Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

TRANSMISIE PE LANT VS CUREA LA TWINGO

Ryco1
post 27 Apr 2010, 17:09
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Care ar fi avantajele si dezavantajele celor doua modele ? 1zhelp00.gif


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 Apr 2010, 17:42
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Probabil te referi la distributie. Transmisia constituie ansamblul organelor automobilului care are rolul de a prelua miscarea de la motor si a o distribui la rotile tractoare.
Deci revenim la distributie.
La curea exista riscul sa se rupa. Consecintele ruperii curelei de distributie sunt destul de costisitoare si cu putin noroc pot compromite intregul motor.
Pe curea insa este mai silentios motorul (cel putin asa spune lumea). Cureaua mai are un alt dezavantaj, anume ca necesita schimbare la intervale mult mai mici decat la distributia pe lant. In plus pe langa curea mai sunt si alte piese cum ar fi intinzatorul. Intinzatorul exista insa si la distributia pe lant (e un soi de patin ce preseaza pe lant).

In principiu in toate cazurile este MULT mai buna pe lant insa dpdvd al pretului final al motorului este mai scumpa. Multi producatori au inceput sa revina la vechile distributii pe lant care in ultimul timp incepusera sa dispara.

Din pacate singurele motorizari pe lant la Twingo sunt cele C3G (injectie monopunct) motoare care sunt deja imbatranite si majoritatea uzate (gandeste-te ca nu se mai fabrica din 1997 - sunt cam 13 ani de cand au iesit din fabricatie...deci poti singur trage o concluzie).

Deci avem asa:

Lant

avantaje:
-distributia tot se schimba dar la un nr de km mai mare decat pe curea (depinde de specificatiile producatorului)
-costurile mai mici de intretinere
-riscul de a se rupe distributia e foarte mic (aproape inexistent)

dezavantaje:
-la motor e mai greu de lucrat , cine il desface trebuie sa fie mecanic bun si implicit manopera scumpa

Curea

avantaje:
-schimbul distributiei se face mult mai repede si usor (orice mecanic de bun simt care are ceva cunostinte in domeniu poate sa faca asta prin identificarea semnelor)

dezavantaje:
-costul kit-ului de distributie (role intinzatoare+curea) e mai mare
-traiesti cu gandul ca ti se poate rupe cureaua si tot in functie de motor se fac stricaciuni serioase in el (efectul psihologic)
-in cazul ruperii (deci rscul exista) rezulta defectiuni cam grave la motor (supape rupte-indoite, pistoane sparte, biele rupte, chiulasa avariata)

This post has been edited by bubu782001: 27 Apr 2010, 17:49


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 27 Apr 2010, 18:51
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Se zice ca motoarele C3G cu distributie pe lant, au fost motoarele cele mai fiabile din gama de motorizari de pe Twingo.


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 Apr 2010, 20:40
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Se zice si ai zis foarte bine. AU FOST. Nu pot nega nimic din asta pantru ca asta e adevarul. INSA dupa cum am spus, sunt motoare foarte vechi. Ori sa fim seriosi, nu poti spune ca mai duc mult de acum incolo. Vb aia..."orice cal de curse...tot gloaba ajunge."
Gandeste-te ca aceste motoare au fost produse pana la data de Iulie 1996. Deci cam 14 ani fara 2 luni.
Acuma spune-mi tu. Luam in considereare ULTIMUL model produs, ce are minim 14 ani...nu crezi ca e cam destul? Sa nu mai vorbim ca motorul a fost bagat pe Twingo din Aprilie 1993 (deci pot fi si motoare de 17 ani). Nu mai vorbesc ca designul acestui motor este din 1986.

Deci o fi fost el bun dar e cam terminat...iar ca nou nu o sa il mai poti face.
Hai sa-ti spun si altceva. Am vazut si am condus un Twingo cu motor D7F acum cam o saptamana in urma cu numai 279 mii km? Asta nu iti spune ceva la nivel de fiabilitate? Si sa nu uitam D4F este acelasi (cu exceptia chiuloasei) cu D7F-ul. Iar D7F si D4F sunt folosite si astazi pe Clio, Kangoo si Twingo 2. Chiar si pe Logan /Sandero (D4F only).

