Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

VREAU SUSPENSIE SPORT, SFATURI, VA ROG., vreau sa-mi schimb suspensia standar cu sport

petreop
post 28 Oct 2009, 23:28
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti




buna seara,

am o laguna 2.0T din 2006, lux-dynamique, 27.000 km si nu reusesc sa ma obisnuiesc cu suspensia standard a masinii. este prea moale, nu sta bine in curbe (are tangaj) si mai ales atunci cand demarez in forta
parca nu se inscrie pe traiectoria dorita. directia este complet falsa, nu simt soseaua, parca se ridica si pierde aderenta, trebuie sa faci mici corectii din volan.

rugaminte mare !!!
daca stiti vreo firma sau dealer (sa fie seriosi) de suspensii sport care sa-mi poata vinde si eventual monta atat arcurile cat si amortizoarele.
binenteles nu ar strica si o rigidizare intre amortizoare.
sa stiti ca nu scriu acest topic fara sa ma interesez inainte pe net...dar tot ce am gasit sunt firmulite mici care nu-mi inspira incredere si la niste preturi destul de mari.

va multumesc si astept sfaturile voastre.

cu stima,
petreop.


--------------------
RENAULT CLIO 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 29 Oct 2009, 00:10
Post #2


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




dupa 20 de km o sa plangi!
am eu arcuri sport pe audi si e rigida rau de tot.
cu te incalzeste ca poti intra in giratorii cu 80 la ora, dar cand treci niste linii de tramvai iti clantane dintii-n gura?
acuma inca e bine ca mi s-au mai uzat telescoapele, dar cand erau noi era criminal. intradevar poti aborda curbele mult mai in viteza si se lipeste masina de drum.
+ daca iti pui arcuri sport si telescoape sport o sa iti coboare garda la sol. => eu mi-am spart baia de ulei din cauza asta o data, am atins cu burta si cu pragurile de inca cateva ori, si urc borduri cu maaaaare atentie.
daca ai drum prin Arad anunta-ma ca te plimb o data sa vezi cum e tongue.gif
sincer, NU iti recomand.
bafta!

This post has been edited by ipiq: 29 Oct 2009, 00:15


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 29 Oct 2009, 09:18
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




ai mai multe optiuni..... daca ai luat masina din romania din start trebuie sa sti ca ai o suspensie cu drumuri grele deci inaltata si mai moale decat ce se vinde in vest.
Poti sa incerci sa cumperi suspensia de pe laguna gt echipare care s-a vandut in vest care are o suspensie sport. Ai nevoie de codurile de piese originale de renault pentru acea suspensie. Mai este o optiuni de a monta suspensia de pe laguna v6 benzina nu stiu daca nu cumva e aceasi cu cea de pe laguna gt. A treia optiune este de a cumpara un kit complect de suspensie de la koni sau elibach h&r sunt mai multe solutii standardizate. Pentru asta trebuie sa te adresezi magazinelor de piese de tuning sau de specialitate care iti pot aduce asa ceva.
De asemenea neaparat jante pe 17 pentru ca atunci vei vedea ca nu se mai inclina asa masina preferabil originale (silverstone, luxor) sau daca gasesti ceva mai usoare.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jon_nxt
post 29 Oct 2009, 09:20
Post #4


Membru declarat anti-bizoni


Group: Members
Posts: 216
Joined: 15 August 08
From: Bucuresti




Mda... si eu am suspensii sport pe ea, asa am luat-o - si unde mai pui si jantele de 17" cu cauciucuri cu talon mic...

Pro's: Comportament sportiv, garda mai joasa la sol.
Ataci curbe cu viteza mult mai mare, castigi stabilitate, lipsa tangaj/hula.
Con's: Rigiditatea te face sa simti orice denivelare din asfalt. Inchipuie-ti ca eu simt si acele vinisoare din smoala care le toarna astia pe alocuri unde sunt crapaturi in asfalt.
Pierzi confortul. Total.
Distrugi mai repede bucseraie, suspensii
Asta se traduce prin mai multi bani de intretinere la intervale mai mici
Jantele se pot fisura mai repede daca iei gropi la viteza. De asemenea, cauciucurile se deterioreaza mai usor pe margini la gropi.
Cauciucuri mai scumpe...
Garda mai joasa - mai multe zgarieturi pe spoilere, scut, praguri... borduri...

