TRANSMISIE PE LANT VS CUREA LA TWINGO
![]() ![]() ![]() |
TRANSMISIE PE LANT VS CUREA LA TWINGO
Ryco1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Probabil te referi la distributie. Transmisia constituie ansamblul organelor automobilului care are rolul de a prelua miscarea de la motor si a o distribui la rotile tractoare.
Deci revenim la distributie. La curea exista riscul sa se rupa. Consecintele ruperii curelei de distributie sunt destul de costisitoare si cu putin noroc pot compromite intregul motor. Pe curea insa este mai silentios motorul (cel putin asa spune lumea). Cureaua mai are un alt dezavantaj, anume ca necesita schimbare la intervale mult mai mici decat la distributia pe lant. In plus pe langa curea mai sunt si alte piese cum ar fi intinzatorul. Intinzatorul exista insa si la distributia pe lant (e un soi de patin ce preseaza pe lant). In principiu in toate cazurile este MULT mai buna pe lant insa dpdvd al pretului final al motorului este mai scumpa. Multi producatori au inceput sa revina la vechile distributii pe lant care in ultimul timp incepusera sa dispara. Din pacate singurele motorizari pe lant la Twingo sunt cele C3G (injectie monopunct) motoare care sunt deja imbatranite si majoritatea uzate (gandeste-te ca nu se mai fabrica din 1997 - sunt cam 13 ani de cand au iesit din fabricatie...deci poti singur trage o concluzie). Deci avem asa: Lant avantaje: -distributia tot se schimba dar la un nr de km mai mare decat pe curea (depinde de specificatiile producatorului) -costurile mai mici de intretinere -riscul de a se rupe distributia e foarte mic (aproape inexistent) dezavantaje: -la motor e mai greu de lucrat , cine il desface trebuie sa fie mecanic bun si implicit manopera scumpa Curea avantaje: -schimbul distributiei se face mult mai repede si usor (orice mecanic de bun simt care are ceva cunostinte in domeniu poate sa faca asta prin identificarea semnelor) dezavantaje: -costul kit-ului de distributie (role intinzatoare+curea) e mai mare -traiesti cu gandul ca ti se poate rupe cureaua si tot in functie de motor se fac stricaciuni serioase in el (efectul psihologic) -in cazul ruperii (deci rscul exista) rezulta defectiuni cam grave la motor (supape rupte-indoite, pistoane sparte, biele rupte, chiulasa avariata) This post has been edited by bubu782001: 27 Apr 2010, 17:49 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Se zice ca motoarele C3G cu distributie pe lant, au fost motoarele cele mai fiabile din gama de motorizari de pe Twingo.
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Se zice si ai zis foarte bine. AU FOST. Nu pot nega nimic din asta pantru ca asta e adevarul. INSA dupa cum am spus, sunt motoare foarte vechi. Ori sa fim seriosi, nu poti spune ca mai duc mult de acum incolo. Vb aia..."orice cal de curse...tot gloaba ajunge."
Gandeste-te ca aceste motoare au fost produse pana la data de Iulie 1996. Deci cam 14 ani fara 2 luni. Acuma spune-mi tu. Luam in considereare ULTIMUL model produs, ce are minim 14 ani...nu crezi ca e cam destul? Sa nu mai vorbim ca motorul a fost bagat pe Twingo din Aprilie 1993 (deci pot fi si motoare de 17 ani). Nu mai vorbesc ca designul acestui motor este din 1986. Deci o fi fost el bun dar e cam terminat...iar ca nou nu o sa il mai poti face. Hai sa-ti spun si altceva. Am vazut si am condus un Twingo cu motor D7F acum cam o saptamana in urma cu numai 279 mii km? Asta nu iti spune ceva la nivel de fiabilitate? Si sa nu uitam D4F este acelasi (cu exceptia chiuloasei) cu D7F-ul. Iar D7F si D4F sunt folosite si astazi pe Clio, Kangoo si Twingo 2. Chiar si pe Logan /Sandero (D4F only). Sa fim seriosi chestia cu cureaua vs lant-ul este o comparatie cam prosteasca. De ce? Pai atat timp cat se respecta cererile fabricantului, nu o sa ai probleme. Se mai rup si lanturile sa stai linistit. Insa romanul (si nu numai el) cand merge peste 150 mii cu o distributie si nu da 2 bani pe mentenanta acelui motor, normal ca odata o sa cedeze cureaua si gata cu distractia (doar cel mai destept cedeaza nu ? ![]() Acuma mai e si chestiunea de ghinion, se poate sa ai ghinion si sa pice chiar daca ai schimbat (piese proaste, manopera defectuasa..etc). Necazuri se intampla si la masini noi..asta e alta treaba. This post has been edited by bubu782001: 27 Apr 2010, 20:48 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Posesorii de C3G, ce pot spune despre aceasta motorizare care a echipat primele modele de Twingo ?
