Scriere cod injectoare, Problema la schimbarea injectoarelor
![]() ![]() ![]() |
Scriere cod injectoare, Problema la schimbarea injectoarelor
konektor |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 26 May 08 From: BACAU ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006 dCI 1.5 80hp
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Bineinteles ca trebuie rescrise.
Totusi ar fi trebuit sa porneasca si fara corectiile scrise in calc de injectie. De unde e prietenul tau? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
M i h a i |
![]()
Post
#3
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Pai ai dat un sfat perfect...sa-l urmeze si sa nu se mai zgarceasca la bani sa faca operatiunea asta la Dedeman sa zicem.(ca e arpoape).si nu la atelierul lui nea Vasili din Buhusi...un shimbat de injectoare nu se compara cu schimbatul placutelor de frana...Sunt curios...care sunt pasii care au fost urmati in aceasta operatiune.?..la atelier...
|
--------------------
------
------
------
|
|
konektor |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 26 May 08 From: BACAU ![]() |
E din Vaslui si masina o are de aproape 1 an.
Operatiunile exact nu le stiu. Doar ceea ce mi-a spus la telefon, si tocmai v-am spus. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006 dCI 1.5 80hp
|
|
deci |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 August 07 ![]() |
Merge si fara sa se scrie injectoarele in calculator.Schimba primul injector.Pune cartela si fara sa apesi pedalele apasa START.Scoate cartela,asteapta cateva secunde si repeta procedura.Acum pornesti masina si dupa ce porneste apare check injection+martorul service.Motorul o sa mearga ca si cum ar avea 3 cilindri si normal ca nu se va tura cum trebuie.Chiar daca vezi ca nu se tureaza, te duci cu masina cativa km si da-i talpa in blana cu viteza a 3-a.In timp ce mergi o sa "citeasca" injectorul si trece brusc in turatia normala.Procedeaza cu urmatoarele injectoare la fel.
![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2004
- HD-07-RMK
|
|
elro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ecu nu "citeste" injectoarele in mers. Injectoarele nu comunica cu ecu bidirectional. Calculatorul doar comanda deschiderea lor (timpii de injectie difera in functie de corectiile scrise in softul de injectie pentru fiecare injector).
Cum diferentele intre debitele injectoarelor sunt relativ mici, motorul poate functiona si cu injectoare neprogramate sau programate aiurea, dar cu fum, intreruperi, etc. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
konektor |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 26 May 08 From: BACAU ![]() |
Rezolvarea a fost simpla: S-a dus la motor grup vaslui s-au scris noile coduri, s-au schimbat injectoarele,a pornit perfect, merge cum trebuie.
Inginerul i-a spus ca ecu a scris niste coduri generice in momentul in care a bagat alte injectoare. Oricum multumim de ajutor si de parerile pertinente (se putea face si cum a zis "deci" dar se pare ca motorul poate fi supus unor eforturi periculoase) |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006 dCI 1.5 80hp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(deci @ 2 Jun 2009, 22:11) Merge si fara sa se scrie injectoarele in calculator.Schimba primul injector.Pune cartela si fara sa apesi pedalele apasa START.Scoate cartela,asteapta cateva secunde si repeta procedura.Acum pornesti masina si dupa ce porneste apare check injection+martorul service.Motorul o sa mearga ca si cum ar avea 3 cilindri si normal ca nu se va tura cum trebuie.Chiar daca vezi ca nu se tureaza, te duci cu masina cativa km si da-i talpa in blana cu viteza a 3-a.In timp ce mergi o sa "citeasca" injectorul si trece brusc in turatia normala.Procedeaza cu urmatoarele injectoare la fel. ![]() Beton sfatul tau.... nu-ti citeste cumva si seria carcului din portmoneu??? ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Dupa cum vezi si "inginerul" de la service zice ca ecu a scris niste coduri generice la schimbarea injectoarelor.
![]() Iti dai seama ce inginer tare, nu? Codurile alea "generice" sunt codurile de la vechile injectoare. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
konektor |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 26 May 08 From: BACAU ![]() |
Nu aveau nici o legatura cu codurile injectoarelor. A spus ca a vazut si el, acele coduri aveau cel putin cu un caracter mai putin decat ce avea scris pe injector.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006 dCI 1.5 80hp
|
|
deci |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 August 07 ![]() |
Metoda descrisa de mine am postat-o doar pentru a ajuta pe cei care isi shimba injectoarele pe la ateliere fara testere.Este utila in ideea ca te poti folosi de masina 100-200km pana ajungi la un service cu tester.In mod clar ulterior INJECTOARELE TREBUIE SCRISE in calculatorul masinii.Daca se merge in continuare cu ele nescrise masina consuma mai mult si intr-adevar exista riscuri pentru motor.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2004
- HD-07-RMK
|
|
ionita123 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 8 March 09 ![]() |
La motorul k9k 732 cu injectoare siemens euro IV de 105 cai se inscriu codurile injectoarelor in ecu?
Multumesc. |
--------------------
renault
megane II
2008 lux privilege 1.5 105cp
- NT 72 MAN
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#14
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Bineînțeles. Principiul de funcționare este același cu cel descris de $$ilvviu în post-ul cu nr. 7.
