Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Spalat motor...pro sau contra ?, eu i-am dat o baie si acum face pac..pac..poc..

mariusa10
post 26 Jun 2010, 14:29
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




Arata bine parca lipseste poza finala cu motorul uscat si cu solutia care dat-o la final (dressing) daca ai dat cu asa ceva.
Cred ca luna viitoare o sa fac si eu treaba asta.Ai acoperit alternatorul ?

This post has been edited by mariusa10: 26 Jun 2010, 14:30


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccv81
post 26 Jun 2010, 22:12
Post #32


intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!!


Group: Members
Posts: 396
Joined: 4 November 07
From: Botosani




QUOTE(mariusa10 @ 26 Jun 2010, 14:29)
Arata bine parca lipseste poza finala cu motorul uscat si cu solutia care dat-o la final (dressing) daca ai dat cu asa ceva.
  Cred ca luna viitoare o sa fac si eu treaba asta.Ai acoperit alternatorul ?
*


nu am dat cu absolut nimic dupa ce a fost spalat.era chiar fierbinte motorul cand a inceput procesul si nu am acoperit nimic pentru a proteja.se mai da si cu altceva dupa spalat?sincer nu stiam.


--------------------
renault laguna2 2003 EXPRESSION 79kw 107cp - BT 01 XUA
Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusa10
post 27 Jun 2010, 19:03
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




Da exista mai multe produse care se aplica dupa spalare si uscare "dressing motor"dupa aplicare motorul arata ca si nou si se mentine asa mai mult timp.


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 27 Jun 2010, 23:01
Post #34


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




spal motorul tot la trei luni de zile ,fara sa dau capacul de plastic jos ,sau celelalte capace (de la baterie si filtrul de motorina). spal intodeauna cu jet sub presiune 110bar ,doar cu apa fara nici o alta substanta.Fac asta de cand am masina si nu sa intamplat nimic.Nu insist pe alternator ,sau alte piese electrice dar trec si peste ele macar o data.
Stiu ca producatorul nu recomanda spalarea motorului,nici nu are dece ,pentru ca in tarile civilizate nu zace praful de 4 degete pe marginea drumului si nici ulite nu au la periferia orasului.
Cat despre sate,pot sa va spun ca austriecii au asfalt si pe camp intre parcele smile.gif .Poate ca cei care doresc sa spele motorul fara capacul de plastic montat ar trebui sa scoata bateria si dupa spalare sa dea cu jet de aer pentru uscare rapida,nu recomand detergenti la spalare,deoarece apar corodari inestetice ale pieselor metalice si deteriorari ale plasticelor.
stima RO_flag.gif


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruita2005
post 28 Jun 2010, 07:02
Post #35


Membru de la Baia Mare


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 22 February 08
From: Baia Mare




Si probleme "dupa", ai avut?


--------------------
Ford Mondeo II 1997, 1.6 16V, 90CP - MM 05 PMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccv81
post 28 Jun 2010, 17:04
Post #36


intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!!


Group: Members
Posts: 396
Joined: 4 November 07
From: Botosani




eu unul nu am avut nicio problema.am pornit,am lasat-o vreo zece minute sa se usuce bine si apoi am plecat.


--------------------
renault laguna2 2003 EXPRESSION 79kw 107cp - BT 01 XUA
Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 29 Jun 2010, 18:50
Post #37


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




QUOTE
Si probleme "dupa", ai avut?


daca intrebarea imi este adresata mie,pot sa-ti spun ca nu am avut absolut nici o problema .


