Se inegresc bujiile
![]() ![]() ![]() |
Se inegresc bujiile
denisa2001 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna II
2007 1.9 dci
- BV 01 ESP
|
|||
AeoN |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 13 April 09 From: Craiova ![]() |
problema ta este ca amestecul carburant este prea bogat.
Acum acest lucru poate fi din o multitudine de factori. Daca nu iti sta la relanti ceam mai des intanlita problema este a IAC-ului.Acesta este deasupra clapetei se acceleratie si este prins in 2 suruburi.Incearca sa-l cureti,il desfaci si dai spray de frane,de carburatoare,sau cu diluant....cauta cum se curata . MAi poate fi o bobina sau poate amandoua care au inceput de sfarsit si altele si altele. INcearca prima data su curatirea... BAFTA! |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 8V
1997 RTE
- DJ 09 DZB
|
|
Madalin76 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 31 August 13 ![]() |
AeoN vezi ca laguna 1 2.0 in 94 are o singura bobina aia ori merg toate bujiile ori niciuna
|
--------------------
Renault
Laguna
1994 2.0
- B76XSX
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#4
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(denisa2001 @ 9 Feb 2014, 16:04) problema masinii este ca se inegresc toate bujiile si le-am curatat si le-am schimbat cu bujii noi dar nu vrea sa stea motorul pornit decat daca il ajut din acceleratie si merge in hopuri si se opreste si se scutura toata masina.Problema a aparut odata cu defectarea demarorului dar pe asta l-am dat jos si l.am reparat.Ce-i de facut?merci .am o laguna 2.0 1994 motor F3R deci problema este ca se inegresc bujiile sau ca merge rau motorul? Pentru inceput verifica ordinea fiselor daca e ok. Apoi cel mai simplu ar fi o diagnoza daca problema nu se remediaza.(sonda lambda,senzor map...) Sau daca ar fi sa citez din clasici...."Atentie!Raspunsurile sunt date de necunoscatori sau daca sunt cunoscatori nu-i duce mintea sa explice.E ca si cum intrebi cat e ceasul si se raspunde ca atat cit era anul trecut pe vremea asta.Slab forumul asta si colcaie de nestiutori. " denisa2001 This post has been edited by bundy220: 10 Feb 2014, 10:22 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
cea mai tare explixatie, esti bun ai raspuns pe/la subiect.................
|
--------------------
Renault
laguna
1998 1.6 16v
- DJ 84 HRB Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
carp.adrian |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 22 January 14 ![]() |
am rezolvat cu tremuratul.. o bujie schimbata si gata.. merge ceas
![]() 22 Feb 2014, 00:26: domnul bundy 220, cu tot respectul.. cred ca asta e ideea forumurilor.. incepatorii sa discute cu maestri ca dumneata pt sfaturi nu? ![]() This post has been edited by carp.adrian: 22 Feb 2014, 00:26 |
--------------------
renault
laguna
2000 1.9 dci
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#7
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
cand cineva iti zice ca nu esti priceput si ca e un forum de doi lei,iar mai apoi vine si cere sfaturi,cred ca trebuie sa-i amintim ca nu e tocmai corect. Ma refeream la niste postari din trecutul recent al Denisa.
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
denisa2001 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 February 11 ![]() |
Bundy 220 te trimite la diagnoza din prima ca asa e la meseriasi ca la doctor iti da trimitere la unul mai specialist ca el, noi cei de pe forum iti multumim si bagam la cap, desi asta cu diagnoza o un raspuns indirect de la ! Nu stiu ! .Multumesc si te pup dulce.
|
--------------------
renault
laguna II
2007 1.9 dci
- BV 01 ESP
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#9
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(denisa2001 @ 22 Mar 2014, 08:09) Bundy 220 te trimite la diagnoza din prima ca asa e la meseriasi ca la doctor iti da trimitere la unul mai specialist ca el, noi cei de pe forum iti multumim si bagam la cap, desi asta cu diagnoza o un raspuns indirect de la ! Nu stiu ! .Multumesc si te pup dulce. Eu imi fac singur diagnoza, si ajut cu placere pe cine pot. Daca nu te pricepi cat de cat,nu te sfatuiesc sa faci mare lucru,caci mai rau faci.asa ca daca nici macar descrierea problemei nu o faci ca lumea,tot diagnoza e mai buna. ![]() Totusi verifica senzorul MAP si furtunul aferent. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
daniellu |
![]()
Post
#10
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Va salut,
