Ulei si spuma in vasul de expansiune
![]() ![]() ![]() |
Ulei si spuma in vasul de expansiune
ionut99bc |
![]()
Post
#151
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 22 February 15 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2
- bc 06 dby
2006
|
|||
nicu_45 |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 5 December 12 ![]() |
Buna...noaptea stimati colegi de ....suferinta...!!!am cautat toata ziua topicul acesta si abia acum 1 ora am dat de el (si asta datorita colegului espacern caruia ii multumesc inca odata.)..ma pregatesc de primenirea masinii si am cumparat cam tot ce trebuia pentru asta (ulei si filtre in special) sinbata trecuta am profitat de oferta reno de varificarea masinii gratuita in luna aprilie....toate bune si frumoase pina acum..mi-au ridicat-o pe elevator ,au miscat de roti dreapta-stinga si in sus si in jos....si mi-au spus ca e ok..DAR...cind s-au uitat sub motot in dreptul tanponului anti-balans (mai ales in fata lui spre scut) au observat o mica scurgere de ulei pe o brida indoita ce mergea undeva sub motot sau sub cutie...nu mai siu bine...verdict:capac tremostat bulit...!!!va trebui inlocuit...!!!!!mi-au spus ca inca nu e foarte urgent, ca inca nu s-a adunau ulei in vasul de expansiune si nici in baia de ulei inca nu e apa ...dar...va trebui inlocuit capacul termostatului...si...mi-au oferit o...cafea de 1 leu..... bine bine dar vreau sa stiu si eu cit ma duce toata reparatia asta,,,-zic eu...-si atunci s-au pus pe calculat:dupa 15 minute (ca dureaza bde..) m-au lamurit...capac termostat 415 lei; manopera 150 lei ; inlocuit antigel 40 lei ;inlocuit ulei 200 lei....si mi-au mai oferit o cafea din partea casei pe care am refuzat-o !!!! asta a fost aventura mea cu promotia reno...acu eu va intreb:la megan 1.6 16v benzina deci , din 2007la care capacul termostatului e din plastic exista sau nu garnitura...???? daca imi puteti spune si daca etansarea se poate face si cu silicon special pentru temp mari...??? acu uleiul obligatoriu o sa il schimb ca face anul, de assamenea ,antigelul nca nu l-am schimbat niciodata..s.a.m.d...in speranta ca nu v-am plictisit cu povestea mea si ca nu am somn(am baut 1 sticla de vin..s-o bere....noroc ca miine sunt liber..adica azi) va doresc la toti numai bine si cit mai putine evenmente neplacute..stima NICU ...!!!!
|
--------------------
Renault Megane Sedan
2.2 1.6 16v
dec 2007
|
|
argon |
![]()
Post
#153
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Te-au prostit, daca corpul termostat e drept, si mai mult ca sigur e drept, schimbi doar garnitura care costa 30 de lei originala la reprezentanta. Si de ce vorbesti tu nu e capacul termostatului, e termostatul cu totul. Daca cumva trebuie sa schimbi corpul cu totul, e vreo 200 de lei la magazin, marca Facet.
This post has been edited by argon: 14 Apr 2015, 07:17 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Diac |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Din motiv de graba, am pus silicon rosu si vad ca merge ok la mai mult de un an de la reparatie.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
- HAN/AIZ/DIA
2005/2017 Influence/Tekna Alexandru.