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
concrion
post 30 Jun 2010, 13:48
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 19 March 07
From: Bucuresti




Salut.
Spalat motor NU....curata motor, categoric DA.
Am curatat pana acum de 2 ori, uitati imagini de prima data:
1.jpeg ( Size: 182.69k ) Number of downloads: 1841

2.jpeg ( Size: 188.3k ) Number of downloads: 1966


Am curatat folosind produse mafra....nu le trec aici pentru a nu considera reclama ascunsa, insa daca intrati pe site, le gasiti. Mai intai un degresant + apa (stropit peste tot, mai ales partile aflate in miscare, mai putin partile electrice (niciodata nu dau peste baterie, sigurante, etc....). Lasat cateva minute, apoi dat cu un spray special de curatare...lasat inca cateva minute. Apoi luat la frecat si sters.....si la final un spray de protectie care formeaza o pelicula protectoare, rezistenta pana la 600 C.
Dupa tot procedeul, lasat cel putin o zi fara motor pornit (prima oara l-am pornit dupa 10 min si nu se uscase lacul ala.....iesea fum de suprafetele tratate). Asta e tot....
Iar pentru cei care au impresia ca nu trebuie curatat....va inselati. La praful si mizeria din Romania, un procedeu de curatate tine maxim 2-3 luni....
De ce nu recomand spalarea....simplu: spalatoriile sunt pline de dobitoci care habar nu au ce fac si pe care ii doare in cot de masinile voastre, neacordand atentie la nici un detaliu.....ei de abia pot spala bine masinile la exterior...si asta daca isi pun creierul la contributie.
Sorry daca am jignit pe cineva, insa de curiozitate, dupa ce va spalati masinile, verificati mai atent cat de bine spala "maestrii"....ca sa nu mai vorbim de faptul ca spalat nu inseamna in acceptiunea multora si curatat jenti...nu doar cu apa, ci si sterse la final...K, hai ca o dau in balarii.
O zi buna.


--------------------
Renault Laguna II Privilege, 1998 cmc 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruita2005
post 30 Jun 2010, 14:04
Post #39


Membru de la Baia Mare


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 22 February 08
From: Baia Mare




Francisc, tie ti-am pus intrebarea. biggrin.gif Mersi de raspuns
Concrion, pune te rog denumirea solutiilor folosite de tine ca nu-ti taie nimeni capul biggrin.gif
Si eu am de gand vara asta sa curat egr si uleiul de pe acolo si bineinteles tot ce se poate spala dar fara jeturi de apa, doar curatat.


--------------------
Ford Mondeo II 1997, 1.6 16V, 90CP - MM 05 PMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RLaguna
post 30 Jun 2010, 14:50
Post #40


Dezmembrari Laguna 2 0767445572


Group: Members
Posts: 1.794
Joined: 14 May 10
From: Braila




Eu dupa o spalare la motor am avut numai belele.
Va felicit pentru cei care au reusit sa plece cu masina din spalatorie. Eu am plecat dar cu greu mad.gif



This post has been edited by RLaguna: 30 Jun 2010, 15:14


--------------------
Renault Laguna - 2.0 T / 1.9 dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
concrion
post 30 Jun 2010, 16:08
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 19 March 07
From: Bucuresti




Salut
Ok, le atasez aici si cu informatii despre cum le folosesc eu (ordinea este relavanta, eu aplicand conform :
1. http://www.mafra.ro/degresant-auto-superma...atire-p-48.html - degresant - se combina cu apa si dizolva toate uleiurile, incrustatiile, murdaria, etc....dar atentie....diluati neaparat conform instructiunilor (1 parte degresant la 60-70 apa....eu folosesc 1 la 50)
2. http://www.mafra.ro/degripant-auto-sviting...rapid-p-49.html - degripant - pentru zonele aflate in miscare si unde e depusa foarte multa mizerie.
3. http://www.mafra.ro/curatitor-de-motoare-b...arele-p-41.html - curatitor motor - spreiez peste tot si las cateva minute (pe site scrie ca e pentru motociclete, insa e foarte bun pentru orice motor, asa cum scrie si pe instructiuni)
4. stergere cu servetele de hartie
5. http://www.mafra.ro/vaselina-spray-lubrima...renta-p-54.html - vaselina - utilizat pentru ungerea mecanismelor aflate in miscare
6 http://www.mafra.ro/spray-cu-zinc-zinky-sp...-rece-p-55.html - optional, daca vedeti pe undeva ca incep sa apara pete de rugina sau pentru preventie...eu am folosit doar o singura data
7 http://www.mafra.ro/lac-pentru-motor-splen...toare-p-42.html - lac protector - spreiez la final peste tot

