Se aprinde un martor - ca o rezistenta, se opreste in mers, pierde putere
![]() ![]() ![]() |
Se aprinde un martor - ca o rezistenta, se opreste in mers, pierde putere
gotty |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
|
||
--------------------
Private
Spice
Member
|
|||
sorinrs |
![]()
Post
#32
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Cind se aprinde acel martor (care este de bujie incandescenta) e vorba de prea multa motorina in raport cu o evacuare precara datorita unui mers subturat sau a unei motorine proaste sau o combinatie. Reteta e destul de simpla:
1.Alimentat cu motorina euro 5 de la rompetrol (cea mai pura din RO). 2.Mers cu a doua cu 4000 rpm in oras sau cu a patra cu 4000 rpm pe autostrada cam 1 ora. Dupa aceste tratamente ar trebui sa nu mai apara fenomenul.Daca tot apare trebuie verificat EGR-ul si curatat. This post has been edited by sorinrs: 13 Dec 2007, 23:14 |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
dragos c |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 November 07 ![]() |
Am avut si eu problema asta cu aprinderea acelui senzor si nu se tura mai mult de 2600-2800 si am fost la mach 1 si au spus ca atunci cd e o problema electrica e ca o masura de precautie a calculatorul nu te lasa sa o turezi prea mult si au pus masina pe un tester,au gasit cod de defect la pedala de acceleratie,era un contact imperfect si afacut un bypass.de atunci totul normal.Pret 120 Ron,a durat 2-3 ore
|
--------------------
Peugeot
307
2005/1.6 16v HDI/110 CP
|
|
jri22 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
constat ca se vorbeste cind de benzinare, cind de dieseluri...in afara de becul care se aprinde in bord niciunul dintre cele doua tipuri de motoare nu au ceva in comun la problema asta...benzinarul are diferite cauze si modalitati de remediere fata de diesel...
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
bogd_A |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 January 08 From: Bucuresti ![]() |
aceeasi problema cu martorul de pe bord si lipsa puterii motor (clio dci 1.5 65C), s-a rezolvat in 30 min in service, era un cablu de la un senzor care se intrerupsese, senzor situat sub masca de plastic de pe motor.
Explicatia celor de la service: datorita faptului ca am spalat motorul s-a intrerupt acel cablu, fiind atins de jetul de apa ![]() Ce mai puteam zice fiind in concediu si salvat dupa ce am mers pana la service cu fabuloasa viteza de 30km/h cam 20km ![]() Serios sunt ceva probleme legate de spalatul motorului, cea mentionata mai sus fiind una, si mai nou, la masina din semnatura, turare motor 4000+RPM, acelasi martor luminos aprins, dupa ce masina a stat in soare cam 20 min si-a revenit ![]() Uitasem si de asta: am mai patit sa se aprinda martorul luminos si sa se tureze motorul, dar la munte dupa o zi f calda, o noapte f rece si a doua zi ... surpriza ![]() This post has been edited by bogd_A: 19 Feb 2008, 23:11 |
--------------------
Renault
Symbol
2007/1.5 DCI
|
|
saftonel |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti ![]() |
subscriu si eu problemei cu martorii in bord...azi in drum spre casa s`a "aprins siguranta" si celalat martor ...si nu mai aveam putere..mai mult de 2000 rpm nu vroia.Am ajuns acasa am lasat`o putin si acum ramane aprins doar martorul din dreapta aprins si baga si miros de benzina in masina la inceput...are cineva vreun sfat...ca tare nu m`as mai duce la serus...multumesc anticipat
am fost la un mester de cartEr ...a pus`o el pe laptop si a spus ca e de la mufa de sub volan a curatat el pe acolo...am mers 2 km si iara a aparut pb...ramane pe luni sa revin dupa ce vin de la serus This post has been edited by saftonel: 17 Jul 2009, 14:29 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 30.45k ) Number of downloads: 3194 |
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
2002
- xxx
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
acela din dreapta mie mi s'a aprins o singura data in garaj cīnd am līsat'o la relanti cam 1 minut iarna, am scos masina din garaj si n'au mai fost probleme...cred ca au fost prea multe noxe
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
saftonel |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti ![]() |
am fost azi la serus 187 ron doar constatarea si piesa care trebuia schimbata este senzorul MAP(captor presiune absoluta/captor presiune aer admisie) si costa 600 ron la ei...pt a se asigura au facut o proba cu unul luat de pe o masina din parcare...intrebarea mea este: de la ce motor de logan credeti ca s`ar potrivii ,la logan am vazut ca este acelasi cod 8200719629 de referinta,dar din ce am mai citit este pt motoarele k7j iar al meu este K4J-CJ-10..so pls some`one
|
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
2002
- xxx
|
|
hellcat |
![]()
Post
#39
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pai daca e acelasi cod, dupa mine nu vad unde ar fi problema.
