Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Toba "Sport"

Vallybz
post 25 May 2013, 18:19
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Va salut. Toba mea finala e praf. Ma gandesc sa imi montez una "sport". M-am apucat sa caut si eu pe google si am gasit multe modele. Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1. Cum imi dau seama daca o pot monta la masina mea.
2. Cum o montez(din poze am vazut ca nu au niciun fel de sistem de prindere)
3. Sa imi iau sport sau tot una normala?


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 May 2013, 23:17
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Iti recomand un atelier specializat in esapamente, te lamuresc baietii imediat ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 26 May 2013, 00:57
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Ma gandeam ca primesc ceva detalii pana ajung la ei. Sa nu ma duc acolo fara nici-o cunostinta in domeniu


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tupeu_adrian
post 26 May 2013, 10:43
Post #4


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




prinderea este simpla...prin sudura.depinde ce cauti aspect sau zgomot....la zgomot te`as sfatui sa te gandesti de 2 ori....nu incerca sa iei una care face ca avionul din 2 motive....1. deranjezi foarte mult persoanele din jurul tau si 2 o sa fie deranjant si pt tine mai ales la drumurile lungi cand masina sta in turatii mari in permanenta....la punctul 2 vorbesc din propria experienta senzatia este ca mergi intr`un avion depresurizat si am renuntat imediat la ea...si inca ceva nu ai specificat daca masina e benzina sau diesel.....daca e diesel nu te chinui prea mult pt ca nu o sa aibe nici un efect..spor

This post has been edited by tupeu_adrian: 26 May 2013, 10:44


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 26 May 2013, 12:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Masina e benzina 1.6 16v, nu am de gand sa trezesc vecinii cand vin acasa seara. Vreau ceva care sa arate cat de cat bine, dar sa nu faca zgomot. AM fost azi in targ la vitan si toti ma intrebau cat de tare vreau sa se auda, iar cand le spuneam ca nu vreau sa se auda tare se uitau ciudat la mine. Am gasit una cu sunet reglabil la 1,6 mil, iar montajul mi-a spus cel de acolo ca are pe cineva si ca imi ia cam 50-60 de lei. Acum ramane sa iau salariul si sa o montez.


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TnM
post 26 May 2013, 12:06
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 12




Salut Valy,eu tocmai ce mi am achizitionat o toba Carub cu silencer japan style,rosie de la un cunoscut care a avut o 3 luni montata pe masina,acesta din urma se plictisise de ea si avea nevoie de bani pentru un woofer +o statie. Momentan eu stau putin pe loc,la breck e mai complicat mai imi trebuie 50 cm de teava cu diametrul de minim 5 cm,sper ca marti cel tarziu miercuri sa o pun.
Prinderea e simpla o data o sudezi de teava cu a spus si colegul mai sus ,iar prinderea ei de masina, se face cu colier de masina,,,

26 May 2013, 13:20:
la hatchback si la coupe se poate face prinderea si pe suportii vechi ai masinii si pe toba se sudeaza suporti ca ai tobei originale.

This post has been edited by TnM: 26 May 2013, 12:20


--------------------
ex Renault 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy1092
post 26 May 2013, 23:42
Post #7


edy1092


Group: Members
Posts: 116
Joined: 29 January 12
From: Bucuresti




E cineva pe aici care si-a anulat catalizatorul + toba finala la renault megane 1.9 dTI ??? ma intereseaza cum se aude ??? are cineva un film ???


--------------------
Renault Megane 3 2011
Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<<
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tupeu_adrian
post 26 May 2013, 23:59
Post #8


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




oare este posibil sa scot un suierat dintr`un symbol 1.5 DCI?...repet suierat nu barait biggrin.gif


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 May 2013, 08:29
Post #9


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(edy1092 @ 27 May 2013, 00:42)
E cineva pe aici care si-a anulat catalizatorul + toba finala la renault megane 1.9 dTI ???  ma intereseaza cum se aude ???  are cineva un film ???
*



De ce ai face asta?