Operatiunile de curatare motor dureaza aproximativ 4-5 ore (eu sunt un tip foarte meticulos). La final dau cu http://www.mafra.ro/curatitor-frane-deterj...frana-p-57.html pe discurile de frana. Uneori mai folosesc si http://www.mafra.ro/spray-de-contact-oilsi...tiple-p-56.html in loc de wd 40
Cam asta e....nu sunt distribuitor mafra sau fan inrait mafra....insa sunt multumit de produse si de aceea le folosesc. Produsele indicate mai sus ajung cam la 2-3 curatiri temeinice (mai putin degresantul si chestiile de lubrifiat care tin mai mult).
Va doresc o zi buna si masini curate.


--------------------
Renault Laguna II Privilege, 1998 cmc 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMG2
post 9 Jul 2010, 23:07
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 1 December 07
From: IASI




Ma numar si eu printre cei care au o "mica" retinere in a spala motorul; sunt total de acord cu varianta de curatare motor lucru pe care urmeaza sa il fac si eu;
A incercat cineva sa spele cu abur? am vazut ca sunt pe la kaufland spalatorie cu aburi, in prima faza vreau sa merg sa curat gurile de aerisire din interior nu reusesc niciodata sa le sterg cum trebuie si ramane o gramada de praf pe acolo.
Oare e ok daca as spala si motorul tot cu abur? Folosind in prealabil o solutie de spalat motorul sau macar ceva de degresat, ma gandesc ca nu ar fi chiar asa de grav fata de un jet de apa......ce parere aveti?


--------------------
Renault Megane II Manager 1.4 16v 100CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 19 Jul 2010, 13:37
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Salut. Cand am luat masina motorul nu mai avea capacul de protectie , bateria era la fel, fara capac. Tot ce atingeai iti lasa urme negre de ulei amestecat cu praf pe mana . Nu mai suportam situatia si am luat solutie degresanta, am dat bine peste tot dupa care am limpezit cu furtunul, fara jet . Nu am avut si nu am ( sunt vreo trei luni de atunci) nici cea mai mica problema. In schimb, procedand la fel cu cealalta masina, o Dacia 1310 Cli era sa se duca .......Noroc ca a pornit si a mers , ca naiba, pana s-a uscat cat de cat.
In concluzie, motorul de Laguna poate o sa-l mai spal dar cel de la Dacie, mai bine o vopsesc radmasa.gif


--------------------
Renault Symbol 2008 1.4 8v - B xx NIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 18 Jun 2011, 22:19
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




am si eu o problema imi curge ulei pe undeva in partea unde e distributia si nu stiu exact unde.aziam desfacut capacul de pe cureaua de distributiea sa vad de unde provine uleiul dar nu vad nimic.
Pot sa spal motorul unde se afla cureaua de dist si cea de la alternator pt a vedea de unde provin scurgerile
as vrea sa stiu cum as putea sa curat alternatorul deoarece e tot de ulei
daca se poate cum ar fi mai bine sa o spal cu ce solutii


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cheluu
post 20 Jun 2011, 19:28
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 27 May 11




incercati cu spray pentru curatat frane.daca se poate sa fie de o calitate superioara si cu motorul rece pentru a se evita evaporarea prea rapida.eu personal dupa spray am dat cu jet de apa puternic.nu pare sa aiba nici o problema pana acum.nu mai fiti asa speriati.evitati sa puneti apa in exces pe alternator si sigurante sau baterie.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 20 Jun 2011, 20:35
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