Oricum, poti sa-ti iei piesa pe proba, banuiesc ca te gandesti la dezmembrari unde pretul e competitiv. ![]() Pui MAP-ul pe masina si daca totul e ok, ramane. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
saftonel |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti ![]() |
revin cu detalii...am cautat pe net si in magazine este aceeasi piesa pe orice model de logan/megan/clio/kango benzina indiferent de capacitate..etc...pb e ca codul meu de referinta este de clio si aia din magazin pe muntii carpati imi cerau 300 ron ...tre sa mai trimit pe cineva sa ceara de logan,la dezmembrari am gasit cu 50 ron ..tot pe forum am gasit la alta sectiune ca in vitan e 80 ron de origine ...poate mai intereseaza pe cineva ..toate cele bune
|
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
2002
- xxx
|
|
merlin21 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 3 September 09 ![]() |
De ceva timp a inceput sa mi se aprinda in bord, ledul din imagine.. Se aprinde in mers, nu foarte des.
Cand se aprinde, motorul nu mai trage cum trebuie.. Daca o inchid si o pornesc din nou, nu mai face.. Ce ar putea fi? mentionez ca bujiile au fost chimbate acum 1000 de km si la fel 2 bobine de inductie.. Masina, renault clio 1.4 16v, 2002. Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 54.61k ) Number of downloads: 3345 |
--------------------
Renault
Clio
2002 1.4 16v
|
|
merlin21 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 3 September 09 ![]() |
a fost pusa si pe calculator, nici o eroare.. incepe sa ma enerveze rau masina asta.. incep sa cred ca renault e o firma de tot rahatu, sunt satul de cate probleme am avut eu cu ea, ca sa nu mai zis de un prieten care cu o laguna noua, de 6 luni, i-a picat de tot computeru de bord, asa pur si simplu..
idei sugestii ceva? ma gandesc sa ma duc la service sa imi verifice sondele si catalizatorul.. |
--------------------
Renault
Clio
2002 1.4 16v
|
|
allynutz |
![]()
Post
#43
|
![]() Oprea Alin Gabriel Group: Members Posts: 17 Joined: 18 November 09 From: Pitesti ![]() |
salut , am aceeasi problema,cu martorul din centru, dar momentan n-am bani deloc si nu pot sa ma duc cu ea in service, asa ca astept sa-mi spuneti si mie cam care ar fi problema . multumesc.
|
--------------------
Renault
Clio Coupe Bicorp
2001
|
|
verde |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Poate spui si ce motorizare ai.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
allynutz |
![]()
Post
#45
|
![]() Oprea Alin Gabriel Group: Members Posts: 17 Joined: 18 November 09 From: Pitesti ![]() |
1.2, 16 V , scuze
![]() |
--------------------
Renault
Clio Coupe Bicorp
2001
|
|
cip31 |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Ce comportament are? Porneste mai greu? Mers neregulat la ralanti? Nu trage? Scoate fum?
