Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat achizitie masini second-hand, La ce ne uitam? Ce trebuie sa stim?

baron
post 14 Feb 2008, 10:09
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Buna ziua! Nu am mai scris demult pe acest forum. Am cautat indelung pe aici in cautatrea unui ghid complet de cumparare a unui autoturism Laguna II (in special). Am gasit diverse topicuri dar cu raspunsuri oarecum punctuale. As fi vrut ceva centralizat, cu sfaturi de achizitie in general, eventual cu pareri si sfaturi din partea unora care se ocupa concret cu aducerea de masini din afara si vanzarea lor pe piata romaneasca. Daca am gresit postarea topicului rog moderatorii sa actioneze in consecinta.
Prin urmare...cam care ar fi filmul de desfasurare?
Mai intai ce fel de model cumparam? (benzina sau diesel). Aici parerile sunt impartite..fiecare de ce crede ca are nevoie in functie de km parcursi/an, costuri de intretinere samd.
Apoi..de unde cumparam? De la o firma specializata de import auto SH, de la o persoana fizica care se ocupa cu adusul de masini, le cumparam direct din Romania inmatriculate sau nu. Criteriul cel mai important ar fi pretul..dar ce se ascunde in spatele unor preturi aparent avantajoase?
Apoi...la ce ne uitam cand suntem fata in fata cu masina visurilor? Sa nu aiba rugina pe unde? (locuri ascunse) Cum ne dam seama repede daca o masina a fost "pregatita de vanzare", daca are km dat inapoi, ne uitam la teava de esapament sa vedem daca e plina de finingine, ulei, daca e uscata...samd.
Apoi..sfaturi utile pt cei care au cunostinte minime in domeniu si care nu se ocupa cu acest tip de afacere. Evident nimeni nu doreste sa "ia tzeapa"...
Apoi..motorul..cum trebuie sa sune? Zgomote ciudate...cum ne dam seama ca un motor e ok? Ne uitam sa nu fie spalat recent, sa nu aiba scurgeri pe la suruburi...cum ne dam seama daca a fost umblat la kilometraj....samd
Apoi...ce dotari minimale ar trebui sa aiba o masina in raport cu anul de fabricare? Cat de mult ridica pretul o anumita dotare? (benzina, dizel, navigatie, AC, climatronic, cutie automata, senzori de tot felul, tapiterie piele, trapa, samd)

Sigur, poate pt unii ar insemna "dezvaluirea" unor secrete care le garanteaza succesul in afacerile auto...dar sunt convins ca multi ar dori sa-si cumpere singuri o masina SH dar nu sunt siguri pe cunostintele lor asa ca apeleaza la diversi intermediari mai mult sau mai putin de buna credinta...
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Feb 2008, 10:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Eu am cumparat pana acum 3 masini din Germania si 2 din Romania.
Pe toate le-am verificat la fel.

Uzura volanului, a pedalelor, a schimbatorului. ( La Laguna2 nu e foarte elocvent schimbatorul, intrucat se toceste mai repde de 100.000 km, si se poate schimba usor).

Dupa care am pornit motorul si am facut cateva ture de rigoare. Am testat frane, directie, fum, sunete dubioase...
Spre ex, cand am luat un Opel Astra, acesta avea discurile dilatate de la caldura si am simtit imediat la franare.
La un Audi A6, se auzea un troncanit pe dreapta si ulterior am aflat de la proprietar ca avea un pivot distrus.

Nu prea are nimeni cum sa aranjeze masina de vanzare si sa nu-ti dai seama la un test drive.