Salut, ma bag si eu in seama cu niste sfaturi si sper ca nu aiurea...Cred ca motorul trebuie spalat cu solventi care sa nu atace firele si tuburile din plastic care protejeaza cablajul si nu trebuie jet puternic de apa, doar debit moderat spre minim, atat cat sa se scurga mizeria de pe motor. Motorul trebuie sa fie rece neaparat! De ce nu trebuie jet de apa: deoarece apa se poate infiltra in conectorii care au rubber-seal-uri (garnituri de cauciuc crimpate pe fire). Spun asta deoarece lucrez in domeniul cablajelor auto si nu toate cablajele sunt "rezistente" la apa. Odata intrata apa in acei conectori, ii va fi greu sa se evapore si va forma oxizi pe terminali, rezultand...stiti voi ce.
Deci cred ca e bine sa folositi detergenti care nu ataca firele si debit de apa minim. Motorul sa fie rece.


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pykolo
post 5 Jul 2011, 17:27
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 1 April 08
From: Bucuresti / Iasi




Salut. Contra spalat. Un coleg de serviciu a spalat masina la motor si i s.a ars alternatorul. Deci contra de 2 ori


--------------------
Renault Laguna II Expression, 1.9 DCI, 120 CP, 88 KW 2004 - IS 12 RVC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusa10
post 5 Jul 2011, 21:51
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




Pentru spalat... respectind niste pasi foarte importanti .De exemplu un alternator se acopera cu o folie de plastic precum si alte piese sensibile,calculator, relee,debimetru aer etc.Motorul nu se spala cu jet de 100bar cum vedem in spalatorii e suficienta presiunea de la robinet pentru ca exista produse de spalare a motorului cu afect de curatare foarte mare care necesita doar clatire.Chiar azi mi-am cumparat o solutie de curatat motorul dupa ce aseara am citit un tutorial de pe un site de detailing din Romania care arata pas cu pas ce ai de facut.


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pykolo
post 6 Jul 2011, 16:36
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 1 April 08
From: Bucuresti / Iasi




un articol foarte interesant despre spalatul motorului
http://www.4tuning.ro/tehnica-auto/detaili...ewsletter_38915


--------------------
Renault Laguna II Expression, 1.9 DCI, 120 CP, 88 KW 2004 - IS 12 RVC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusa10
post 6 Jul 2011, 20:15
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




Ce coincidenta ohmy.gif ...exact asta este tutorialul de care vorbeam dar postat pe alt forum.

This post has been edited by mariusa10: 6 Jul 2011, 20:17


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheorghita88
post 6 Jul 2011, 20:41
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 25 November 08
From: pitesti




am si eu un sfat inainte sa mergeti sa spalati motorul, treceti pe la vulcanizare sa va sufle aer peste radiator, iese o gramada de praf si in plus ofera o mai buna racire a motorului...dupaia la sapuneala:))


--------------------
renault laguna 2 grandtour 2002 1,8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 7 Jul 2011, 19:26
Post #52


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




O parere...nu spalati motorul mai ales cu spumele din spalatoriile noastre si cu jet de apa chiar daca e diesel...acum pe bune , de aia nu trage motorul ca are praf pe el???Daca are o scuregere remediaza,si, sterge cu carpa eventualele scurgeri...motoarele moderne au o gramada de mufe si senzori...nu trebuie intrat in amanunte...care se oxideaza sau produc informatii gresite, datorita umezelii, catre unitatea de comanda principala...dupa cum spuneam,o parere!Numa bine!


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atilla_cj
post 3 Apr 2012, 07:06
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 March 12




Salut! Am spalat deja motorul masinii si abia acum citesc forumurile:( Am un scenic 1.9 dci , spalat motor cu alternator acoperit , lasat motor la soare cam o ora , si dupa ce-l pornesc mi se aprinde becul de bujii in bord. Verific in primul rand bujiile , apoi releul de bujii si cam toate mufele si locsoarele unde ar fi putut ramane apa si nimic. Becul continua sa se aprinda , dupa ce pornesc motorul se stinge si se reaprinde la vreo 5-6 secunde si asa ramane. Imi poate da cineva idei ? ( e primul meu renault si nu prea aduce cu fostele mele masini VAG) Mersi.