1) la un eventual control in trafic ramai fara talon ca nu-ti mai ies gazele
2) stiu un Megane hatch care a modificat esapamentul (a scos intermediara si schimbat toba pe spate) .... baraia ca o combina la semanat ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy1092
post 27 May 2013, 20:53
Post #10


edy1092


Group: Members
Posts: 116
Joined: 29 January 12
From: Bucuresti




cj98czh Aaa nu ma intereseaza daca ma opreste cineva, cu masina asta merg numai in oras ...

Fiindca am scos de curand catalizatorul si finala, am lasat doar RACORDUL FLEXIBIL , catalizatorul ce pleaca din TURBO si teava goala de inox de 60mm, apoi teava pana la tipsuri la un 320cd de 150cp si se aude senzational si la relanti (fluiera) nu este zgomotoasa asa cum ma asteptam ... sunt chiar socat de rezultatul final blink.gif si de retinut un aspect foarte important, nu pt. zgomot am facut aceasta modificare , nu as suporta sa ma doara capul fara rost ....ci pt ceva putere in + si pt a ajuta motorul sa evacueze mult mai repede ...

Ma gandeam sa fac asta si la renaultul de "carat cartofi" smile.gif)

Ceea ce face asta in film si fluiera asa o accelereaza pe la 3500 ture si el are motorul 136cp nefiind common rail .

ASA

Ma intrebam daca a facut cineva asta la un renault ....apreciez foarte mult daca vad un film si ascult , daca se aude gros precum o combina de treierat , RENUNT IN SECUNDA 2


cj98czh O mare greseala referitor la renaultul hatch , astia isi pun tobe de benzinare si nu realizeaza ca-si transforma masinile in tractoare ... ele oricum sunt tractoare fiind diesel smile.gif))

This post has been edited by edy1092: 27 May 2013, 21:11


--------------------
Renault Megane 3 2011
Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<<
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 27 May 2013, 21:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




motorina este pt tractoare
gazul este pt butelii, iar

benzina este pt masini smile.gif


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy1092
post 27 May 2013, 21:48
Post #12


edy1092


Group: Members
Posts: 116
Joined: 29 January 12
From: Bucuresti




QUOTE(Vallybz @ 27 May 2013, 21:24)
motorina este pt tractoare
gazul este pt butelii, iar

benzina este pt masini smile.gif
*



Povestirea asta scurta era valabila prin anii 00' acum suntem in 2013 in era lui diesel BITURBO cand benzina costa cat costa iar impozitul pt 3000cmc a crescut simtitor pt portofelele noastre tot mai subtiri iar benzina acum e pt masini ale caror proprietari sunt cu adevarat COCOSI nu pt 1,6 , 16V , 100cp si consum de motor in 6 clindri si 200cp ( hai sa fim realisti pana la capat )

P.S.Masinile sunt facute sa mergem cu ele sute de mii de km chiar si in oras ...nu sa le tinem in parcare si sa mergem cu troleul ca nu avem bani de-un plin ... ca domne e benzina ... si consuma multicel ...

This post has been edited by edy1092: 27 May 2013, 21:55

Attached thumbnail(s)
images.jpg ( Size: 8.62k ) Number of downloads: 1299


--------------------
Renault Megane 3 2011
Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<<
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 28 May 2013, 08:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Era doar o vorba.....

28 May 2013, 08:44:
Era doar o vorba.....

This post has been edited by Vallybz: 28 May 2013, 08:44


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TnM
post 28 May 2013, 09:25
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 12




QUOTE(tupeu_adrian @ 27 May 2013, 00:59)
oare este posibil sa scot un suierat dintr`un symbol 1.5 DCI?...repet suierat nu barait biggrin.gif
*



Da eu zic ca reusesti,de altfel din punctul meu de vedere,pentru a scoate un sunet frumos din diesel, cam asta ar trebui sa faci si anume blowoff+o toba sport,,atentie pentru diesel,daca se pune normala ,de benzinar face ca toti,,,,


aici ai un link,,,la relanti nu pot sa mi dau seama cu se aude insa la acceleratie si in mers se aude chiar bine parerea mea.