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
catalincre |
![]()
Post
#6
|
![]() twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara ![]() |
am doua masini, un twingo si un golf 3, luat pe rand si comparativ:
-la twingo nu am "efectul psihologic" de care vorbea bubu, la golf il am chiar daca am schimbat distributia saptamana asta (nu sunt paranoic dar am vazut motor busit cu cureaua in termen din cauza unei pietricele care a ajuns acolo naiba stie cum, ghinion) -la twingo (strict c3g motorizare) e si faptul ca acest tip de motor e mai puturos (daca vrei performante alege altceva) de zgomot nu mai vorbim ca nu e cazul pentru ca nu am auzit diferenta (suna doar altcumva dar nu mai tare) - am avut ambele modele si daca ar fi sa aleg fiabilitate as alege c3g daca ar fi performanta as alege d4f. |
--------------------
renault/nissan
twingo/note
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC
2009 night&day/2006 acenta SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cel putin din punctul personal de vedere nu dau 2 bani pe acel "efect psihologic" chiar daca am curea. Daca respecti ceea ce trebuie nu ar trebui sa ai probleme. Dupa cum am zis, si lant sa vazut rupt...si intinzator de lant am vazut distrus.
Doar timpul difera..la cele pe lant este vorba de la 160 de mii de km in sus... Este o polemica aici si daca e sa judecam la rece diferentele nu sunt atat de mari precum se crede. In ambele cazuri este nevoie de atentie si de intretinere. Sunt persoane care au schimbat 10 masini (diferite) si la nici una nu am vazut curea de distributie rupta / sarita. Sunt fix 3 aspecte de care trebuie sa se tina cont: 1. Sa se schimbe LA TIMP acele consumabile (curea + intinzator) 2. Sa nu va zgarciti la pretul lor (prea ieftin implica si o calitate indoielnica) 3. Sa faceti asta la un mecanic de incredere sau la un service autorizat (in caz de probleme service-ul ar trebui sa va rezolve problema). This post has been edited by bubu782001: 29 Apr 2010, 15:08 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Apropo de performante motorul C3G comparativ cu D7F cum este ?
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
C3G: 1239cm3, 55CP, cuplu 90Nm
D7F: 1149cm3, 59CP, cuplu 93Nm cel putin conform wikipedia motoarele Cleon pe wikipedia, click aici motoare tip D pe wikipedia, click aici |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
D7F este injectie multipunct - tehnologie mai noua decat C3G.
Injectia monopuct de pe C3G seamana mai mult ca un carburator electric. La D7F aprinderea este compet integrata in computerul de injectie, comanda aprinderii fiind statice - in urma impulsurilor senzorului de turatie aflat pe coroana volantei. La C3G inca se foloseste distributor cu lulea (au fost destule cazuri printre Twingari cu umezeala in acel distributor - o garnitura uzata). Cand ma refer la performante nu vorbesc numai de putere si cuplu, ci ansamblul acelui motor cu intreaga masina. C3G-ul nu este un motor rau - dimpotriva a facut fata cu succes pe masura ce anii au trecut, INSA D7F are performante net superioare, din multe puncte de vedere. Daca putem trece la minus ar fi intr-adevar cureaua de distributie (prezenta atat la D7F cat si la D4F). Dar sa nu uitam ca majoritatea masinilor produse in ziua de azi "sufera de aceeiasi boala". Asta eu cel putin nu consider a fi o problema atata timp cat respecti acea masina si te ingrijesti catusi de putin de ea. Lumea sa ferit initial de injectie (cica nu este buna ca se strica). Nu este cazul sa ne impotrivim avansului tehnologic - este drept ca sunt si multe "inovatii", ce au ca scop marketingul insa in cazul injectiei multipunct vs cea monopunct diferenta este clara. Injectia multipunct, permite introducerea unei cantitati mai mari de benzina intr-un timp mai scurt, si de asemenea omogenizarea amestecului benzina/aer este mult mai bine facuta. De asemenea consumul este mult mai mic pe o injectie multipunct fata de injectia monopunct, cu toate astea se obtine o putere mai mare pe multipunct (deci pe termen lung se poate spune ca este si o economie de bani). This post has been edited by bubu782001: 2 May 2010, 10:51 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
dj_tzk |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 25 May 10 From: Iasi ![]() |
Eu am un twingo din 10.05.1996 ... cu motor de 1149 cmc 40 kw ... certificatul e in germana si nu reusesc sa imi dau seama exact de toate chestiile ... imi puteti spune daca e pe curea sau pe lant ? Vizibil este doar o curea care pleaca de la altelnator ... in rest nimic
![]() <span class='edit'>27 May 2010, 13:17:</span> Am gasit pe un site din germania ... exact caracteristicile la masina mea si scrie Code C3 G700/ C3 G702 ... Sa fie pe lant oare ? This post has been edited by dj_tzk: 27 May 2010, 13:18 Attached thumbnail(s) P010410_14.220002.JPG ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 1797 twingo.jpg ( Size: 217.97k ) Number of downloads: 1779 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp Peugeot 107 1.0 2008 68 cp |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ai curea 100%.
