Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Turbina renault megane 2

FRANCHE COMTE
post 16 Jan 2012, 16:56
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 29 December 11




Ar fi bine sa luati si presiunea motorului inainte de a schimba o turbina.La motoarele 1.5 dci EURO 3 e mare problema cu presiunea la ulei.Si eu am schimbat doua turbine la cei de la Turbomecanica.I-am ales pe ei deoarece au atelier de echilibrat...Asta conteaza cel mai mult. Au o masina performanta cu comanda numerica unde le echilibreaza.


--------------------
RENAULT MEGANE 2 - 99YSA SEDAN
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 18 Jan 2012, 23:01
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




salutare...daca stie cineva sa imi spuna, la1.6 16v exista turbina sau "turbo" cum am citit pe un alt topic (cineva spunea ca a renuntat la ea ca ii dadea nu stiu ce "smucituri" ,trepidatii)...stima...


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 19 Jan 2012, 13:28
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Nu are nicio turbina.

Asa si-au luat 2 prieteni,unu Focus vechiul model 1.4 16v si celalalt Octavia 2.2 1.6 8v,si ambii imi spuneau ca au Turbo!!!! radmasa.gif

This post has been edited by Catalinmodena: 19 Jan 2012, 13:28


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chivu morris
post 20 Jan 2012, 14:14
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 30 May 11




salut, si masinuta mea da cu putin ulei la furtunul care intra in radiator. este un 15 dci 85cp, am 217000km, pana acum nu mananca ulei si nu da cu fum insa cum pot sa verific daca este in regula turbina.


--------------------
renault megane II break - DB XX XXX 2007, 1,5 dci, 86 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv.zen
post 25 Jan 2012, 10:14
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 19 April 10
From: Brasov




@FRANCHE COMTE: poti sa elaborezi un pic, te rog? Te referi la presiunea uleiului in timpul functionarii? Si eu am dus la turbomecanica turbina pt reconditionat si mie sa nu am o problema la motor care sa fi cauzat ceea ce ziceau eu, insuficienta ungere a turbinei. Ce ar tb sa le sugerez baietilor de la service sa mai verifice pt cazul asta?

Precizez ca turbina a fost schimbata cand am cumparat eu masina, acum 50k km(2 ani), cu una noua, si acum sunt in situatia de a reconditiona sin nou, fara sa am un stil de condus pe care sa-l consider eu batranesc... si care sa fi putut cauzat asta...

Apreciez orice sugestii. Cu stima, Marius.


--------------------
Renault Megane - BV-12-PTK Megane II Sedan
2006 Megane II 1.5 85CP 95k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nechita
post 25 Jan 2012, 10:45
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 22 April 11




Daca vreti sa faceti o treaba buna aveti posibilitatea sa dati turbina veche la Renault si va vine una reconditionata si perfect reglata din Franta.Este de departe cea mai buna varianta, iar una fara geometrie variabila ar trebui sa fie cam 2000ron.A mea cu, fiind TGV era 2700ron.
Cea mai mare problema este echilibrarea rotorului si reglarea geometriei/wastegatelui.
Echilibrarea sa zicem ca se face si pe la noi, insa reglarea se face pe un stand special pe fiecare motor in parte.
La majoritatea motoarelor renault la o diferenta de +-0.080 bar fata de cat cere calculatorul motorul intra in avarie.
Cand am pus problema reconditionarii turbinei mele la turbomecanica un nene de la serus foarte in varsta si foarte experimentat (avand in vedere ca majoritatea mecanicilor nu stiu decat sa dea jos piesa si sa puna alta) mi-a explicat ca absolut toate turbinele care au fost reconditionate la turbomecanica sau la altii nu au mers in parametrii si respectivii s-au intors cu ele la turbomecanica sau au mers cu ele asa cum erau.Ideea e ca motorul in prima faza cand are o diferenta de presiune in aspirate nu se aprinde nimic in bord doar ca nu mai trage atat de bine.Spre exemplu a mea dadea presiune prea mare cu 0.18bar si in oras mergea perfect.Insa in depasire ,apasai pedala, simteai ca pleaca , ajungeai in dreptul celalaltei masini si brusc incepea sa nu mai traga.Pe bord se aprindea cand urcam un deal cu masina foarte incarcata.In rest in oras masina se comporta perfect.