O masina lovita si reparata prost se observa la imbinari si culoare.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 Feb 2008, 11:07
Post #3


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Un mic pont: nu cumpăra mașina nespălată proaspăt (pentru a putea observa zgârieturi sau diferențe de culoare ale caroseriei), și nu o testa când are deja motorul cald. Încearcă pe cât posibil să vezi cum pornește motorul rece, după ce a stat câteva ore bune.
Pe fiecare geam al mașinii poți găsi niște coduri. Pe rândul de jos este un scris de forma " . . . . 6 ". Acel 6 reprezintă anul producției acelui geam (aici 2006). Dacă nu au toate geamurile aceeași cifră, poți suspecta un eventual accident.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 14 Feb 2008, 11:09
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




E mai bine sa mergi personal in Germania, Franta etc. s-o cumperi? Iesi mai ieftin? Cu cati euro? Merita?
O firma sau o persoana care aduce mai multe masini odata nu are preturi mai bune?
Daca mergi cu cineva care se ocupa de adus masini in Germania de ex...ce comisioane sunt? ce riscuri?
Poate sunt intrebari stupide, dar pt un incepator in domeniu sunt firesti (si nu ma refer doar la mine)
Multumesc....

PS: as vrea sa achizitionez o Laguna II SH...


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 14 Feb 2008, 11:19
Post #5


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




da eu as spune sa nu cumparati masina pe timp ploios ,umed,ca o sa fiti uimiti de cat de lucioasa este vopseaua ...si cand o sa fie uscata o sa vedeti cat de matuita este,in ceea ce priveste nr de km...discurile de frana spun multe ,grosimea lor ...,uzura scaunului sofer ,uzura pedadalelor,(cum bine a zis si andu911) uzura volan ....
in ceea ce priveste cumpararea de masina de afara....si de acolo daca vrei masina buna dai bani .....

This post has been edited by przamfiri: 14 Feb 2008, 11:27


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 14 Feb 2008, 11:44
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




De cum arata iesire tobei de esapament se pot trage ceva concluzii? Daca e uscata? Daca e plina de funingine intr-un strat gros? Daca se vad urme de ulei?
Pot spune ceva despre motor si nr de kilometri?
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 Feb 2008, 11:57
Post #7


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Depinde de carburant.

Pentru benzină e bine ca interiorul țevii să fie cărămiziu.

Pentru motorină nu cred că e relevant, funinginea va fi prezentă.

Oricum fumul nu trebuie să fie prezent deloc (se poate însă accepta la diesel doar la accelerări bruște, turații mari gen ITP, eventual în mers, dar doar atunci), iar dacă apare, și este albastru, fugi.

This post has been edited by MAERSK: 14 Feb 2008, 11:58


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 14 Feb 2008, 12:33
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Daca vrei sa cumperi o masina SH dint-un auto-house din Germania sa zicem...actele se fac pe loc, complet, fara alte drumuri pe la institutiile lor? Avand in vedere ca nu esti la tine in tara nu-ti convine sa umbli de colo colo platind cine stie cate taxe...
Daca s-ar rezolva totul intr-un singur loc cu garantia ca totul e legal si ok, atunci ar fi in favoarea cumparatorului... deci s-ar merita, sa zicem, sa-ti cumperi masina din afara.
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myky
post 14 Feb 2008, 13:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 October 07
From: Arad





Da,actele se fac pe loc de catre handler si numerele el ti le aduce de la politie.Atunci cand cumperi de la persoana fizica masina trebuie sa umbli tu sati faci actele si sa scoti numerele "zol".
Succes!


--------------------
Renault laguna II expression 2003 1.9 dci 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 14 Feb 2008, 14:00
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Inca ceva...ma uit pe autovit de exemplu si toate masinile, paradoxal, indiferent de an aproape, au sub 200.000 km la bord. Evident acest lucru nu este posibil... Daca ma uit pe un site de prestigiu din germania vad totusi si masini care au 4-500.000 km bord cu preturi de 4-5000 euro pt masini de dupa anul 2000. Acum..ori la noi fiecare pune ce nr de km vrea cand da un anunt, ori se umbla cumva la kilometraj. La masinile cu kilometraj electronic se poate cumva verifica daca s-a umblat sau nu la bord?
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 Feb 2008, 14:11
Post #11


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Există o metodă, dar greu de pus în practică... Trebuie desfăcut bordul și verificate lipiturile de pe PCB.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myky
post 14 Feb 2008, 14:13
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 October 07
From: Arad




Primul lucru ce se face la o masina adusa de afara cu km multi,se da kilometrajul inapoi.


