Seat Toledo 1.2 TSI 105 CP, Reference
![]() ![]() |
Seat Toledo 1.2 TSI 105 CP, Reference
b76bgaarh |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Nici asa. Ala era Exeo, care nu se mai fabrica.
|
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Bine atunci, fie si Ibiza, desi eu zic Leon
![]() referitor la pretenu gaarh, oare nu se poate purta o dicutie normala pe aici fara sa apare cate un plictisit care-i pe langa sa zica si el ceva? @doctoru, intradevar, mare invidia ca nu-i leon si Ibiza, care-i legatura? ![]() This post has been edited by argon: 17 Jul 2014, 10:12 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#34
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Cordoba e Ibiza cu portbagaj.
Toledo ~2000 e Leon 1 cu portbagaj. Toledo asta nou e geaman cu skoda rapid, atat. |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
Bwwlan |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Pai tocmai de aici vine confuzia, ca au schimbat platforma dar au pastrat numele.
Rapidul e un Polo putin mai lung su elemente de Skoda. De aia n-au facut Polo sedan (decat pentru rusi) sau combi. Dealtfel, nici Fabia nu se mai ofera ca sedan sau combi, acum ii zice Rapid sedan si spaceback. Skoda Fabia sedan = Skoda Rapid sedan = Seat Toledo 2014. Everybody happy now? ![]() |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
argoane s.a umflat fibra tehnica pe tine?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#37
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Inca nu am gasit nicaieri scris negru pe alb ca toledo actual si rapid se bazeaza pe o platforma noua facuta pentru ele sau sunt pe o platforma tehnica vw, cum sunt de altfel restul de skode si seaturi. Ca imprumuta tehnica de la vw e clar, dar platforma in sine inca nu am aflat de la ce model de vw este.
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Măcar argon are fibră
![]() Eu aștept un răspuns cu privire la consum ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#39
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
QUOTE(ianacosti @ 16 Jul 2014, 11:39) Turometrul te contrazice. Faina masina, singurul lucru pe care nu-l suport la ea e schimbatorul stil Vitan.. QUOTE(IRONICK @ 16 Jul 2014, 21:21) Vinovatul principal al taxei este Dacia. S-a vrut un program de protectie al producatorului autohton. Ce usor uita lumea. Vinovati suntem noi toti ca votam jegurile astea.. |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
QUOTE(ianacosti @ 16 Jul 2014, 10:39) Asta e pe curea, e cel initial... Esti sigur ca e codul corect? QUOTE(Bwwlan @ 17 Jul 2014, 10:47) Pai tocmai de aici vine confuzia, ca au schimbat platforma dar au pastrat numele. Rapidul e un Polo putin mai lung su elemente de Skoda. De aia n-au facut Polo sedan (decat pentru rusi) sau combi. Dealtfel, nici Fabia nu se mai ofera ca sedan sau combi, acum ii zice Rapid sedan si spaceback. Skoda Fabia sedan = Skoda Rapid sedan = Seat Toledo 2014. Everybody happy now? ![]() Da, platformele sunt aceleasi. Totusi... Rapid-ul de acum e Skoda Rapid 2. Prima masina vanduta de VAG sub acest nume a fost cea din India, o Octavia mai mica. Mai mult, deja de anul trecut avem la Rapid o varianta revizuita (suspensie modificata, servodirectie electrica, volan 3 spite in loc de 4). This post has been edited by m3st_tce: 17 Jul 2014, 14:48 |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
pishky |
![]()
Post
#41
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
slider2 |
![]()
Post
#42
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
s-o stapanesti sanatos si fara probleme. si mie imi place mai mult toledo fata de rapid. in ceea ce priveste denumirea am si eu un pic confuz pentru ca sedanul bazat pe clasa mica la seat (adica pe ibiza) se numea cordoba, iar sedanul bazat pe clasa compacta (adica pe leon) se numea toledo, dar asta este acum nu-i asa important numele
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
@ianacosti
Si la Toledo se face prima revizie dupa 2 ani? |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
ianacosti |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
@m3st_tce motorul e CBZB, scrie si in cartea de identitate, inca nu m-am lamurit daca e pe lant sau curea.