--------------------
renault scenic 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 23 Apr 2012, 19:33
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




Salut! Dupa multe retineri si dupa ce am citit si acest topic dar si altele, m-am hotarat si astazi am spalat motorul (1.9 dci). Am dat toate plasticele jos, pe care le-m spalat eu si le-am dat cu un prevent, dupa care am imbracat cutia sigurantelor cu folie de platic (alimentara pentru ca se lipeste bine); la toate mufele din motor am pus scocth din hartie pentru a nu intra apa in conectori (faruri, trs, egr, injectoare, alternator, etc). Motorul a fost rece, s-a incalzit cat am facut de acasa pana la spalatorie. Am stat langa omulet, care intai l-a degresat dupa care a dat cu spuma si ulterior l-a clatit, dupa care a suflat cu aer toate zonele sensibile (mufe, injectoare, alternator). a pornit fara probleme, dupa care l-am lasat in parcare in soare si am mai sters ce se putea. Motorul merge ok, cu precizarea ca i-am spus sa nu insiste pe zona sigurantelor, a calculatorului si pe blocul motor.
Am spalat motorul pentru ca in Romania, desi il sterg/curat destul de des nu pot inlatura in totalitate praful de pe strazi, si...... putin ulei in zona fitrului de ulei, putin in zona dumperului (care da pe afara) si la racordul intercoolerului ii dadeau un aspect neingrijit. Nu sunt maniac dar nu cred ca la o masina venita de afara o sa vedeti praf ca pe una din Romania. Bafta.


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 24 Apr 2012, 07:24
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




QUOTE(atilla_cj @ 3 Apr 2012, 07:06)
Salut! Am spalat deja motorul masinii si abia acum citesc forumurile:( Am un scenic 1.9 dci , spalat motor cu alternator acoperit , lasat motor la soare cam o ora , si dupa ce-l pornesc mi se aprinde becul de bujii in bord. Verific in primul rand bujiile , apoi releul de bujii si cam toate mufele si locsoarele unde ar fi putut ramane apa si nimic. Becul continua sa se aprinda , dupa ce pornesc motorul se stinge si se reaprinde la vreo 5-6 secunde si asa ramane. Imi poate da cineva idei ? ( e primul meu renault si nu prea aduce cu fostele mele masini VAG) Mersi.
*



salut
bujiile le-ai scos sa vezi cum sint sau daca a ramas apa in locasul in care intra ele?


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pop Marcel
post 24 Apr 2012, 21:14
Post #56


Iubitor de Laguna si Talisman


Group: Members
Posts: 448
Joined: 20 April 08




Eu lam spalat pe cel de 1.9dci fara sa acopar ceva lam pornit fara probleme si nici ulterior nam avut probleme si la fel am facut si cu cel de 2l Dci si nicu cu el nicio problema


--------------------
Renault Talisman Initiale Paris 2021 2 l 190 CP
Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atilla_cj
post 13 Jun 2012, 14:33
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 March 12




Am rezolvat...era releul de bujii. Fiti atenti faza: la magazin am cerut de scenic 1.9 dci etc si mi s-a zis 800ron, am cerut aceeasi piesa pt logan 1.5 dci si era la pretu de 120 ron:)) incredibil. si sint identice.


--------------------
renault scenic 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cheluu
post 14 Jun 2012, 21:01
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 27 May 11




salut! eu am spalat motoarele la toate masinile de pana acum si nu am avut probleme.la laguna dupa ce am aplicat o solutie dedicata spalarii motoarelor care vin cu acel strat de protectie pe baza de parafina am clatit direct cu jet de apa cu presiune evitand bineanteles calculatorul,alternatorul si majoritatea mufelor.am facut asta de doua ori la laguna si nu am avut probleme.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 07:31
Dacia