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
valpred |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 27 November 07 From: Galati ![]() |
Ala e becul "SERVICE" (sau gravitate 1)
Sfatul meu e sa faci un test la calculatoare sa vezi ce probleme ai. Nu este de neglijat. O zi buna (la motorizarile pe benzina) This post has been edited by valpred: 27 Apr 2010, 09:20 |
--------------------
Renault
Clio III
Dynamique / 2007 / 1.4 16V 100cP
- GL-07-...
|
|
silviu2010 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 April 10 ![]() |
QUOTE(allynutz @ 24 Apr 2010, 00:38) salut , am aceeasi problema,cu martorul din centru, dar momentan n-am bani deloc si nu pot sa ma duc cu ea in service, asa ca astept sa-mi spuneti si mie cam care ar fi problema . multumesc. Este indicat o diagnoza pentru a vedea care este supararea, insa 90 % din cazuri este din cauza injectoarelor. Daca masina porneste greu ,gen a 5 cheie, atunci ai presiune scazuta in rampa, si deci ar trebuii verificat si vazut care injector nu lucreaza la capacitate. Mai ai o varianta s'ar putea sa fie din cauza unei bujii arse, dar la tine nu este cazul pentru ca au fost schimbate. raman la parerea ca ai vre'un injector care nu lucreaza. This post has been edited by silviu2010: 27 Apr 2010, 19:39 |
--------------------
Logan
Laaureate
2006 , 1.5 dci Reparam injectoare pentru logan si clio 1.5 dci
0744171621. nicu paraschiv |
|
allynutz |
![]()
Post
#49
|
![]() Oprea Alin Gabriel Group: Members Posts: 17 Joined: 18 November 09 From: Pitesti ![]() |
bun, am fost la diagnoza si verdictul a fost ca trebuie schimbat senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie, deci am scapat bine
![]() |
--------------------
Renault
Clio Coupe Bicorp
2001
|
|
cip31 |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Bravo! Poti sa ne spui si ce comportament are motorul, cand se aprinde acel martor? Dar te rog cat mai detaliat si complet cu putinta.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
merlin21 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 3 September 09 ![]() |
eu am rezolvat.. mi-a schimbat un senzor, nu mai stiu exact cum ii zice, daca intereseaza pe cineva ma uit.. senzorul a fost 40 lei.
|
--------------------
Renault
Clio
2002 1.4 16v
|
|
sorin_3000 |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 31 August 07 From: bacau ![]() |
sal.eu cand am avut problema a trebuit sa schimb SENZORUL DE PRESIUNE PE CONDUCTA DE ADMISIE.
|
--------------------
renault
clio bicorp
2001 1.2 16v
- BC04PIP
|
|
cip31 |
![]()
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Pt. allynutz:
S-a rezolvat problema? Si daca da, cum? |
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
allynutz |
![]()
Post
#54
|
![]() Oprea Alin Gabriel Group: Members Posts: 17 Joined: 18 November 09 From: Pitesti ![]() |
imi cer scuze ca nu am raspuns, dar nu am fost anuntat de mail si nu am stiut ca s-a discutat in continuare. masina nu prinde mai mult de 60 de km/h si se tureaza maxim la 2500 turatii.la prima pornire a zilei martorul nu se aprinde, dar daca opresc motorul, atunci apare si ramane pe tot parcursul zilei. nu am fost cu masina in service, pt. ca mai trebuie schimbata si distributia plus filtrele, asa ca le-am amanat pe toate,din lipsa de bani si cand am nevoie folosesc loganul tatalui meu. martorul "problema" se aprinde in acelasi timp cu acela din stanga jos, a prezentat altcineva mai sus aceeasi problema. eu atat stiu, ca am fost la diagnoza si mi-a spus nenea ala ca e senzorul de la clapeta de acceleratie (service paneuro in pitesti) si mi-a oferit posibilitatea de a achizitiona de la ei cu 250 de RON unul nou, dar mi se pare mult si am amanat. Inca o data imi cer scuze ca nu am raspuns, si probabil daca dupa bac o sa ajung cu ea in service, o sa anunt ce si cum. intre timp astept pareri, opinii.
