Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se aprinde un martor - ca o rezistenta, se opreste in mers, pierde putere

pepe_wett
post 28 Oct 2010, 21:22
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 26 May 09




am avut si eu problema asta,dar amschimbat si filtru de mototrina.

28 Oct 2010, 21:23:
nu cumparati filtre ieftine...luati doar delphi

This post has been edited by pepe_wett: 28 Oct 2010, 21:23


--------------------
renault clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 28 Oct 2010, 23:03
Post #62


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Dupa ceva timp a inceput sa-mi apara si mie problema aceasta. Nu stiu ce sa-i mai fac, chiar atata ghinion sa am sa pice totul la masina. Motorizarea 1.2 16v. De turat se tureaza, dar daca o las pe liber tremura motorul si se oopreste. Bujiile si bobina schimbate acum 10.000km.

29 Oct 2010, 10:21:
Am fost la tester si mi-a iesit ceva de genu: senzor presiune absolut; incoerenta presiune.

Stie cineva unde se afla senzorul acesta sa-l curat macar sa vad poate merge.

Eroare este DF045 tester-ul era un delphi. Pentru ca cei de la renault au fost superficiali si mi-au spus ca e greu sa-si dea seama.

This post has been edited by sindrom: 29 Oct 2010, 10:21


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 9 Aug 2011, 06:37
Post #63


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Se aprindea si la mine la accelerari bruste si in ture mari - cca 3500
Se lasa cu pierdere putere si, cf. unui amic care mergea in spate, cu puf negru smile.gif
La slabirea/eliberarea pedalei de acceleratie se stingea martorul si ii revenea puterea
Accelerata usor, pana in 3200-3300 ture, nu se manifesta

Test clip cu doua erori: DF115 (6) si DF263 (1). - cred ca cifrele din paranteza sunt numarul erorilor inregistrate in calculator

S-a concluzionat ca este electrovana de pilotare (wastegate) - 325 ron in service reno
Piesa e tipica motorului de 85, nu se afla pe cele mai mici - nu stiu daca exista pe dCi-urile mai mari, probabil ca da


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 9 Aug 2011, 09:06
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




wastegate este o piesa pe toate motoarele cu turbina, chiar la cele pe benzina cu turbina (ex 1,2 si 1,4 TSI de la Vag).


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 9 Aug 2011, 14:07
Post #65


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Daca nu as fi vazut cu ochii mei motorul unui symbol dCi sub 85cp, te-as fi crezut pe tine si nu pe mecanicii reno smile.gif - n-avea piesa in cauza dar te asigur ca avea turbina

Colegii cu dCi pot confirma lipsa piesei si se pot bucura de o belea "cârâitoare" in minus smile.gif
Posibil ca motoarele turbo pe benzina sa aiba, nu stiu, nu ma pricep ...

Voi reveni si cu codul piesei, piesa cred ca o stie toata lumea: agatata in dreapta sus cum te uiti in compartimentul motor, undeva deasupra vasului de expansiune

This post has been edited by crisolro: 9 Aug 2011, 14:11


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 9 Aug 2011, 14:35
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




valva aceea cade des, si la 1,4 TSI si mai ales la 1,2 TSI de la Volkswagen. Ramane ba inchisa, ba deschisa, si gazele se intorc la turbina, descentrand-o. (colegii care se plang de fiabilitatea Reanult, sa intre pe alte site-uri sa vada acolo probleme adevarate, cum se plateste 6000 RON pt schimbarea intregii turbine doar pt ca s-a stricat valva).
Asa ca, cine nu o are, sa fie fericit, a scapat de o posibila stricaciune. Sincer nu stiu cum poate functiona un motor turbo fara wastegate, dar te pui cu creativitatea inginerilor Renault tongue.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 9 Aug 2011, 20:22
Post #67


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Electrovana pilotaj 8200661049

S-a aprins prima data in concediu, pe meleaguri straine - sa inteleg ca daca am mai mers apoi vreo 3000 km pot sa-mi iau adio si de la turbina in curand?
Cine stie de cand o fi fost defect, daca nu ma dadeam la ea si nu se aprindea martorul ... banuiesc ca daca era fff grav, se aprindea si martorul STOP impreuna cu celalalt
Apropo, masina e la 59300 km


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 9 Aug 2011, 21:08
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Are si wastegate.

