceea ce nu e un capat de tara.
Nu toate service-urile accepta sa vii cu piese de acasa daca esti in garantie. Cand iti permiti masina de 1 miliard nu mai plangi asa tare ca ramai cu buzunarul gol dupa ce faci plinul. Si altii prefera si siguranta de a porni motorul iarna la -20 de grade, linistea de a nu avea probleme cu injectoarele si cu turbina, sau fac sub 30 de mii de kilometri anual. Asadar fiecare alege ce ii convine, nu exista solutia ideala pentru fiecare, nu poti spune: ia diesel ca e mai bine, nu e valabil peste tot. |
--------------------
.
.
.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Da, ce-i drept, nu tuturor li se potrivesc benzinarele sau dieselurile.
Ce ai mai spus tu iarasi sunt idei preconcepute. De exemplu nu trebuie sa faci cel putin 30.000km anual ca sa iei diesel, poate nu tin neaparat sa il amortizez intr-o saptamana, eu am pornit dci-ul meu si la -24grade cu motorina euro3 normala (nu de-aia speciala de iarna), si a pornit la prima cheie (ce e drept, facusem 3-4 cicluri de preincalzire cu pus contactu-luat contactul). Nu trebuie neaparat daca iei dci sa ti se strice injectoarele, au fost niste cazuri izolate. Iarasi nu trebuie sa ti se strice turbina daca folosesti motorul in turatii corespunzatoare. Asadar desi nu am masina de 1miliard pot spune ca am siguranta ca va porni si la -20 grade, si am linistea ca nu mi se vor strica injectoarele sau turbina. Desi poate ti se pare ciudat, eu am convingerea ca cu motorul meu pot face mai multi km decat un benzinar iar fiindca il intretin corect am siguranta ca va porni si intr-o zi din 06.06.2006 la ora 06:06 dimineata cand oi avea eu chef sa merg la pescuit ![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
r&d |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Cel mai bine 1.4 TSI.
|
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Si argumente, ceva? pentru motorul asta? Mie parca mi-e frica de tehnologiile abia aparute.
|
--------------------
.
.
.
|
|
rkillera |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 7 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 Estate Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
Am ales TDi-ul de 140 de cai , am motorul asta , trage bine , este economic iar zgomotul este placut si nu deranjeaza, unii mai sensibili zic ca fac mai mult zgomot decat dCi-urile , personal l le-am ascultat unul langa altul si nu pot sa zic ca e vreo diferenta semnificativa. Unii spun ca TDi-urile scot mult fum , de un an ma uit in tzeava de esapament a tuturor dieselor de pe sosea si toate , absolut toate scot fum in acceleratii, inclusiv Loganul
![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 14:28 |