Ala este motor D7F. Daca cautai pe forum, gaseai poze cu motoarele de pe twingo. 3 motoare mari si late. C3G, D7F si D4F fiecare motorizare avand reviziile aferente (in general injectia schimbata si capacele de protectie-ornament) Si vezi ca in poza aia de pe net - postata de tine, scrie C3G. In poza cu Twingo galben (tot postata de tine) - NU este motor C3G ci D7F. This post has been edited by bubu782001: 27 May 2010, 13:33 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
hellcat |
![]()
Post
#13
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@dj_tzk: Daca ai motor c3g ai transmisie pe lant.
[attachmentid=1627626374] Poza cu motorul e a masinii tale? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
In 1997 Twingo nu mai era dotat cu C3G-uri - asta din semnatura.
This post has been edited by bubu782001: 27 May 2010, 13:35 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
hellcat |
![]()
Post
#15
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Si atunci de ce pune in semnatura "Renault Twingo 1997" iar la poza un Twingo echipat cu D7F ?
Omul intreaba pentru masina din poza - daca pune poza altei masini - in loc sa o puna pe a lui de ce mai intreaba? Daca intrebi cat costa merele insa vrei sa cumperi pere...atunci sigur te intorci cu sacosa goala acasa. Nu? Pe de alta parte si tu hellcat ai perfecta dreptate. dj_tzk asa arata motorul tau cand ridici capota ? Ca in poza din postul tau? Ca daca nu arata asa... This post has been edited by bubu782001: 27 May 2010, 13:48 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
dj_tzk |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 25 May 10 From: Iasi ![]() |
Da ... asa arata motorul sub capota . . . eu abia acum am vazut k masina e din 96 nu o am de mult timpp ... nu mau interesat chestiile astea ... iar acum am vazut in brieff
27 May 2010, 13:56: Am sa revin cu cateva poze mai detaliate si am sa le postez ... This post has been edited by dj_tzk: 27 May 2010, 13:56 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp Peugeot 107 1.0 2008 68 cp |
|
twingooo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
total pe langa orice beneficiu l-ar putea aduce topicul. e clar ca colegul e intr-o totala stare fie de confuzie fie de ignoranta sau ii e clar lene sa poata cauta informatia. inutil...
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
dj_tzk |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 25 May 10 From: Iasi ![]() |
deci ma poate lamuri si pe mine cineva daca e pe lant sau pe curea ? Atasez 2 poze ... in una e cureaua care e la alternator si in cealalta e un capac care cred ca acolo este transmisia ... in alta parte nu am mai vazut nimic ...
Attached thumbnail(s) Nokia085.jpg ( Size: 778.19k ) Number of downloads: 1678 Nokia086.jpg ( Size: 562.55k ) Number of downloads: 1639 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp Peugeot 107 1.0 2008 68 cp |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Deci ce ti-am zis noi ce ai facu tu...