Sa fim seriosi chestia cu cureaua vs lant-ul este o comparatie cam prosteasca. De ce? Pai atat timp cat se respecta cererile fabricantului, nu o sa ai probleme. Se mai rup si lanturile sa stai linistit. Insa romanul (si nu numai el) cand merge peste 150 mii cu o distributie si nu da 2 bani pe mentenanta acelui motor, normal ca odata o sa cedeze cureaua si gata cu distractia (doar cel mai destept cedeaza nu ? biggrin.gif )

Acuma mai e si chestiunea de ghinion, se poate sa ai ghinion si sa pice chiar daca ai schimbat (piese proaste, manopera defectuasa..etc). Necazuri se intampla si la masini noi..asta e alta treaba.

This post has been edited by bubu782001: 27 Apr 2010, 20:48


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 28 Apr 2010, 19:42
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Posesorii de C3G, ce pot spune despre aceasta motorizare care a echipat primele modele de Twingo ?


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 29 Apr 2010, 11:43
Post #6


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




am doua masini, un twingo si un golf 3, luat pe rand si comparativ:
-la twingo nu am "efectul psihologic" de care vorbea bubu, la golf il am chiar daca am schimbat distributia saptamana asta (nu sunt paranoic dar am vazut motor busit cu cureaua in termen din cauza unei pietricele care a ajuns acolo naiba stie cum, ghinion)
-la twingo (strict c3g motorizare) e si faptul ca acest tip de motor e mai puturos (daca vrei performante alege altceva) de zgomot nu mai vorbim ca nu e cazul pentru ca nu am auzit diferenta (suna doar altcumva dar nu mai tare)
- am avut ambele modele si daca ar fi sa aleg fiabilitate as alege c3g daca ar fi performanta as alege d4f.


--------------------
renault/nissan twingo/note - SB 97 ACC/ SB 98 ACC 2009 night&day/2006 acenta
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 29 Apr 2010, 15:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cel putin din punctul personal de vedere nu dau 2 bani pe acel "efect psihologic" chiar daca am curea. Daca respecti ceea ce trebuie nu ar trebui sa ai probleme. Dupa cum am zis, si lant sa vazut rupt...si intinzator de lant am vazut distrus.
Doar timpul difera..la cele pe lant este vorba de la 160 de mii de km in sus...
Este o polemica aici si daca e sa judecam la rece diferentele nu sunt atat de mari precum se crede. In ambele cazuri este nevoie de atentie si de intretinere. Sunt persoane care au schimbat 10 masini (diferite) si la nici una nu am vazut curea de distributie rupta / sarita.
Sunt fix 3 aspecte de care trebuie sa se tina cont:
1. Sa se schimbe LA TIMP acele consumabile (curea + intinzator)
2. Sa nu va zgarciti la pretul lor (prea ieftin implica si o calitate indoielnica)
3. Sa faceti asta la un mecanic de incredere sau la un service autorizat (in caz de probleme service-ul ar trebui sa va rezolve problema).

This post has been edited by bubu782001: 29 Apr 2010, 15:08


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 29 Apr 2010, 17:55
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Apropo de performante motorul C3G comparativ cu D7F cum este ?


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 30 Apr 2010, 23:20
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




C3G: 1239cm3, 55CP, cuplu 90Nm
D7F: 1149cm3, 59CP, cuplu 93Nm
cel putin conform wikipedia
motoarele Cleon pe wikipedia, click aici
motoare tip D pe wikipedia, click aici


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 2 May 2010, 10:48
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




D7F este injectie multipunct - tehnologie mai noua decat C3G.
Injectia monopuct de pe C3G seamana mai mult ca un carburator electric.
La D7F aprinderea este compet integrata in computerul de injectie, comanda aprinderii fiind statice - in urma impulsurilor senzorului de turatie aflat pe coroana volantei.
La C3G inca se foloseste distributor cu lulea (au fost destule cazuri printre Twingari cu umezeala in acel distributor - o garnitura uzata).
Cand ma refer la performante nu vorbesc numai de putere si cuplu, ci ansamblul acelui motor cu intreaga masina. C3G-ul nu este un motor rau - dimpotriva a facut fata cu succes pe masura ce anii au trecut, INSA D7F are performante net superioare, din multe puncte de vedere.