This post has been edited by cristian_nechita: 25 Jan 2012, 10:47


--------------------
Laguna 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv.zen
post 25 Jan 2012, 10:57
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 19 April 10
From: Brasov




Merci mult de raspunsul elaborat. Eu deja am dat la turbomecanica turbina la reconditionat si este modelul fara geometrie variabila. Cand am schimbat-o prima data si pana acum nu am avut probleme cu martori la bord aprinsi legat de motor, chiar si in sarcina cu mers in panta.

O sa vad cum reusesc sa fac reglarea geometriei/wastegatelui. Pot cei de la renault sau chiar turbomecanica sa faca asta? O sa intreb si pe cei de la service-ul unde am masina si revin cu detalii dupa toate sunt la locul lor.

Am avut si ghinionul sa mi se strice in concediu cand eram aproape de austria si in 3k km a papat 3l de ulei, motiv pt care la intoarcere am parcat in service...


--------------------
Renault Megane - BV-12-PTK Megane II Sedan
2006 Megane II 1.5 85CP 95k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 25 Jan 2012, 12:19
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




cristian nechita , preturile alea sunt pentru turbine noi . Cat costa cele reconditionate de renault ?


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
str77
post 27 Jan 2012, 13:05
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 October 11




QUOTE(AMZ @ 9 Jan 2012, 22:31)
autoaprindere urcand maxim in turatie..pana a pocnit un piston, arata de parca il topise cineva..
*



Daca se ajunge la autoaprindere, pentru oprire motorului se baga in viteza 5, dat drumu la ambreaj + frana ( eventual).



--------------------
Renault Megane 4 - BV 1.5 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baddog
post 7 Dec 2012, 09:14
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 24 June 12




Va salut

Postez aici sa nu mai deschid alt topic. Zi neagra pentru mine. Cred ca a cedat turbina! Va povestesc ce am patit poate ma ajutati cu niste raspunsuri. Azi cand m-am urcat in masina, am pornit motorul si a aparut pe bord SERVICE DUE. Turatia a inceput sa varieze aproximativ de la 850 pana la 950 la relanti. Am dat sa plec sa vad ce se intampla si surpriza, nu mai tragea motorul ca inainte. Mototul merge normal insa nu mai trage (parca ar avea 50 de cai putere). Mentionez ca pe teava de esapament nu scoate fum, nu scuipa ulei. Cam de o saptamana a inceput sa se auda un usor fluierat. Schimbarea treptelor de viteze o fac la aproximativ 2200 rpm. Motorul este 1.9 DCI 130 cai. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

Multumesc

LE: Inca ceva: Daca trebuie sa ma duc la mecanic cu ea se poate intampla ceva pana ajung? ( 5 km)


--------------------
Renault Megane 2 Privilege 2008 1.9 131 CP
Lost in time...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 7 Dec 2012, 10:07
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Se poate indica mai exact locul unde se reconditioneaza turbinele la turbomecanica ? Sau, voi care le-ati reconditionat acolo, v-ati dus fix la Uzina Turbomecanica ?

@cristian_nechita : reglarea geometriei variabile sau a wastegateului se face pe stand, e adevarat, dar nu neaparat cu TC montat pe motor. Mai exact, se regleaza actuatorul care comanda deschiderea GV sau a WG-ului.

@cread : sunt aproape sigur ca Renault nu reconditioneaza turbine. De la ei ( a se citi Reprezentanta Renault ) se pot achizitiona doar turbine noi.

Producatorul de turbine ( Garrett ) face diferentiat T/C -uri : fabrici care produc doar pentru masinile noi, caz inc are T/C-urile pleaca direct la fabrica producatorului de autoturisme, si fabrici care produc Spare-Parts, care ajung la Service-uri.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviustel
post 7 Dec 2012, 14:08
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




Service Due apare cand trebuie schimbat uleiul, dupa 10000 sau 15000 de km depinde de setarea din computerul masinii. Despre trbina cred ca este o alta poveste. Probabil trebuie vazuta de mecanis si trebuie si pusa pe Clip.


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC 2008 / 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 07:54
Dacia