POZA LA MOTOR, LA TOT MOTORUL Tu ai pozat...alternatorul ![]() Frate, cureaua aia de distributie NU E IN AER LIBER. Este acoperita de 2 capace (carter distributie). SI DA este PE CUREA motorul. Este D7F. Uite vezi prima poza pe care am pus-o? ALA este motorul tau. L-am recunoscut dupa regulatorul presiune rampa de injectie si dupa pompa de apa. Iar urmatoarele 3 poze sunt cu distributia. This post has been edited by bubu782001: 27 May 2010, 23:15 Attached thumbnail(s) 542165870d5432ea.jpg ( Size: 137.37k ) Number of downloads: 893 didj66_1113505366_s_tendeur.jpg ( Size: 49.79k ) Number of downloads: 379 didj66_1113505390_s_vue_du_bas.jpg ( Size: 48.91k ) Number of downloads: 377 sl555490.jpg ( Size: 325.6k ) Number of downloads: 346 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
dj_tzk |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 25 May 10 From: Iasi ![]() |
Poza la tot motorul am pus mai sus ... si ai intrebat daca ala e motorul si am raspuns ca da ... in fine ... mc mult . . . Este ceva de treaba pentru a schimba cureaua .
27 May 2010, 23:32: Ce am de schimbat ? Nu am AC , servo si nici ABS ... ce ar fi de schimbat ? Cureaua , rola intinzatoare ... si altceva ? Pompa de apa .... ? This post has been edited by dj_tzk: 27 May 2010, 23:32 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp Peugeot 107 1.0 2008 68 cp |
|
zozo_park |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
efectul psihologic se confirma,cand ''mergi pe lant'' esti sigur ca nu se poate intampla ceva foarte grav .Plus ca daca incarci masina si urci un deal sau o supui unui efort deosebit nu ai ganduri ca se rupe sau nu.
Eu am C3G si sunt foarte multumit intrucat e un motor primitiv foarte simplu prin constructie;am facut absolut toate reparatiile in spatele blocului ,singur,desi nu sunt mecanic.In schimb daca ar fi vb de injectoare ,multa electronica ,motor complicat nu cred ca ai multe optiuni...gogogo la mecanic si tester. Si inca o treaba ,daca esti la 3-400 km de casa si ai o problema la masina sansele sa ramai in drum sunt mai mici la un C3G decat la cele mai performante intrucat orice mecanic de bun simt iti poate spune,telefonic,dupa simtome cam ce ai de facut ![]() ![]() Din experienta: am cumparat Twity al meu din Austria cu ''motoschaden'' adica motor defect.Platforma si gogogo la Romanica.Masina mergea in 2 pistoane,asadar ma apuc sa desfac detoate:delcou,capac tacheti,carburator....etc..si nimic,tot in 2 pistoane.Cum tot dadeam la automat ca un cretin se aduna curiosii ....si ghici ce ,vine un nene la vreo 60 de ani,posesor de dacie 1300 de 2 vieti ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
- CJ-13-CRV
1995 Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Motoarele cu injectie multipunct sunt foarte fiabile. Am vazut (si am mers) cu un Twingo cu motor D7F cu 274 de mii km. Nu poti spune ca nu e fiabil. Din contra mai putine elemente in miscare implica uzura minima. Faptul ca are 4 injectoare fata de unul asta nu implica o scadere a fiabilitatii.
Nu uita ca la C3G este distribuitor inca, putina umezeala la capac sau la garnitura aia si pa ! Sunt si cazuri - cauta pe forum. Unde vezi tu fiabilitate in asta? La injectia multipunct nu exista asa ceva. O bobina electronica comandata de senzorul de turatie - de pe volanta. Pe scurt aprindere statica. Si la multipunct (atat 8v cat si 16v) masina poate sa mearga in 2 pistoane - nu este o regula asta. Insa la motorizarile mai sus amintite NU AI CUM sa pui fisele gresit pentru ca au lungimi diferite si fizic nu o sa reusesti sa le conectezi pe toate daca sunt puse gresit. Nu este cazul sa ne impotrivim tehnologiei. Tot romanul spunea candva (remember Cielo days...) "nu e buna injectia ca e complicata si daca se strica nu ai ce sa ii faci". ![]() Faptul ca romanul nu era in stare sa o faca sau ca nu intelegea o iota, imediat punea injectia pe plan negativ. DECI sa nu generalizam. This post has been edited by hellcat: 28 May 2010, 14:55 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
zozo_park |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
eu vorbesc de fiabilitate si de faptul ca reparatiile de urgenta se pot face chiar si de un necunoscator fara a schimba piese sau a avea cunostinte deosebite.
