Scurgere furtun intercooler, Laguna 2.0 dci
![]() ![]() ![]() |
Scurgere furtun intercooler, Laguna 2.0 dci
R-NOS |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 23 December 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) DSCF8849.JPG ( Size: 187.06k ) Number of downloads: 1079 DSCF8854.JPG ( Size: 155.01k ) Number of downloads: 1074 DSCF8851.JPG ( Size: 151.29k ) Number of downloads: 1098 DSCF8852.JPG ( Size: 179.33k ) Number of downloads: 966 |
||
--------------------
renău
laguna d'aia inițială... :P
2007 butelcă de 2 litri dizăl si 150 ponei nărăvași
|
|||
Dan73 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Ma gandesc ca uleiul in intercooler nu are cum sa ajunga decat de la turbina. Ar fi bne sa monitorizezi cu atentie consumul. Daca ai pus un ulei neconform sa nu fie de la ala. Eu am avut un ulei (mobil 1) care era pentru motoare diesel grele. Consumul era mare si a aparut imediat ulei sub racordul de la intercooler...probabil la turatii mari se subtia rau. Imediat ce am schimbat uleiul , consumul a disparut ca si pata de ulei de sub intercooler Nu prea imi dau seama din poze si nu am vazut un motor ca al tau, insa vezi unde intra furtunasul de la epurator ...ar mai putea sa fie de acolo.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Dane stii bine ca uleiul din intercooler ajunge in mare parte din circuitul de recirculare a vaporilor de ulei. Nu-l speria pe om...
![]() E aceeasi problema pe care o au toate masinile diesel dotate cu turbo. Numai cand e noua nu scapa pe-acolo... Ca e posibil sa fie si turbina bulita, asta e alta treaba, dar principala cauza a aparitiei uleiului este circuitul de recirculare a vaporilor de ulei. Furtunul de la epurator prespun ca este furtunul ala mai subtire care se vede in toate pozele. |
--------------------
-
-
-
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#4
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
turbina nu e bulita sigur, masina trage bine de tot. Uleiul e cel recomandat de producator ELF 5w40
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nu vreau sa il sperii dar....Uite, stii ca eu am dat jos turbina la 110000 km...de pomana dar asta e, nu mai reiau povestea. Atunci am dat jos si intercoolerul ca era umflat. Ulei in el nu prea era deloc, doar o mazga uscata galbuie. Depinde cat de mult ulei e in el. Pe la epurator intra o cantitate relativ constanta de ulei sub forma de vapori cxare mai condenseaza pe traseu, insa eu cred ca nu prea apuca el sa balteasca asa incat sa iasa la racordul de la intercooler...poate doar daca e slabit colierul. Daca pana acum nu a avut ulei jos la intercooler si el a aparut aparent fara motiv e bine sa monittorizeze totusi consumul....zic si eu.
This post has been edited by Dan73: 24 Aug 2009, 12:15 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
byby |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Dane- cam toate masinile diesel au pete de ulei de acest tip prin zona tubulaturii de admisie, pe undeva mai scapa vapori de ulei. Daca ai sa verifici si la ale noaste tubul de cauciuc panzat care face legatura dintre intercooler si tubulatora este mai mereu murdar de ulei, plus in zona de imbinare a furtunului care vine de la epurator in tubulatura de admisie. Asta e din ciclul "asa face toate" - dupa un timp uleiul isi pierde din calitatile initiale , se subtiaza , trece mai repede in stare de vapori si vrand-nevrand mai scapa pe la imbinari.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Stiu, am avut ulei la furtunasul ce vine de la epurator de cand am avut masina. Am rezolvat dupa ce am pus un colier si niste teflon acolo. La asa zisul damper la fel, am pus teflon in santul garnituriisi nu mai e ulei. Pe tubul ala panzat e ceva mizerie amestecata cu uleiul de acolo insa eu sub racordul furtunului de admisie la intercooler (pe partea stanga a masinii) nu am avut balta de ulei decat cand am folosit mobil 1 ala..il stii prea bine
![]() This post has been edited by Dan73: 24 Aug 2009, 16:43 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
R-NOS |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 23 December 05 ![]() |
uleiul l-am schimbat la inceputul lunii august.
![]() O sa strang maine de colier, o sa sterg tevile si o mai las putin timp sa vad daca mai curge. merci mult de sfaturi |
--------------------
renău
laguna d'aia inițială... :P
2007 butelcă de 2 litri dizăl si 150 ponei nărăvași
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 06:00 |