Am intervalul de service flexibil, adica la 2ani / 30 000 km sau cand decide masina sa-mi zica in bord. Cica in functie de stilul de condus poate sa-mi afiseze in bord sa ma duc mai devreme la service. Ieri am patit urmatoarea chestie: motor cald, stergatoare pornite pe temporizare, ploaie marunta, fara balti pe strada la accelerare in treapta 1 si 2, exact cand se auzea in bord releul de la stergatoare atuci imi intrerupea motorul, smucea ca si cum se taia benzina. Mi-a facut de vreo 4 ori si nu am mai reusit sa reproduc, in treapta a 2-a la 2500 rpm a facut odata. Bine ca am garantie 4 ani si tractare, cazare, taxi, avion etc. gratis. @dr_mKe am pus niste consumuri in post-ul 4 This post has been edited by ianacosti: 18 Jul 2014, 06:23 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#45
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
QUOTE(ianacosti @ 18 Jul 2014, 06:21) @m3st_tce motorul e CBZB, scrie si in cartea de identitate, inca nu m-am lamurit daca e pe lant sau curea. Asta e pe lant. Am inteles ca pe Rapid pun CBZF. Tot lant. Sa fie doar pe pt. Spaceback? |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
@ianacosti: intocmai, sunt contrariat de consumul in ritm ''de forja'', pentru ca mie imi pare consum de mers usor rapid, doar
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
ianacosti |
![]() ![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 18 Jul 2014, 08:31) @ianacosti: intocmai, sunt contrariat de consumul in ritm ''de forja'', pentru ca mie imi pare consum de mers usor rapid, doar ![]() Adica e prea mic sau prea mare? Daca accelerez consuma de rupe dar consumul asta e compensat la mers constant si in frana de motor. Adica nu prea are frana de motor, sunt frecarile prea mici in motor si eu folosest tot timpul frana de motor. In treptele 4, 5 si 6 nu simt nimic cand iau piciorul de pe pedala. La Solenza si Sandero se simte imediat decelerarea in frana de motor. Am inteles ca primul centimetru din cursa pedalei e pentru mentinerea vitezei (pe drumul Brasov-Ploiesti prin dreptul paralelei de 45 cu a 6-a la 100km/h arata consum instantaneu 2,5 l- 100 km). In schimb pedala are si pozitie de kick-down, adica pedala la fund si atunci consumul instantaneu e vreo 30 l/100 km, baga benzina la maxim. Pana acum am condus dupa indicatiile computerului de bord, adica la 70 km/h ii dadeam a 6-a, dar dupa ciudatenia de ieri m-am hotarat sa conduc dupa indicatiile mele adica mai turat, ma gandesc ca nu prea ii fac bine turatiile mici. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Frana de motor este data de compresie, nu de frecarile interne. Fiind turbo, raportul de compresie este mic, pentru a permite supraalimentarea.
Pedala nu are pozitie de kick-down, ai cutie manuala. Partea cu primul centimetru din cursa pedalei, este iar, confuzanta maxim. In ''forja'' consumul la toate agregatele astea turbo de cilindree mica este maricel: 0.9 tCe consuma mult, 1.0 ecoboost idem, cel de la FauVe nu mai tin mine, am condus prima generatie de 1.2 TSI, putin si nu m-am uitat sa vad de consum. Conduse frumos, mers normal sau usor rapid, scot consumuri foarte bune, mai ales in mediu urban. Constatarea mea generala este ca-n regim de mers cu adevarat rapid, consuma mai mult decat suratele aspirate de 1600 cmc si ~100 cp pe caroserii de 1200-1300 kg. In oras insa, au un avantaj clar la consum si cuplul disponivbil la turatii mici. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#50
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(ianacosti @ 18 Jul 2014, 08:58) Ai dracu nemți, au eliminat frâna de motor prin reducerea frecărilor!!! Dacă acum, în rodaj, frecările sunt atât de mici, înseamnă că mai târziu frâna de motor va deveni accelerație de motor. QUOTE(ianacosti @ 18 Jul 2014, 08:58) Cu alte cuvinte, dacă apeși fix 1 cm pedala, e ca și cum ai avea cruise control, ba chiar cruise control activ, fie deal, fie vale, viteza se menține constanta. QUOTE(ianacosti @ 18 Jul 2014, 08:58) Ti-or fi montat o pedală de DSG pe transmisia ta manuala. This post has been edited by C a t a l i n: 18 Jul 2014, 08:57 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#51
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#52
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
@C a t a l i n
![]() bine ca nu e diesel ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
UXE |
![]()
Post
#53
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Un articol de pe net
Desi se bucura de cele mai bune vanzari din Europa, Volkswagen nu face doar masini fiabile si aratoase. Se pare ca face si gunoaie. Asa cum este si cazul motorului supra-alimentat de 1.2 litri numit TSI. E vorba de motorul care produce 105 cp si 175 Nm cuplu, datorita unui turbo-compresor. Insa puterea variaza pentru motorul 1.2 TSI, el fiind insa acelasi, caii putere inmultindu-se numai din soft. Dar cazurile concrete pe care urmeaza sa le prezint se refera la doua masini Volkswagen, cumparate de noi din Romania, cu motorul de 105 cp. Volkswagen Polo 1.2 TSI fabricatie 2010 Una din masinile redactiei noastre este un Polo TSI cumparat de nou de la reprezentanta Volkswagen din Brasov, numita TESS. La un mers absolut normal, fara abuzuri si numai cu revizii la Porsche Romania sau la TESS, la doar 20.000 de kilometri la bord, a inceput un zgomot