--------------------
ex Renault 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy1092
post 28 May 2013, 10:40
Post #15


edy1092


Group: Members
Posts: 116
Joined: 29 January 12
From: Bucuresti




daca pui blowoff valve la diesel distruge turbina in foarte scurt timp ... dar iarasi este o greseal , o aberatie, o tampenie sa pui blowoff fiindca daca scoti catalizatorul si finala la un diesel , cand schimbi in peste de 2500 ture se aude un fasaiat specific ca si cum ai avea blowoff valve pe masina ....... adica ce se aude in filmul de mai sus pe acest CLIO 1.5 dCI

Va spun din experienta , ca tocmai am facut asta la un bmw, ma repet fiindca am mai spus mai sus nu stiu cum se aude pe renault diesel si as vrea sa aflu ....

Poate gasesc vre-o dacie logan pe youtube .....

This post has been edited by edy1092: 28 May 2013, 10:43


--------------------
Renault Megane 3 2011
Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<<
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tupeu_adrian
post 28 May 2013, 10:52
Post #16


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




QUOTE(TnM @ 28 May 2013, 09:25)
Da eu zic ca reusesti,de altfel din punctul meu de vedere,pentru a scoate un sunet frumos din diesel, cam asta ar trebui sa faci si anume blowoff+o toba sport,,atentie pentru diesel,daca se pune normala ,de benzinar face ca toti,,,,


aici ai un link,,,la relanti nu pot sa mi dau seama cu se aude insa la acceleratie si in mers se aude chiar bine parerea mea.
*




mii de multumiri....este exact ceea ce vroiam....e un sunet ce nu cred ca ar deranja ceilalti participanti in trafic si nici vecinii cand ajung seara acasa biggrin.gif......scoate un sunet chiar frumos pt un diesel....ma poate lamuri cineva mai exact in ce consta acest blowoff? unsure.gif si ce ati recomanda mai ceva de calitate


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 28 May 2013, 13:57
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




De ce sa vrei sa-ti urle masina ?Nu prea inteleg eu chestia asta...
Tractorul vecinului meu exact asa face cand merge spre tarla...Si cand ara face mai frumos.
Mergeti fratilor cu tractoare sa auziti lumini...

This post has been edited by jas2: 28 May 2013, 13:59


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tupeu_adrian
post 28 May 2013, 18:24
Post #18


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




QUOTE(jas2 @ 28 May 2013, 13:57)
De ce sa vrei sa-ti urle masina ?
*




nu ma intelege gresit.....eu am specificat ca vreaun un mic suierat la schimbatul vitezelor nu ca vreau sa urle ca o masina fara toba deloc in sarcina sau mereu....crede`ma ca si eu urasc tobele sport care baraie si fac ca naiba.....deci exista o diferenta dintre ce sunet vreau eu sa scot si ceea ce spui tu sau banuiesti ca ar suna wink.gif.....sincer chiar mai astept sugestii cu aspect la acest sunet.....sunt tentant sa scot catalizatorul si toba finala doar pt a ma convinge.....dar imi e frica sa nu muncesc degeaba si ca la urma sa fiu dezamagit de sunetul final


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TnM
post 31 May 2013, 19:23
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 12




QUOTE(tupeu_adrian @ 28 May 2013, 19:24)
nu ma intelege gresit.....eu am specificat ca vreaun un mic suierat la schimbatul vitezelor nu ca vreau sa urle ca o masina fara toba deloc in sarcina sau mereu....crede`ma ca si eu urasc tobele sport care baraie si fac ca naiba.....deci exista o diferenta dintre ce sunet vreau eu sa scot si ceea ce spui tu sau banuiesti ca ar suna wink.gif.....sincer chiar mai astept sugestii cu aspect la acest sunet.....sunt tentant sa scot catalizatorul si toba finala doar pt a ma convinge.....dar imi e frica sa nu muncesc degeaba si ca la urma sa fiu dezamagit de sunetul final
*



turbina are acelasi rol si aceeasi pozitie si la benzina si la diesel. Diferenta consta in combustibil si in modul de aprindere al acestuia.
Pe parte turbo insa nu sunt diferente in ceea ce priveste principiul de functionare. Si turbo dieselul are blow off valve.

