Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ulei si spuma in vasul de expansiune

ionut99bc
post 22 Feb 2015, 15:31
Post #151


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 22 February 15




daca antigelul este contaminat ,inainte de a schimba garnitura ,trebuie curatata instalatia de racire atfel mazga aia nu o sa dispara

la fel e si cu uleiul contaminat se remediaza problema se face un schimb de ulei sa se curete instalatia apoi se pune alt ulei care o sa si ramana


--------------------
renault megane 2 - bc 06 dby 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu_45
post 14 Apr 2015, 01:26
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 5 December 12




Buna...noaptea stimati colegi de ....suferinta...!!!am cautat toata ziua topicul acesta si abia acum 1 ora am dat de el (si asta datorita colegului espacern caruia ii multumesc inca odata.)..ma pregatesc de primenirea masinii si am cumparat cam tot ce trebuia pentru asta (ulei si filtre in special) sinbata trecuta am profitat de oferta reno de varificarea masinii gratuita in luna aprilie....toate bune si frumoase pina acum..mi-au ridicat-o pe elevator ,au miscat de roti dreapta-stinga si in sus si in jos....si mi-au spus ca e ok..DAR...cind s-au uitat sub motot in dreptul tanponului anti-balans (mai ales in fata lui spre scut) au observat o mica scurgere de ulei pe o brida indoita ce mergea undeva sub motot sau sub cutie...nu mai siu bine...verdict:capac tremostat bulit...!!!va trebui inlocuit...!!!!!mi-au spus ca inca nu e foarte urgent, ca inca nu s-a adunau ulei in vasul de expansiune si nici in baia de ulei inca nu e apa ...dar...va trebui inlocuit capacul termostatului...si...mi-au oferit o...cafea de 1 leu..... bine bine dar vreau sa stiu si eu cit ma duce toata reparatia asta,,,-zic eu...-si atunci s-au pus pe calculat:dupa 15 minute (ca dureaza bde..) m-au lamurit...capac termostat 415 lei; manopera 150 lei ; inlocuit antigel 40 lei ;inlocuit ulei 200 lei....si mi-au mai oferit o cafea din partea casei pe care am refuzat-o !!!! asta a fost aventura mea cu promotia reno...acu eu va intreb:la megan 1.6 16v benzina deci , din 2007la care capacul termostatului e din plastic exista sau nu garnitura...???? daca imi puteti spune si daca etansarea se poate face si cu silicon special pentru temp mari...??? acu uleiul obligatoriu o sa il schimb ca face anul, de assamenea ,antigelul nca nu l-am schimbat niciodata..s.a.m.d...in speranta ca nu v-am plictisit cu povestea mea si ca nu am somn(am baut 1 sticla de vin..s-o bere....noroc ca miine sunt liber..adica azi) va doresc la toti numai bine si cit mai putine evenmente neplacute..stima NICU ...!!!!


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16v dec 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Apr 2015, 07:16
Post #153


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Te-au prostit, daca corpul termostat e drept, si mai mult ca sigur e drept, schimbi doar garnitura care costa 30 de lei originala la reprezentanta. Si de ce vorbesti tu nu e capacul termostatului, e termostatul cu totul. Daca cumva trebuie sa schimbi corpul cu totul, e vreo 200 de lei la magazin, marca Facet.

This post has been edited by argon: 14 Apr 2015, 07:17


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 14 Apr 2015, 08:48
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Din motiv de graba, am pus silicon rosu si vad ca merge ok la mai mult de un an de la reparatie.


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 17 May 2015, 07:18
Post #155


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




Salut,

In cazul meu, symbol 1.5 dci.
Imi facea presiune in vasul de expansiune si imi baga si ulei in instalatia de racire. Aveam in instalatie un fel de mazga maronie cum a fotografiat colegul cu symbol doua pagini mai in spate.

Am schimbat initial termostatul si vazand ca problema persista am schimbat si garnitura de chiulasa. Acum presiunea din instalatia de racire a disparut, uleiul din motor pare ca a scazut si inca gasesc mazga respectiva in vas.

Mecanicul mi-a zis ca este de la racitorul de ulei din zona filtrului ulei... vad ca aici se discuta mai mult de garnitura de la termostat.

S-a mai intalnit cineva cu aceiasi problema la dci?


