Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ulei peste nivel, motiv de ingrijorare?

klingherit
post 18 Mar 2008, 09:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 August 07




Salut!

Am un simbol dci cu 22000 km la bord. Acum 2 saptamani am fost la revizie si din pacate nu am verificat nivelul uleiului pe loc. Saptamana trecuta am observat ca uleiul este peste nivel cu aprox 4 mm. Este acesta un motiv de ingrijorare?


--------------------
Renault Symbol - B-16-NVD 2007 Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Mar 2008, 09:17
Post #2


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da, a pune mai mult ulei decat trebuie este echivalent cu a pune prea putin, face rau in aceeasi masura. Mai scoate putin. CAT MAI REPEDE!


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 18 Mar 2008, 09:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




esti cumva constantean? mie mi-au pus cam cu un cm peste nivel ohmy.gif . fugi si mai scoate ca-ti poate forta semeringurile, si in cel mai rau caz, vezi cartea de utilizare, sparge motorul, dar cred ca la cantitati mari. eu cred ca cei din service folosesc calibrarile vechi, caci la mine intra 1,200 l, si sunt la nivel ( motor euro 4) iae ei pun de obicei 1.800 l. oricum in c-ta service-ul , si aici marefer la reprezentanta, lasa de dorit.


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 18 Mar 2008, 10:44
Post #4


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




uleiul peste nivel este o chestiune ffff grava din cate stiu eu ...



si un off ca nu ma pot abtine:
cum se face ca schimbam uleiul pe la serviceuri autorizate Renault si ne trezim cu nivelul nu peste ci MULT peste?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ienupar
post 18 Mar 2008, 10:56
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 19 December 07
From: Bucuresti




sunt si ei oameni, ca mine si ca tine, oricine poate face greseli.


--------------------
Renault Clio II Symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 18 Mar 2008, 11:03
Post #6


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




de acord, dar greseala lor il poate costa pe omul ala o masina ... cine raspunde? cine plateste? cine recunoaste ca i-au pus mai mult ulei?

eu sunt convins ca marja de eroare exista si un mm (hai doi) peste max nu cred ca strica dar la omul care zice "un cm" (exagereaza poate si el un pic sau n-a luat nivelul corect)? daca e un cm atunci motorul lui deja e in etapa mult laudata de Renault: reciclare materiale


adevarat, ei nu pot tine masina acolo cu orele pana se scurge tot uleiul sa ia un nivel corect dar ar putea sa-ti lase in bidon 100 ml, nivelul estimat la jumatate si cand iti iei tu nivelul faci ce vrei cu suta aia de ml

This post has been edited by crisolro: 18 Mar 2008, 11:03


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 18 Mar 2008, 13:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




De ce ar fi o chestiune asa grava? Ideea asta s-a generalizat pe forum, e grav ca ai mai mult ulei dar cu ce afecteaza? Parca si in cartea tehnica a masinii am citit ceva de genul nu depasiti nivelul , dar ma obsedeaza intrebarea; de ce?

Klingherit in masina ta au rasturnat efectiv un bidon intreg am patit-o si eu si am mers pret de o revizie (10000) cu cei 4 mm ulei in plus,fara sa-mi sara niciun simering sau alte efecte.Si 7000 au fost numai autostrada 130km/h afara in concediu. Pana aflam de ce nu e bine poti sa mergi la orice service sa traga aia cu pompa (pe la joja de nivel ulei) putin ulei din baie, pentru linistea ta sufleteasca, dar cred ca apoi va trebui sa completezi tu exact pin la semn ,adica sa te pregatesti cu un bidon de 1litru.

LE in carte scrie ceva de 4,8l iar la clio faza 2 , scrie5l. Diferenta ar fi cei 0,2 l plus probabil ce nu s-a scurs f bine ca a fost motorul mai rece. Oricum e indiferenta si lipsa de respect ptr client ,adica ptr cel care -i da salariu in definitiv.


This post has been edited by verde: 18 Mar 2008, 13:36


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 18 Mar 2008, 13:40
Post #8


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




nu cred ca cei 4mm sunt o problema

insa mai mult da!