--------------------
Renault laguna II expression 2003 1.9 dci 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 14 Feb 2008, 14:18
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Km se modifica si prin mufa de diagnoza... deci...
Pretul spune multe...
Daca studiezi site-urile din strainatate o sa vezi ca pentru un diesel este normal un rulaj de ~30k km pe an. La masini din 2001, ar cam trebui sa fie cu 2 in fata deja.
Exista si cu rulaj mai mic, dar la alt pret! Si asta se vede si pe masina!
Sau exista cu rulaj mic (la bord) si pret mic in Romania.
Pana la urma si clientii din Romania sunt vinovati. Asta cer, asa li se da wink.gif)

Am acuma un Mondeo limuzina TDDI din aprilie 2001 (deci aproape 7 ani) aduse de dincolo de vanzare. Nu am umblat la kilometraj, (are acuma 204.xxx, aproape singurul de pe autovit cu asa rulaj biggrin.gif ) si interiorul arata impecabil. Normal, lumea intreaba de km si se inmoaie. Dar paradoxal, cumpara o masina care evident e mai slaba (uzura interioara mai mare, optionale mai putine) dar care are la bord 138.000 km biggrin.gif. In realitate? Depinde... Si atunci cei care le aduc exploateaza portita asta.
Eu nu fac asa ceva, am motivele mele bine intemeiate, dar probabil o sa-l vand pana la urma la un pret mic... si o va lua un intermediar. Care ce va face? Va scadea vre-o 6-80k km si o va vinde cu un profit de 6-800 de euro.

This post has been edited by r&d: 14 Feb 2008, 14:24


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myky
post 14 Feb 2008, 15:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 October 07
From: Arad




@r&d toata stima pentru tine fiindca gandesti asa dar nu toata lumea gandeste,face la fel din pacate.Cand mergi in piata de masini si te uiti la o anumita categorie de masini parca ar fii tras la xerox kilometrajul acestora.


--------------------
Renault laguna II expression 2003 1.9 dci 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 14 Feb 2008, 15:00
Post #15


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




La ce se intampla pe piata romaneasca, unde se pare ca romanul vrea sa fie mintit, nu se poate desfasura un comert corect cu automobile de ocazie. Cineva specializat stie ce masina sa aduca, stie sa negocieze acolo unde o cumpara, minimizeaza eficient toate costurile adiacente, deci in mod normal masina ar fi mai ieftin sa o cumperi de aici. Numai ca aici unii mai fac si alte treburi mai putin ortodoxe si atunci dispare increderea potentialului cumparator si acesta se duce singur sa-si cumpere. Cand ajunge acasa, masina il costa mai mult decat daca s-ar orienta sa-si cumpere masina de la un vanzator corect din Ro, care lasa masina kilometrata asa cum e. Sa nu spuneti ca nu sunt, eu cred ca mai usor identifici unul aici, acasa, decat sa pleci prin Europa dupa masini.


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 14 Feb 2008, 15:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Aici in Romania ai avantajul ca poti sa mergi sa faci verificari mult mai usor.
Sunt service-uri, ai prieteni etc...
Ca si sfat la cumparare: incearca sa mergi cu cineva care a mai avut acel model de masina. Eu am luat mai demult o Laguna Privilege din Germania si dupa ce am luat-o, pe drum incoace mai descopeream cate o optiune wink.gif. Dar pe masinile care le-am avut am ochiul format si e mult mai usor sa observ ce nu e in regula. Si asa e oricare. Vezi ce modificari s-au facut, poti sa afli si cauzele modificarilor, poti testa functionarea tuturor accesoriilor si multe altele.
Cauta un service si mergi cu masina la o testare inainte de a o lua. Daca nu vrea sa mearga, inseamna ca e o problema. Am vandut odata un Volvo V40 benzinar si potentialul client m-a sunat sa ma duc din Cluj pana in Zalau (~90km) sa testeze si sa cumpere masina. Vorbisem inainte cu el in Cluj, o vazuse in dimineata aia, ii placuse dar nu se pricepea la masina si vroia sa o testeze in service. L-am vazut ca e om serios care vrea sa o cumpere, nu aveam nimic de ascuns la masina, i-am spus ca sa nu incerce sa mai negocieze zicand ca x sau y e stricat. Rezultatul testarii din punctul meu de vedere era o cumpar la pretul stabilit sau nu o cumpar deloc (sunt enervanti astia care vorbesc cu mecanicul sa bage strambe inexistente in incercarea de a mai ciupi ceva euro). Am fost, a vazut-o(masina era tot din 2001, avea in jur de 180k km), a testat-o, am facut contractul, mi-am luat banii si am dat masina.
Daca ezita sa mearga la testare, mai bine cauti altceva.

