Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Scuipa mult ulei pe la buson de ulei

karbax
post 2 Jan 2008, 11:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 December 07




am montat recent un motor 1721,f3nc722, pe maina, am reusit sa pornesc motorul,si am constatat ca imi scuipa mult ulei pe la busonul pe unde se pune ulei.Ce poate sa fie?Mentionez ca motorul a stat vreo 2 ani demontat.
Heeelp please!!


--------------------
renault 21GTS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 2 Jan 2008, 14:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




si eu am avut problema asta si oarecum am rezolvat dar nici acum nu stiu exact cauza
imi curgea bine de tot pe la buson si iam facut din cauciuc o garnitura sa etanseze bine ........dupa vre-o 20 km de mers sa rupt busonu in doua si a scuipat cam jumate din ulei afara.............nu stiu de ce sa rupt :ori a facut presiune mare ori sa fi fost ghinion sa se fi rupt busonu ca lam strans prea tare
oricum am pus un buson de dacie ca numa aia am gasit si cu garnitura facuta si nu mai scuipa deloc
incearca sa faci etans busonu mai intai si daca ai probleme sa faca presiune in motor atunci verifica separatoru sa fie furtunele toate la locu lor ca pe acolo ies gazele din m,otor
un prieten a patit la volvo ...acelasi motor de renault ....de furtunul ce iesea din separator era bagat in alt loc in carburator practic era ca si infundat
a etansat busonu si dupa 15 min de mers de la presiune a scuipat afara joja de ulei si arunca uleiu pe acolo
am cautat in manual si am vazut ca era gresit pus furtunu de catre vre-un m,acanic "destept".....lam pus la locu lui si de atunci nu mai sunt probleme


--------------------
Renault 21 GTS-1989 1721MPI 69kw - HD75LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 2 Jan 2008, 15:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Pune o garnitura de la sonda rezervor Dacia.
Este o garnitura rezistenta chimic .
Eu am rezolvat problema in acest mod.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karbax
post 5 Jan 2008, 14:13
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 December 07




inteleg, dar care ar putea fi motivele pentru care am presiune in baia de ulei, in afara de furtunul de la epurator?Furtunul e pus bine ca altfel nu incape(e modelat in asa fel).Posibil sa fie infundat epuratorul?
Poate fi garnitura de chiuloasa?


--------------------
renault 21GTS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 8 Jan 2008, 18:28
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




Desfa motorul,verifica uzura cilindrilor,daca este prea mare schimba setul motor (daca motorul este cu cilindrii detasabili),sau treci la cota urmatoare de reparatie.Daca uzura este insesizabila pune un set nou de segmenti.Totodata te sfatuiesc umbla si la supape,pasuieste-le din nou si schimba si semeringurile.Succes.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karbax
post 10 Jan 2008, 18:16
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 December 07




Rezolvat-am. garnitura de qloasa era varza.jumatate din ea am adunat-o cu sabarul de pe quloasa si jumatate de pe motor.Am pornit si merge motorul cam turat(1500)la relanti dar stabil. Ramine miine sa mai verific cum merge pe drum , dupa ce aerisesc si completez cu antigel.

11 Jan 2008, 11:26:
n-am noroc. a mers bine pina s-a incalzit motorul si s-a oprit si asa a ramas


This post has been edited by karbax: 11 Jan 2008, 11:26


--------------------
renault 21GTS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karbax
post 12 Jan 2008, 20:02
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 December 07




pina la urma s-a rezolvat. epuratorul era infundat....... biggrin.gif

12 Jan 2008, 20:03:
multumesc tuturor pentru ajutor


This post has been edited by karbax: 12 Jan 2008, 20:03


--------------------
renault 21GTS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 12 Jan 2008, 20:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




cum ai desfundat epuratorul????


--------------------
Renault 21 GTS-1989 1721MPI 69kw - HD75LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karbax
post 17 Jan 2008, 10:23
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 December 07




nu l-am desfundat, l-am schimbat


--------------------
renault 21GTS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 05:42
Dacia