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

scrie asa:

So you topped up the engine when it was warm after getting a faulty dipstick reading, or you put too much oil in when you changed it yourself. What's the worst that could happen? Well the problem with this is that the next time the engine is run, the windage in the crankcase and other pressures generated by the oil pump, etc. place a great strain on the seal on the rear main bearing.
Eventually, often much sooner than the ordinary man in the street might expect, the rear main bearing seal ruptures, and the engine becomes a 'leaker'. If you've got a manual gearbox, this means one thing: this oil goes right onto the flywheel and the face of the clutch disc. A lubricated clutch is A Bad Thing. If this still goes unnoticed, the front seal is the next to go, and the engine then becomes a 'gusher' (or to be more colourful, it starts pissing oil all over the place). As well as smothering the clutch with oil from the rear, the oil now coming from the front leak will be neatly distributed about the engine bay as it hits the front pulley - often propelling it out as far as the brake discs. At the same time as this Hollywood disaster movie is unfolding outside the engine, things aren't working out any better on the inside. As you can see from the diagram, the correct oil level is really close to the rotating crank. Overfilling will mean the crank dips into the oil and churns it into a froth. Froth is good on certain types of coffee but not good in an engine. The mixture of aerated oil will be forced into the bearings and in case you didn't know, air is not a lubricant. Typically this means that bearing damage will follow quite rapidly, especially if you are driving on a motorway. You'll know bearing damage when you get it. The engine smells like a garage mechanic cooking over an open flame and the noise coming from the engine is the sort of thing you'd normally hear in vaudeville plays when a piano is pushed down a flight of stairs. As if that all wasn't bad enough, the excess oil gets thrown up into the piston bores where the piston rings have a hard time coping with the excess oil and pressure. It gets into the combustion chamber and some of it will get out into the exhaust system unburned resulting in a nice patina of oil all over the platinum surfaces of your catalytic converter. This renders it utterly useless for good.


"deci se duc semeringurile alea si incepe sa-ti piarda ulei ....

Cum este explicat si mai sus de catre cei de la carbibles.com, daca nivelul uleiului este in plus fata de limita maxima si ajunge sa atinga contragreutatile arborelui atunci vei avea o spuma in loc de ulei...asta va duce la scaderea presiunii uleiului in sistem (pompa trage si aer in acelasi timp) racirea motorului nu se mai face la fel de bine pt ca o spuma raceste mult mai greu decat un lichid...(termodinamica) si asta poate duce la CALAREA MOTORULUI...
Repet daca nivelul uleiului atinge contragreutatile ... asta inseamna cel putin 500-1000ml in functie de capacitatea motorului .

Deci motorul se poate CALA in ambele situatii...altfel ne-ar fi pus sa le umplem cu ulei pana da pe afara...sau sa nu mai punem deloc ulei nu?"

This post has been edited by crisolro: 18 Mar 2008, 13:44


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 18 Mar 2008, 13:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Ok!! Jos cu palaria !

Si cred ca ar trebui mentionat ca sorbul pompei de ulei e pozitionat sub cota de nivel minim de pe joja ,iar spuma aia sta oricum deasupra uleiului din baie.Deci cred ca pericolul ar fi binisor peste cei 4 mm.Oricum ,trebue respectat nivelul de pe joja. Proiectantii stiu de ce.

This post has been edited by verde: 18 Mar 2008, 14:07


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 18 Mar 2008, 14:14
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




nu am exagerat deloc cu acel cm. in plus. drept dovada au scos din motor, atentie : pe la busonul baii de ulei, aprox 500ml cu , iarasi atentie, recomandarea de a-l refolosi, ca urmare a protestelor mele vis-a-vis de banii pe care ei mi-i aruncau, caci am platit acel ulei. si culmea, toate aceste recomandari veneau de la patronul reprezentantei, basca si 1/5 dintre lucratori. aceste intamplari inedite le puteti trai la reprezentanta renault din c-ta. of, abia astept sa ies din garantie...mi-a mancat sufletul si banii. la propriu sad.gif


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 18 Mar 2008, 14:36
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Si eu am patit-o dupa revizia de 20k. Am realizat pe la 23k si am scos cam 200ml pana la nivel. Data viitoare le zic sa puna mai putin si completez eu acasa.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 18 Mar 2008, 14:49
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




http://facultate.regielive.ro/laboratoare/...gere-14740.html


pentru ca mi-am adus aminte care e functiunea internetului am cautat mai pe romaneste.Descarcati si cititi cu atentie la dezaerarea uleiului ce zice despre aditivii antispumare!!! asta vis-a-vis de celebra intrebare ce aditivi sa punem in ulei.