ca de motor diesel, la pornire, pret de cateva secunde. In timp, zgomotul s-a accentuat, prelungindu-se ca si durata, moment in care masina a fost dusa la Porsche Bucuresti Nord. Aici, stiind problema, cei de la service au spus ca trebuie schimbata distributia. Surpriza a fost insa faptul ca masina iesise din garantie, adica trecusera 3 ani de la cumparare. Nota de plata: 1700 de lei pentru schimbarea lantului (fara intinzator). Asta e, am zis ca s-a rezolvat. Dar, surpriza: acum, masina are 34.000 de kilometri si la nici 10.000 de cand am inlocuit distributia, sunetul a reaparut. Acelasi zgomot, un tacanit puternic, ca in filmul de mai jos, la pornirea la rece. Volkswagen Golf 7 fabricatie 2014 Acelasi motor, alta masina. Cumparata de un amic pe firma de la Porsche Bucuresti, 0 kilometri la bord, garantie, tot ce trebuie. Masina este variant, adica break. La 15.000 de kilometri, in timp ce mergea cu ea la o viteza absolut normala, a inceput un tacanit puternic la motor. S-a oprit, a tras pe dreapta, niciun bec aprins in bord de vreo avarie. A incercat sa porneasca si sa plece, la fel se auzea. Platforma, service, zi pierduta, bani aruncati pe geam. Verdictul inginerilor de la service Porsche Bucuresti Vest 1: lantul (cureaua) s-a rupt in mers. Repet: masina noua cu 15.000 de kilometri la bord. Din fericire, masina este inca in garantie si i se schimba motorul cu unul nou, lucrare care dureaza 3 saptamani. Timp in care nesimtirea celor de la Porsche creste pe zi ce trece: "Ne pare rau, dar garantia masinii nu acopera mobilitatea dvs.". Cu alte cuvinte, timp de 3 saptamani sau mai mult, cat masina este blocata, omul care a dat 17.000 de Euro pe masina noua merge cu autobuzul, in timp ce plateste leasingul. Frumos, sau ce? Motor prost gandit, cu piese de proasta calitate Propulsorul de 1.2 TSI are doua probleme majore de conceptie: lantul de distributie fabricat din materiale proaste si intinzatorul de lant hidraulic care este gandit prost si nu face treaba bine. Cautand informatii pe internet, am aflat ca zgomotul produs la rece de motor este cauzat de intinzatorul de lant. Un intinzator de lant hidraulic intinde automat lantul de la prima cheie. Insa, motorul TSI este realizat atat de prost, incat intinzatorul este pozitionat gresit, iar presiunea uleiului rece nu este suficienta ca sa intinda maxim axul intinzatorului. Prin urmare, pret de cateva secunde, lantul este slabit si produce acest zgomot ca de diesel. In timp, lantul se largeste mai mult si se poate rupe sau poate sari, dand peste cap toata aprinderea. Mai mult, ca tabloul sa fie complet, lanturile OEM Volkswagen care echipeaza motorul 1.2 TSI sunt realizate din materiale proaste. Ajutat de intinzatorul care nu isi face treaba, lantul se largeste repede in timp si provoaca problemele de mai sus. Din pacate, Volkswagen a fabricat un lot urias de lanturi originale de o calitate indoielnica, asadar si cei care inlocuiesc lantul cu unul nou, asa cum am facut eu, pot sa aiba parte tot de un lant prost care se va largi dupa doar 10.000 de kilometri. Poztionarea intizatorului de lant probleme-motor-volkswagen-1-2-tsi-96a021a052cf8ef997-940-0-1-95-0.jpg Bafta cu masina ![]() This post has been edited by UXE: 18 Jul 2014, 09:02 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Reno tCe rullz, la fel si Ford EcoBoost
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#55
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Preferata mea e aia cu Golf 7: lantul sau cureaua s-au rupt in mers?
![]() QUOTE Noile motoare TSI din seria EA211 sunt toate pe curea. Au fost special proiectate pentru platforma MQB. Au fost inversate aspiratia cu evacuarea, iar inclinatia motorului e cu totul alta fata de cele din seria EA111. In consecinta nu se pot monta motoarele de generatie veche pe noua platforma MQB. This post has been edited by cdadan: 18 Jul 2014, 09:21 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#56
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
hellcat |
![]()
Post
#57
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Deloc. Rolul acelui punct dur apare cand doresti sa accelerezi peste viteza presetata. Apesi pedala dincolo de el, limitatorul de viteza se dezactiveaza iar masina accelereaza liber peste 130 kmh, presetati, de exemplu.
Daca nu ar fi punctul ala dur, ar fi foarte interesant de tinut piciorul la pozitia potrivita. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
ianacosti |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
Are si cruise control/tempomat. Ce imi place la el, e ca accelereaza in blana cand il activez.
Adica sa zicem ca am 70 km/h si e setat la 110km/h. Cand il activez accelereaza la maxim. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
Alydor |
![]()
Post
#60
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
Felicitari pentru masina, pacat de plansa de bord.
QUOTE(ianacosti @ 16 Jul 2014, 10:58) Am mai luat separat covorase cauciuc si tava de protectie in portbagaj: 520 lei Eu am luat pentru ford si m-au costat putin peste 350 de ron QUOTE(ianacosti @ 18 Jul 2014, 12:44) cum adica daca e setat la 110 tu ai 70? Vorbesti despre limitator sau cruise-control? Suma respectelor, Alydor This post has been edited by Alydor: 18 Jul 2014, 13:12 |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 18:51 |