iti opreste turbina fortat in loc sa ii permita sa se roteasca in intertie, iar la urmatoarea apasare a pedalei de acceleratie dupa ce ai schimbat viteza ai un turbo lag
acestaar fi bov,blow off,dumb valve,sau cum li s or mai zice! Din punctul meu de vedere,e un upgrade si pentru sunet ,dar si pentru a nu mai avea lagul acela intre trepte! sleep.gif


--------------------
ex Renault 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tupeu_adrian
post 31 May 2013, 21:41
Post #20


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




bun si imi spune si mie cineva cum as putea face acest upgrade in siguranta....specific ca la catalizator nu as umbla sa il dau jos din cauza ca masina circula taxi si fac itp la 6 luni si agreare odata pe an.....deci asa ceva nu ar fi recomandat pt mine....astept niste sfaturi concrete va rog


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 May 2013, 21:47
Post #21


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(TnM @ 31 May 2013, 20:23)
iti opreste turbina fortat in loc sa ii permita sa se roteasca in intertie, iar la urmatoarea apasare a pedalei de acceleratie dupa ce ai schimbat viteza ai un turbo lag
acestaar fi bov,blow off,dumb valve,sau cum li s or mai zice! Din punctul meu de vedere,e un upgrade si pentru sunet ,dar si pentru a nu mai avea lagul acela intre trepte! sleep.gif
*




Ce opreste ?!?

Turbo nu se invarte deloc din inertie ....el este invartit de gazele de esapament care ies ... si rotatia turbinei incepe de la pornirea motorului si se termina cand in opresti ...


Spui tu ceva acolo .... dar nu prea ai idee exact ce se intampla ...

Cat despre lag la turbo ... daca stii sa il conduci ... este aproape inexistent ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TnM
post 1 Jun 2013, 21:33
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 12




Asa este imi cer scuze,m am exprimat eu prost. Opreste,defapt ia din toata presiunea cea care e in plus si ii lasa exact cat ii trebuie turbo ului,,,astfel protejandu l. M am mai documentat un pic si tot ce am putut eu sa deduc din ce am citit ,bov ul acesta pe un turbodiesel nu ar avea nici un efect ,nici poizitv,nici negativ,doar fasaitul pe care il scoate. Am gasit afirmatii cum ca ar putea chiar sa si strice turbina pe diesel ,insa cu acest lucru inca sunt in dubii!Normal nu ar trebui sa i faca nimic turbinei.

Cum la diesel nu exista clapeta de admisie,si admisia de aer se face direct,acest bov pt diesel are nevoie sa fie montat cu un senzor la pedala de acceleratie pt a sti atunci cand se ridica piciorul din acceleratie ca sa se declanseze. Voi reveni zilele urmatoare cu mai multe informatiii,,,un kit costa in jur de 200-400 de euro,un kit serios!


--------------------
ex Renault 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Jun 2013, 21:56
Post #23


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(TnM @ 1 Jun 2013, 22:33)
Cum la diesel nu exista clapeta de admisie,si admisia de aer se face direct,acest bov pt diesel are nevoie sa fie montat cu un senzor la pedala de acceleratie pt a sti atunci cand se ridica piciorul din acceleratie ca sa se declanseze[COLOR=red]. Voi reveni zilele urmatoare cu mai multe informatiii,,,un kit costa in jur de 200-400 de euro,un kit serios!
*




Cam orice diesel de prin 2001 incoace are senzor de clapeta de accelaeratie ... iar nu zici ceva bine ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TnM
post 4 Jun 2013, 07:17
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 12




cj89czh am vazut doua astfel de blofoff pentru diesel montate pe o skoda octavia tour an:2007 si audi a4 an:2003! Am stat doar putin de vorba cu proprietarii deoarece chiar sunau frumos si ambi cand le am cerut sa mi explice cat de cat clar cum functioneaza,mi au spus acelasi lucru,acest senzor e special numai pentru blowoff si functioneaza doar cu el si pentru el! Indrum pe oricine vrea un sunet placut zic eu obtinut oarecum de la turbina sa si puna acest blowoff,insa m am interesat despre motoarele dci spre ex cum are colegul nostru. Ei bine nu il indrum sa si puna ,din ce am citit 9/10 masini ar avea probleme cu scurgere ulei pe la admisie sau ceva de acest fel. acesta ar fi primul motiv si 2 pentru ca la turbo ,tocmai din cauza acelui senzor trebuie sa iei de tot piciorul de pe acceleratie pentru a il declansa si 3 intr o depasire e un pic periculos pentru ca daca eziti si senzorul iti citeste reacta,el descarca presiune si nu stiu cat de repede va fi iar in ture,de acest lag ma referea iar acum sunt sigur de ceea ce spun!