LE si o poza din manualul clio K9k , (dci1,5). Avazut cineva la un motor desfacut acele carenaje antispumare? Colegii din service-uri?

This post has been edited by verde: 18 Mar 2008, 15:04

Attached thumbnail(s)
antiemulsion.JPG ( Size: 27.55k ) Number of downloads: 1090


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 18 Mar 2008, 16:06
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




Si eu am patit-o dupa revizia de 20k. Am realizat pe la 23k si am scos cam 200ml pana la nivel. Data viitoare le zic sa puna mai putin si completez eu acasa.

incearca sa-i rogi sa-ti puna doar 4.200 l.

18 Mar 2008, 17:08:
QUOTE(Abu @ 18 Mar 2008, 15:36)
Si eu am patit-o dupa revizia de 20k. Am realizat pe la 23k si am scos cam 200ml pana la nivel. Data viitoare le zic sa puna mai putin si completez eu acasa.
*



scuze...revin cu ideea, zi-le sa-ti puna doar 4.200 l si cred ca-ai sa fii la limita admisa.

This post has been edited by costeloosh: 18 Mar 2008, 16:08


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CataT
post 18 Mar 2008, 16:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.089
Joined: 19 April 07
From: C o n s t a n t a




Iar Constanta exemplu negativ, am verificat si eu, la fel vreo 3 mm peste max mad.gif


--------------------
Renault Megane 2 2007 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 18 Mar 2008, 16:33
Post #15


Haha


Group: Members
Posts: 9.018
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




la dacie 1310 sare busonul de ulei biggrin.gif

This post has been edited by wolfin: 18 Mar 2008, 16:33


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 18 Mar 2008, 19:32
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Una peste alta, tre sa fim atenti dupa fiecare revizie sa verificam ba una, ba alta. Lucru nu tocmai placut dar ma amagesc si eu cu ideea ca nu e Mercedes...


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 18 Mar 2008, 19:45
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Ba incep sa cred din ce in ce mai tare ca e Masina. Puteti citi pacilea daca aveti timp http://forum.softpedia.com/index.php?showforum=199

Si daca mercedes am avea toti tot mecanicii aia ar schimba uleiul.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 19 Mar 2008, 12:43
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




asa este, trebuie sa mai lucreze la atitudine, si noi la pretentii...e un simplu schimb de ulei...mi-e frica ce are sa se intample la 60k km cand va trebui sa schimb distributia...sa iau cu mine cool.gif oare pe cineva cu platforma...?


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aoprea
post 31 Mar 2008, 07:20
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 11 July 06
From: Iasi




am verificat si eu pentru prima data de cand am masina nivelul uleiului ... OK

insa m-a uimit forma jojei de ulei . adica are o forma elicoidala si ma gandeam ca ea fiind din plastic a capatat aceasta forma din cauza temperaturii la care ajunge motorul si a deformat-o

trebuie sa ma ingrijorez sau asta e forma ei standard ?


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5 dCI, 85 CP, E4, climatronik - IS.75.ADI 27.11.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 31 Mar 2008, 07:27
Post #20


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




asa e ea

si daca o lasi sa mearga in jos cum vrea ea se va duce fara probleme
daca nu-i nimeresti pozitia, se va "aseza" cu un pocnet care te va face sa palesi: "s-a rupt" ... ei bine nu s-a rupt!

cu timpul vei invata o pozitie (in functie de curbura aia a ei) din care sa incepi sa o introduci fara sa mai faca poc: ceva de genul - cu scobitura inspre parbriz, apoi o impingi usor in jos si o lasi sa lunece usor si sa se invarta cum vrea ea

cel putin la mine

si daca tot zici ca e ok, pot indrazni sa te intreb la ce nivel e? cate "rombulete" s-au dus pana acum si in cati km?