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#155
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
Salut,
In cazul meu, symbol 1.5 dci. Imi facea presiune in vasul de expansiune si imi baga si ulei in instalatia de racire. Aveam in instalatie un fel de mazga maronie cum a fotografiat colegul cu symbol doua pagini mai in spate. Am schimbat initial termostatul si vazand ca problema persista am schimbat si garnitura de chiulasa. Acum presiunea din instalatia de racire a disparut, uleiul din motor pare ca a scazut si inca gasesc mazga respectiva in vas. Mecanicul mi-a zis ca este de la racitorul de ulei din zona filtrului ulei... vad ca aici se discuta mai mult de garnitura de la termostat. S-a mai intalnit cineva cu aceiasi problema la dci? |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
argon |
![]()
Post
#156
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La dci nu are legatura termostatul cu problema in cauza, doar la benzinare 16v, despre asta e vorba in acest topic.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Catalinlungu |
![]() ![]()
Post
#157
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
QUOTE(DenisMunteanu @ 18 Dec 2013, 18:12) Salut! am patit si eu chestia asta cu uleiul in vasul de exapansiune. am schimbat garnitura de la termostat si antigelul si acum e ok ![]() Salut, apa care se aude curgand o aud si eu (si nu pot sa zic ca am cel mai fin auz) in primele secunde de functionare daca o accelerez putin. Se aude cred in radiatorul de incalzire din bord, parerea mea, ca si cum nu e aerisit.. Am si eu problema expusa aici si ma voi apuca de treaba in uichend. Am comandat doar garnitura insa voi verifica si planeintatea capacului inainte de remonatre. Ma gandesc ca daca e deformat cum am mai citit pe aici, e musai de schimbat! Dat fiind ca la mine uleiul e de 2 degete in vas eu nu voi pune antigel nou ci voi incerca sa spal instalatia cu apa cu detergent automat (sa nu faca spuma) lasate in motor cateva zile, cu observatie bine-nteles. Si uleiul cere sa fie schimbat in acest caz, zic eu deci si operatiunea asta nu ar trebui sarita, daca tineti la viata motorului vostru ![]() Revin cu pareri dupa operatiune. Cu multumiri tuturor! |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|
Catalinlungu |
![]()
Post
#158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
Am revenit dupa operatiune. Am pus o poza cu ambalajul garniturii. Pret 27 lei.
Timp total de lucru aprox. 2 ore (de mentionat ca am GPL pe masina iar plamanul e chiar in zona respectiva+modificare la furtunele de racire). Dupa cum arata garnitura demontata CLAR problema uleiului din vas era din cauza ei(foarte tasata si se vedea cum trecuse uleiul printe ea si blocul motor). Sa speram ca doar asta a fost caci am mai schimbat o garnitura de chiuloasa la o Corsa si nu e chiar f usor... ![]() Alte remarci/intrebari: - nicio urma de problema la ulei; nivel scazut putin dar ok, buson ulei curat si nu-mi pare sa fi ajuns antigel in el -> il voi schimba oricum caci are aproape 8k - la Corsa instalatia de racire era sub presiune serioasa caci scria si pe busonul de la vas, insa la Megane nu pare sa fie la fel deci ma gandesc ca asta poate fi motivul pentru care uleiul a ajuns in apa si nu invers -> ce parere aveti? E normal sa nu fie presiune, sa faca doar un scurt fas? - cat timp mai vine ulei in vas din experienta voastra? Cat ati mers cu masina/de cate ori ati spalat pana s-a curatat si nu au mai aparut bulele de ulei? Numai bine! This post has been edited by Catalinlungu: 28 Jul 2015, 07:32 Attached thumbnail(s) IMG_20150727_072300.jpg ( Size: 3.07mb ) Number of downloads: 1095 |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
Salutare- tocmai ce m-am uitat si eu in vasu de excansiune si zici ca am ulei inauntru nu antigel
![]() clio 1.5dci am verificat in baia de ulei nu sunt urme de antigel - cel putin pe capacul de la ulei si pe joja nu prea imi vine sa schimb garniture de chiuloasa si implicit si distributia - ca acuma am schimbat-o de 15k km(distributia) ![]() stie cineva daca este posibil sa fie de la altceva ??? |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
- YC07OCW
2007 - 2015
|
|
argon |
![]()
Post
#160
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca pe joja e uleiul curat, si nu lipseste,sau e peste, curata circuitul de racire, si pune antigel nou...si vezi mai departe cum se comporta.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
Uleiul este "curat" - aata cat poate fi de curat la un motor diesel - nu sunt lichide straine in ulei