Sfaturi: - trage singur concluziile.

Parerea mea: Nu recomand; daca ai bani si esti impatimit... ok da-i inainte. Altfel iti complici existenta si pierzi confortul unei masini care nu e neaparat construita sa fie sport ci mai degraba confortabila si sigura. Intr-adevar, are niste forme si o dinamica de invidiat, care o aduce sa arate inspre o masina cu caracter mai sportiv insa... Oricum, cele mai bune sfaturi in aceasta directie cred ca trebuie sa le obtii de la laguna2_interceptor (care parca are jante de 20") sau altii care si le-au dus la extrem si cu gust.
Parerea mea - daca ai ceva bani - investeste-i in masina in alt mod, in ideea intretinerii si prevenirii, ia-ti piese de rezerva... etc.


--------------------
Renault Laguna 2, phase 1 1.9 dCi Dynamique, 2001
"Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreop
post 29 Oct 2009, 09:42
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti




multumesc pentru sfaturi...

tot ceea ce mi-ati spus este perfect adevarat, recunosc... dar... pentru ca
intotdeanu este un dar fie el si din partea lui mos'craciun (joke) biggrin.gif.
viata de zi cu zi la volanul lagunei este cam neplacuta din punctul meu de vedere. nu ma pot obisnui cu comportamentul moale al suspensiei si cu directia falsa. asa ca hotararea este luata: vreau suspensii sport.
in concluzie, caut un magazin care sa-mi vanda sau sa-mi monteze suspensii sport.
deci, ceva exemple de magazine sau firme (serioase) daca stiti.
daca nici cu suspensiile sport comportamentul masinii nu se schimba !!!
pasul 2 este despartirea, cu parere de rau pentru ca este o masina foarte
buna, mai ales motorizarea si cutia, ca sa nu mai spun de accesorizare.

cu stima,
petre.


--------------------
RENAULT CLIO 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 29 Oct 2009, 09:50
Post #6


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.727
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Te anunt ca suspensia pe 2.0T nu e standard deloc. Daca te urci intr-o 2.0 dci o sa vezi imediat diferenta. De asemenea, o sa vezi ca amortizoarele de pe 2.0T nu sunt Renault, din simplu fapt ca Renault nu face amortizoare sport. Acum, ca si astea de pe ea sunt cam moi, asta e alta poveste. Dar ele sunt prevazute ceva mai tari din fabrica. Asa cum spunea cineva, daca iti pui prea tari o sa regreti. Si asa plasticele fac ca toate cele pe drumurile noastre mioritice.


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 29 Oct 2009, 09:52
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Reno nu face amortizoare deloc, altii le fac pentru el.
Petreo, de unde-i luata masina?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreop
post 29 Oct 2009, 11:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti




pentru "R19/16v"

de la dealer, am terminat leasingul si am iesit din garantie.
drept pentru care...
daca nu reusesc sa aduc masina pe "drumul cel bun" si mai ales pe traiectoria cea buna, cred ca ne vom desparti in favoarea unui renault sport sau poate cine stie !!!

bafta.


--------------------
RENAULT CLIO 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 29 Oct 2009, 15:26
Post #9


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




jon_nxt: cam asta am vrut sa zic si eu, dar tu ai explicat mai bine... you feel me! biggrin.gif

petreop: idee: nu schimba arcurile, pune doar amortizoare reglabile. si reglezi tu cursa si duritatea (de ex in oras le reglezi pe mai moale, si cand stii ca ai drum pe serpentine le faci mai tari). daca mai pui si jante de 17 cum zicea un coleg mai sus, ai cam rezolvat problema.

bafta!


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 10:48
Dacia