Legat de diferenta delcou vs. sistem injectie...cred ca in momentul in care afara sunt 38 grade sau -10 si masina sa oprit prefer sa desfac capacul de delcou,sa ster un eventual condens sau sa curat suprafetele de contact,toate astea in 7-8 minute decat sa stau in masina cu motorul oprit pana vine cineva sa ma salveze intrucat la injectie nu prea exista reparatie de urgenta . This post has been edited by zozo_park: 28 May 2010, 15:02 |
--------------------
Renault
Twingo
- CJ-13-CRV
1995 Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Dl. Este total aiurea ce spui. Pai si tu ai bobina
![]() Daca crapa aia...bye, bye (si asta chiar la 38 sau la -10 grade...kelvin). Deci avantajul consta TOCMAI prin faptul ca nu mai este acel distribuitor. Ci direct bobina integrata care nu prea pica la D4F sau D7F - adica se rup firele (se impusca) se fisureza izolatiile insa NU se arde bobina. Tu degeaba incerci sa spui ca C3G este mai bun ca un D7F sau un D4F ca nu va fi IN VECI. Este un motor VECHI si uzat moral. Punct. Nu compara o injectie monopunct cu una multipunct ca nu ai ce compara - injectia multipunct este mult mai buna pe o masina si complexitatea este CHIAR mai mare la monopunct - corpul clapeta foarte complicat din punct de vedere mecanic si asta aduce multe probleme. Iar ca exemplu risc ![]() Daca la o injectie multipunct se infunda un injector, masina merge in 3 pistoane...mai greu dar merge. La monopunct daca se infunda acel UNIC injector masina mai "merge" doar impinsa, tractata sau la vale... This post has been edited by bubu782001: 28 May 2010, 15:32 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
zozo_park |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
Evident ca am bobina,nu am zis ca nu am .Cine o zis ca nu am ?De ce discutam acest aspect?
Daca motorul este ''uzat moral'' asta e altceva,adica un moft nicidecum repros functional.Exemplu sta Mercedes Cobra din '77 care este de 10 ori mai fiabil ca un passat pompe duse.de ce nu se mai fabrica masini simple si fiabile?Pai tocmai pt ca ideea de baza e sa te intorci la service si la magazinul de piese . ''Nu compara o injectie monopunct cu una multipunct ca nu ai ce compara - injectia multipunct este mult mai buna pe o masina si complexitatea este CHIAR mai mare la monopunct - corpul clapeta foarte complicat din punct de vedere mecanic si asta aduce multe probleme.''...fondat pe ce zici asa ceva?Este exact invers: usor de desfacut,curatat,pus la loc.Mai exact cu 2 suruburi care tin tot corpul carburator.Ia desfa tu sistemul de injectie,sa vedem cum iti prinzi urechile. Cat costa un injector x4 bucati si cat costa un carburator complet?Pai e simplu,carburator compler 100 ron + 10 ron set de garnituri..Injector 109 euro bucata.Costurile ,in general,sunt muuuuult mai ridicate la multipunc.Nu zic ca nu sunt fiabile dar investitiile + costul muuuult mai ridicat la achizitie...nu se compara nici 1 data cu C3G monopunct pe lant.NICIODATA. inca una si ma duc: cat costa un motor complet multipunct si unul monopunct?La monopunct e 250 euro motor complet cu alternator,carburator,totototot,si acte bineinteles This post has been edited by zozo_park: 28 May 2010, 16:09 |
--------------------
Renault
Twingo
- CJ-13-CRV
1995 Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mercedes Cobra din '77
![]() ![]() Pai NICI mama lu Renault nu are vreo masina sa se compare cu Cobra. Tu Mercedes Cobra te-ai gasit sa dai exemple? Aaa si PS. Injectie multipunct ![]() CARBURATOR ![]() ![]() Vorbesti de preturi ? Pai stai asa ca e normal ala sa fie mai scump...fiecare isi ia ce isi permite - si ce isi permite sa intretina si pe viitor. Pai ideea este asa: 250 euro dai, 250 euro face. Aaa si iei pises second. Asa si eu daca iau second O vechitura de motor care daca pui 4 oameni in masina isi da duhul. Mai ce se mai strica motoarele cu injectie multipunct...cauta pe forum sa vezi cate sunt defecte - benzina vb. Aaa si iei second hand? Pai daca eu iau second nu ma costa putin? Tu spui de parca toti iau noi...iar tu iei second. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Mai exista un dezavantaj la injectia monopunct si anume consum mai mare si demaraj mai slab.
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 15:47 |