|
--------------------
Renault
Clio Coupe Bicorp
2001
|
|
cip31 |
![]()
Post
#55
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Pot fi contacte oxidate la mufa respectiva.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
allynutz |
![]()
Post
#56
|
![]() Oprea Alin Gabriel Group: Members Posts: 17 Joined: 18 November 09 From: Pitesti ![]() |
da, o sa o duc si o sa si curat clapeta, sa vad daca se rezolva.
|
--------------------
Renault
Clio Coupe Bicorp
2001
|
|
diego82 |
![]() ![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 June 10 ![]() |
Am si eu o problema la un Megane 1.4 16V bicorp , 2003. la 2500-3000 de ture nu mai trage motorul.
Apas aceleratia pana la fund si degeaba, scade turatia si se duce la relanti (nu se opreste motorul). Faza frumoasa e ca azi dimineata am schimbat rezervorul de benzina la reprezentanta si nu mi-a facut nici o problema pana acasa. Dupa ce am plecat la drum (la vreo cateva ore dupa ce am venit din service), intr-o panta .....am ramas acolo, nu mai tragea motorul in nici o treapta de viteza. Nu se aprinde in bord nimic si nu stiu ce sa-i fac. Luni dimineata sunt la poarta service-ului si sper ca baietii de acolo sa-i dea de cap. P.S. Daca a mai patit cineva ceva de genul acesta astept o "incurajare". pana luni e mult si grijile sunt multe. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.4 16V
2003
- VN
|
|
merlin21 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 3 September 09 ![]() |
rectific.. nu am rezolvat.. aceasi problema.. acelasi led si cel de catalizator.. masina a fost de mai multe ori in service, au curatat si nu stiu ce senzori, o perioada a fost ok.. acum iar..
|
--------------------
Renault
Clio
2002 1.4 16v
|
|
doareu |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 July 06 ![]() |
Problema cu martorul acela din mijlocul bordului (o rezistenta si o bobinuta dedesubt) am avut-o si eu mai demult. Mentionez ca am un Clio Bicorp, 1.4 16V benzina, 2001. Manifestarea era destul de identica cu ce am vazut in unele posturi de pe aici: nu trecea de 2500 turatii oricat apasam pedala de acceleratie (aveam max. 90Kmph in a V-a), sau cateodata ramanea blocata la 2500-3000 ture orice as fi facut. La mine am identificat-o cu tipul benzinei folosit: imi aparea ori de cate ori alimentam cu efix de la Rompetrol sau partener. Incercam sa folosesc acest tip de benzina datorita aditivului pe care il adauga pentru a curata injectoarele (sau asa sustin ei). Cum am renuntat la acel tip de benzina ... cum nu am mai avut probleme (au trecut vreo 2 ani de cand nu am mai vazut problema asta la masinuta mea). Funny e ca intr-o discutie cu un amic care are acelasi motoras pe Logan avea si el aceeasi problema ... si la fel alimentase de la rompetrol. Nu vreau sa fac reclama negativa acestui tip de benzina ... dar, daca gasiti o corelatie, la fel cum am gasit si eu, incercati alt tip de benzina si vedeti daca mai aveti problema. Worth try it. |
--------------------
none?
none
|
|
Taraiebuca |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 October 06 From: Ploiesti ![]() |
aceeasi problema si eu. martorul cu rezistenta si cel de la catalizator. cand au fost ambele aprinse, motorul s-a turat automat pana la 2000 de ture si-asa a ramas. am oprit motorul, martorul cu rezistenta a disparut, problema cu turatiile a disparut, a ramas doar catalizatorul. masina a mers perfect. am decis sa merg la serus... pus pe tester, constatat eroare: o mufa, un contact imperfect la podul pedalier (o mufa galbena). miscat de ea, testat, sters eroarea. totul e bine acum. cost : 30 ron (constatarea).
|
--------------------
Renault
Clio Campus
2006 1,2 16v Dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:28 |