Attached thumbnail(s)
turbo.JPG ( Size: 113.64k ) Number of downloads: 884
kp35_2.JPG ( Size: 63.29k ) Number of downloads: 954


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 9 Aug 2011, 21:18
Post #69


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Mda, si bazaitul? A disparut odata cu schimbarea?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Aug 2011, 06:10
Post #70


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Nu era piesa pe stoc, s-a comandat si cand se va monta voi verifica si revin

@verde: atunci au toate wastegate - eroarea in clip era pe wastegate dar nu inseamna ca toate au electrovana de pilotare, eu unul nu am vazut-o la symbol dci sub 85 cp
E clar din desen cum solenoidul acela verde ( smile.gif ) are legatura directa cu wastegate-ul de pe turbina - prin actuatorul galben. Oricum, ala bâzâie, nu tācāne smile.gif ... dar daca tot ai adus vorba, stii si de unde provine tacanitul la ralanti al celor de 85? Aleator, in reprize de 3x3 ...????

Si multumim pt. poza

This post has been edited by crisolro: 10 Aug 2011, 07:01


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 10 Aug 2011, 09:10
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




toate motoarele cu turbina au waste gate.
Da, ai dreptate, nu toate au electrovalva de pilotare . Spre ex la VAG la 1,2 TSI actuatorul e mai complex, e dirijat de ECU prin impulsuri electice, si nu are nevoie de electrovalva de pilotare (dar e si mai prost, si cade din 15 000 in 15 000 km sad.gif ).
Pai tacanitul este de la aceasta electrovalva, apare si la alte motoare de la alte firme, cred ca valva se deschide si mai lasa din aerul din admisie sa iasa (sau ceva de genul acesta).
@Crisolro: la VAG exista un ansamblu turbina, waste-gate, electrovalva, actuator. Daca cade una, schimbi tot ansamblul ca nu ai incotro. mad.gif
La Renault vad ca e mai bine: poti schimba doar electrovalva, si asta e f bine. Daca nu ti-a aparut vreun mesaj pe bordul masinii, si daca masina trage la fel de bine ca inainte, eu zic ca turbina este OK> Primul semnal ca turbina e pe duca este ca masina nu mai trage ca inainte. Apoi apar mesajele pe bord .

This post has been edited by theodor2004: 10 Aug 2011, 09:16


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 10 Aug 2011, 13:06
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Ce stiu e tot de pe acest forum si daciaclub si NET. Despre electrovalva aia au colegi de pe daciaclub , la sectiunea Logan , un topic serios , cateva pagini . Personal n-am avut interes ca a mea e de 65. Nu cunosc despre tacanitu 3x3 cum zici , nu lucrez in domeniu dar i-mi place sa intretin personal pe cat posibil masina proprie. Si doc complet cu turbina.

This post has been edited by verde: 10 Aug 2011, 13:08

Attached File(s)
Attached File  turbo_basic.doc ( 133k ) Number of downloads: 83


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 10 Aug 2011, 13:59
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




To get more control for opening and closing the wastegates, the 3000GT/Stealth are having a solenoid valve that, activated by the ECU, releaves some of the boost out of the hose that runs to the wastegate acuators. This circle regulates the boost our car needs to go that faaaaast smile.gif

@Crisolro: De asta ticaie motorul tau: electrovana de pilotaj elibereaza presiune. Nu face chiar aleatoriu, ci cand ECU vrea sa scada din presiunea aerului care ajunge in wastegate. .


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v4l3n7in
post 11 Aug 2011, 10:35
Post #74


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 97
Joined: 8 August 11




Salutare

Am si eu problema asta cu martorul de la bujii care mi se aprinde in mers cand si cand.

Am un clio bicorp 1.5 dci 65cp pe care l-am cumparat acum 2 saptamani, si am observat ca mai mi se aprinde din cand in cand martorul asta in mers. am mai observat deasemenea ca daca apas ambreiajul sau "pipai" manunchiul de cabluri care este deasupra pedalelor se stinge.