Daca putem trece la minus ar fi intr-adevar cureaua de distributie (prezenta atat la D7F cat si la D4F). Dar sa nu uitam ca majoritatea masinilor produse in ziua de azi "sufera de aceeiasi boala". Asta eu cel putin nu consider a fi o problema atata timp cat respecti acea masina si te ingrijesti catusi de putin de ea.
Lumea sa ferit initial de injectie (cica nu este buna ca se strica). Nu este cazul sa ne impotrivim avansului tehnologic - este drept ca sunt si multe "inovatii", ce au ca scop marketingul insa in cazul injectiei multipunct vs cea monopunct diferenta este clara.

Injectia multipunct, permite introducerea unei cantitati mai mari de benzina intr-un timp mai scurt, si de asemenea omogenizarea amestecului benzina/aer este mult mai bine facuta. De asemenea consumul este mult mai mic pe o injectie multipunct fata de injectia monopunct, cu toate astea se obtine o putere mai mare pe multipunct (deci pe termen lung se poate spune ca este si o economie de bani).

This post has been edited by bubu782001: 2 May 2010, 10:51


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 27 May 2010, 13:10
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Eu am un twingo din 10.05.1996 ... cu motor de 1149 cmc 40 kw ... certificatul e in germana si nu reusesc sa imi dau seama exact de toate chestiile ... imi puteti spune daca e pe curea sau pe lant ? Vizibil este doar o curea care pleaca de la altelnator ... in rest nimic smile.gif)) daca ar fi pe curea nu ar trebui sa fie vizibila ?

<span class='edit'>27 May 2010, 13:17:</span>
Am gasit pe un site din germania ... exact caracteristicile la masina mea si scrie Code
C3 G700/ C3 G702 ... Sa fie pe lant oare ?

This post has been edited by dj_tzk: 27 May 2010, 13:18

Attached thumbnail(s)
P010410_14.220002.JPG ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 1797
twingo.jpg ( Size: 217.97k ) Number of downloads: 1779


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 May 2010, 13:24
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ai curea 100%.
Ala este motor D7F. Daca cautai pe forum, gaseai poze cu motoarele de pe twingo. 3 motoare mari si late. C3G, D7F si D4F fiecare motorizare avand reviziile aferente (in general injectia schimbata si capacele de protectie-ornament)

Si vezi ca in poza aia de pe net - postata de tine, scrie C3G.
In poza cu Twingo galben (tot postata de tine) - NU este motor C3G ci D7F.

This post has been edited by bubu782001: 27 May 2010, 13:33


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 27 May 2010, 13:33
Post #13


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@dj_tzk: Daca ai motor c3g ai transmisie pe lant.

[attachmentid=1627626374]

Poza cu motorul e a masinii tale?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 May 2010, 13:34
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




In 1997 Twingo nu mai era dotat cu C3G-uri - asta din semnatura.

This post has been edited by bubu782001: 27 May 2010, 13:35


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 27 May 2010, 13:37
Post #15


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(dj_tzk @ 27 May 2010, 14:10)
Eu am un twingo din 10.05.1996 ...
... exact caracteristicile la masina mea si scrie Code C3 G700/ C3 G702 ...
*




--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 May 2010, 13:46
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Si atunci de ce pune in semnatura "Renault Twingo 1997" iar la poza un Twingo echipat cu D7F ?

Omul intreaba pentru masina din poza - daca pune poza altei masini - in loc sa o puna pe a lui de ce mai intreaba?

Daca intrebi cat costa merele insa vrei sa cumperi pere...atunci sigur te intorci cu sacosa goala acasa. Nu?