Ps.ar fi bine daca cineva ar modifica titlul din toba"sport" in toba "sport" si blowoff,sau bov(benzina si diesel) . Poate mai sunt oamenii pe care ii intereseaza!

This post has been edited by TnM: 4 Jun 2013, 07:18


--------------------
ex Renault 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TnM
post 6 Jun 2013, 21:58
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 12




Astazi dupa ce am ajuns acasa de la bucuresti (la buzau) aproximativ 120 km am auzit un tronc,mi am dat seama ca e toba care a picat pe puntea spate deoarece tampoanele erau oricum foarte uzate unul din ele era si rupt! Am montat de urgenta toba sport deoarece oricum stateam cu ea degeaba in portbagaj,asa ca am mers la cineva care confectioneaza tobe din inox si monteaza foarte bine! mi a facut prelungirea de teava care trebuia,iar de prins,mi a prins o cu 2 tampoane noi noute, suporturile pentru tampoane le a prins de teava cat mai aproape de toba si asta pentru a nu suda pe inox! mie imi place cum a iesit,a lucrat impecabil aceasta persoana ,desi e in varsta are o experienta extraordinar...

Primele impresii cu toba sport:
-motorul trage mai bine in turatii joase
-zgomotul chiar si cu silencer pe care nu il voi da jos decat daca gasesc unu care sa faca toba sa sune mai incet e destul de ok in zona de turatii 2-3000 rpm nu se aude daca mergi constant,am iesit la drum lung la 110 daca tii constant piciorul pe acceleratie deasemnea este silentioasa
-per ansamblu eu sunt multumit,mi as fi dorit sa se auda mai incet, dar motorul respira mai bine,inainte cand stateam la semafor la relanti se simtea un oarecare tremurat ,acuma maneta nici nu se mai misca!

plusuri:arata bine,este din inox,motorul se simte mai usurat
minusuri: unul singur zgomotul care pentru gustul meu e un pic prea tare ,insa ii gasesc eu o solutie sa se auda o idee mai incet!


--------------------
ex Renault 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 7 Jun 2013, 17:20
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Si eu am montat toba sport marti, dar nu am vazut nici-o diferenta, nici de zgomot nici de accelerare. smile.gif


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shark alx
post 17 Jun 2013, 15:43
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 25 September 12
From: Galati




eu am rupt toba week-end`ul asta am fost sa mi`o sudeze dar...tot face multa galagie sad.gif ce sa fac? cat e una noua?


--------------------
renault megane1 - GL92LIA 1996 1,6e
ca tare ne mai place meganu' sa moara dusmanu' care-si campara mertzanu' si sa moar' fetili ca n-avem audili` ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 17 Jun 2013, 16:41
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




normala este peste 2 mil, "sport" cu silancer reglabilam dat 150 in targ la vitan


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shark alx
post 18 Jun 2013, 14:23
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 25 September 12
From: Galati




QUOTE(Vallybz @ 17 Jun 2013, 16:41)
normala este peste 2 mil, "sport" cu silancer reglabilam dat 150 in targ la vitan
*



merci de informatii cred ca o sa gasesc eu si pe la mine in oras


--------------------
renault megane1 - GL92LIA 1996 1,6e
ca tare ne mai place meganu' sa moara dusmanu' care-si campara mertzanu' si sa moar' fetili ca n-avem audili` ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexdan90
post 27 May 2014, 20:25
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 May 14




Salut baieti...am un megane 1,6.....de ceva timp am sesizat un zgomot in catalizator....cred ca s-adus ce era in interiorul lui.....ma gandeam sa il dau jos si sa il golesc de tot....credeti ca ar afecta la ceva? Si zgomotul ar fi mai mare? Imi plac masinile cat mai silentioase.... multumesc....


--------------------
renault megane 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 22:48
Dacia