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 May 2015, 12:09
Post #156


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La dci nu are legatura termostatul cu problema in cauza, doar la benzinare 16v, despre asta e vorba in acest topic.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinlungu
post 24 Jul 2015, 16:39
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 26 December 14




QUOTE(DenisMunteanu @ 18 Dec 2013, 18:12)
Salut! am patit si eu chestia asta cu uleiul in vasul de exapansiune. am schimbat garnitura de la termostat si antigelul si acum e ok smile.gif oare trebuie sa mai schimb si uleiul? L-am schimbat acum 2 luni.. dar acum e galben e putin peste limita, nu prea are vascozitate si se aude niste apa curgand cand pornesc motorul pana se incalzeste.. asta o fi oare problema?
*



Salut, apa care se aude curgand o aud si eu (si nu pot sa zic ca am cel mai fin auz) in primele secunde de functionare daca o accelerez putin. Se aude cred in radiatorul de incalzire din bord, parerea mea, ca si cum nu e aerisit..

Am si eu problema expusa aici si ma voi apuca de treaba in uichend. Am comandat doar garnitura insa voi verifica si planeintatea capacului inainte de remonatre. Ma gandesc ca daca e deformat cum am mai citit pe aici, e musai de schimbat!

Dat fiind ca la mine uleiul e de 2 degete in vas eu nu voi pune antigel nou ci voi incerca sa spal instalatia cu apa cu detergent automat (sa nu faca spuma) lasate in motor cateva zile, cu observatie bine-nteles. Si uleiul cere sa fie schimbat in acest caz, zic eu deci si operatiunea asta nu ar trebui sarita, daca tineti la viata motorului vostru smile.gif

Revin cu pareri dupa operatiune.
Cu multumiri tuturor!


--------------------
Renault Megane 2 1.6 16v GPL 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinlungu
post 27 Jul 2015, 10:21
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 26 December 14




Am revenit dupa operatiune. Am pus o poza cu ambalajul garniturii. Pret 27 lei.
Timp total de lucru aprox. 2 ore (de mentionat ca am GPL pe masina iar plamanul e chiar in zona respectiva+modificare la furtunele de racire).
Dupa cum arata garnitura demontata CLAR problema uleiului din vas era din cauza ei(foarte tasata si se vedea cum trecuse uleiul printe ea si blocul motor). Sa speram ca doar asta a fost caci am mai schimbat o garnitura de chiuloasa la o Corsa si nu e chiar f usor... smile.gif
Alte remarci/intrebari:
- nicio urma de problema la ulei; nivel scazut putin dar ok, buson ulei curat si nu-mi pare sa fi ajuns antigel in el -> il voi schimba oricum caci are aproape 8k
- la Corsa instalatia de racire era sub presiune serioasa caci scria si pe busonul de la vas, insa la Megane nu pare sa fie la fel deci ma gandesc ca asta poate fi motivul pentru care uleiul a ajuns in apa si nu invers -> ce parere aveti? E normal sa nu fie presiune, sa faca doar un scurt fas?
- cat timp mai vine ulei in vas din experienta voastra? Cat ati mers cu masina/de cate ori ati spalat pana s-a curatat si nu au mai aparut bulele de ulei?
Numai bine!

This post has been edited by Catalinlungu: 28 Jul 2015, 07:32

Attached thumbnail(s)
IMG_20150727_072300.jpg ( Size: 3.07mb ) Number of downloads: 1095


--------------------
Renault Megane 2 1.6 16v GPL 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 2 Sep 2015, 18:46
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




Salutare- tocmai ce m-am uitat si eu in vasu de excansiune si zici ca am ulei inauntru nu antigel sad.gif(

clio 1.5dci

am verificat in baia de ulei nu sunt urme de antigel - cel putin pe capacul de la ulei si pe joja

nu prea imi vine sa schimb garniture de chiuloasa si implicit si distributia - ca acuma am schimbat-o de 15k km(distributia) sad.gif


stie cineva daca este posibil sa fie de la altceva ???


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV - YC07OCW 2007 - 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Sep 2015, 19:15
Post #160


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca pe joja e uleiul curat, si nu lipseste,sau e peste, curata circuitul de racire, si pune antigel nou...si vezi mai departe cum se comporta.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 2 Sep 2015, 20:01
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




Uleiul este "curat" - aata cat poate fi de curat la un motor diesel - nu sunt lichide straine in ulei
Pe joje am cam 2/3 intre minim si maxim - de aici deduc ca lipseste din ulei - dar nu pot sa spun cat.
La ultima verificare a uleiului lipsea din el si antigelul era curat - nu prezenta urme de ulei

Care sunt sansele sa fie de la radiatorul de ulei - si cum pot verifica ??