Pe de alta parte si tu hellcat ai perfecta dreptate.

dj_tzk asa arata motorul tau cand ridici capota ? Ca in poza din postul tau? Ca daca nu arata asa...


This post has been edited by bubu782001: 27 May 2010, 13:48


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 27 May 2010, 13:55
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Da ... asa arata motorul sub capota . . . eu abia acum am vazut k masina e din 96 nu o am de mult timpp ... nu mau interesat chestiile astea ... iar acum am vazut in brieff

27 May 2010, 13:56:
Am sa revin cu cateva poze mai detaliate si am sa le postez ...

This post has been edited by dj_tzk: 27 May 2010, 13:56


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 27 May 2010, 14:04
Post #18


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




total pe langa orice beneficiu l-ar putea aduce topicul. e clar ca colegul e intr-o totala stare fie de confuzie fie de ignoranta sau ii e clar lene sa poata cauta informatia. inutil...


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 27 May 2010, 20:57
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




deci ma poate lamuri si pe mine cineva daca e pe lant sau pe curea ? Atasez 2 poze ... in una e cureaua care e la alternator si in cealalta e un capac care cred ca acolo este transmisia ... in alta parte nu am mai vazut nimic ...

Attached thumbnail(s)
Nokia085.jpg ( Size: 778.19k ) Number of downloads: 1678
Nokia086.jpg ( Size: 562.55k ) Number of downloads: 1639


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 May 2010, 22:43
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deci ce ti-am zis noi ce ai facu tu...
POZA LA MOTOR, LA TOT MOTORUL

Tu ai pozat...alternatorul icon_mrgreen.gif .
Frate, cureaua aia de distributie NU E IN AER LIBER. Este acoperita de 2 capace (carter distributie).
SI DA este PE CUREA motorul. Este D7F.

Uite vezi prima poza pe care am pus-o? ALA este motorul tau. L-am recunoscut dupa regulatorul presiune rampa de injectie si dupa pompa de apa.

Iar urmatoarele 3 poze sunt cu distributia.

This post has been edited by bubu782001: 27 May 2010, 23:15

Attached thumbnail(s)
542165870d5432ea.jpg ( Size: 137.37k ) Number of downloads: 893
didj66_1113505366_s_tendeur.jpg ( Size: 49.79k ) Number of downloads: 379
didj66_1113505390_s_vue_du_bas.jpg ( Size: 48.91k ) Number of downloads: 377
sl555490.jpg ( Size: 325.6k ) Number of downloads: 346


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 27 May 2010, 23:30
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Poza la tot motorul am pus mai sus ... si ai intrebat daca ala e motorul si am raspuns ca da ... in fine ... mc mult . . . Este ceva de treaba pentru a schimba cureaua .

27 May 2010, 23:32:
Ce am de schimbat ? Nu am AC , servo si nici ABS ... ce ar fi de schimbat ? Cureaua , rola intinzatoare ... si altceva ? Pompa de apa .... ?

This post has been edited by dj_tzk: 27 May 2010, 23:32


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 28 May 2010, 09:19
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




efectul psihologic se confirma,cand ''mergi pe lant'' esti sigur ca nu se poate intampla ceva foarte grav .Plus ca daca incarci masina si urci un deal sau o supui unui efort deosebit nu ai ganduri ca se rupe sau nu.
Eu am C3G si sunt foarte multumit intrucat e un motor primitiv foarte simplu prin constructie;am facut absolut toate reparatiile in spatele blocului ,singur,desi nu sunt mecanic.In schimb daca ar fi vb de injectoare ,multa electronica ,motor complicat nu cred ca ai multe optiuni...gogogo la mecanic si tester.
Si inca o treaba ,daca esti la 3-400 km de casa si ai o problema la masina sansele sa ramai in drum sunt mai mici la un C3G decat la cele mai performante intrucat orice mecanic de bun simt iti poate spune,telefonic,dupa simtome cam ce ai de facut smile.gif atata timp cat ai sarma si patent la tine smile.gif
Din experienta: am cumparat Twity al meu din Austria cu ''motoschaden'' adica motor defect.Platforma si gogogo la Romanica.Masina mergea in 2 pistoane,asadar ma apuc sa desfac detoate:delcou,capac tacheti,carburator....etc..si nimic,tot in 2 pistoane.Cum tot dadeam la automat ca un cretin se aduna curiosii ....si ghici ce ,vine un nene la vreo 60 de ani,posesor de dacie 1300 de 2 vieti smile.gif si zice : ''bai vecine ,da fisele l-ai pus in ordine?''.Pfuai,ce inteligenta....am pus fisele in ordine,adica pe blocul motor 1.2.34 si pe delcou 1.4.3.2 parca asa era...ghici ce si in ziua de azi merge ceas:) Asta nu se putea intampla la un motor pe injectie multipunct MUhahaha.