O alta faza a fost cu un cunoscut care voia laguna 2 diesel anul trecut. Gasise una din 2003 in piata de masini, si ala o dadea undeva pe la 6700 sau 6800de euro. Masina avea normal, 142k km. M-a sunat daca nu ma duc sa o vad. I-am spus ca pretul e mic, si la pretul asta nu gasesti dincolo masina cu km. astia, chiar daca era din Belgia, dar nu ma bag si i-am spus sa mearga la repr. cu masina si sa ceara istoricul dupa VIN.
Au mers acolo, au bagat VIN-ul si ultima interare in service pentru ceva probleme la ABS era in urma cu 1.5 an si masina avea atunci ceva peste 160k km. Asa se explica uneori preturile care sfideaza logica.
Asa ca:
1. un prieten/cunoscut care a avut modelul de masina vizat de tine
2. o testare sau istoric de service


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 14 Feb 2008, 15:58
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




QUOTE(traffictours @ 14 Feb 2008, 16:00)
Cand ajunge acasa, masina il costa mai mult decat daca s-ar orienta sa-si cumpere masina de la un vanzator corect din Ro, care lasa masina kilometrata asa cum e. Sa nu spuneti ca nu sunt, eu cred ca mai usor identifici unul aici, acasa, decat sa pleci prin Europa dupa masini.
*


Ai perfecta dreptate..si mie mi-ar placea sa cumpar o masina sh de aici...ai mai multe posibilitati de evaluare.
Pe de alta parte mi-ar placea sa cumpar si o masina cu 400.000 km la bord dar sa stiu ca au fost schimbate toate consumabilele la timp si ca motorul a fost ingrijit. La urma urmei vrem sa luam o masina cu un motor bun nu cu km "putini". Dar aici cred ca gresesc cumparatorii...
La partea de estetica orice are ochi sa vada ce-i place si ce nu-i placre. Daca un bec sau optional nu functioneaza asta se poate vedea pe loc prin probare si incercare. Daca pica ceva ulterior...nu-i nimeni de vina (poate tu...).
Problemele apar cel mai adesea la motor. Dar se pare ca ascultandu-l cum merge, testandu-l oleaca se pot depista problemele majore. Pana la urma daca in momentul in care iti cumperi masina totul merge bine si esti multumit...e ok. Dupa aia tine de tine cum o exploatezi si ce noroc ai...
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Feb 2008, 16:14
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Kilometri se dau inapoi din cauza cumparatorilor.
Acum 6-7 ani cand nu prea erau masini straine prin Romania si cine avea Passat era jmecher, se plimbau diversi cumparatori prin targ.
Si intrebau. Cati km are masina ?
Se raspundea : 120.000km. Si erau cei reali.
Romanii strambau din nas...cum sa-si ia ei masini cu peste 100.000 km.
Dar nici nu ar fi scos mai multi bani din buzunar, sa-si ia una noua.

Cu timpul, a devenit practica nationala. Au inceput toti imbecilii sa aduca masini. Numai gioarse pe care le dadeau inapoi cu 200-300 mii km.

S-a intamplat odata ca un cumparator sa ceara sa ii fie dat inapoi kilometrajul la un Passat, ca sa nu rada de el vecinii ca si-a luat masina cu peste 100.000 km.