Pe joje am cam 2/3 intre minim si maxim - de aici deduc ca lipseste din ulei - dar nu pot sa spun cat. La ultima verificare a uleiului lipsea din el si antigelul era curat - nu prezenta urme de ulei Care sunt sansele sa fie de la radiatorul de ulei - si cum pot verifica ?? Am desfacut instalatia de apa - am curatat furtune si cam ce am putut (fara sa desfac chiar tot), pus tot la loc - si bagat apa, facut test pana a pornit termocupla - dat o tura in jurul casei cu masina. Acuma o las sa se raceasca - sa vad nivelul de la apa si daca mai trebue o sa complectez.. Fac vre-o 2-300km si apoi golesc instalatia si pun din nou apa curata, dupa care mai fac 2-300km si golesc din nou si pun antigel. Sper sa mai tina ceva vreme (3 saptamani ~ 2000km), apoi sunt in concediu si pot sa o fac bucatele daca ii nevoie. Si mai sper ca sa gasesc o varianta sa testez radiatorul de ulei... ca nu as vrea sa desfac motorul si apoi sa faca la fel si sa fie de la radiator ![]() This post has been edited by baban sergiu: 3 Sep 2015, 14:39 |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
- YC07OCW
2007 - 2015
|
|
r1cco |
![]()
Post
#162
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 14 June 09 ![]() |
Salut,
Problema cu uleiul in antigel, e prezenta si la mine (1.6 16v). Dupa ce am citit tot topicul, am decis sa ma apuc sa schimb garnitura de la corpul termostatului. Intrebare pentru cei care au facut deja operatiunea: In momentul in care desfac termostatul de blocul motor, va curge ulei/antigel? Exista vreun tutorial pe forum cu operatiunea ? Totodata, suruburile de prindere, la cati Nm trebuie stranse? PS: am observat ca exista manuale de reparatii la megane 2 (MR365MEGANE-X, X=0,1,4,5,7,8 - astea le am eu). In nici una din cartile mentionate nu exista informatii despre corpul termostatului. This post has been edited by r1cco: 6 Jun 2016, 10:59 |
--------------------
Renault
Megane
Sedan 2008 II
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#163
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am facut eu de 2 ori operatiunea. Ai grija ca e posibil sa fie deformat capacul termostatului, deci daca schimbi doar garnitura nu rezolvi problema. O sa curga doar antigel. Nu stiu daca ai loc de cheie dinanometrica pe acolo. Le iei pe rand de mai multe ori, sa nu strangi tare din prima un surub.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
r1cco |
![]()
Post
#164
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 14 June 09 ![]() |
@ssilviu: Merci de raspunsul prompt!
Totodata, trebuie cumva reumplut cu antigel spatiul din care a curs, sau se umple automat cand pornesc motorul? Am facut o poza termostatului, imi puteti confirma va rog daca este cel cu garnitura de cauciuc ? https://goo.gl/photos/RBTA7NNQwYoZi2Gh6 This post has been edited by r1cco: 6 Jun 2016, 13:09 |
--------------------
Renault
Megane
Sedan 2008 II
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#165
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Da, ala e. Mai trebuie sa verifici cati pini are senzorul de apa. unele sunt cu 2 altele cu 4. Cum sa se umple automat? Crezi ca in motor se produce antigel?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
r1cco |
![]()
Post
#166
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 14 June 09 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 6 Jun 2016, 13:10) ![]() ![]() Cand am intrebat daca trebuie reumplut spatiul de unde curge antigelul cand scoti termostatul, m-am referit la faptul ca fiind gol si termostatul inchis, exista posibilitatea ca acesta sa nu mai ajunga sa deschida (neexistand lichid). Tu cand ai facut operatiunea de schimbare a garniturii, doar ai demontat termostat, montat garnitura noua, pus la loc, si la final ai completat cu antigel? Fara sa fie nevoie sa reumpli cu o seringa cu antigel blocul motor? |
--------------------
Renault
Megane
Sedan 2008 II
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#167
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Da' ce-i? Avion? Da jos, pierzi antigel, repara, pune la loc, completeaza in consecinta.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
ssilviu |
![]()
Post
#168
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Vasul de expansiune e pe traseul mic, nu cel mare. Deci daca pui antigel in vas o sa mearga direct in motor.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Mr_X |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
@r1cco: Dacă tot faci operațiunea aia, măcar schimbă tot antigelul contaminat. Ideal ar fi să speli toată instalația și vasul de expansiune.