Aveti idee poate sa fie de pe la firele alea??
Mi se mai intampla sa si bipaie alarma in mers cateodata, ma gandesc ca e ceva pe acolo..
Trebuie sa mai spun ca pana in urma cu vreo 3 zile dupa ce mi se aprindea in mers martorul buclucas, daca opream motorul si vroiam sa il repornesc nu o mai lua la prima cheie. Acum 3 zile am fost la un service de electrica pt ca imi palpaia martorul de la ceata spate cand calcam frana si dadeam semnal, mi-au gasit baietii nush ce pini care nu erau ok la lampile spate mi-au remediat problema, numai palpaie acum si vad ca mi-a pornit f frumos si din prima chiar daca mi se aprinsese in mers martorul bujii. O fi avut vreo legatura cu ce au facut ei acolo?


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 11 Aug 2011, 10:55
Post #75


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Ar trebui sa-ti pui la punct partea electrica, daca zici ca daca misti firele se stinge... in principiu n-ar trebui sa-ti atarne fire pe sub bord, ca sa nu le agati cand intri sau iesi din masina. Mergi la un service bun pe parte electrica, unde sa stii clar ca ai rezolvat problemele, dupa care daca se mai aprinde martorul, fa-i si o diagnoza.

Diagnoza inainte de a rezolva problemele electrice nu stiu daca te ajuta


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 11 Aug 2011, 12:36
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




s-ar putea sa fie un cablu care nu intra bine intr-o mufa (din cele de deasupra pedalei). Incearca sa determini care.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v4l3n7in
post 11 Aug 2011, 14:11
Post #77


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 97
Joined: 8 August 11




M-am uitat un pic acum se pare ca e un fir care vine de sub bord de undeva si intra in manunchiul ala de fire care trece orizontal pe deasupra pedalelor. cand ating firul ala se aprinde becul si se stinge. o sa ma uit bine pe acolo cand o sa am timp sa vad daca imi dau seama exact de unde e problema, daca nu ii dau eu de cap o sa caut un electrician bun (sa vedem daca gasesc) sa imi ia un pic firele alea pe acolo la "puricat"


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 11 Aug 2011, 15:00
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




e un fir care nu face bine un cotact. Problema e ca nu se prea gasesc mufe, asa ca va tebui sa cauti la dezmembrari.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v4l3n7in
post 11 Aug 2011, 17:57
Post #79


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 97
Joined: 8 August 11




Stie cineva sa imi recomande un electrician bun? daca se poate sa nu fie nici scump rau e perfect biggrin.gif



--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miezu85
post 27 Aug 2011, 23:29
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 10
From: bucuresti




sal am si eu un clio diesel 65 cp si eu i-am dat de capat la chestia asta cu martorul aprins,de fapt am fost la serus in bucuresti si surpriza 3 injectoare pe duca si astfel pierde presiune si calcu de bord o ia razna
foarte profi astia de la serus


--------------------
renault laguna 2001 privilege 1.8 16v - VS-04-TGN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 28 Aug 2011, 23:08
Post #81


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(S4b1n @ 9 Aug 2011, 22:18)
Mda, si bazaitul? A disparut odata cu schimbarea?
*



Da ... Se pare ca acum isi face treaba in liniste smile.gif

Intre diagnoza si schimbarea efectiva a piesei am observat ca cea veche (care nu functiona corespunzator) se incingea rau de tot, cea noua pare ca e calda binisor dar pot tine mana pe ea dupa kilometrii buni.
Se observa ca piesa e defecta si "ochiometric": dupa oprirea motorului, la cca. 20-30 sec. face un zgomot ca un bazait, ca si cum s-ar depresuriza ceva. Desi piesa defecta facea chestia asta, chiar si la 5-10 min dupa oprirea motorului, cand mecanicul scotea furtunasele din ea, facea un "puf" ca si cum era inca o presiune in ea - electricianul spunea ca nu e ok, ca nu s-ar fi descarcat complet la oprirea motorului.
Piesa e identica si pe Loganul dci de 85, made in Spain si merita intrebat de ea si la Dacia, magazine etc.; poate se gaseste mai ieftin. Oricum, fara diagnoza nu ar fi bagat nimeni mana in foc ca ea era sursa bubei.


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 04:19
Dacia