Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tensiune prea mare la baterie, Eroare senzori sau tensiune prea mare

cucubaubv
post 31 Dec 2010, 09:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 November 07




Megane 2, 1,5 dci

Sotia a avut un eveniment cu masina, a rupt roata dreapta fata.
Am reparat-o pe casco(caseta directie, bieleta antiruliu, planetara etc).
S-a verificat directia. E ok.
Am preluat masina, pare totul ok.

Acum cateva zile mi-a spus sotia ca s-a aprins cheia de service, dar nu stie ce mesaj a dat.
Ieri am observat si eu cheia de service impreuna cu mesajul check steering.
Am oprit motorul, repornit. Clipea cheia de service, acelasi mesaj.
Am oprit motorul, am scos cardul, am inchis masina, am deschis masina, am pornit motorul. Nu a mai dat nici o eroare. De ieri nu am mai vazut mesajul.

Am mers la Euro Motor s-o verific, dar ei nu mai lucreaza pana in 3 ianuarie.
Problema e ca trebuie sa plec pana in Franta si nu prea stiu ce sa fac. Am incercat s-o verific la alt service, dar nu s-au putut conecta la calculator. Omul de acolo zicea ca probleme de genul asta ar putea sa apara si din cauza unei baterii proaste. A verificat bateria. Se pare ca este 100 % incarcata, iar tensiunea este de 14,8 V (bateria are 3,5 ani). Omul de service spune ca alternatorul baga prea mult curent in baterie si din cauza asta ar putea sa dea unii senzori eroare, poate chiar sa prajeasca de tot unele componente.
Mentionez ca s-a schimbat si o piesa din volan (contact multitur). Initial m-am gandit ca poate e vreun contact imperfect.
Acum nu mai stiu ce sa cred.
Nu mai am curaj sa plec cu masina pana in Franta...
Va rog sa imi dati niste sfaturi.
Multumesc.


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2007/1,5 dCi - BV-31-MIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 31 Dec 2010, 09:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




14,8 cu motorul pornit, nu?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Dec 2010, 09:41
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca masina porneste si merge motorul inseamna ca este OK!
Mesajele de avertizare(care nu sunt insotite de STOP)sunt compatibile cu circulatia.
Mesajul check steering nu are legatura cu bateria sau incarcarea(poate sa fie chiar si un contact imperfect).
Baga plinul si pleaca linistit in Franta!!!
Numai bine!

This post has been edited by espacern: 31 Dec 2010, 09:43


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucubaubv
post 31 Dec 2010, 09:52
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 November 07




14,8 cu motorul pornit, fara faruri sau altele...


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2007/1,5 dCi - BV-31-MIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Dec 2010, 10:14
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




E OK tensiunea daca este masurata cu motorul pornit si fara consumatori porniti.
Ai PM!
Numai bine!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 31 Dec 2010, 10:17
Post #6


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




E normal sa aiba atat cu motorul pornit, omul acela de la service probabil era doar in trecere pe acolo rolleyes.gif .


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucubaubv
post 31 Dec 2010, 10:20
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 November 07




Multumesc de raspunsuri. Mi-au mai spus si altii ca nu e chiar exagerat 14,8 si daca mai am si consumatori pe masina (faruri s.a.) oricum o sa mai scada.
M-am mai linistit.

De mesajul cu check steering stie cineva ceva ?


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2007/1,5 dCi - BV-31-MIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 31 Dec 2010, 10:24
Post #8


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Ai cumva ESP pe masina?


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucubaubv
post 31 Dec 2010, 10:32
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 November 07




Nu am ESP.


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2007/1,5 dCi - BV-31-MIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 31 Dec 2010, 11:03
Post #10


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(Hack @ 31 Dec 2010, 10:17)
omul acela de la service probabil era doar in trecere pe acolo rolleyes.gif .
*


nu era in trecere...vroia si el sa schimbe o piesa scumpa...un alternator...care este bun..dar trebuie schimbat...mai nou asa se practica pt a aduce bani firmei..