This post has been edited by VyRuZ: 12 May 2014, 10:48 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
djcristi |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(VyRuZ @ 12 May 2014, 10:48) GRESIT !!! La cele cu siemens (piezo) nu se scriu codurile de injectoare! la meg 2.2 sunt k9k-732/78kw/sid301 (fara fap) respeciv k9k-734/76kw/sid304 (cu fap) This post has been edited by djcristi: 12 May 2014, 13:28 Attached thumbnail(s) mac_sshot_2014_05_12_at_14.25.04.png ( Size: 36.25k ) Number of downloads: 2689 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#16
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Buna seara, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie? Cum pot sa bag codurile la injectoare in calculator ? Am doua Renault clio 1.5 dci cu aceasi problema ,au fost schimbate injectoarele si nu mai pornesc si am becu la bujii aprins,daca ma poate ajuta cineva cu informatii cum pot sa bag codurile la injectoare?
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
espacern |
![]()
Post
#17
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Din ce an sunt Clio?
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#18
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Unu este 2001 celalalt 2003
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
espacern |
![]()
Post
#19
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nici unul din cele 2 nu necesita scriere pentru pornire....cauta problema in alta parte.
La motoarele DCI cu norma E3 pornirea nu este conditionta de pozitia injectorului...doar de starea buna a sistemului. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#20
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Atunci care poate fi problema? unu asa l-am cumparat darunu a mers doar ca un idiot a luat injectoarele ,dupaia am pus injectoarele de pe alt motor care era functional si de atunci nu porneste si ramana becul portocaliu de la bujii aprins.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
djcristi |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ca sa faci o treaba corect , scrii codurile la injectoare, ai nevoie de o solutie de diagnoza , fie ea DDT2000 sau CLIP , sunt si unele multi-marca care stiu sa scrie codurile (Autocom/Delphi , Launch , multi-diag) , acum depinde si de versiunea de soft a ECU-ului.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#22
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Pai si pana la urma trebuie rescrise sau nu? ca din ce am citit pe net muklti zic ca trebuie.
A ...si daca o pornesc cu spray de pornire porneste dar merge intrerupt si scoate fum negru. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
espacern |
![]()
Post
#23
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Injectoarele "obosite" sau "bolnave" trebuie doar scoase de sub presiune....si sunt moarte nu mai functioneaza.
Daca nu sunt bune poti sa le introduci codul ca tot nu pornesc....dar la Euro 3 motorul TREBUIE sa porneasca si fara scriere daca sunt bune injectoarele. La Euro 4 in schimb motorul nu porneste daca injectoarele nu au codurile scrise. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#24
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu are cum sa fie injectoarele obosite pentru ca sunt luate dupa una care functiona perfect. Si totusi nu inteleg care ar putea fi cauza
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
espacern |
![]()
Post
#25
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Injectorul functiona perfect in instalatia sub presiune dar daca s-a scos de sub presiune i-si arata adevarata fata obosita.....un test cu borcanasele te ajuta sa vezi starea lor.
Cauza pentru care nu porneste este 90% din stare injector si restul de 10% din presiune pompa/etanseitate sistem/debit carburant....toate astea le constati cu testerul. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
djcristi |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(espacern @ 27 Jun 2015, 21:51) Injectoarele "obosite" sau "bolnave" trebuie doar scoase de sub presiune....si sunt moarte nu mai functioneaza. Daca nu sunt bune poti sa le introduci codul ca tot nu pornesc....dar la Euro 3 motorul TREBUIE sa porneasca si fara scriere daca sunt bune injectoarele. La Euro 4 in schimb motorul nu porneste daca injectoarele nu au codurile scrise. ete na, la loganul din semnatura (deci e4), dupa ce am schimbat doar un injector, pana nu i-am scris codul nou, pornea dar nu functiona acceleratia, daca nu stiti codul injectorului mai merge si prin resetarea tuturor adaptarilor injectoarelor, si le invata rapid, in max 500km, timp in care va merge putin aiurea motorul ![]() 28 Jun 2015, 15:51: QUOTE(bv-08-fgm @ 27 Jun 2015, 21:19) Pai si pana la urma trebuie rescrise sau nu? ca din ce am citit pe net muklti zic ca trebuie. A ...si daca o pornesc cu spray de pornire porneste dar merge intrerupt si scoate fum negru. pai normal , ca nu iti activeaza injectorul respectiv, sau ii da o corectie aiurea. NU o mai porni cu spray. Scrie codul si ai rezolvat problema. 28 Jun 2015, 15:53: QUOTE(espacern @ 28 Jun 2015, 14:25) nu prea, te poate pacali de multe ori. Cel mai bun test este cel pe banc, unde se testeaza si stropitul si returul. This post has been edited by djcristi: 28 Jun 2015, 14:53 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
espacern |
![]()
Post
#27
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@djcristi sper ca ai inteles ca este mare diferenta intre injectoarele/sistemul de functionare E3 si E4....si comparatiile facute de tine sunt inutile?
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
djcristi |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
spunteai ca la euro4 nu porneste pana nu schimbi codul la injector, eu ti-am demonstrat ca nu este asa, din propria experienta.
Oricum, el tb sa le scrie codurile, pt o functionare corecta, eventual sa verifice injectoarele daca tot mai sunt probleme. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
espacern |
![]()
Post
#29
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Demonstratiile/recomandarile/sfaturile tale pentru mine au valoarea cunoscuta.....poate "ajuta" pe alti.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
djcristi |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
intradevar , tu le stii mereu pe toate, cei de la Renault sunt prosti, au facut calibrarea respectiva de ECU euro3 cu cod de injectoare doar asa de fun
![]() parerea mea e sa lasi atitudinea asta de superioritate, ti-am demonstrat de multe ori ca n-ai dreptate, iar acum te contrazici pe un lucru testat de mine pe mai multe masini euro4 , dar na, e ca tine ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:02 |