Uleiul ajuns în instalație se curăță greu. După prima spălare nu a ieșit tot. În câteva zile mi s-a adunat în vas (nu cum era înainte, dar s-a adunat ceva). O să văd vineri, după ce fac distribuția și repet operațiunea dacă mai rămâne ulei sau nu. This post has been edited by Mr_X: 7 Jun 2016, 04:42 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
r1cco |
![]()
Post
#170
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 14 June 09 ![]() |
@Mr_X: Voi schimba si antigelul, iar pentru spalare apa distilata + bicarbonat voi folosi.
Pentru golirea circuitului, exista vreun robinet pe la radiator? |
--------------------
Renault
Megane
Sedan 2008 II
|
|
Mr_X |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Habar nu am. Am făcut-o în service.
|
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#172
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu exista. Eu am bagat un furtun de apa calda de la robinet in ambele furtune care intra in termostat. Am tinut vreo 5 minute sa spele bine pe acolo. Pe urma in furtunul care intra in calorifer am suflat sa iasa majoritatea apei si apoi am turnat apa distilata pana cand a inceput sa curga pe la motor. Si pe celalalt am pus antigel pana cand a inceput sa curga iar pe la motor antigel. Si aia a fost.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Mr_X |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Tocmai am aflat că la service au o soluție specială cu care spală instalația. Doar cu apă caldă nu se ia niciodată tot uleiul. Se curăță ceva, dar curat nu o să fie niciodată. Nici soluția aia nu poate curăța absolut tot, odată ce a fost contaminată instalația, dar este mai bună ca apa caldă.
Procedura durează ceva și se face cu motorul rece. Altfel riști probleme la chiuloasă (conform celor din service). |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#174
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si merita?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Mr_X |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Habar nu am. Nu costă foarte mult (cred totul duce undeva la vreo 300 lei, cu tot cu antigelul care se schimbă) dar nu știu dacă trebuie neapărat făcută sau nu. Majoritatea uleiului se adună oricum în vas și stă acolo. Singurul motiv evident pentru care cred că ar merita ar fi faptul că dacă ai instalația deja contaminată, o nouă problemă nu va fi foarte evidentă și vei merge așa cu mașina mult și bine.
Tocmai am schimbat kit distribuție/fulie/pompă de apă/kit de accesorii și antigelul este mai murdar ca înainte. Când am făcut programarea în service, nu le-am spus de curățarea instalației și nu aveau soluția aia pe stoc. Când vine iarna o să fac o curățare și o să schimb (din nou) antigelul, deși nu am avut probleme până acum cu răcirea motorului. |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
jas2 |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Am aceleasi urme de ulei in vas insa nu stau deasupra antigelului ci sunt lipite pe pereti.Am bagat un burete legat bine de o surubelnita si le-am sters cat am putut.Dupa aceasta operatiune am tras cu aparatul pentru masurat densitatea si este f.f.curat.Am lut cat de deasupra am putut dar si de mai jos.
Imi scade lichidul din vas doua degete la 8 luni si 9000 km,e normal ? Ce naiba e ? Este posibil sa fie rugina,cum spunea un coleg mai sus ? Am citit acest thread de la prima litera si pana aici dar tot nu sunt edificat.Uleiul e bine,in toate mintile... This post has been edited by jas2: 21 Oct 2016, 18:52 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#177
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
Temperatura motorului in mers cum e?
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
Mr_X |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Nu cred că are de unde să fie rugină. Din câte știu, pe circuit nu este decât aluminiu, plastic și cauciuc.
Când aveam termostatul spart, uleiul în vasul de expansiune era tot pe pereți (sau cel puțin acolo se vedea cel mai tare). Arăta ca o mâzgă lipită pe laterale, în special la limita superioară a lichidului. Te-ai uitat la termostat dacă este umed sau dacă este umed în jurul lui? |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
jas2 |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Mai este si blocul motor...
-------------- Sunt edificat ! Trebuie schimbata garnitura corp termostat. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
Diac |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Sau termostatul cu totul daca s-a deformat capacul. Poatz ca ar fi mai safe asa.
21 Oct 2016, 20:43: Sau termostatul cu totul daca s-a deformat capacul. Poatz ca ar fi mai safe asa. This post has been edited by Diac: 21 Oct 2016, 20:43 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
- HAN/AIZ/DIA
2005/2017 Influence/Tekna Alexandru.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 13:03 |