Am desfacut instalatia de apa - am curatat furtune si cam ce am putut (fara sa desfac chiar tot), pus tot la loc - si bagat apa, facut test pana a pornit termocupla - dat o tura in jurul casei cu masina.
Acuma o las sa se raceasca - sa vad nivelul de la apa si daca mai trebue o sa complectez..
Fac vre-o 2-300km si apoi golesc instalatia si pun din nou apa curata, dupa care mai fac 2-300km si golesc din nou si pun antigel.

Sper sa mai tina ceva vreme (3 saptamani ~ 2000km), apoi sunt in concediu si pot sa o fac bucatele daca ii nevoie.
Si mai sper ca sa gasesc o varianta sa testez radiatorul de ulei... ca nu as vrea sa desfac motorul si apoi sa faca la fel si sa fie de la radiator sad.gif

This post has been edited by baban sergiu: 3 Sep 2015, 14:39


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV - YC07OCW 2007 - 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r1cco
post 6 Jun 2016, 10:57
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 14 June 09




Salut,

Problema cu uleiul in antigel, e prezenta si la mine (1.6 16v).
Dupa ce am citit tot topicul, am decis sa ma apuc sa schimb garnitura de la corpul termostatului.

Intrebare pentru cei care au facut deja operatiunea:

In momentul in care desfac termostatul de blocul motor, va curge ulei/antigel?

Exista vreun tutorial pe forum cu operatiunea ? Totodata, suruburile de prindere, la cati Nm trebuie stranse?

PS: am observat ca exista manuale de reparatii la megane 2 (MR365MEGANE-X, X=0,1,4,5,7,8 - astea le am eu). In nici una din cartile mentionate nu exista informatii despre corpul termostatului.

This post has been edited by r1cco: 6 Jun 2016, 10:59


--------------------
Renault Megane Sedan 2008 II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Jun 2016, 11:11
Post #163


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Am facut eu de 2 ori operatiunea. Ai grija ca e posibil sa fie deformat capacul termostatului, deci daca schimbi doar garnitura nu rezolvi problema. O sa curga doar antigel. Nu stiu daca ai loc de cheie dinanometrica pe acolo. Le iei pe rand de mai multe ori, sa nu strangi tare din prima un surub.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r1cco
post 6 Jun 2016, 12:02
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 14 June 09




@ssilviu: Merci de raspunsul prompt!

Totodata, trebuie cumva reumplut cu antigel spatiul din care a curs, sau se umple automat cand pornesc motorul?

Am facut o poza termostatului, imi puteti confirma va rog daca este cel cu garnitura de cauciuc ?

https://goo.gl/photos/RBTA7NNQwYoZi2Gh6

This post has been edited by r1cco: 6 Jun 2016, 13:09


--------------------
Renault Megane Sedan 2008 II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Jun 2016, 13:10
Post #165


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Da, ala e. Mai trebuie sa verifici cati pini are senzorul de apa. unele sunt cu 2 altele cu 4. Cum sa se umple automat? Crezi ca in motor se produce antigel?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r1cco
post 6 Jun 2016, 13:20
Post #166


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 14 June 09




QUOTE(ssilviu @ 6 Jun 2016, 13:10)
Crezi ca in motor se produce antigel?
*

laugh.gif rolleyes.gif


Cand am intrebat daca trebuie reumplut spatiul de unde curge antigelul cand scoti termostatul, m-am referit la faptul ca fiind gol si termostatul inchis, exista posibilitatea ca acesta sa nu mai ajunga sa deschida (neexistand lichid).

Tu cand ai facut operatiunea de schimbare a garniturii, doar ai demontat termostat, montat garnitura noua, pus la loc, si la final ai completat cu antigel? Fara sa fie nevoie sa reumpli cu o seringa cu antigel blocul motor?


--------------------
Renault Megane Sedan 2008 II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 6 Jun 2016, 13:39
Post #167


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da' ce-i? Avion? Da jos, pierzi antigel, repara, pune la loc, completeaza in consecinta.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Jun 2016, 14:45
Post #168


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Vasul de expansiune e pe traseul mic, nu cel mare. Deci daca pui antigel in vas o sa mearga direct in motor.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 7 Jun 2016, 04:40
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




@r1cco: Dacă tot faci operațiunea aia, măcar schimbă tot antigelul contaminat. Ideal ar fi să speli toată instalația și vasul de expansiune.

