Turbina renault megane 2
![]() ![]() ![]() |
Turbina renault megane 2
FRANCHE COMTE |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 29 December 11 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
- 99YSA
SEDAN Marian
|
|||
nicu45 |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 2 January 11 ![]() |
salutare...daca stie cineva sa imi spuna, la1.6 16v exista turbina sau "turbo" cum am citit pe un alt topic (cineva spunea ca a renuntat la ea ca ii dadea nu stiu ce "smucituri" ,trepidatii)...stima...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Nu are nicio turbina.
Asa si-au luat 2 prieteni,unu Focus vechiul model 1.4 16v si celalalt Octavia 2.2 1.6 8v,si ambii imi spuneau ca au Turbo!!!! ![]() This post has been edited by Catalinmodena: 19 Jan 2012, 13:28 |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
chivu morris |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 30 May 11 ![]() |
salut, si masinuta mea da cu putin ulei la furtunul care intra in radiator. este un 15 dci 85cp, am 217000km, pana acum nu mananca ulei si nu da cu fum insa cum pot sa verific daca este in regula turbina.
|
--------------------
renault
megane II break
- DB XX XXX
2007, 1,5 dci, 86 cp
|
|
bv.zen |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 19 April 10 From: Brasov ![]() |
@FRANCHE COMTE: poti sa elaborezi un pic, te rog? Te referi la presiunea uleiului in timpul functionarii? Si eu am dus la turbomecanica turbina pt reconditionat si mie sa nu am o problema la motor care sa fi cauzat ceea ce ziceau eu, insuficienta ungere a turbinei. Ce ar tb sa le sugerez baietilor de la service sa mai verifice pt cazul asta?
Precizez ca turbina a fost schimbata cand am cumparat eu masina, acum 50k km(2 ani), cu una noua, si acum sunt in situatia de a reconditiona sin nou, fara sa am un stil de condus pe care sa-l consider eu batranesc... si care sa fi putut cauzat asta... Apreciez orice sugestii. Cu stima, Marius. |
--------------------
Renault
Megane
- BV-12-PTK
Megane II Sedan 2006 Megane II 1.5 85CP 95k
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Daca vreti sa faceti o treaba buna aveti posibilitatea sa dati turbina veche la Renault si va vine una reconditionata si perfect reglata din Franta.Este de departe cea mai buna varianta, iar una fara geometrie variabila ar trebui sa fie cam 2000ron.A mea cu, fiind TGV era 2700ron.
Cea mai mare problema este echilibrarea rotorului si reglarea geometriei/wastegatelui. Echilibrarea sa zicem ca se face si pe la noi, insa reglarea se face pe un stand special pe fiecare motor in parte. La majoritatea motoarelor renault la o diferenta de +-0.080 bar fata de cat cere calculatorul motorul intra in avarie. Cand am pus problema reconditionarii turbinei mele la turbomecanica un nene de la serus foarte in varsta si foarte experimentat (avand in vedere ca majoritatea mecanicilor nu stiu decat sa dea jos piesa si sa puna alta) mi-a explicat ca absolut toate turbinele care au fost reconditionate la turbomecanica sau la altii nu au mers in parametrii si respectivii s-au intors cu ele la turbomecanica sau au mers cu ele asa cum erau.Ideea e ca motorul in prima faza cand are o diferenta de presiune in aspirate nu se aprinde nimic in bord doar ca nu mai trage atat de bine.Spre exemplu a mea dadea presiune prea mare cu 0.18bar si in oras mergea perfect.Insa in depasire ,apasai pedala, simteai ca pleaca , ajungeai in dreptul celalaltei masini si brusc incepea sa nu mai traga.Pe bord se aprindea cand urcam un deal cu masina foarte incarcata.In rest in oras masina se comporta perfect. This post has been edited by cristian_nechita: 25 Jan 2012, 10:47 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
bv.zen |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 19 April 10 From: Brasov ![]() |
Merci mult de raspunsul elaborat. Eu deja am dat la turbomecanica turbina la reconditionat si este modelul fara geometrie variabila. Cand am schimbat-o prima data si pana acum nu am avut probleme cu martori la bord aprinsi legat de motor, chiar si in sarcina cu mers in panta.
O sa vad cum reusesc sa fac reglarea geometriei/wastegatelui. Pot cei de la renault sau chiar turbomecanica sa faca asta? O sa intreb si pe cei de la service-ul unde am masina si revin cu detalii dupa toate sunt la locul lor. Am avut si ghinionul sa mi se strice in concediu cand eram aproape de austria si in 3k km a papat 3l de ulei, motiv pt care la intoarcere am parcat in service... |
--------------------
Renault
Megane
- BV-12-PTK
Megane II Sedan 2006 Megane II 1.5 85CP 95k
|
|
cread |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
cristian nechita , preturile alea sunt pentru turbine noi . Cat costa cele reconditionate de renault ?
|
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
str77 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 October 11 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4
- BV
1.5 EDC
|
|
baddog |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 24 June 12 ![]() |
Va salut
Postez aici sa nu mai deschid alt topic. Zi neagra pentru mine. Cred ca a cedat turbina! Va povestesc ce am patit poate ma ajutati cu niste raspunsuri. Azi cand m-am urcat in masina, am pornit motorul si a aparut pe bord SERVICE DUE. Turatia a inceput sa varieze aproximativ de la 850 pana la 950 la relanti. Am dat sa plec sa vad ce se intampla si surpriza, nu mai tragea motorul ca inainte. Mototul merge normal insa nu mai trage (parca ar avea 50 de cai putere). Mentionez ca pe teava de esapament nu scoate fum, nu scuipa ulei. Cam de o saptamana a inceput sa se auda un usor fluierat. Schimbarea treptelor de viteze o fac la aproximativ 2200 rpm. Motorul este 1.9 DCI 130 cai. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi? Multumesc LE: Inca ceva: Daca trebuie sa ma duc la mecanic cu ea se poate intampla ceva pana ajung? ( 5 km) |
--------------------
Renault
Megane 2
Privilege 2008 1.9 131 CP Lost in time...
|
|
Silk |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Se poate indica mai exact locul unde se reconditioneaza turbinele la turbomecanica ? Sau, voi care le-ati reconditionat acolo, v-ati dus fix la Uzina Turbomecanica ?
@cristian_nechita : reglarea geometriei variabile sau a wastegateului se face pe stand, e adevarat, dar nu neaparat cu TC montat pe motor. Mai exact, se regleaza actuatorul care comanda deschiderea GV sau a WG-ului. @cread : sunt aproape sigur ca Renault nu reconditioneaza turbine. De la ei ( a se citi Reprezentanta Renault ) se pot achizitiona doar turbine noi. Producatorul de turbine ( Garrett ) face diferentiat T/C -uri : fabrici care produc doar pentru masinile noi, caz inc are T/C-urile pleaca direct la fabrica producatorului de autoturisme, si fabrici care produc Spare-Parts, care ajung la Service-uri. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
silviustel |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Service Due apare cand trebuie schimbat uleiul, dupa 10000 sau 15000 de km depinde de setarea din computerul masinii. Despre trbina cred ca este o alta poveste. Probabil trebuie vazuta de mecanis si trebuie si pusa pe Clip.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC
2008 / 2015
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 07:54 |