--------------------
Renault Twingo - CJ-13-CRV 1995
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 May 2010, 09:41
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Motoarele cu injectie multipunct sunt foarte fiabile. Am vazut (si am mers) cu un Twingo cu motor D7F cu 274 de mii km. Nu poti spune ca nu e fiabil. Din contra mai putine elemente in miscare implica uzura minima. Faptul ca are 4 injectoare fata de unul asta nu implica o scadere a fiabilitatii.

Nu uita ca la C3G este distribuitor inca, putina umezeala la capac sau la garnitura aia si pa ! Sunt si cazuri - cauta pe forum. Unde vezi tu fiabilitate in asta?

La injectia multipunct nu exista asa ceva. O bobina electronica comandata de senzorul de turatie - de pe volanta. Pe scurt aprindere statica.

Si la multipunct (atat 8v cat si 16v) masina poate sa mearga in 2 pistoane - nu este o regula asta. Insa la motorizarile mai sus amintite NU AI CUM sa pui fisele gresit pentru ca au lungimi diferite si fizic nu o sa reusesti sa le conectezi pe toate daca sunt puse gresit.

Nu este cazul sa ne impotrivim tehnologiei. Tot romanul spunea candva (remember Cielo days...) "nu e buna injectia ca e complicata si daca se strica nu ai ce sa ii faci". smile.gif Asa statea si regla pana innebunea la carburator zilnic si repara masina - apropo "cu sarma" in traducere libera = tiganie.
Faptul ca romanul nu era in stare sa o faca sau ca nu intelegea o iota, imediat punea injectia pe plan negativ. DECI sa nu generalizam.



This post has been edited by hellcat: 28 May 2010, 14:55


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 28 May 2010, 15:01
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




eu vorbesc de fiabilitate si de faptul ca reparatiile de urgenta se pot face chiar si de un necunoscator fara a schimba piese sau a avea cunostinte deosebite.
Legat de diferenta delcou vs. sistem injectie...cred ca in momentul in care afara sunt 38 grade sau -10 si masina sa oprit prefer sa desfac capacul de delcou,sa ster un eventual condens sau sa curat suprafetele de contact,toate astea in 7-8 minute decat sa stau in masina cu motorul oprit pana vine cineva sa ma salveze intrucat la injectie nu prea exista reparatie de urgenta .

This post has been edited by zozo_park: 28 May 2010, 15:02


--------------------
Renault Twingo - CJ-13-CRV 1995
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 May 2010, 15:17
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Dl. Este total aiurea ce spui. Pai si tu ai bobina radmasa.gif .
Daca crapa aia...bye, bye (si asta chiar la 38 sau la -10 grade...kelvin).
Deci avantajul consta TOCMAI prin faptul ca nu mai este acel distribuitor. Ci direct bobina integrata care nu prea pica la D4F sau D7F - adica se rup firele (se impusca) se fisureza izolatiile insa NU se arde bobina.

Tu degeaba incerci sa spui ca C3G este mai bun ca un D7F sau un D4F ca nu va fi IN VECI. Este un motor VECHI si uzat moral. Punct.