Uleiul ajuns în instalație se curăță greu. După prima spălare nu a ieșit tot. În câteva zile mi s-a adunat în vas (nu cum era înainte, dar s-a adunat ceva). O să văd vineri, după ce fac distribuția și repet operațiunea dacă mai rămâne ulei sau nu.

This post has been edited by Mr_X: 7 Jun 2016, 04:42


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r1cco
post 7 Jun 2016, 08:43
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 14 June 09




@Mr_X: Voi schimba si antigelul, iar pentru spalare apa distilata + bicarbonat voi folosi.

Pentru golirea circuitului, exista vreun robinet pe la radiator?


--------------------
Renault Megane Sedan 2008 II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 9 Jun 2016, 04:29
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Habar nu am. Am făcut-o în service.


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 9 Jun 2016, 07:52
Post #172


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu exista. Eu am bagat un furtun de apa calda de la robinet in ambele furtune care intra in termostat. Am tinut vreo 5 minute sa spele bine pe acolo. Pe urma in furtunul care intra in calorifer am suflat sa iasa majoritatea apei si apoi am turnat apa distilata pana cand a inceput sa curga pe la motor. Si pe celalalt am pus antigel pana cand a inceput sa curga iar pe la motor antigel. Si aia a fost.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 10 Jun 2016, 12:57
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Tocmai am aflat că la service au o soluție specială cu care spală instalația. Doar cu apă caldă nu se ia niciodată tot uleiul. Se curăță ceva, dar curat nu o să fie niciodată. Nici soluția aia nu poate curăța absolut tot, odată ce a fost contaminată instalația, dar este mai bună ca apa caldă.

Procedura durează ceva și se face cu motorul rece. Altfel riști probleme la chiuloasă (conform celor din service).


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Jun 2016, 13:20
Post #174


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si merita?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 11 Jun 2016, 14:50
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Habar nu am. Nu costă foarte mult (cred totul duce undeva la vreo 300 lei, cu tot cu antigelul care se schimbă) dar nu știu dacă trebuie neapărat făcută sau nu. Majoritatea uleiului se adună oricum în vas și stă acolo. Singurul motiv evident pentru care cred că ar merita ar fi faptul că dacă ai instalația deja contaminată, o nouă problemă nu va fi foarte evidentă și vei merge așa cu mașina mult și bine.

Tocmai am schimbat kit distribuție/fulie/pompă de apă/kit de accesorii și antigelul este mai murdar ca înainte. Când am făcut programarea în service, nu le-am spus de curățarea instalației și nu aveau soluția aia pe stoc. Când vine iarna o să fac o curățare și o să schimb (din nou) antigelul, deși nu am avut probleme până acum cu răcirea motorului.


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 21 Oct 2016, 17:22
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Am aceleasi urme de ulei in vas insa nu stau deasupra antigelului ci sunt lipite pe pereti.Am bagat un burete legat bine de o surubelnita si le-am sters cat am putut.Dupa aceasta operatiune am tras cu aparatul pentru masurat densitatea si este f.f.curat.Am lut cat de deasupra am putut dar si de mai jos.
Imi scade lichidul din vas doua degete la 8 luni si 9000 km,e normal ?
Ce naiba e ? Este posibil sa fie rugina,cum spunea un coleg mai sus ?
Am citit acest thread de la prima litera si pana aici dar tot nu sunt edificat.Uleiul e bine,in toate mintile...

This post has been edited by jas2: 21 Oct 2016, 18:52


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budspencer07
post 21 Oct 2016, 18:06
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 11 December 14
From: Suceava




Temperatura motorului in mers cum e?


--------------------
Land Rover Range Rover 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 21 Oct 2016, 19:55
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Nu cred că are de unde să fie rugină. Din câte știu, pe circuit nu este decât aluminiu, plastic și cauciuc.

Când aveam termostatul spart, uleiul în vasul de expansiune era tot pe pereți (sau cel puțin acolo se vedea cel mai tare). Arăta ca o mâzgă lipită pe laterale, în special la limita superioară a lichidului. Te-ai uitat la termostat dacă este umed sau dacă este umed în jurul lui?


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 21 Oct 2016, 20:21
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Mai este si blocul motor...

--------------
Sunt edificat ! Trebuie schimbata garnitura corp termostat.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 21 Oct 2016, 20:43
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Sau termostatul cu totul daca s-a deformat capacul. Poatz ca ar fi mai safe asa.

21 Oct 2016, 20:43:
Sau termostatul cu totul daca s-a deformat capacul. Poatz ca ar fi mai safe asa.

This post has been edited by Diac: 21 Oct 2016, 20:43


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 13:03
Dacia