De vreo 3 zile, de cand a dat frigul, am observat o intrerupere in sarcina pe la 1600-2000 de rotatii, pret de 1-2 secunde. doar cu motorul rece. Am avut un pic de timp azi si am gasit urmatorele probleme: 1.- bujiile cam inegrite - sunt NGK BKR5EK (V23), nu au mai mult de 12000 de km. Cand am cumparat masina mergea perfect cu astfel de bujii. Maniac am vrut mai mult si am pus niste BOSCH-uri 0 242 235 748 cu 4 electrozi (care m-au dezamagit maxim ca nu tragea de nici o culoare cu motorul rece), apoi EYQUEM RFC52LS3 - cum scrie pe botul masinii pe eticheta (pe care le-am gasit dupa aproximativ 10k cu electrodul central topit, disparut), si am trecut inapoi pe NGK. 2.- fisa la cilindru 2 sau 3 la intrarea in bobina ruginita groaznic. E a doua oara cand o gasesc asa, nu am mai dat cu spray de contacte sau alte chestii, am uns plotul bobinei de inductie cu un pic ulei de pe joja si pa. Dupa tratamentul cu ulei de pe joja mers in proba si nu mai intrerupe. Irelevant, mai vad maine dimineata la foarte rece. Intrebarea mea ar fi : de ce bujiile sunt culoarea asta si de ce rugineste capatul metalic al fisei ? Am sa va atasez niste poze, facute cu telefonul si aproape se intuneca deci calitate .... Mentionez ca motorul porneste la sfert, la cald sau la rece, consumul de benzina nu prezinta diferente majore fata de inainte,merge rotund si in afara de intreruperea de care v-am spus nu sesisez alte probleme. Inainte cand schimbam bujiile le gaseam aproape albe, ca si cum as fi avut un amestec sarac. Motorul este N7Q 700(2.0 16V, 102 KW) Attached thumbnail(s) IMG_20150930_171139.jpg ( Size: 406.72k ) Number of downloads: 174 IMG_20150930_172557.jpg ( Size: 677.5k ) Number of downloads: 181 IMG_20150930_171358.jpg ( Size: 511.81k ) Number of downloads: 188 Photo0452.jpg ( Size: 485.59k ) Number of downloads: 184 IMG_20150930_173348.jpg ( Size: 330.62k ) Number of downloads: 179 |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
1. GAP prea mare.
2. Apa/condens pe fisa. Posibil sa se scurga de pe capota pe la gaurile de la stropitoare. A plouat mai intens in ultimele zile. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
daniellu |
![]()
Post
#12
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Exclus, la masina asta motorul are capac. Fise,bujii, sunt protejate.
1 Oct 2015, 17:55: Facut proba azi dupa-amiaza, nu mai intrerupe. Probabil ca fisa aia ruginita era parte a problemei. Bujiile nu le-am mai dat jos sa ma uit la ele, am mers 10 km maxim, pana s-a incalzit motorul. In weekend am un drum de vreo 6-700 de km de facut si dupa am sa le demontez iarasi. This post has been edited by Lupan Daniel: 1 Oct 2015, 17:55 Attached thumbnail(s) N7Q700.jpg ( Size: 10.33k ) Number of downloads: 69 |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
daca ai desfacut bijiile cu motorul rece(a functionat cu socul "tras"), este normal sa fie afumate. daca le desfaci dupa 1 ora de mers trebuie sa fie curate
|
--------------------
Renault
laguna
1998 1.6 16v
- DJ 84 HRB Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
daniellu |
![]()
Post
#14
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Foarte posibil ce spui tu Katalyn. Masina pornita in acea dimineata a rulat doar 7 km. Totusi apa ajunsese la temperatura normala de lucru.
Fac cursa lunga si desfac iar bujiile. |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
daniellu |
![]()
Post
#15
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Va salut,
Katalyn a avut dreptate, dupa un drum mai lung bujiile arata ca-n atasamente. Problema este ca citind pe eticheta de pe botul masinii vad ca la bujia recomandata de Renault este Eyquem cu distanta intre electrozi de 1,2 mm. Desfac bujiile, masor, 0,5 pe toate. Sa mor de ciuda, cum le-am montat fara sa verific ?!!! Modific distanta la 1.2, plec in probe: a pornit altfel decat de obicei, s-a opintit un pic. Pe drum intrerupe ca naiba. Desfac iar bujiile. Ma uit in TecDoc care spune ca distanta la NGK pe masina asta trebuie 1 mm. Ca sa nu mai desfac inca odata in viitorul foarte apropiat, reglez la 0,7. Masina merge ok. Deci : distanta intre electrozi difera de la un producator de bujii la altul, de la un producator de auto la altul. Aceeasi bujie pe Opel are o distanta, pe Renault alta. Oricum ma pregatesc sa-i cumpar si un set de fise. Dupa un control mai amanuntit am vazut si o fisura intr-o bobina, nu fura curent pe acolo, dar se pune pe lista. Attached thumbnail(s) IMG_20151007_183758.jpg ( Size: 309.41k ) Number of downloads: 49 IMG_20151007_183804.jpg ( Size: 308.86k ) Number of downloads: 40 IMG_20151007_184456.jpg ( Size: 263.41k ) Number of downloads: 39 |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#16
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
lasa la 1.2 dar schimba bobina.
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
daniellu |
![]()
Post
#17
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Pe aceeasi masina, de la un producator de bujii la altul difera distanta intre electrozi :
Attached thumbnail(s) IMG_20151008_202321.jpg ( Size: 370.96k ) Number of downloads: 33 IMG_20151008_202242.jpg ( Size: 436.54k ) Number of downloads: 28 IMG_20151008_201737.jpg ( Size: 297.22k ) Number of downloads: 18 |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 14:54 |