This post has been edited by crisolro: 31 Mar 2008, 07:29


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aoprea
post 31 Mar 2008, 07:51
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 11 July 06
From: Iasi




acum am verificat din nou ... s-au dus trei (3) rombulete din opt (8)
5700 km la bord

This post has been edited by aoprea: 31 Mar 2008, 07:51


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5 dCI, 85 CP, E4, climatronik - IS.75.ADI 27.11.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 31 Mar 2008, 07:59
Post #22


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




cam asa si la mine

eu il verific din mie in mie, a consumat mai mult pana in 5000 km


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatelu
post 17 Apr 2008, 06:26
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 6 April 08
From: Campulung Muscel




Ce tip de ulei imi recomandati sa bag la un clio de 1,5 litri dci,si ce cantitate imi intra ca sa nu fac vreo prostie? In cartea tehnica a masinii nu scrie mai nimic despre acest lucru .Parca sunt facute sa te duci numai la ei sa te lase orfan de bani.Placutele de frana le-am schimbat singur si e ok.Amsalvat niste bani .Astept raspuns.Multam'


--------------------
renault clio - AG 00 XXX 2006 symbol
Sa auzim de bine!

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Apr 2008, 07:52
Post #24


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cum sa nu scrie in cartea masinii ? sad.gif si in cartea masinii mele scrie despre motorul tau ... ulei Elf Diesel 4,6L


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 17 Apr 2008, 08:09
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




http://www.reno.ro/5W40-sau-10W40-t97150.html

http://www.reno.ro/Ulei-de-motor-altceva-d...LF-t105264.html

5w40 la masina noua sau 10w40 la masina cu rulaj mai mare. Service reno pune la dci incepand cu revizia a 2a, 20000 km ,10w40 Elf. Vorbesc de AMAT care e pe jud Arges . Oricum citeste cu atentie manualul de utilizare si cel de service ca undeva scrie sigur. Citeste si topicurile pe care ti le-am pus aici si vezi ca o sa ai trimitere in alte topice. Ar trebui sa cauti prin tot forumul la clio/megane/logan la Daciaclub ca toate au motoare DCI renault. Elf 10w40 gasesti la supermarket Auchan in Pitesti ptr diesel exact ce folosesc la AMAT. Despre cantitate , foloseste joja si te apropii de nivel cu completari succesive.

This post has been edited by verde: 17 Apr 2008, 08:12


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 24 Apr 2008, 17:32
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




din cate stiu eu se pune Elf 5w40 ( sau ma rog un corespondent de la alta firma) pana la moarte. cartea masinii asta recomanda la temperaturile tipice romaniei. faza cu 10w40 care e deja ulei mineral nu mi se pare in ordine. plus ca 20.000 km nu este mult deloc deabia incepe si masina sa se deszmeticeasca.


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 25 Apr 2008, 08:05
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




QUOTE
faza cu 10w40 care e deja ulei mineral nu mi se pare in ordine

Imi pare rau, dar trebuie sa te contrazic: uleiul Elf 10W40 nu este mineral, ci semisintetic.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 Apr 2008, 08:19
Post #28


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




costeloosh - nu sti prea bine .....uleiul 10W40 este semisintetic si se recomanda foarte bine in Romania...chiar se pune in masinile Renault la reviziile in reprezentante.... nu mai da informatii eronate sau auzite de la a 15 persoana...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 25 Apr 2008, 09:01
Post #29


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




ok mie mi-au pus la revizie ulei 10W40.. inainte cred ca aveam 5W40 ptr ca era incolor cand am cumparat masina.....

acuma cand mi-au pus ..am bidonasul in portbagaj de 10w40 ..si vad ca e mai inchis la culoare decat celalalt.....zici ca e "uzat" wacko.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatelu
post 25 Apr 2008, 16:38
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 6 April 08
From: Campulung Muscel




Multam'm, am citit.Sunt lamurit acum.


--------------------
renault clio - AG 00 XXX 2006 symbol
Sa auzim de bine!

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 22:19
Dacia