Nu compara o injectie monopunct cu una multipunct ca nu ai ce compara - injectia multipunct este mult mai buna pe o masina si complexitatea este CHIAR mai mare la monopunct - corpul clapeta foarte complicat din punct de vedere mecanic si asta aduce multe probleme.

Iar ca exemplu risc biggrin.gif ...
Daca la o injectie multipunct se infunda un injector, masina merge in 3 pistoane...mai greu dar merge. La monopunct daca se infunda acel UNIC injector masina mai "merge" doar impinsa, tractata sau la vale...

This post has been edited by bubu782001: 28 May 2010, 15:32


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 28 May 2010, 16:05
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




Evident ca am bobina,nu am zis ca nu am .Cine o zis ca nu am ?De ce discutam acest aspect?

Daca motorul este ''uzat moral'' asta e altceva,adica un moft nicidecum repros functional.Exemplu sta Mercedes Cobra din '77 care este de 10 ori mai fiabil ca un passat pompe duse.de ce nu se mai fabrica masini simple si fiabile?Pai tocmai pt ca ideea de baza e sa te intorci la service si la magazinul de piese .

''Nu compara o injectie monopunct cu una multipunct ca nu ai ce compara - injectia multipunct este mult mai buna pe o masina si complexitatea este CHIAR mai mare la monopunct - corpul clapeta foarte complicat din punct de vedere mecanic si asta aduce multe probleme.''...fondat pe ce zici asa ceva?Este exact invers: usor de desfacut,curatat,pus la loc.Mai exact cu 2 suruburi care tin tot corpul carburator.Ia desfa tu sistemul de injectie,sa vedem cum iti prinzi urechile.

Cat costa un injector x4 bucati si cat costa un carburator complet?Pai e simplu,carburator compler 100 ron + 10 ron set de garnituri..Injector 109 euro bucata.Costurile ,in general,sunt muuuuult mai ridicate la multipunc.Nu zic ca nu sunt fiabile dar investitiile + costul muuuult mai ridicat la achizitie...nu se compara nici 1 data cu C3G monopunct pe lant.NICIODATA.


inca una si ma duc: cat costa un motor complet multipunct si unul monopunct?La monopunct e 250 euro motor complet cu alternator,carburator,totototot,si acte bineinteles

This post has been edited by zozo_park: 28 May 2010, 16:09


--------------------
Renault Twingo - CJ-13-CRV 1995
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 May 2010, 16:18
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mercedes Cobra din '77 radmasa.gif radmasa.gif
Pai NICI mama lu Renault nu are vreo masina sa se compare cu Cobra. Tu Mercedes Cobra te-ai gasit sa dai exemple?

Aaa si PS. Injectie multipunct smile.gif) este BANAL sa desfaci acolo. Ce ai de desfacut? Rampa 2 suruburi 2 furtune (sau unul de benzina) - unde sunt mufe de altfel (maaare greutate) si corpul clapeta care se da jos. In rest ??? Ce mai ai? Vorbeam de motorul D7F aici - D4F este ceva mai tricky la demontat insa si ala este simplu (mai ales ca sunt eliminate multe chestii la acest motor). SI crede-ma nu-mi prind urechile. Eu chiar ma pricep la asa ceva.

CARBURATOR radmasa.gif radmasa.gif

Vorbesti de preturi ? Pai stai asa ca e normal ala sa fie mai scump...fiecare isi ia ce isi permite - si ce isi permite sa intretina si pe viitor. Pai ideea este asa: 250 euro dai, 250 euro face. Aaa si iei pises second. Asa si eu daca iau second
O vechitura de motor care daca pui 4 oameni in masina isi da duhul. Mai ce se mai strica motoarele cu injectie multipunct...cauta pe forum sa vezi cate sunt defecte - benzina vb. Aaa si iei second hand? Pai daca eu iau second nu ma costa putin? Tu spui de parca toti iau noi...iar tu iei second.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 28 May 2010, 16:34
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Mai exista un dezavantaj la injectia monopunct si anume consum mai mare si demaraj mai slab.


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 15:47
Dacia