Schimbatoare in butuc cu 3 7 8 10 trepte, Solutii, probleme!
![]() ![]() ![]() |
Schimbatoare in butuc cu 3 7 8 10 trepte, Solutii, probleme!
dizzy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.181 Joined: 11 February 04 ![]() |
|
||
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|||
buzasparta |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.270 Joined: 25 August 07 From: Judetul Romanica ![]() |
Nu am avut si nici nu stiu pe cineva sa fi avut dar poate va ajuta asta:
https://www.bikeradar.com/advice/buyers-gui...ernal-gear-hubs |
--------------------
renault
megane sedan 1.6 110cp
- GL06cxx
2007 expression President Ronald +CRT Superstar ML 145
233 SP 94 |
|
dizzy |
![]()
Post
#3
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.181 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pare o solutie buna pt ca vad ca au ajuns la 14 trepte ;
merge pe curea, o solutie mai curata decat lantul; |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
janos |
![]()
Post
#4
|
![]() User Group: Members Posts: 616 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Cel cu 14, Rolhoff, este de mult pe piata. Nu am folosit acest model pentru ca pretul de achizitie, cel putin pentru mine, este prohibitiv . Peste 1200 EUR...
Am un Sachs cu 3 viteze si un Shimano Inter 7. Ambele sunt antrenate de lant, nu sunt modele cu curea. Cureaua poate fi mai silentioasa dar necesita un cadru nou, conceput special, care sa permita upgrade la acest tip de antrenare. Sachs e vechi, dar inca merge fara probleme. Sistemul nu imi place pentru ca in caz de cazatura se loveste acel lant micut care intra in ax. Inca nu sunt pe punctul de a avea nevoie de schimb, insa cred ca avand peste 30 de ani nu prea mai gaseste omul piese de schimb. Shimano face cei mai multi km astfel ca acela l-am desfacut pentru gresare, etc. Are o groaza de clicheti si roti dintate ![]() Imi place cum au ascuns, pozitionat, sistemul de comanda de schimbare a treptelor. Dat fiind ca are si acela ceva varsta si km la desfacere nu mi-am notat pozitia pieselor, iar la montaj nu au ajuns in aceleasi pozitii elementele identice. Dupa montaj la cateva trepte am avut o mica frecare , frecare care se simtea si in pedala ca o lipsa de gresare sau mizereie intre dintii rotilor dintate. Dupa cateva sute de km s-a diminuat "feelingul". Trag concluzia ca ori se monteaza totul in aceeasi pozitie ori se schimba anumite piese (sau total), cele care deja prezinta uzura (asta daca se vede). La Sachs nu, dar la Shimano poti schimba si in timpul pedalarii la urcare, ceea ce e bine pentru cei care nu stiu cand si cum sa schimbe, si mai ales la sistemul cu schimbator extern si lant, unde este criminal sa auzi cum paraie-caraie totul ![]() |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
- MS 2 cifre 3 litere
2015 Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#5
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.181 Joined: 11 February 04 ![]() |
Multumesc de păreri.
Pe unde o folosești? Prin Tg. MURES? Pe dealuri? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
janos |
![]()
Post
#6
|
![]() User Group: Members Posts: 616 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Tg Mures, da.
Ambele fiind biciclete de oras, in oras. Sachs e la tara tara acum, a fost retrogradat ![]() Orasul are cateva zone cu deal, nu e chiar Iasi pe 7 colinde, dar sa urci la Zoo ai de pedalat. In afara de 3 cartiere fiecare are strazi cu urcus. Pentru oras prefer acesta pentru ca nici nu sare in ochi ca si cursiera ( Simano 105 cu 2x11) sau MTB (XT cu 3x9). Prin 2000 si ceva vazusem la Munchen Rolhoff si m-a pus pe ganduri, dar am zis pas din cauza pretului. Atunci probasem la o expozitie pedelec-ul, inceputul erei electricelor... Apoi un pic mai tarziu am aflat de https://www.nicolai-bicycles.com si m-a tentat ideea de a avea tot sistemul "ascuns", compact, dar intr-un final am ramas fidel constructiilor clasice. Daca e sa faci ciclism eu prefer varianta clasica cu sudoare, cel putin inca ~ 10 ani....apoi cnp-ul poate va dicta altceva. |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
- MS 2 cifre 3 litere
2015 Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
nasty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.601 Joined: 3 January 05 ![]() |
am de 1 an și jumate un Dahon cu schimbătorul în butuc, cu 8 viteze!
F mulțumit! Schimbă bine, raport bun la deal ( simți că pedalezi în gol) și pt vale. În butuc nu știu ce e și am întrebat când am luat-o, pe ce viteză o țin în repaus? Cică la mijloc, dar nu cred, pt că dacă e echivalent cu cele obișnuite, la care lanțul mai puțin tensionat e pe pinionul mic, cam și aici e la fel - pe viteza cea mare, adică 8. Desigur o părere personală, dacă butucul e black box. Recomand! IMG_3820.jpeg ( Size: 875.7k ) Number of downloads: 56 IMG_8576.jpeg ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 45 IMG_8577.jpeg ( Size: 2.37mb ) Number of downloads: 42 IMG_8580.jpeg ( Size: 2.17mb ) Number of downloads: 40 This post has been edited by nasty: 24 Aug 2025, 16:55 |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
dizzy |
![]()
Post
#8
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.181 Joined: 11 February 04 ![]() |
cate kile ai?
cum se comporta partea de pliabil; Ce ai tu e cam ce imi caut eu; Adica mi-ar placea niste roate un pic mai mari dar e ok si asa This post has been edited by dizzy: 25 Aug 2025, 08:39 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
nasty |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.601 Joined: 3 January 05 ![]() |
Scrie pe undeva că ține parcă 100 sau 105 kg.
La pliere, daca exersezi puțin, se pliază foarte ușor. Pt lift, o pliezi numai din mijloc, ghidonul nu e nevoie, decât dacă o pui în mașină sau în tren. This post has been edited by nasty: 25 Aug 2025, 19:58 |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th September 2025 - 12:53 |