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 31 Dec 2010, 11:15
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




14,8V nu e exagerat, dar e prea mare totusi, normal trebuie sa fie in jur de 14,2V.
Chiar daca nu ai ESP, coloana are senzor de rotire a volanului, de la el trebuie sa fie eroarea. Eu din cate stiu, calculatoarele de pe masina merg intre 10,5-15V, altele pana la 16V, in afara acestor valori dau erori... 14,8 ala nu e stabil, precis ca variaza un +/- 0,2V.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ric26ct
post 31 Dec 2010, 12:03
Post #12


ric26ct


Group: Members
Posts: 461
Joined: 19 February 10
From: Constanta




Componentele pe masina sunt gandite sa reziste pana la 18V asa se gandesc circuitele electrice sau electronice , drept exemplu alimentati un televizor cu 250 de volti si o sa vedeti ca nu are nimic. Componentele sunt gandite sa functioneze pe o plaja lunga de variatii de tensiuni
Deci nene ala ori e pe dinafara si stie doar sa faca aierisiri la frane biggrin.gif ori a vrut sa te faca de alternator. Tensiunea asa cum a zis si 19vik este de 14,2 v dar daca afara este frig adica cu minus, si multimetrele au erori destul de mari deci diferenta e posibil sa fie din abaterea multimetrului.
Iar cu mesajul ala sa nu fie de la faptul ca nu se mai blocheaza directia cand incui masina, parca ereau niste topicuri pe aici daca nu ma insel.
Drum bun pana in Franta.


--------------------
renault megane 2 2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression
Skoda Octavia 1,9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucubaubv
post 31 Dec 2010, 12:09
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 November 07




Am citit topicurile de care zici, dar nu se potrivesc.
La mine se blocheaza si se deblocheaza volanul normal.
Multumesc de explicatii.
Espacern multumesc de oferta, dar m-am linistit. Nu pot sa raspund la pm.
Pentru moment o sa uit de probleme. O sa merg in service prin 10 ianuarie si o sa revin cu concluziile.
La multi ani tuturor !

This post has been edited by cucubaubv: 31 Dec 2010, 12:31


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2007/1,5 dCi - BV-31-MIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cucubaubv
post 13 Jan 2011, 11:03
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 9 November 07




Am revenit.
La un service Renault din Franta (unde am fost cu alta problema) mi-au spus ca nu este nimic grav, nu este volanul perfect centrat.
La Euromotor Brasov, au conectat calculatorul si au invartit volanul de cateva ori.
Mi-au spus ca au resetat eroarea, ca nu au observat nimic anormal.
Dar daca reapare o sa fie nasol si o sa trebuiasca sa schimb coloana...
Sper sa nu mai apara.


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2007/1,5 dCi - BV-31-MIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgelapusneanu
post 13 Jan 2011, 22:04
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 24 August 06




urmareste diagramele de verificare

Attached File(s)
Attached File  6014A.pdf ( 152.96k ) Number of downloads: 156


--------------------
Renault Megane IV 2024 / 1,5 DCI 115cp / Techno / - GL 26 LAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorina.f
post 5 Feb 2011, 10:54
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 February 11




Nu ma ajuta si pe mine cineva cu o informatie de valoare?

CUM DAU JOS BATERIA DE PE MEGANE 2????
are ceva prinderi de siguranta lateral sau nu stiu ca am desfacut prinderea de sus dar nu se misca. Am auzit ca ar fi un sistem la fel de idiot ca si la schimbatul becurilor.



--------------------
renault megane 2005 - cj mrs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusscout
post 5 Feb 2011, 11:00
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 413
Joined: 15 December 10




vezi ca are un surub de fixare in partea de jos in spatele farului. ai nevoie de o tubulara cu prelungitor


--------------------
Renault Koleos 2013 2.0 dci
Dac-ai fost prost când erai mic, acuma numa` te joci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorina.f
post 5 Feb 2011, 11:14
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 February 11




deci e cam greu de schimbat fara o trusa de scule performanta mad.gif sincer nu ma miram dc imi spunei ca trebuie demontata si portiera pentru a schimba bateria radmasa.gif
ms mult


--------------------
renault megane 2005 - cj mrs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 5 Feb 2011, 11:28
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




sitem de fixare a bateriei exista la toate masinile, nu numai la megane. daca n-ai sculele necesare, nu te pricepi si nu stii pe unde sunt componetele masinii, sa stiic a e 10-15 lei sa-ti schimbe bateria la service.


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 08:23
Dacia