Vedeti ca si afara se dau kilometri inapoi, in special cei care vand doar pentru export sau comert.(nur export oder handler)

This post has been edited by andu911: 14 Feb 2008, 16:17


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bas|cX
post 14 Feb 2008, 17:17
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 490
Joined: 18 April 07




ar mai fi aripile fata..au in relief data fabricatiei ..a se compara cu anul de fabr al masinii


--------------------
none ex Lag 2 - none 1.9dci
Brasov
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Feb 2008, 17:50
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pai si ti se pare o problema daca a avut aripa lovita si schimbata ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 14 Feb 2008, 18:11
Post #21


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Eu,de exemplu,inainte de a o cumpara(dupa prima viziune)in baza numarului de inmatriculare am facut ceva investigatii-mi se parea ciudat ca o masina din 2002 sa aibe numai 94000km...M-am inselat insa,erau reali,am un amic la un service Renault,mi-a scos pe computer toate reviziile si reparatiile facute de fostul.De ex.:
-23/02/2005-45000km-Schimbate suport dr.motor si brate suspensie fata;
si asa mai departe.Interventiile erau regulate si numarul de km crescent in mod corespunzator.Ultima interventie, cu trei luni inainte de a o lasa la autosalon a fost facuta la 89000km.
Ceea ce m-a surprins a fost insa altceva:Printr-un alt amic(asigurator)am aflat numarul de accidente subite:5.Pe-aici se poarta accidentele fictive pentru a mai scoate ceva bani "extra".Am vorbit cu fostul proprietar si mi-a confirmat banuiala...


--------------------
EX Renault Laguna II - BY 228 CS GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 14 Feb 2008, 18:42
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Pana la urma unde te uiti si orice ai face la o masina SH trebuie sa fie un neadevar pe undeva ascuns cu mare sau cu mai putina grija. Cred ca majoritatea care isi vand masina o vand ca sa scape si de unele probleme. Nu cred ca vinde cineva o masina de buna, iar daca o face atunci pretul este pe masura, peste medie. Sigur...or fi si exceptii...
Cred ca am sa cumpar o Laguna2 din RO, inmatriculata deja...
Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flanjea
post 14 Feb 2008, 19:08
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 30 January 07




Ti-o dau pe a mea daca vrei. Eu imi iau face-lift-ul.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 14 Feb 2008, 19:50
Post #24


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Dupa umila mea parere,gresesti,Flanjea...


--------------------
EX Renault Laguna II - BY 228 CS GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian64
post 14 Feb 2008, 19:56
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 5 January 08
From: timisoara




QUOTE(Hadrianvs @ 14 Feb 2008, 19:50)
Dupa umila mea parere,gresesti,Flanjea...
*



de ce greseste?


--------------------
Renault Laguna 2.2 luxury - TM 17 TMW 2007/2.0 dci 150cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 14 Feb 2008, 19:58
Post #26


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Din motive estetice.Personal prefer prima versiune,e mai sexy.Laguna 2 facelift se confunda cu Megane-ul...

This post has been edited by Hadrianvs: 14 Feb 2008, 20:00


--------------------
EX Renault Laguna II - BY 228 CS GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Feb 2008, 19:59
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Eu unu nu mi-as da laguna sa-mi iau facelift.
Nu ca asta e mai buna si aia e mai proasta, sau invers. N-am eu teorii de-astea.
Dar nu vad rostul. E cam aceeasi masina... Difera 2 butoane si 2 faruri.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flanjea
post 14 Feb 2008, 20:03
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 30 January 07




Si anul. 2007.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 14 Feb 2008, 20:04
Post #29


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




QUOTE(flanjea @ 14 Feb 2008, 19:03)
Si anul. 2007.
*


Atunci ia 2008 wink.gif
Pe bune,Versiunea dinainte de facelift mi se pare cea mai potrivita Lagunei:Are ceva din vechiul model si are si nou.La facelift s-au apropiat prea mult de Megane

This post has been edited by Hadrianvs: 14 Feb 2008, 20:07


--------------------
EX Renault Laguna II - BY 228 CS GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flanjea
post 14 Feb 2008, 20:05
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 30 January 07




Hadrianvs, daca as gasi phase 1 fabricat in 2007 as prefera-o si eu.
Ptr. laguna 3 nu am bani si nici nu-mi place...e, imi place dar n-am bani.

This post has been edited by flanjea: 14 Feb 2008, 20:06


--------------------
Renault Laguna 2 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 00:13
Dacia