Sorpon [H] – Illmitz [A] – Komarno [SK] – Visegrad, Cateva vorbe si mai multe poze
![]() ![]() ![]() |
Sorpon [H] – Illmitz [A] – Komarno [SK] – Visegrad, Cateva vorbe si mai multe poze
gibonu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.223 Joined: 29 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
- B 00 XXX
Inform 1.5 BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|||
nasty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.571 Joined: 3 January 05 ![]() |
Foarte interesant! O zona frumoasa si neaglomerata.
Îmi amintește de excursia făcută prin Ungaria și Austria și de frustrarea de atunci când fiind cazat lângă Sopron, am vrut să mergem cu bicicletele de la Fertörákos la Mörbisch am See si apoi peste lac la Seebad Illmitz. Niste politisti unguri ne-au oprit si nu ne-au dat voie sa traversam in Austria, ca cica e o trecere pt localnici. Ne-am plimbat inapoi prin parcul national al lacului semisecat. IMG_4040.jpeg ( Size: 349.39k ) Number of downloads: 14 This post has been edited by nasty: Yesterday, 09:11 |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
gibonu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.223 Joined: 29 May 06 ![]() |
@nasty
In ce an s-a intamplat ce ai scris mai sus? Noi am trecut fara probleme in Austria pe drumul care trece pe langa Piuszpuszta [putin mai la vest comparativ cu drumul pe care ai fost tu]. ============================ Duminica, 25.05.2025 Am uitat sa spun in postarea anterioara ca al doilea motiv pentru care am fost in gara cu o saptamana inainte de plecarea in tura a fost ca sa-l intreb pe insotitorul de vagon daca, in general, trenul ajunge cu intarziere la Budapesta. Eram direct interesat de aspectul asta ca sa stiu la ce tren al MAV-ului [Caile Ferate Maghiare] sa iau online bilete pe bucata Budapesta – Sopron. Omul mi-a spus ca in general trenul nu intarzie si ca ajunge la timp la Budapesta, deoarece inca are stationare la Curtici cam o ora, asa ca poate recupera acolo e eventuala intarziere de la traseul din RO. Ca niste “meseriasi” din presa romaneasca s-au dat cu curu’ de pamant pe motivul ca “de ce sta trenul la frontiera desi suntem in Schengen” conteaza mai putin, pentru ca nu i-a dus capu’ ca mersul trenurilor a intrat in vigoare inaintea adoptarea deciziei de intrare in Schengen. Revenind la tura, foarte frumoasa si experienta Schengen feroviar, in sensul ca Polita de Frontiera nu a aparut deloc, pe ambele parti ale granitei. La Budapesta Keleti trenul a ajuns cu undeva sub 10 minute intarziere. Asta este stadionul Ferenc Puskas localizat langa intrarea in gara iar poza este facuta la ora [Ungariei] 08:53 iar ora la care trebuia sa ajunga trenul era 08:50. 01.jpg ( Size: 434.53k ) Number of downloads: 0 Cu toata marfa pe peron. 02.jpg ( Size: 486.24k ) Number of downloads: 2 “Hamacii” si-au facut treaba cu brio 03.jpg ( Size: 456.5k ) Number of downloads: 2 la fel si curelele de ratrapa. 04.jpg ( Size: 328.39k ) Number of downloads: 2 Cel mai tare a fost cu dupa ce am terminat de montat bicicletele [cam o ora] am mers pana in capul peronului ca sa vedem de la care linie pleca trenul cu care urma sa mergem pana la Gyor [Euro City 142 Liszt Ferenc, Budapesta Keleti – Viena]. Iar in capatul peronului am constat ca fix trenul care era langa noi era trenul in care urma sa ne urcam. Vagonul cu locuri pentru biciclete. 05.jpg ( Size: 292.65k ) Number of downloads: 2 Interiorul. 06.jpg ( Size: 554.5k ) Number of downloads: 2 Sistemul de prindere, cu doua optiuni. 07.jpg ( Size: 285.73k ) Number of downloads: 2 Bicicletele noastre. 08.jpg ( Size: 439.36k ) Number of downloads: 1 Biletele [2 oameni si doua biciclete] pe bucata Budapesta Keleti – Gyor – Sopron au costat 10734 Forinti, adica aprox. 27 Euro [ca sa fie matematica mai usoara am pus 1 Euro = 400 Forinti, comparativ cu vreo 380 – 390 cat era in luna Mai la Banca Nationala a Ungariei]. Detalierea costurilor [om, bicicleta, suplimente]. 09.jpg ( Size: 363.82k ) Number of downloads: 2 Biletele le-am luat online, insa am ramas profund dezamagit de modul in care functioneaza online-ul la MAV [e drept, cont nu mi-am facut, am optat pentru cumparare fara cont]. Prima data am parcurs toti pasii, am validat plata si oha, nu s-a intamplat nimic. Adica nici biletul nu l-am primit si nici banii nu au plecat din cont. Cel mai tare a fost ca dupa aproximativ o saptamana de la tentativa esuata am primit un e-mail de la MAV in care ma anuntau ca a fost o problema la achizitia biletului si ca imi vor da banii inapoi [bani care n-au plecat din contul meu]. Am incercat pe aplicatia MAV, aici mi-am facut cont, insa n-am reusit sa ma prind cum se adauga bicicleta la biletul de tren. Pana la urma, am mai intrat odata pe site-ul MAV [tot fara cont] si de data asta totul a mers perfect, plata s-a facut instant si la fel de repede am putut descarca biletele. Nu stiu care este motivul, insa MAV mi-a dat 5 “cearceafuri” A4 [doua bilete pentru oameni si doua pentru biciclete plus factura din poza de mai sus]. Pentru comparatie, la CFR Calatori, indiferent de numarul calatorilor si al bicicletelor [in cazul, cam rar, incare trenul are vagon cu locuri pentru biciclete], biletul vine pe o singur foaie A4, pe care sunt toti “artistii” insirati. Compresorul [pentru rotile de la … “tren”] din vagonul cu locuri pentru biciclete. 10.jpg ( Size: 300.01k ) Number of downloads: 3 Pacat ca lipsea si capatul care intra pe valva. This post has been edited by gibonu: Yesterday, 22:47 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
- B 00 XXX
Inform 1.5 BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 05:43 |